Autós topik
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Bemutató Route 66 Chicagotól Los Angelesig 2. rész
- Helyszíni riport Alfa Giulia Q-val a Balaton Park Circiut-en
- Bemutató A használt VGA piac kincsei - Július I
- Bemutató Bakancslista: Route 66 Chicagotól Los Angelesig
- Tudástár AMD Radeon undervolt/overclock
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] PLEX: multimédia az egész lakásban
- [Re:] Android másképp: Lineage OS és társai
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [HThomas:] Kia Ceed SW JD vs CD tapasztalatok
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] [Sub-ZeRo:] Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
- [Re:] [ldave:] New Game Blitz - 2024
- [Re:] [eldiablo:] Kioxia XG6, BiCS please
- [Re:] eBay-es kütyük kis pénzért
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
Téma összefoglaló
Hozzászólások
Johnny_vT
senior tag
Pedig a hengerlekapcsolás elég jó fícsör, a V10-es Audi R8-ak is tudják
- És te hogy neveznél egy baromi gyors, apró, kék izét...?
Elektrosokk
addikt
korrekt simán megélnénk egy ilyenekből forgatott valóságshow sorozatból .
"Bárcsak elviselnétek tőlem egy kis esztelenséget, sőt viseljetek el engem is." Szabadságot Aweriotnak! ️
Integrale
veterán
Nekem nincs türelmem ilyen emberekhez.
"Bad reklám is reklám too"
Mágus2
Közösségépítő
Hölgyek és Urak. Reggel 8 körül ha az ember eléri az M0-át, merre érdemes indulni Siófokra? Sima hétköznap. Olvastam rémhíreket az M0-M7 dugókról.
[ Szerkesztve ]
barnam_
nagyúr
Hétköznap reggelente elég nagy dugók vannak az M0 déli szakaszán, én inkább a Waze segítségével a városon keresztül jönnék. Egy darabig az M0-n, aztán valahol be a városba. Reggel az M1/M7 kifelé teljesen járható.
w333
félisten
M7 simán lehet haladni ... ilyen reggel még nincs dugó !
Visszafelé 4-5 között viszont káosz, Siófoktól - Székesfehérvárig 20km/-h haladtunk amikor nem állt a sor
Kérdés hogy honnan jössz ?
Ami járható pl. Budai alsó rakpart majd Erzsébet hídnál fel a Hegyalja úton és irány az M7 ... én az Árpád híd -tól 10 perc alatt az M7 -n voltam !
[ Szerkesztve ]
iPhone 13 Pro Max & iPhone SE
Mágus2
Közösségépítő
Otthonról jövünk... Kassa-3-as főút, M30-M3-M0-M7 volt eddig, de tavaly nem volt feltúrva az M0. Nincs a kert alatt, és nincs kedvem még dugóban is elhúzni az időt.
[ Szerkesztve ]
w333
félisten
Akkor M3 vége gyere ki a Vidámparknál (Kacsó Pongrác) aztán Árpád híd írányába (legbelső sáv M3 -ról) majd keresztül az Árpád hídon majd rögtön visszafordulsz az Árpád fejedelemre, végig majd a Margit hídnál lemész alsó rakpartra és Erzsébet hídnál pedig feljössz majd fordulsz a Hegyalja útra, onnan már egyenesen az M7 !
[ Szerkesztve ]
iPhone 13 Pro Max & iPhone SE
Mágus2
Közösségépítő
Városnzést is terveztél nekünk?
w333
félisten
Ez a leggyorsabb szerintem, és elkerülöd a belvárost sok lámpával !
Az egyszerűség kedvéért ... térkép
Ebbe az irányba összesen van 4-5 lámpa ami megfog, belvárosba sokkal több !
Szerk.
Legalább látod a parlamentet !
[ Szerkesztve ]
iPhone 13 Pro Max & iPhone SE
Mágus2
Közösségépítő
Megnézem, köszi!
Sajnos már péntek van, érdemes nézni hétköznap reggel a térképet forgalommal, sokat elmond az aktuális helyzetről. A rakpart eddig le volt zárva a sziget miatt, de az is be tud állni főleg dél felé. De már előtte tapasztalni fogod az M3 bevezetőn. Sajnos az alternatív pacsirtamező utca, Lajos utca, Árpád fejedelem és utána Margit körút is be szokott állni 8 és 9 között. Utána az Alkotás és Bah csomópont, Budaörsi út már sima. Sajnos reggel fél8 után minden nagyon rossz ami észak Buda illetve Pest irányból megy dél Pest és dél Buda felé.
