Hirdetés
- Asszociációs játék. :)
- Klímaváltozás, természetszennyezés
- Ninebot Max G30E II elektromos rollerrel Hajdúszoboszlóról Berettyóújfaluba
- Szólánc.
- Fűzzük össze a szavakat :)
- Amiga A500 - A régi barátnő
- "A homoszexualitás természetellenes" 😠
- Digitális Állampolgárság Program
- Miért ne vegyél gagyi kínai LED izzósort...
- Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
-
LOGOUT.hu
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
Strezi
őstag
válasz Hasaggymeg #96193 üzenetére
Az ugye megvan, hogy az a kezem a cipőben, hogy látszódjon a lyuk (ne feketén fekete legyen) ?
Használt 14.3 kWh LifePo akkuk eladók ... Passzív ház klímás fűtéssel, 2011 - | Napelem, 2013 - | Tesla, 2019 - ...
-
StLui
veterán
Egyelőre 1000Ft /alkalom lesz, ahogy utoljára olvastam, de ha tavasztól beindul a heti két edzés, akkor 8000Ft/ hó, és van egy éves tagdíj a klub felé de ahogy néztem nagyon komoly kedvezményeket adnak rá, pl Brytonra is. Ezért lehet utóbbit edzés nélkül is érdemes kiváltani.
Első egy-két alkalom ingyenes úgy tudom[ Szerkesztve ]
Könyvelőirodába önállóan dolgozni tudó könyvelőt, bérszámfejtőt keresek Dunakeszire
-
Hasaggymeg
Topikgazda
-
K_Gabor
tag
Conti Speedride ~1000km(90/10 aszfalt/terep) van benne, szezon elején vásárolt.
Én kezdek kicsit félni ettől a gumitól.
Szerintetek ez így mit bírhat még?
Selejtezésen gondolkodom elég erősen.
A biztonság kedvéért egyelőre átültem másik gépre...Hirdetéseim: http://hardverapro.hu/tag/k_gabor_3#aprohirdetesei
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz trialboj #96189 üzenetére
Térdbajokra általában felírják a kerékpározást,nem,hogy eltiltsanak tőle.Lényeg,hogy pörgess és ne erőltesd.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
jjeahh
nagyúr
válasz trialboj #96189 üzenetére
Én nem mentem vele dokihoz, de van esély rá, hogy nekem is ez a bajom. Nekem baker-cisztám lett, amit térdgyulladás vagy porcleválás okozhat, utóbbi bringásként valószínűbbnek tűnik . Amúgy állítólag ezen csak műtét segíthet, ha lehet hinni az internetnek... nekem a ciszta diclac géltől elmúlt, a térdem már nem fáj, de azért még kímélem és reménykedek, hogy csak gyulladás volt.
Amúgy neked valami gyógyszert, kenőcsöt, fáslizást vagy ilyesmit javasoltak? Arra, hogy mennyire javasolt vele továbbra is bringázni én is kíváncsi lennék...Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
trialboj
őstag
Nem volt egy könnyű menet, de 2 hónap után csak sikerült körbeérni és kapni egy "kézzel fogható" diagnózist az enyhén fájdogáló térdemre. meniscus-sérülés / porcleválás
Szinte bármilyen komolyabb ütés előidézheti, kosár közben gyors irányváltás, esés, egyébb hirtelen erőhatású terhelés.
Legalább 6 hónapja érzem, mostanra sajnos elkezdett erősödni. Semmi nem mutatja ki, csak az MRI Mágneses rezonancia vizsgálat.
Javasolt kezelés, injekció, ami viszont elég borsos, és nem is lehet bárhol beszerezni, illetve nem biztos hogy segít.
Az úton oda végig azon alkudoztam fejben hogy mit fog szólni a bringás sporthoz, letilt v sem, erre mikor ott vagyok elfelejtettem megkérdezni.
Volt már valakinek hasonló problémája, mennyire jó v rossz dolog ha továbbra is szeretnék tekerni? Inkább az ösztelós bringát használjam? Azzal jóval nehezebb mászni mint a másik G2 geos HTvel, viszont kevesebb rezgést ad át az erdős/földes szakaszokon... vajon melyik a jobb választás?"Do not go where the path may lead, go instead where there is no path and leave a trail." // Ralph Waldo Emerson //
-
StLui
veterán
Igen, a Focus
Mi föntről a kékről érkeztünk a függőhídhoz, szóltam a barátomnak vigyázzon, mert sötétedik, és az ösvény egyenest nekivisz a híd drótkötelének. Azt mondta simán tempóval nekiment volna, de hát ez nem bringásoknak van kitalálva ott. Szóval én onnan az óriások pihenője felé szoktam menni, gyalogtúrán szoktunk arra följönni amerre te le a hídtól, ki is próbálom most lefelé, elkerülendő a vadászokat, és nem Kosd lesz a start, hanem Katalinpuszta.Más: Holnap (csütörtökönként) kezdi az edzésket, egyelőre heti egy alkalommal a Superior váci "tagozata" 17 órától, gyülekező a révnél, most a Hétkápolnánál lesz technikai edzés, terv szerint kicsik általában itt lesznek, felnőttek, nagyobbak pedig a DCM környékén lévő enduro pálya szerűségre is mennek majd. Két-három edző is lesz-van. Két hete bejártuk (mármint én mint tanuló! ) mindkét lehetséges helyszínt. Ha valakinek kedve van, nézzen oda.
[ Szerkesztve ]
Könyvelőirodába önállóan dolgozni tudó könyvelőt, bérszámfejtőt keresek Dunakeszire
-
6030D
őstag
Az a piros volt, megnéztem. A kockakövest is ismerem, az halál, főleg merevvel. Neked még a tavaly vett Focus fullyd van, ugye?
