Hirdetés

2024. április 26., péntek

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  Technika, hobbi, otthon  »  Autós topik (kiemelt téma)

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2024-02-28 08:07:54

LOGOUT.hu

Autós topik

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#105851) Jim Tonic válasza Johnny_vT (#105850) üzenetére


Jim Tonic
nagyúr

Köze nincs a valósághoz. 370-nél úgy megy el az autók mellett, mintha 200 körül menne.

Alcohol & calculus don't mix. Never drink & derive.

(#105852) aero. válasza Magnum_ (#105848) üzenetére


aero.
veterán
LOGOUT blog

Gyors volt. Ha nincs meg a 8-10, en az 1 evhez ragaszkodok, long life olajat sem hasznalok igy ez jár.

(#105853) hülyegyerek válasza Johnny_vT (#105850) üzenetére


hülyegyerek
addikt

Az elején, mikor "300 felett :U " elmegy egy busz mellett, tök olyan, mint amikor én 160 körül teszem ugyanezt.

hardverek × telefonok × autómobilok ¤ Mazda 6 GJ CD175 * Ceed JD

(#105854) Johnny_vT válasza Jim Tonic (#105851) üzenetére


Johnny_vT
senior tag

Bocsánat rosszul fogalmaztam. Én a tájat nem is néztem, pusztán az óra szerinti sebesség tényére reagáltam. Az RS6-ok el tudnak menni 300-320-ig megfelelő körülmények között vagy egy kis tuninggal. Maga a videó tök nyilvánvaló, hogy fake.

- És te hogy neveznél egy baromi gyors, apró, kék izét...?

(#105855) B-L-A-C-K válasza Johnny_vT (#105854) üzenetére


B-L-A-C-K
titán

Egy halom videó van hogy 350-nel mennek vele (pl), ez a 380 lehet tényleg kamu, de 350-et tudnak megpiszkálva.

(#105856) EQMontoya válasza Magnum_ (#105848) üzenetére


EQMontoya
veterán

Nem ismerem pontosan, hogy hogy működik, ha csak néha beindul, megy 1-2km-t, és leáll, akkor igen.
Ha a benzinmotor csak akkor indul be, amikor hosszabb távra mész, és olyankor mész vele pályán, akkor szerintem felesleges, akkor inkább csináld szimplán évente, az elég lesz.

[ Szerkesztve ]

Same rules apply!

(#105857) Magnum_ válasza EQMontoya (#105856) üzenetére


Magnum_
nagyúr

Utobbi.
Ezen nem kapcsol be magatol, kiveve telen hidegben.
De ugye nyaron mgyek, mint a mergezett eger, forog eleget a benzin motor.

I humbly and respectfully decline™

(#105858) EQMontoya válasza Magnum_ (#105857) üzenetére


EQMontoya
veterán

A forgással nincs baj. Pont tegnap mutattam a Malacnak, hogy pályatampónál 3500-4000 között forog az IS, sietési hajlandóságomból függően. Ha melegen, hosszabb utakat mész, azzal semmi gáz, a sok hideg használat öli az olajat is.

Szóval ezen ne parázz, cseréld nyugodtan évente és csoki. Most, hogy két kocsi van, én is átállok mindkettővel az éves cserére, egyikbe sem fog évente 10-12k-nál több menni. (de még ez is felső becslés, mert a kettő együtt 20 alatt marad)

[ Szerkesztve ]

Same rules apply!

(#105860) EQMontoya válasza Cicero (#105859) üzenetére


EQMontoya
veterán

Jaja, biztos nem volt benne glikol... :W

Same rules apply!

(#105861) Motion_Blur válasza EQMontoya (#105860) üzenetére


Motion_Blur
félisten

+ 60 méteres zuhanást is túl szoktak élni egy kis vállsérüléssel :))

Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section

(#105862) Magnum_ válasza EQMontoya (#105858) üzenetére


Magnum_
nagyúr

De en most ebben tekerem a metert, tudod :-)
Amugy meg fogok az osszel olajat cserelni motor oblitessel.
Ki tudja, hogy van-e meg olajsar benne + mikor, milyen olaj kerult ebbe elottem :-)
Az utan mar okes az eves olajcsere.