[ Szerkesztve ]
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
Mágus2
Közösségépítő
Majd jövőhéten lesz aktuális.
[ Szerkesztve ]
Peter.70
őstag
Akkor is dugó lesz
brumi1024
veterán
Reggel 8 körül tömött lesz a rakpart, de nem vészes, nem éri meg kerülőzni. 30p alatt simán teljesíthető a budai rakpartos rész.
Mágusnak: w333 által linkelt/rajzolt térkép annyiban csalóka, hogy az Árpád hídról nincs délfele lemenetel az alsórakpartra (felsőre se így), legkorábban a Margit hídnál lehet, de az be szokott állni. Waze a javaslatom nekem is.
(#109412) Tsebacsi: Dél fele pont hogy csendes a rakpart, a 9 előtti időszak az igazán rossz, illetve a 4 utáni.
[ Szerkesztve ]
Negatív rekordot döntöttem ma délután: IX. ker. - Zalaegerszeg 3 óra 54 perc.
Az M7 baleset miatt Budaörsnél M1 felé fordultam, az Biatorbágynál állt be, leszenvedtem magam az 1-esre, majd 811 Fehérvár (eddig 1 óra 20); aztán 8-as, az Herend magasságában állt be építkezés miatt. OMG.
A végén már feladtam, beálltam távtartós tempomattal egy kamion mögé.
Normálisan 2 óras út, nem állat módra.
Peter.70
őstag
Kell egy helikopter
Magnum_
nagyúr
De mar lent vagy es sorozol, nem?
I humbly and respectfully decline™
Majd 8-ra megyek 🍺. Most alszom.
Du. 1 és 5 között közlekedtem. Inkább maradtam volna az M7-en.
Faxé nem a Tisza-tóhoz mennek a pestiek?
[ Szerkesztve ]
Qru
MODERÁTOR
Jól hangzik! Én is szemeztem egy időben a hsd-vel de nekem nem lenne optimális jelenleg.
Sokat áll a kocsi (önkisülés) és keveset megyek városban.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
Peter.70
őstag
Ha alszol akkor hogy nyomod a PH-t?
Ha alszom, akkor csak OFF-ba.
Most már tényleg szundi jön.
Qru
MODERÁTOR
Spambot.
#nincsbennetarcsi
#47205632
törölt tag
Ezek a balesetek azért vannak, mert a zebránál 90%-ban nincs senki mikor épp adott ember arra jár (egy ekkora méretű városban mint ez is), mindenki átrongyol rajta ötvennel, aztán semleges állapot alakul ki az ingerek hiányában és emiatt már körbe se néz rendesen egy zebra előtt, majd egyszer csak paff ott van váratlanul. Itt most lényegtelen, hogy párhuzamos út volt, az autós későn vette észre pedig a gyalogok már jóval előtte ott ácsorogtak, tehát várható volt, hogy lelépnek. Nem vette észre őket mert nem is számított rá, meg be volt bambulva -ingerhiány-, vagy valami mást nézett épp, elég egy sebességmérőre rápillantani és elgondolkozni pár pillanatra már a gyalog elé is került.
Én is tapasztaltam már ezt, ha X helyen elmész évekig százezerszer és nem jön senki akkor ez rögződik hozzáadódik az ingerhiány, majd egyszer egy ártatlan napon mégis jön ott akkor hoppá van és meglep.
Meg egyébként is, nincs 100%-os ember. Ember van, az pedig képlékeny.
Nálam ez nem olyan baleset amiért a sofőrt kirángatnám. Arra ott vannak a hulla részegek, bedrogozottak, 150-nel hajtó, mindenféle állat módon előző, letoló, büntetőfékező stb. barmok. Volt egy videó ahol a nagypofájúfasz teperte le a kocsikat minden oldalról előzgetve miközben végig anyázta őket, egy yorki szerű kiskutya volt az ölében vezetés közben. Na ezek, ezek azok amiket (nem akiket, mert ezek nem emberek) ki kell rángatni és addig ütni amíg alkalmatlan nem lesz a gépjármű vezetésre.