Az a hullámos kék single most az új kedvencem. Ahonnan a kockakő indul, onnan fel lehet mászni egy járható úton a tetejére. Onnan pedig a kéken, át a függőhídon, végig be a Katalinpusztai kirándulóközpontba. 15 perc vigyor.Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
StLui
veterán
Ott hátul a Naszály végén több úton át lehet menni Kosd felé, van egy nagyon jó szakasz ahogy fölmásztál a Gyadai felül az úton erre a gerinc szakaszra, amolyan single track féle, hullámzós ösvény egy hármas, táblázott elágazástól, és utána levisz a faluba 3-4 út is, mint most rájöttem, eddig csak kettőről tudtam. a piros jelzésen jutottunk most végül be az tényleg elég elhanyagolt, gazos, de nem ezen szoktam.
AZ egyik egy fehér kövekkel lelket kirázóra kirakott út, a másik pedig egy simára, de hullámosra döngölődött út
[ Szerkesztve ]
Könyvelőirodába önállóan dolgozni tudó könyvelőt, bérszámfejtőt keresek Dunakeszire
-
hm15
senior tag
-
kacsyx
aktív tag
Csak szivattak Bármilyen mozgó árnyra nem lő egy normális vadász sem, sőt az intelligensebb fajtája teliholdkor vadászik, mivel lámpával vakítani tilos, éjjellátóval meg csak a lelketlenek vadásznak. Párom nagypapája teliholdkor, vagy szürkületben jár ki, 1 tölténnyel és valami 370 trófea körül van a házában, medvétől kezdve a kudun át minden. Azon kevés vadász egyike, akit nagyon becsülök a hozzáállása miatt.
-
6030D
őstag
Tegnap pont azon gondolkodtam, hogy el kellene menni a Gyadai rét felé (ezen van az Óriások pihenője is), de akkor nem megyek.
Kosdról a piros az elég gázos amúgy is, nem? Egyszer mentem onnan, de csak valami vízmosásos tolós rész maradt meg bennem (de lehet, hogy nem a piros volt).
Katalinpuszta vagy a Naszály felől viszont nagyon jó utak vannak.Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
StLui
veterán
Tegnap belefutottunk a "jóba". Elmértem az időt, későn indultunk a Naszályba. 7 felé már szürkült, és amire nem gondoltam, vadászokba botlottunk, akik jól letoltak, hogy bementünk az Óriások pihenője mögötti területre, mert ki van táblázva, hogy tilos erre jönni mert vadászat van okt. közepéig. Kiderült mi más útvonalon érkeztünk, pont elkerültük a táblát. Visszafordulunk, akkor 4-5 óra lett volna az út a kocsiig, így egy fél órára voltunk tőle, Kosdon állt az autó. Mondta a vadász, hogy ha továbbmegyünk kb 8 vadász között fogunk elmenni, és van köztük 80 pluszos is, korban, egyik tuti le fog lőni minket. Jól betojattak minket, ketten voltunk, de végül abba maradtunk, hogy lámpával világítva próbáljunk továbbmenni, hát nem voltunk nyugodtak, majd beszartunk mire végigértünk. Persze ezen a szakaszon volt egyedül dagonya, itt már nem számítottam pedig rá, el is tévesztettem a már többször bejárt utat Kosdra, szóval volt szívás.
Szóval a lényeg, nézzetek utána merre van vadászat, ne legyetek ilyen balfékek mint mi. Megértem azt is, hogy ők sem tudják az összes utat, ösvényt kitáblázni. Ja és persze nem találkoztunk több vadásszal, lehet csak szivatták a hülyegyerekeket
Mindez a piros turistajelzés Óriások pihenőjétől hátrafelé, Kosd irányába vezető szakaszán történt.
[ Szerkesztve ]
Könyvelőirodába önállóan dolgozni tudó könyvelőt, bérszámfejtőt keresek Dunakeszire
-
kacsyx
aktív tag
válasz Hasaggymeg #96174 üzenetére
http://www.kepfeltoltes.eu/view.php?filename=599IMG_20170926_155247.jpg
http://www.kepfeltoltes.eu/view.php?filename=437IMG_20170926_155143.jpgBocs, hogy nem link formátum, telefonról lusta vagyok.
Boltról ment pm. -
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz kacsyx #96173 üzenetére
Szerintem készítenek a gyárban ugyanolyant.Amúgy melyik bolt volt? Nem tudsz egy jó fotót készíteni a repedésről? Kíváncsi vagyok rá.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
kacsyx
aktív tag
válasz Hasaggymeg #96171 üzenetére
Remélem simán fog menni, mert a rossz tapasztalatok és a garanciális hozzáállás idehaza nem túl kecsegtetőek.
Mi történik olyankor, ha nincs már ebből az évjáratú vázból 62-es méretben a gyárban?
Gondolom ez esetben kapok egy újabb évjáratot, csakhogy a 2015-ös matt grafitszürke (és az eddigi legszebb ebben a típusban) , az újak pedig emlékeim szerint fehérek. Ilyen esetben gondolom nem forfulhat elő, hogy a villa, kormány, nyeregcső, stb. marad grafit, a váz meg lesz fehér, hanem egyből vázszett jön.
Bocs, hogy ezeket kérdezem a bolt válasza előtt, de most eléggé idegesít a dolog. -
jjeahh
nagyúr
válasz trialboj #96164 üzenetére
Ja, most rákerestem hogy néz ki a környék kb., hát igen, felétek a közelben 3-400m magasak max a dombok... felénk sincsenek mondjuk bucegi szintű hegyek, de itt inkább az 1000m az átlagos, 1400-1500m a legmagasabb pont és teljesen körbevesznek a hegyek, akár napi szinten ki lehet montizni a beled úgy, hogy mindíg máshová mész, szal nem kell ugyanazt a hágót megmásznod állandóan. Amúgy a bihar hegység környékéig nem tudnál vonattal vagy autóval menni? Tudtommal ott már vannak szép helyek .