I humbly and respectfully decline™

(#105863) bitpork válasza EQMontoya (#105860) üzenetére


bitpork
veterán
LOGOUT blog (1)

Vannak még akik nyáron nem télit használnak hanem desztvizet :)

https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html

(#105864) EQMontoya válasza Magnum_ (#105862) üzenetére


EQMontoya
veterán

Vásárlás után cseréltél benne olajat, nem?

Same rules apply!

(#105865) Jim Tonic válasza bitpork (#105863) üzenetére


Jim Tonic
nagyúr

Kalifornia déli részein nincs tél, így aztán glikol sem nagyon van a hűtővízben. Ahogy téli gumijuk sincs.

Alcohol & calculus don't mix. Never drink & derive.

(#105866) Magnum_ válasza EQMontoya (#105864) üzenetére


Magnum_
nagyúr

természetesen, azzal kezdtem konkrétan. Motoröblítés is volt, de mondom, nem tudom, hogy esetlegesen maradt-e bélolajsár.

I humbly and respectfully decline™

(#105867) EQMontoya válasza Magnum_ (#105866) üzenetére


EQMontoya
veterán

Miért, jött le belőle bármi gyanús akkor? Ha nem, akkor szerintem ne pörögd túl.

Same rules apply!

(#105868) Jim Tonic válasza B-L-A-C-K (#105855) üzenetére


Jim Tonic
nagyúr

Ebből a videóból sem derül ki semmi. Az az igazság, hogy szoftverrel úgy csalsz az órán, ahogy akarsz.
Persze az RS6 ereje elég lehet erre, de ettől még ezek a videók semmit sem érnek.

Alcohol & calculus don't mix. Never drink & derive.

(#105869) kisza25 válasza Motion_Blur (#105861) üzenetére


kisza25
félisten
LOGOUT blog

60 méter az semmi, az ejtőernyő nélküli szabadesés rekordja 10000 méter és túlélte :Y

MÁS: lehet kapni a kona electricet
árlista

[ Szerkesztve ]

Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg

(#105870) Tsebacsi válasza kisza25 (#105869) üzenetére


Tsebacsi
nagyúr

Tetszik, komolyan, és a 64-es hatótávja is durva. Ki kéne már egyet próbálni. Csak a csomagtartó mérete, meg az autó ára, az fájó :(

Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!

(#105871) Termi16 válasza kisza25 (#105869) üzenetére


Termi16
őstag

Helyesen inkább:
Az árlista kikerült a hivatalos oldalra.

Kapni nem igazán lehet, 1+ év legalább a várólista...

Telefonszámomat megtalálod az adataimnál!

(#105872) kisza25 válasza Termi16 (#105871) üzenetére


kisza25
félisten
LOGOUT blog

az az északi piacon van, amit linkeltem már egyszer, talán norvég, bár lehet itt is az lesz
amúgy 7-8 hónap a váró most egy csomó autóra az euro 6.2 átállás miatt

[ Szerkesztve ]

Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg

(#105873) Magnum_ válasza kisza25 (#105872) üzenetére


Magnum_
nagyúr

Feherben tetszik.
meg ebben a szinben, mint hulyegyerek civicje.

A hutoracs hianya furi (mint a teslanal), felreertes ne essek, meg tudnam szokni :)

I humbly and respectfully decline™

(#105874) Termi16 válasza kisza25 (#105872) üzenetére


Termi16
őstag

Értem, amit írsz, de asszem a Kona EV-t nem érinti annyira az Euro 6.2....D

Csak arra akartam rávilágítani, hogy a "kapni" az egy elég erős kifejezés ebben az esetben, az árlista meg amúgy már fent van 1-2 hónapja.

Kár érte, mert amúgy bejövős lenne.

Telefonszámomat megtalálod az adataimnál!

(#105875) Snoop-y válasza Johnny_vT (#105854) üzenetére


Snoop-y
veterán

Nekem is pont ez a bajom.

Mikor a Nissanom veget megneztuk 265-t ment Gps szerint.

Hat ott elegge suhantak az autok a kulso savban.

Amugy motorikusan kepes lehet olyan 350 korul menni siman. Azert egy RS6 600 lo es gyarilag limitelve van 305-re.

New level... Advertising has us chasing cars and clothes, working jobs we hate so we can buy shit we don’t need

(#105876) brumi1024 válasza Snoop-y (#105875) üzenetére


brumi1024
veterán

A Murano?