Ez itt csak egyszerűen az emberi agyműködés rákfenéje, nem alkalmazkodik a rohanó világhoz ilyen ütemben, hiába... Nem lesz senkinek szuperreflexe. Emiatt nem tudta a fékről levenni a lábát és balra kapni a kocsit se, pedig fizikailag képes lett volna rá a kocsi mert már lelassult ott annyira, csak reflexre nem az ember.
Nagyon kellenek a sofőrasszisztens rendszerek, az autonóm vezetés még odébb van, de az elődei, mint a vészfékezést is már nagyon be kéne rakni a kocsikba. Sajnos nem sok van, azok is bugosak, tele a net bábukat elütő autókkal... Itthon meg...., ezen az őskövületen még ABS se volt. Nyomorult technika túl lassan fejlődik az emberi rohanáshoz képest...
Nagy a lába, nála minden többet eszik
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
#47205632
törölt tag
Engem érdekelnek a villanyautók, nincs hangja, nincs váltás, folyamatosan húz, jóval erősebb mindennél, nem kell kuplung, nem kell fék se szinte egypedálos módban, egyszerű vezetni, nyugodt, calm az egész. Állati jó, mintha megérinthetném Isten arcát.
Ahogy fejlődtek az autók mindent átvett az automatikus működés, nálunk sajnos leragadtunk a kéziváltónál amit rühellek, sajnos nem tudtam automatát venni, mert majd duplájába árazta a piac ugyanazt a kocsit amit vettem.... Na mindegy...
Nem sok magyar villanyautós videó van, ezért nézem őt is, bár csak a lényegesebb videóit, mert maga az ember olyan szódával elmegy kategória. Nem irritáló, de ha nem kell akkor nem feltétlen bámulom. A hirdetős videóval semmi bajom sincs, a rajongók, fanatikusok meg mindig is idióták voltak és szinte belőtt drogosként védik a mennyei celebjüket, ez is normális ma már.
A hirdetés akasztott ki, hogy valaki ennyire lezser legyen, ezt meg utálom főleg ezen a színvonalon. Ez arcon köpése a vevőknek. Merthogy ő a Handrás az Isten és akkor elég beszignózni a hirdetésbe, ezzel el van intézve minden. Ez alapvető kultúra lenne, van akiben nincs meg.
És amúgy ja, innentől kezdve én is minden hirdetésbe beleírom, hogy Handrás megérintette. Garantált siker.
Horst Fuchs már elavult.
[ Szerkesztve ]
#47205632
törölt tag
Ennek a 3 hengerezésnek mi értelme? Az, hogy 900 meg 1000 köbcentinél lemennek rá, mert a hengerenkénti térfogat már túl kicsi az oké, de ez mégis csak egy 1500-as motor. Az i8-ban is egy ilyen 3 hengeres rettenet van.
Régen minden erővel azon voltak, hogy elérjék a 4 hengert és kiegyensúlyozott járást, ma meg fejlődünk vissza.
Én nem vagyok a downsizing ellen, de azért a 4 henger és 1400 köbcenti alá már be nem tenném a lábam.
Integrale
veterán
500 ccm/hengert tartjak az optimalisnak.
Nincs gond ezzel, szep volt a hangja is, megy ahogy kell, dicserik agyba-fobe.
"Bad reklám is reklám too"
w333
félisten
Árpád fejedelem útján kell menni ... az nincs beállva, Pacsirtamező pokol !
iPhone 13 Pro Max & iPhone SE
Kornel
veterán
Gond nélkül és komfortosan meglépte az autó a ~2x900 km-t, 6 körüli fogyasztással
Ciccuka
veterán
Cicák támogatása: www.fos.hu/1176
BigBlackDog
veterán
Ha M1 felől jössz, akkor ajánlom inkább a 811-Vértesboglár-Csákvár-Zámoly útvonalat Székesfehérvárig. Kb. rendben van az út és eddig nem volt egyszer sem nagy forgalom, miközben az M7 be volt állva. Nem szóltam, látom M3 felől jössz.
(#109431) Kornel: Az azért nem túl sok egy 1.4 turbóbenyától.