Valamilyen versenyt mutattam én is de nem tudom ez volt-e... lehet, hogy nem, mert úgy emlékszek amit én néztem sokkal lightosabb. 75km/1000 szint szerintem nem olyan vészes, csak hozzá kell szokni a hegyekhez, én pl. vékony alacsony srác vagyok, izmaim kb. nincsenek, de a nyáron 90km/1500m szint meg sem kottyant, abszolút nem fáradtam el. Most, hogy a térdem miatt pihennem kellett persze nem bírnám már, de akkor napi szinten tekertem.Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz kacsyx #96167 üzenetére
Nem vagyok boltos,de szerintem gond nélkül cserélni fogják.Ha nem a bolt,akkor egyenesen a Cube-hoz kell fordulni,kizártnak tartom,hogy ne cseréljék.Amúgy meg kicserélték a repedt bakos XT soromat,hívtak menjek érte.
(#96156) trialboj...nem emléxem gond lett volna megszokni,nekem tartóssága volt kérdéses,de meglepően tartósnak bizonyul.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
pc360
addikt
válasz eastsider #96143 üzenetére
Csak én látok lehetséges összefüggést kacsyx hozzászólásával?
[ Szerkesztve ]
Válogatott, rendszeresen frissített programok ► neszetools.hu
-
makoss
veterán
Üdv!
Vélemény kellene erről a gumiról: [link]
Milyen belső ajánlott ehez?Külföldről nem rendelek semmit, csak itthoni boltból! Vagy újat, vagy semmit! "A kötözködés a bunkóság melegágya!"
-
kacsyx
aktív tag
válasz MPowerPH #96166 üzenetére
Sziasztok!
Srácok, elrepedt a vázam. Cube bringáról van szó, a láncvillánál fedeztük fel egy szervizben, miután egy fémes kattogó hang sehogyan sem akart megszűnni és mindent átnéztünk. Nem esés, nem rossz felhasználási területből fakadó hiba, a bringa gyakorlatilag makulátlan 2 év használat és durván 7000 km után. A varratnál van hajszálrepedés a cső kerületének közel felén.
A bolt budapesti, már felvettem velük a kapcsolatot, de még nem válaszoltak az emailre és a küldött fotókra a repedésről, iratokról. A vázra nem találtam első olvasatra külön kiírást, hogy hány év van, de a boltos telefonon 5 évet mondott és visszakerestem 2015-ös bringákat, 5 év volt az általános. Ez egy 250 ezres bringa volt 2015-ben akciósan, eredeti árán 280 körül adták.
Tudom, hogy van köztetek több boltos is, adhatnátok némi információt mire számíthatok a folyamat során. -
MPowerPH
félisten
válasz DUB Inc. #96157 üzenetére
Azzal nem lesz gond, mindenhol boven van hely. Kerdes az, maga a felni elbirna e ezt a gumimeretet, na meg XC -re, mely talajra nem lenne e mar tul megterhelo ez a szelesseg. De lehet maradok a 2.25 -nel, vagy lattam 2.3 -al. Olvasva ezt a cikket, lehet nem is gaz a szelesebb gumi.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
trialboj
őstag
válasz jjeahh #96160 üzenetére
Várad 40km-es környékén 320m a legmagasabb pont, mondjuk ha nagyon igyekszem 70-90km alatt össze lehet gereblyézni egy ezrest, de ekkora távon az már nem olyan mókás, szerintem.
Te mutattad ezt a versenyt, követted idén? Nagyon szép helyeken mennek, a videó pont onnan indul, hogy bemutatja végig hegygerincen mennek
Kár hogy brutális távok és szintek vannak, első nap 50 táv 2200 szint, ez talán összejön, de köv nap ki bír még egy hasonlót menni? Idén voltam messze a leg edzettebb, de egy 75km/1000 szint után 3 napig regenerálódtam.
Volt amúgy 1 napos opció is 45/1700, azt talán megcélozom jövőre, ha szép helyen lesz. Amúgy sok külföldi volt, és többen is dicsérték a szervezést, szóval ha valaki komolyabb kihívásra vágyna, itt a lehetőség.A versenyt amúgy meglepő módon egy váradi csapat nyerte, legalább is mindhárom dobogót ők foglalták el valamilyen összesítésben.
"Do not go where the path may lead, go instead where there is no path and leave a trail." // Ralph Waldo Emerson //
-
6030D
őstag
válasz Hasaggymeg #96145 üzenetére
Há' vegyél bele egy normális telót.
(#96120) Vasinger!: a képgalériára: azt a karbon Btwint senki sem próbálta ki?
A képeken lévő SUP meg a BuZsó bringája. (ha már a Marcit megemlítetted) Azért az a stucni nem egyszerű. Foghatná a villa vállát is.Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
jjeahh
nagyúr
válasz ShiTmano #96158 üzenetére
Olcsó fat-okat néztem, de nekem úgy tűnt nem a gumikon spóroltak, 1,3 kilós 4.5" külsők vannak rajtuk.
trialboj: Az ország melyik részén is laksz? Itt Csíkban elég nagy a kínálat mindenből, legalább egy tucat e-montit láttam már csak a kisebbik bringaboltban és tényleg nagyon kedvesek, kibontanak bármit, meg megengedik, hogy kipróbáljam, anno a saját montimat is úgy vettem meg, hogy előtte mentem pár kört a környéken. Mondjuk ha a nálatok egy hupli nincs, akkor gondolom nagyon nem a közelben laksz, mert felénk meg annyi a hupli, hogy kb. emelkedő nélkül egy normálisat tekerni esélytelen
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
ShiTmano
aktív tag
válasz jjeahh #96151 üzenetére
Ha alap, közel 20kilós fatbikeot hoz neked a srác, az nem lesz nagy élmény. A gumival lehet elcseszni a fat bike hatást. Az olcsóbbakon 2,5(!) kiló/db külsők vannak. Azt már meg lehet érezni. Egy normálisabb gumi 1,2-1,3kilós. Fat bikenál ezzel lehet igazán tuningolni. Ha pl. Schwalbe Jumbo Jim van rajta, akkor valszeg nem fogsz csalódni. Egyébként vannak olcsóbb, nem sárnehéz gumik is Pl. CST. 1.345gramm.