(#105877) kisza25 válasza Termi16 (#105874) üzenetére


kisza25
félisten
LOGOUT blog

Én meg arra akartam rávilágítani, hogy most minden autóra sokat kell várni, csak azoknál más miatt

Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg

(#105878) Snoop-y válasza brumi1024 (#105876) üzenetére


Snoop-y
veterán

Az bebaszna :D Hofeherkenek olyan 200 korul vege van.

Ez meg az SX 200 volt (Nismo stage 2)

New level... Advertising has us chasing cars and clothes, working jobs we hate so we can buy shit we don’t need

(#105879) aero. válasza Snoop-y (#105875) üzenetére


aero.
veterán
LOGOUT blog

Vezess.hu-n volt egy cikk multheten ezzel a videoval. Meg egy hiteles youtuber videoja mellette, hatalmas kamu az a video.

(#105880) pit stop válasza B-L-A-C-K (#105836) üzenetére


pit stop
addikt

Vagy van még Aygo és testvérei, azokból van kínálat is.
Mondjuk Nyugaton 500-asból is rengeteg van

500-asból milyen évjárat jön ki kereteddel, azt meg lehet kérdezni? Elgondolkodtam rajta - vagy ha nem lesz túl öreg, akkor ha 1-2 év múlva cseréled lesz érdeklődő ;]

Oroszlánszívű Richárd - az első szívátültetés.

(#105881) B-L-A-C-K válasza pit stop (#105880) üzenetére


B-L-A-C-K
titán

Alsó szegmensből nézek 2009 körülieket, vezérlés olajcsere lesz úgy is, lehet fékek, szóval olyan 1.4-1.5 körül nézek, azt lealkudom 1.3 körül, rálocsolok ~200 ezret, és ha minden jól megy lesz egy jó kis kocsi.

Ez most 5-10 évre lesz, nem tervezem cserélni majd... :P

[ Szerkesztve ]

(#105882) hülyegyerek


hülyegyerek
addikt

Szóval:
Ma végre tudtam menni egy jó 700 km-es karikát az új szerzeménnyel, és ki kell jelentenem, hogy ez az autó egy pár apróságot leszámítva kurvajó.

A futóműve fantasztikusan fekszi az utat, minden kanyarban, még a legrosszabb minőségű bombatölcséres főúton is olyan, mintha odatapasztották volna. Kemény, de nem üt fel, nem rugózik el semmilyen irányba, mellette pedig baromi kényelmes. Biztos, hogy közrejátszik a 235 széles gumi is, de ennyire fasza futóművű autóban még nem ültem.

A kormányzás szintén remek, nincsen állítható szervó meg semmi hókuszpókusz, mégis halálpontos, és a rásegítést sem kefélték el, pont jó.

A motorról már tudtam előtte is, hogy teljesen alkalmas az 1.8 leváltására, de így is meglepődtem, hogy mennyire rugalmas tud lenni. Sokkal kevesebbet kell váltani, mint egy szívóban, a 2000-től kb. 5200-ig folyamatosan jelen lévő nyomaték megoldja helyettem. Pl. beragadtam egy kamion mögé, aztán mikor visszamászott a sorába, simán visszagyorsított 150-re hatodikban, anélkül, hogy mozgó útakadály lettem volna. Direkt gyorsuláshoz ezt is érdemes elváltani, de a hétköznapi helyzetek 90%-ában nem kell.

A váltóban egy picit csalódtam: baromi pontos, nem akad, de sokkal hosszabb úton jár, mint az ufóé, és nincs meg benne az a mechanikus érzet, amit szeretek. Érzetre kicsit gagyi, műanyagos.

Az ufóka után technóorgia fogadott a jószágban: start-stop, többnézetes tolatókamera, automata kézifék, ráfutásgátló, android auto/mirrorlink képes tablet, és a két legfontosabb: radaros tempomat és sávtartó.
Az utolsó kettő szerintem bárki vezetési stílusát képes megváltoztatni, mivel gyakorlatilag a sávváltáson kívül semmit nem csinál a sofőr, és az egész együtt baromi jól működik. Pályán belőttem 150-re, felkattintottam a sávtartót, aztán szépen nyugiban végigültem az utat. Fékez-gázt ad-kormányoz a rendszer, ahogy egy picit bemászik az autó elé valaki, már rakja ki a jelet a műszerfalra, hogy eléd bizony be fognak vágni, és elkezdi finoman fékezni az autót. Szerintem a jövő héttől sokkal kevesebbszer fogok idegzsábával beérni a melóba.