[ Szerkesztve ]
Kornel
veterán
Pogdorica óta nem tankoltam, és még van benne ~250 km kb.
Magnum_
nagyúr
Ez igy igaz.
I humbly and respectfully decline™
Termi16
őstag
Nagyon rápörögtél erre a hirdetés témára.
Én azt látom, hogy:
-Feltette az autót drágán, nulla leírással.
- 1-2 nap alatt eladta.
- Aki megvette biztos örül magának.
- Ő is örül magának.
Hol itt a probléma? Vagy hol érint ez téged, milyen problémát okozott ez neked?
Ha előre tudja, hogy valaki úgyis megveszi szinte azonnal a kocsit, ami valóban meg is történik, és nem kell neki regényt írnia róla, akkor minek szórakozzon a hirdetéssel?
Telefonszámomat megtalálod az adataimnál!
tboldi
nagyúr
Ahogy Integrale is írta, 500 ccm/henger a legoptimálisabb. A tartóbakok, a DMF, esetleg egy külön balansztengely segítenek az egyenetlen járást kiküszöbölni.
rbalint88
addikt
Olyan, hogy legoptimálisabb, nem létezik. Az optimális szó jelentése önmagában az, amire a legoptimálisabbat használjátok (itt mindenkire mutatok, aki így használja), tehát az elérhető legjobbabb állapot, magyarán optimális.
Köszönöm, hogy ezt leírhattam, mára a bennem lakó Grétsy visszavonul.
tboldi
nagyúr
Csak 4-es voltam nyelvtanból, nem 5-ös.
[ Szerkesztve ]
Ezexerint optimális a motorom.
''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
Magnum_
nagyúr
Elallta a garazst egy Mercedes telekjaro, frissen behozott, lefosott gumikkal. Duda, kis varakozas. Semmi. Kozteres kihiv, igerte a rendori kozremukodest, szuper, 20p mulva jottek álbudai k@csogek, felhaborodva, nincs idejuk erre, 0edig en se szarok a nappalijuk kozepere, mondom semmi gond, majd este 10kor kopognak, 5percig meg idegesitettem oket majd a legoptimalisabb megoldast valasztottam, visszavontam az intezkedest. Bizom benne, hogy megtanultak, hogy tobbet igy nem parkolnak.
[ Szerkesztve ]
I humbly and respectfully decline™
#47205632
törölt tag
Akkor a 900 köbös motornak már 2 hengeresnek kéne lennie. Valahogy így. [link] Isteni alapjárat.
máyköl
veterán
Fiktív kérdés:
Ha egy olyan személy nevén van egy autó és a kötelező akinek nincs jogosítványa, akkor egy esetleges kiküldött büntetéskor a büntetőpontot hova írják? Megy a levesbe, mint a céges tulajdoni autóknál?
Snoop-y
veterán
En ott estem le a szankorol ,hogy kijottek a kocsogok.
Most a rendorok nem akartak intezkedni vagy a szabalytalanul parkolo emberkek nem akartak elallni vagy mi tortent
New level... Advertising has us chasing cars and clothes, working jobs we hate so we can buy shit we don’t need
MunezXBK
nagyúr
Azt hittem csak én nem értem.
Magnum_
nagyúr
En visszavontam az intezkedest telefonon, nem ertek meg ki.
Az auto gazdai jottek elobb.
I humbly and respectfully decline™
molnarpeter
nagyúr
Valaki benne van a hengerlekapcsolós motorokban? Fiesta erőmérő szerint nyitva tartja a szelepeket, míg egy VAG megoldásról szóló videóban emlékeim szerint zárva vannak
#47205632
törölt tag
Valamelyik japán is zárva tartja. Még beszéltünk is róla, hogy így nem-e csinál felesleges fojtást, de állítólag a holtpont utáni visszarúgással ez kiküszöbölődik.
Integrale
veterán
Logikusabbnak tunik a nyitva tartott szelep. Nincs feleseges munka a masik ketto hengernek. Foleg mert 3 hengeres, szoval van egy vak pont a jarasban, amit a lendkerek kuszobol ki, ha abba a pontba belefojt a zart szelepu henger, az nagy botlast generalna.
De ez csak tipp.
"Bad reklám is reklám too"