"Ilyen dolog ez, folyamatos növekedés, egy állandó méretű bolygón :D Rip rendszer..." by Crim
-
trialboj
őstag
válasz Hasaggymeg #96150 üzenetére
Nahhh, ha találtam volna ilyet, én a tökéletesen passzoló piros lock gyűrű miatt választottam ezt. Nem volt fura a váltásnál? Remélem én is megszokom, mert ezen csak 1 gyűrű van, és így a szarvaknál szép puha marad és nem nyomja a tenyeremet hosszabb túrán.
(#96154) Strezi
De nem értem hogy forgott el, nem volt rajta gyűrű? vagy azzal együtt ?
Én még nem durvultam vele, sőt kesztyűt sem vittem ma, de a másik annyira kényelmes volt, hogy nehezen tudom kivárni azt az 1-2 hetet amit teszt jelleggel megérdemel mielőtt visszaváltanék.(#96151) jjeahh
Biztos egy országban élünk? Itt arra nem tudtam rábeszélni a boltot, hogy egy nyavalyás nyerget adjanak úgy hogy kifizetem, és ha nem tetszik visszaviszem és választok EGY DRÁGÁBBAT.
Elektromos bringa alap h nincs, de ha lenne sem kapná meg senki h kipróbálja, mondjuk ez érthető, semmilyen komolyabb hupli nincs a környéken ahol értelme lenne használni, illetve nem sokan tudnák megfizetni újonnan."Do not go where the path may lead, go instead where there is no path and leave a trail." // Ralph Waldo Emerson //
-
ZolkoW
őstag
nincs szerencsém a c kategóriás km órákkal, eddig egy se volt ilyen szutyok, mint ez a kettő, amit külföldről lőttem,pedig az itthoniak is olcsók voltak. xlc
ebben jobban bíztam pedig, a márkáról legalább már itthon is hallottam. na ez mégnagyobb hulladék.. a speed szenzora helyből nem működik. a tartója olyan vacak, mintha máshoz gyártották volna, alig van perem,ami megakasztaná, majdnem magától kiesik.
az elem döglött volt, tettem bele újat, (semmi erőltetésre nem volt szükség) majd megláttam,hogy mintha deformált lenne az elemfedél. megpróbáltam visszanyomni a peremet ahol görbe volt, letört. maga a szoftver egész kulturált lenne, pl. nem jegyzi meg az ODO állást,de beírható akármi. van háttérvilágítása is. viszont a cadence kijelző olyan pici, hogy zötyögés nélkül is alig látom a hülye sovány betűtípus miatt, nemhogy terepen (gondolom,mert még nem raktam fel). felrakom valamelyik 3e Ft-os Cateye-t, amivel sose volt baj évekig, csak 5 évente elemcsere, oszt jónapot....[ Szerkesztve ]
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
Strezi
őstag
válasz trialboj #96146 üzenetére
Hozzászoksz, illetve már nem az életedért kapaszkodsz a markolatban. Mivel lazább tudsz lenni, ezért az elkarod sem fárad el ennyira.
Ami pedig a szivacsos markolatot illeti (valaki kérdezte is hogy milyet használok), nekem egy teljes zsákutca volt
Lehet hogy a vizes körülmények sem segítettek rajta, de elforgott és abszolult nem volt rajta stabil a fogás. Elsőre kényelmesebbnek tűnt mint a vékonyka Ergon, de ahogy durvult a terep szinte rögtön elfogyott. Forgott, csúszkált, ami az utolsó dolog, amire szükségem volt sáros, sziklás, iseretlen fekete DH pályákonVettem ott helyben egy puha lockon-os markolatot, és kb azonnal jobban éreztem magam a bringán. A "minőségi" Bike Fun (világítós zöld) szivacs markolat meg repült a kukába
[ Szerkesztve ]
Használt 14.3 kWh LifePo akkuk eladók ... Passzív ház klímás fűtéssel, 2011 - | Napelem, 2013 - | Tesla, 2019 - ...
-
IMIIKE1998
őstag
Kérdés:
Melyik szerintetek a jobb? Venni egy 100 mm-es telót és keményebbre fújni, nehogy leüssem vagy venni egy 120mm-es telót és puhábban hagyni? Illetve a kerékméret is problémás nekem. Ugye a 29er jóval jobban gurul, egyenesebb szakaszokon előny. A 27.5 viszont néhány kanyargós résznél sokkal jobban manőverezhető, a mostani 26-osomról nem is beszélve. Droppoknál szintén a kisebb kerekméret a nyerő, viszont a 29er kényelmesebb bringázást biztosít hosszabb távon.(elvileg) Sajnos 29er-em nem volt még, így nem tudom mennyire igaz, amit mondanak róla a videókban. Továbbá meddig lesz még a piacon 27.5 hardtail? Jelenleg úgy tűnik, kevesebb van, mint 29er-ből. -
jjeahh
nagyúr
válasz ShiTmano #96147 üzenetére
Reszketve kattintottam, bár a múltkori cikk után megfordult a fejemben, hogy szilikon cs*cs*k lesznek a link alatt . Egyszer biztos lesz fat-em... amúgy a helyi bringaboltos srác szerint jövőben hoznak párat és szívesen ideadja bármelyiket, hogy menjek egy próbakört. Ott ki volt rakva pár haibike pedelec és azokat is mind ajánlta, hogy vigyem el egy tekerésre, de mondom az engem annyira nem izgat, úgysem lesz olyanom
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
MPowerPH
félisten
Sziasztok!