A belteret szerintem eltalálták, a műszerfalon kívül viszont nem sok érdekesség van benne, szimplán japános. Pici karbonmintás csík, viszonylag normális műanyagok, semmi csicsa. A műszerfal viszont zseniális: mindent meg lehet jeleníteni túl sok menütúrás nélkül. A sebesség alá ki lehet tenni az éppen hallgatott zene adatait, és ha megy a navi, akkor fordulók előtt feldob a sebesség alá egy ablakot a következő manőver irányát jelző nyíllal meg a távolsággal. Táblafelismerő is van benne, bár az esetek felében köze sem volt a valósághoz az általa mutatott táblának. Az ülések baromi kényelmesek, nálam szélesebb emberek is simán beleférnek, valamint az oldaltartásuk is elég jó.

A negatívumok pedig: a középső kartámasz baromi kemény, egy darab műanyaglap van bevonva szövettel. Igazán tehettek volna bele valami szivacsot, ez így gáz. A magassága se stimmel, kb. 5 centivel feljebb lenne kényelmes. Az ajtókon lévő könyöklők szintén baromira lent vannak, kb. 10-15 centivel feljebb lenne ideális. Az ősi Honda-baromságot is meghagyták: a fényszórók nem kapcsolnak le a gyújtás levétele után, hanem inkább bimbammol, hogy kapcsolja le a paraszt magának.

A mai túrámon 60%-ban pályán mentem 150-re állított tempomattal (néha 170), 40%-ban főúton 110 tempomattal (néha 130), a bc szerinti fogyasztás pedig 6.6 l lett. Hülye fejemmel nem tankoláskor nulláztam a számlálót, szóval ezt most optimistán el kell hinnem neki.

Végezetül pár kép.

hardverek × telefonok × autómobilok ¤ Mazda 6 GJ CD175 * Ceed JD

(#105883) Magnum_ válasza hülyegyerek (#105882) üzenetére


Magnum_
nagyúr

Elmeny volt elolvasni es megnezni a kepeket :R

I humbly and respectfully decline™

(#105884) B-L-A-C-K válasza hülyegyerek (#105882) üzenetére


B-L-A-C-K
titán

Szép, grat hozzá!

(#105885) EQMontoya válasza hülyegyerek (#105882) üzenetére


EQMontoya
veterán

Grat, have fun!

Melyik mocival vetted? Sorry, lusta vagyok visszaolvasni. :)

Same rules apply!

(#105886) szőröscica


szőröscica
addikt

Ma volt szerencsem egy literes 10gen cicikhez. Korrekt a belseje, jol ossze van rakva. A tavolsagtarto tempomat kicsit kevesbe finom, mint a Transitban, igaz, csak varosban probaltam.

A motor fordulaton siman jar, alapjaraton van benne egy remeges, ami engem az oruletbe kergetne. Gyorsitaskor (cvt) hangos is. Szerintem rosszabb motor, mint az F20-as BMW-ben levo haromhengeres - az minden fordulaton halkabb es kiforgatva is sokkal szebben szol, es nincs benne ez a fura vibracio.

Az Amperahoz kepest a gordulesi zaja is tobb, igaz, 235-os gumik voltak rajta, mig nekem csak 215-osok,

(#105887) Gergőke88 válasza EQMontoya (#105885) üzenetére


Gergőke88
addikt

1.0t

(#105888) hülyegyerek válasza szőröscica (#105886) üzenetére


hülyegyerek
addikt

Igen, sajna van egy kis dízeles beütése. Alapjáraton remeg, viszont semmilyen másik tartományban nem csinálja. Ami feltűnt benne, az a totális csend az 1.8-hoz képest. Gyorsításkor van valami tompa dízelszerű moraja, de nagyon távolról hallatszik, és alig hallható.
19:40 körül nem téged láttalak a nulláson ? Fekete Ampera volt, a rendszámot nem néztem.

