Autós topik
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Bemutató Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
- Bemutató Route 66 Chicagotól Los Angelesig 2. rész
- Helyszíni riport Alfa Giulia Q-val a Balaton Park Circiut-en
- Bemutató A használt VGA piac kincsei - Július I
- Bemutató Bakancslista: Route 66 Chicagotól Los Angelesig
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] [antikomcsi:] Való Világ: A piszkos 12 - VV12 - Való Világ 12
- [Re:] Elektromos rásegítésű kerékpárok
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [sziku69:] Szólánc.
- [Re:] [Kolondrum:] Éves rezsi
- [Re:] [plevips:] Építkezünk 3. rész (2024)
- [Re:] [Tüzi:] Geek-hatarozo
- [Re:] PLEX: multimédia az egész lakásban
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
Téma összefoglaló
Hozzászólások
Declare
őstag
nő a súly az autóban egyre inkább gyengül.
Igen hat ez a szivo motor es a nyomatek. Persze megy azert az is ha forgatod mint az allat...de eppen ezert nem szeretnek en sem igazabol szivo autot magamnak. A turbosnak az a fajta kenyelme, hogy ralepsz a gazra es megugrik, az nagyon jo. Mert faxa persez, hogy a szivo benzin az igazi, mert versenypalyan az adagolhato szepen a kanyarba es azzal tud az igazi faxagyerek vezetni, de varosban ha be akarsz ugrani valahova, vagy elözeskor gyorsan at kell lepni valakit, plane többlet sullyal, akkor pont az kell, amit a turbos ad. Gyorsan megugrik, megcsinalod a manövert aztan elvaltod. Szvsz