DT Swiss XR 400D -re a spec szerinti maximum gumimeret 2.25 -os. Jelenleg Panaracer Fire XC Pro 26"x2.10 -es gumival hasznalom, es filozok rajta, hogy pattintok ra egy nagyobbat. a 2.35 az meg elmenne ezen a felnin? Ugy gondolkodok, hogy az itteni melyebb talaju, saros erdei palyakhoz jobb valasztas lenne a szelesebb gumi. Azt sem akarom persze, hogy atessek a lo masik oldalara, de a 2.10 -et kevesnek erzem, a 2.25 -re valtassal pedig nem latom azt a nagy ugrast. Egyebkent tudtok mondani ajanlott gumi markat/modellt ilyen talajra? En markan belul maradva a Cedric Gracia Soft Condition XC -t neztem... Jah, ami fontos, hogy tubeless.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
trialboj
őstag
válasz Hasaggymeg #96145 üzenetére
Ezzel kapcsolatban kérdezném hogy mással is előfordult már hogy annyira rázós volt az út, hogy az alkarján egy 2-3 perces ereszkedés után elkezdett viszketni a bőr? A suntour és még a tavalyi recon villámmal is többször előfordult. Nem tudom hogy idén megszoktam, vagy csak a reba ennyivel jobb, de már nem érzek ilyet pedig a jóval keményebb mint az előző két modell. (btw, honnan érdemes olcsón levegős tokent venni rebába?)
Kicsit más: Ma kipróbáltam egy szivacsos markolatot. Sokkal könnyebb mint az én gumis verzióm, viszont a szivacs érzése, hogy állandóan elpuhul a kezem alatt nagyon fura, nem érzem olyan biztonságosnak. Aztán ma mikor leejtőztem vele kicsit, úgy tűnt mintha a szivacs meg elnyelné a mikro rezgéseket és nem adta át teljesen a csuklómnak.
Használ valaki ilyen markolatot? A fura érzés elmúlik idővel, vagy sosem lesz olyan jó érzés fogni, mint egy normális gumis verziót?"Do not go where the path may lead, go instead where there is no path and leave a trail." // Ralph Waldo Emerson //
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz IMIIKE1998 #96144 üzenetére
Én is élvezem mikor a karbon villa kisimitja az utat,miközben Manitoum is szétrázza a kezem időnként.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
eastsider
nagyúr
válasz Hasaggymeg #96142 üzenetére
fémesebb hangja volt, de lehet csak a lendületnek, kifejtett erőnek köszönhetően, és a lábammal nagyon éreztem
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz eastsider #96141 üzenetére
Nem a reteszelő hibázik a racsniban? Maga a hajtás nem ugorhat csak ha a lánc,vagy a reteszelő engedi.Valahogy így szól?
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
eastsider
nagyúr
sziasztok,
az mitől lehet, hogy néha a négyszöges hajtás mintha "ugrana" egy kicsit és egy rohadt nagyot, fémeset kattan? beleremeg az egész váz
-
Vasinger!
nagyúr
Mármint azt, hogy a vázban az IsoSpeed mennyire csillapít? Annyira erre nem figyeltem annyira, mert akkor még nem volt számomra tiszta, hogy milyen bringán is ülök, de érzésre jobb volt mint a szintén merev Carbon Rose. Ahhoz, hogy kijöjjenek az ilyen apróságok kicsit többet kellett volna menni vele
-
6030D
őstag
válasz IMIIKE1998 #96137 üzenetére
Az egész világ eladó. Garázst nem bővítek, ha lesz, akkor csak cserével.
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
Zsolt74
senior tag
válasz Runner_fxr #96130 üzenetére
A Brose teljesen más karakterisztikával segít mint a Bosch.
A Bosch-nál minél jobban nyomod a pedált, annál jobban segít, viszont a Brose minél kevésbé nyomod neki annál jobban segít, ha tartod a 80-90-es pedálfordulatot.
Ezért a Brose-val a legmeredekebb emelkedőn is minimális erőkifejtéssel fel tudok menni 2-es rásegítési fokozatban, igaz itt már elég lassú a sebesség.
Majd kiderül ,ha megjön a Bosch-hoz a 14-es lánckerék azzal mit tud.
16-os lánckerékkel nagy emelkedőn sport fokozatban majd kiköptem a tüdőmet mire felértem a tetejére.Zsolt
-
Zsolt74
senior tag
válasz Runner_fxr #96130 üzenetére
Ha 2-es szorzó van a Bosch-ban akkor a 14-es első fogaskerék ,28-nak számít.
Ezért tűnik akkor nekem kevesebbnek, mert a Brose-n 24-es van ,de hátul ugyanakkora 11-36-os sorral.
A Bosch ezek szerint 11-40 vagy 11-42-vel tudná azt az áttételt.Zsolt
-
jjeahh
nagyúr
válasz Hasaggymeg #96126 üzenetére
Kár, hogy olyant nem kaptam helyben. No de mindegy, számomra nem olyan nagy érvágás.
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
Strezi
őstag
válasz Hasaggymeg #96121 üzenetére
Elragadott a pillanat heve De, azért igyekeztem diplomatikus maradni
"Alig használt, garázsban tartott Canyon Spectral CF, szezonális csere miatt eladó"
Használt 14.3 kWh LifePo akkuk eladók ... Passzív ház klímás fűtéssel, 2011 - | Napelem, 2013 - | Tesla, 2019 - ...
-
Runner_fxr
Ármester
válasz ShiTmano #96128 üzenetére
Ez egy saját vélemény. Nyilván az sem mindegy, hogy milyen bringába van beépítve az adott rendszer. 2015-óta használom a Bosch CX-et. Azért azt elég hamar megérzem, hogy mi az ami erősebb, és mi az ami nem.
Egyébként a Yamaha is kompatibilis az első váltóval.
Általában a Bosch-t is kettes rásegítéssel használom, ha felváltok a 42-es fogaskerékre, már elég lazán felmegy bárhol. 3-as vagy 4-es fokozatra nagyon ritkán van szükség.