EQMontoya: ez bizony a varrógép-edition :DDD

Saint: :R

hardverek × telefonok × autómobilok ¤ Mazda 6 GJ CD175 * Ceed JD

(#105889) Mágus2 válasza hülyegyerek (#105882) üzenetére


Mágus2
Közösségépítő

Sok balesetmentes kilométert! Majd egy év múlva írd meg, hogy milyen, addigra megszokod teljesen.

(#105890) Qru válasza aero. (#105852) üzenetére


Qru
MODERÁTOR

1 év vagy 10 ezret tartom én is. Most éppen 9400-nál lett cserélve de viszont longlife olaj ment bele szóval lehet kitolom picit.

#nincsbennetarcsi

(#105891) Tsebacsi válasza hülyegyerek (#105882) üzenetére


Tsebacsi
nagyúr

:C Szuper írás lett, a fotók is nagyon jók, oldalról a mazda 6-ra hasonlít, ami szerintem marha előnyös, mert ez a hullámforma nagyon adja! Ez akkor 5 ajtós, nem a szedán?! Kombiban (ha lenne :( ) az 1.5t kézivel nagyon adná, bár lehet elviselném a CVT-t is. Grat hozzá, üdv a "csatahajószürke" autósok közt ;)

[ Szerkesztve ]

Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!

(#105892) hülyegyerek válasza Tsebacsi (#105891) üzenetére


hülyegyerek
addikt

Köszi. Végülis a 2 opció közül a harmadikat választottuk, ezért lett szürke hatch.

hardverek × telefonok × autómobilok ¤ Mazda 6 GJ CD175 * Ceed JD

(#105893) szőröscica válasza hülyegyerek (#105888) üzenetére


szőröscica
addikt

Nem, nekem feher van. :)

Ami meg nagyon tetszett, az a csomagtarto merete es a rolo kialakitasa. Nagyon otletes. :)

Meg kivul-belul szep auto, gratulalok hozza.

(#105894) kisza25 válasza hülyegyerek (#105882) üzenetére


kisza25
félisten
LOGOUT blog

pöpec a verda, köszi a beszámolót :R

Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg

(#105895) molnarpeter válasza Qru (#105890) üzenetére


molnarpeter
nagyúr

Itt 6000 km, fél év után olaj+szűrő csere az SDI-ben. Ja, és új kartert is kap megint, előző olajcserénél is így történt*.

Mondjuk kellett egy tégladarab, ami kiütötte :DDD
Előzőleg a menet volt gyenge a gyáriban 286k után.

[ Szerkesztve ]

(#105896) tboldi válasza hülyegyerek (#105882) üzenetére


tboldi
nagyúr

Grat még egyszer! Ez az "polished metal metallic" a legszebb szín ehhez a Civic-hez, én is ezt választanám. :K

Nekem egy valami nem tetszik a mostani Hondákban, még pedig az a lassúcska, régi Androidot futtató fejegység. Habár az Apple CarPlay-t tudja, és iOS 12-től kezdve 3rd party navi appokat is lehet használni, úgyhogy tulajdonképpen nem is olyan nagy baj. :D

(#105897) zoo8800 válasza hülyegyerek (#105882) üzenetére


zoo8800
veterán

Gratula az új vashoz! :)

rip and tear, until it is done

(#105898) hülyegyerek válasza tboldi (#105896) üzenetére


hülyegyerek
addikt

Waze megy rajta, zenét tud lejátszani bt-ről, a beállításokat meg csak egyszer kell végigszenvedni. Tényleg gáz, hogy lassú, de szerencsére sok minden mást tud, ami kárpótol.

hardverek × telefonok × autómobilok ¤ Mazda 6 GJ CD175 * Ceed JD

(#105899) KisBundi


KisBundi
őstag

Tud valaki olyan gittet mondani ami nem köt meg 5 perc alatt? Amikkel találkoztam az 4-5 perc múlva már kezelhetetlen. :U

(#105900) Snoop-y válasza KisBundi (#105899) üzenetére


Snoop-y
veterán

Ragni kell vagy nyomkodni. Ezt mar Nemecsek is tudta ;]

New level... Advertising has us chasing cars and clothes, working jobs we hate so we can buy shit we don’t need

Útvonal

Fórumok  »  Technika, hobbi, otthon  »  Autós topik (kiemelt téma)
Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.