Illetve azt se felejtsük el, hogy az egyes fokozatok között gyártónként lehet eltérés, hogy épp mennyit segít. A Brose elég jól testre szabható ezen a téren.
Az biztos, hogy ordenáré különbségek nincsenek, gyakorlatilag bármelyik ma kapható, felső kategóriás pedelec rendszert választjuk, az ereje több mint elég.[ Szerkesztve ]
-
ShiTmano
aktív tag
válasz Runner_fxr #96127 üzenetére
Azt azért hozzátenném, hogy Zsolt74-nek most egyszerre van mindkettő (Bosch Cx, Brose)(+1 Active Lineos Bosch gép is). Szóval tapasztalatból beszél. Az áttétel miatt mondja, hogy a Brosezal könnyebb felmenni az emelkedőn, nem a motor ereje miatt. A Bosch CX motorikusan biztosan erősebb, csak a Brose elöl kistányéron szinte magától felmegy 2-es rásegítéssel is. Én is próbáltam.
"Ilyen dolog ez, folyamatos növekedés, egy állandó méretű bolygón :D Rip rendszer..." by Crim
-
Runner_fxr
Ármester
válasz Zsolt74 #96119 üzenetére
Nekem elöl 15t van, a sor pedig 10-42. Őszintén szólva, nekem nem hiányzik az első váltó. Én még nem találkoztam olyan meredek emelkedővel ahova Bosch CX kevés lett volna. Mentem a Turbo Levo-val, de nem tűnt erősebbnek a Brose mint a Bosch CX, hiába erősebb papíron. Inkább más, van amiben jobb. Például a csendes, rezonancia mentes működésében, de erősebbnek nem erősebb. Sőt, a Bosch szerintem agresszívebb a Sport és Turbo fokozatban. A Shimano is hasonló mint a Brose, csak kicsit hangosabb. Szerintem a legerősebb a Yamaha PW-X. Én legalább is így éreztem.
Ha egy teljesítményben növekvő sorrendet kéne felállítanom, akkor a Brose és Shimano E8000 egy szinten, utána a Bosch CX, majd a Yamaha PW-X. Mindettől függetlenül nekem továbbra is a Shimano a legszimpatikusabb, elsősorban az alacsonyabb tömege és mérete miatt. Annyival meg nem gyengébb, hogy megérje a nagyobb, nehezebbet választani. Ráadásul az E8000-hez lehet a legfaszább monti vázakat gyártani. És ez a legfontosabb szempont, véleményem szerint.
[ Szerkesztve ]
-
-
ShiTmano
aktív tag
makoss, írtam privit!
"Ilyen dolog ez, folyamatos növekedés, egy állandó méretű bolygón :D Rip rendszer..." by Crim
-
jjeahh
nagyúr
válasz Hasaggymeg #96122 üzenetére
"az adatok megtartása elemcsere esetén" - ezt gondolom csak drágábbak tudják, esetleg a kínaiba a 28 funkció közé lehet befért (szerk: és elvileg tudja ), a Velo 9 valszeg nem tud ilyent .
Sár téma: ja, imádok dagonyázni, most is full sáros az egész bringám, de nem gond, a csajok jobban megnézik . Persze a láncra, lánckerekekre, váltóra és a teló becsúszóra azért próbálok vigyázni, meg gyakrabban takarítom őket.
Mostanság amúgy annyi a sár és olyan jó hűvös van, hogy egyre többször kívánok kitekerni valamerre, csak hát a bringás haverok meg pont ilyenkor húzódnak vissza a csigaházba[ Szerkesztve ]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz jjeahh #96116 üzenetére
Az elemlemerülés kijelzése+az adatok megtartása elemcsere esetén,az automata indulással/leállással együtt nekem három nagyon fontos tulajdonság egy kilométeróránál.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz Strezi #96110 üzenetére
Szórakoztató videó,de ki kell tenni rá a korhatáros karikát. ...egyrészt a nyelvezetért,ami a képeket látva tulajdonképp érthető is,másrészt meg azért amit a bringáddal műveltél. Amúgy külön büszkeséggel tölt el,hogy 7.05 körül a velem egy ívásúaknak is szólsz,tény,hogy egy annyira piszkos bringát nem lenne egyszerű még tömlős meleg vízzel sem lemosni.Én olyat biztos nem művelnék kerékpárommal/magammal,ez már nekem nem volna élvezet,de van aki, pl.jjeahh kartárs,ezt szereti.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Vasinger!
nagyúr
Na akkor én is írnék a szombati tesztnapról egy rövidet, bár igaz kicsit megkésve:
Elsőre egy ROSE ROOT MILLER 2-t próbáltam.
Ez egy összetlós enduro gép, baromi széles gumikkal, sajnos ahogy többen is írták, a pálya kevés volt hozzá, hogy kijöjjön az ereje. Gond nélkül lehetett venni az akadályokat.
A Rose-nál vezetetlenek voltak a túrák, így egyből kettőt is mentem veleEzután a Haibike standjához keveredtünk, méretek elég korlátosak voltak, L-esből nem sok bringa volt egyik standnál sem.
Ott egy Haibike xDuro HardNine 6.0-val mentem, első E-bikeos élményem volt, hozta amit hoznia kellett, felele gyakorlatilag fáztam, még Eco módban is elég könnyű volt, kikapcsolva már izmozós.
Lefelé kicsit nehezebb irányítani mint egy könnyű karbon gépet.Egy kis szünetet követően Meridánál egy MERIDA 2017 eBIG.NINE XT EDITION-t próbáltam, eredetileg egy eOne-Twenty 800-t fogltaltam, csak annak a reverbje bemondta az unalmast és mindig lecsuklott...
Már csak ez maradt, így beértem ezzel is, de jobb lett volna egy fullyt próbálni. A Shimano rendszerét jobbnak éreztem, de nem volt világrengető különbség, ilyen rövidtávon nehéz bármi konkrétat leszűrni két rendszer között.Következőnek a mellette lévő Speci sátorba sétáltam át, ahol egy Enduro FSR Elite Carbon 650b volt foglalva. Ahogy ezt már előttem is említették, itt voltak a legalaposabbak a beállítással, nagyon jól viselkedett a gép, érezhetően csúcstechnika volt alattam, de erre a pályára ez sok volt. Ennek ellenére élvezet volt vele lejtőzni, érdekes volt a dropper post is, mivel nem csak 2 állása volt, hanem a két végállás között is bárhol ki lehetett "lockolni", ami szerintem igencsak hasznos tud lenni.
Ezután visszamentem a Rose standjához és elhoztam Rose PSYCHO PATH 2 vadállatot. Hát ez a bicikli egy álom volt mind felfelé, mind lefelé. Annyira jól és könnyen mászott fel, mintha motor lett volna benne. Esküszöm azon filóztam, hogy most én vagyok a hülye, de mintha tényleg motor lenne ebbe is, mint a többi E-bikeban Lefelé meg olyan kis fürge volt, úgy lehetett venni vele a kanyarokat, hogy öröm volt ejtőzni vele, mint egy kis szöcske. Az tény, hogy a rázós részeken a súly miatt könnyen el tudott pattogni a földről, de ez technika kérdése. Ezzel 2 kört is mentem, hatalmas élmény volt.
Ezután jött a "fekete leves", méghozzá egy Trek Procaliber 9.9 SL Race Shop Limited, ami nem másnak a kerékpárja volt, mint Dina Marcinak. Hát ez a gép....erre nincsenek szavak. Elsőre nem tudtam, hogy miféle gép ez, csak miután hazamentem és megnéztem és akkor láttam a súly adatokat és a felszereltséget. Egyszerűen brutális volt az XTR fékek, a 8.7 kg-os összsúly és talán ami nagyon sokat számított, hogy versenyre készen volt beállítva, mivel másnap ezzel versenyzett Marci. Ezzel a bringával nincs lehetetlen, csak tehetetlen. Nem tudtam belekötni.
Összességében nagyon tetszett a tesztnap, jövőre még okosabban fogok tesztelni, választani, idén sajnos több foglalás se jött össze technikai vagy a szervezők hibájából (nem értünk vissza időre a tesztkörről)
Amire jó lenne figyelni jövőre, hogy a foglalásokat kicsit szinkronizálni egymással és ahogy a Speci standjánál, úgy mindenhol be kéne állítani minimálisan a kerékpárt a kerékpáros súlyához/méretéhez...
Végezetül pár kép: Katt
(#96117) Runner_fxr:
Azzal a trekkingessel én is találkoztam felfelé. Brutál volt ahogy azzal tolta.
-
Zsolt74
senior tag
Nekem a BH e-bike-on (Brose motoros)is van elöl váltó(24-38), sokkal jobban és könnyebben mászik brutál emelkedőn, mint a Bosch CX motoros, noha azon 16-os első lánctányér van (most rendeltem hozzá a lehető legkisebbet ,14 fogú-t). Ha a Bosch CX még így se lesz jó, akkor hátra még tudok venni 11-40-es sort, de ez a maximum amit ki lehet belőle hozni.
A BH-val 2-es fokozatban szinte megerőltetés nélkül tudok felmenni a legdurvább emelkedőkön is, a Bosch-al ez közel sincs így, talán turbó módban tudná ugyanezt.[ Szerkesztve ]
Zsolt
-
StLui
veterán
válasz Runner_fxr #96117 üzenetére
Az egyetlen bringa amit foglalni sikerült egy cube hybrid 500 merev farú volt, de olyan szerencsétlenül nézett ki, aszfalt gumival ráadásul, nem is akartak csak aszfaltra kiengedni, ott is hagytam, venni én sem vennék ilyet, minek mentem volna vele.
Könyvelőirodába önállóan dolgozni tudó könyvelőt, bérszámfejtőt keresek Dunakeszire
-
Runner_fxr
Ármester
válasz varsam #96090 üzenetére
Bár nem volt durva a pálya, de volt egy-két vicces kanyar, be lehet ezeket nézni, pláne egy számunkra új bringával. Akár a kormányvéget is elkaphatja egy kis fa, már is meg van a perec. Sok ember hajlamos túlbecsülnie a tudását, és ezek tényleg baromi drága gépek.
A komolyabb pályát én is elviseltem volna, de végül is nem volt ez így rossz, örüljünk ennek is.A merev vázas pedelec bicajokat én úgy kerültem mint az ördög a szenteltvizet.
Egyelőre még nincs vesekövem amit ki kéne rázni.A Konán meglepődtem, hogy kint volt. Régen nagyon szerettem a márkát, de az utóbbi években eltűntek idehaza. Nekem ez a gép tetszett:
[kép]Sajnos ezek a hosszabb utas, pláne alu gépek elég szenvedősek már fölfelé.
Pedelec rendszer nélkül, én 130-140mm fölé már nem szívesen mennék.A Speciket valóban lelkiismeretesen állították.
Volt egy vicces jelenet, a haverommal tekertünk fölfelé 2db tankkal (Haibike pedelec), laza 20-22-es tempó, kényelmesen.
Erre jön egy pedelec trekking, csomagtartóval, és vagy 25-el átvágtat a vízmosásokon, de karbon XC bringákat megszégyenítően. Jól oda is vágta a hátsó kereket, hangosan felnevettem, eléggé szürreális látvány volt. -
jjeahh
nagyúr
No, ha a kezemben lesz az összes km óra meglátom melyik marad, a többi megy a haveroknak. Esetleg egyet megtartok bónuszba, ha később fatbikeot vennék...
(#96102) Hasaggymeg: Erre így nem is gondoltam
ZolkoW: Ja, valszeg vannak bevált típusok és sz*rok egyaránt kínaiból is, a sunding SD-548b-t sem ajánlják pl., de az sd-563a-t már igen, arról testbikeon is jókat írnak.
Amúgy végül nem volt VDO és Cateye Velo 7 sem, így Velo 9 lett.
Pozitívum:
- minőséginek tűnik
- egyszerű beállítani
- használatiban van magyar nyelv is
Negatívum:
- 2 ficsőr fölösleges és azokon is végig kell lépkedni, mert ha jól látom nem lehet kigyomlálni
- a konzolon picik a kötegelő lyukak és ha elcseszed a felszerelését (természetesen én elcsesztem), akkor a lidl-ben vagy máshol kapható kötegelők általában nem férnek bele.
- a szenzor nem ott érzékel ahol a használatiban írja, ezért szenvedtem vele egy félórát minimum, azt hittem nem műkszik a cucc[ Szerkesztve ]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
ZolkoW
őstag
válasz jjeahh #96098 üzenetére
nem vagyok a kínai beszerzés ellensége (sőt), de a nemrég érkezett km órámban azért eléggé csalódtam. Bogeer márka, és hétvégén vettem észre,hogy hülyeséget mér. gurultam,és 44, meg 9.9 km/h között váltogatott... közelebb tettem a mágnest,de utána is csinálta. és tipikusan kínai baromság (ki más csinál ilyet?!) hogy amikor bekapcsolom, automata módon váltogatja a kijelzett dolgokat, pedig napi számlálón hagyom, amíg meg nem nyomok egy gombot,ezt csinálja. és tök hamar kikapcsol, amíg előkotrom a térképet,már standbyban van,és elindulásnál újból
az csak hab a tortán,hogy kizárólag azért vettem,mert a leírásban szerepelt hogy tud pedálfordulatot mérni - hát nem tud, pedig létezik olyan változat is, részleges refundot kaptam. ezt a típust nem ajánlom
van háttérvilágítása is, bár nekem nem hiányzik.Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
Jester01
veterán
ivana gyorsabb volt ... csak nem az autószelepest linkelte
[ Szerkesztve ]
Jester
-
-
Fleed
aktív tag
Sziasztok. Milyen méretű belső gumit kellene választanom? Ezeket a fotókat lőttem a felnin/gumin: [link] [link]. Decathlonból szeretném venni, írás alapján gondolom 28"-os, de 27,5"- os is jó lesz helyette ? Utána levő szám mit jelent? A vastagságra tippelek, és akkor 1,25ös vastagságú kellene? Valamint jó lenne olyan szelepes, amit tudok autógumi kompresszorral fújni. (Jó nekem a legegyszerűbb gumibelső is). Köszi előre is a segítséget!
[ Szerkesztve ]
-
Strezi
őstag
válasz trialboj #96093 üzenetére
Nagyon jók!
... és ha már sáros körülmények, akkor íme egy videóm a Dolomitokból, igen sárosan
Elnézést a sok káromkodásért, valahogy kicsúszott
Használt 14.3 kWh LifePo akkuk eladók ... Passzív ház klímás fűtéssel, 2011 - | Napelem, 2013 - | Tesla, 2019 - ...
-
TomMusic
őstag
BRINGABOX FB1 kerékpártároló
...a kulcsok egyszerűen másolhatóak. A Bringabox rendkívül biztonságos...
Ez kissé mókás így..Állítólag az egyetemen töltött évek a legszebbek. Ezért a képzési időt próbáltam a lehető leghosszabbra nyújtani.
-
varsam
őstag
válasz Hasaggymeg #96107 üzenetére
Kizárt, inkább megfordultam volna
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz varsam #96106 üzenetére
Egy lemerült aksival az emelkedő közepén talán értelmet nyert volna nektek a nagyi lánckerék is.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
varsam
őstag
Igen, az számomra is meglepő volt. Konkrétan a tesztkör után esett le, hogy jéé elől két lánctányér van, és végig a 44es nagytányért használtam. Felfelé konkrétan 44-24-gyel mentem ahogy te is írod, 25kmh-val lazán, de csak azért, mert addig segített be
A másik meg, oké nem egy dúrva kör volt, de ez is több mint a semmi és nem csak aszfalton használhattad max 200 métert. Azért volt mászás benne és lefelé lehetett azért engedni neki ami a csövön kifért, a vizes sáros talaj pedig adott neki még egy kis pikantériát.
Szerintem ha vásárlási szándékkal elmegy az ember egy kereskedőhöz, akkor sem kapná meg ekkora körre anélkül hogy letenné a teljes árát.
-
Örni
senior tag
válasz Hasaggymeg #96102 üzenetére
4 másodpercig világít, mikor megnyomod a gombot
Persze azt is be lehet allítani, hogy folyamatosan világítson.There's too many men, too many people, making too many problems!
-
Dzsosy
senior tag
Sziasztok!
Tudom, hogy nem lehet az oldalon hirdetni, de ha esetleg van itt Győr környéki kerékpáros fórumtárs, azt lehet, hogy érdekelné az alábbi rendezvény.
Bemutatók, előadások és még kipróbálható pedelecek is lesznek. Az egész természetesen ingyenes (különben nem is hirdetném itt).
MOTORKERÉKPÁROS ÉS KERÉKPÁROS NAP 2017[ Szerkesztve ]
-
StLui
veterán
válasz varsam #96090 üzenetére
Én is azzal a Haibike-kal mentem, sajnos képtelen voltam foglalni időpontokat, ami érdekelt mind nullán volt egyből. Viszont nagyon fura volt, hogy elöl is van váltó, és a nagytányéron hagyva, hátul is csak kb középig váltva simán mentem fölfelé 26-tal, amit engedett, és erőfeszítés nélkül. Én eddig csak olyat láttam ahol elöl csak egy, kicsi tányér van, gondolom a motor is ahhoz van áttételezve.
FB Enduro csoportba felraktam egy videót egy körről, az egyetlen hozzászólás annyi volt, hogy mit lehet tesztelni egy ilyen sima úton.
Mondjuk megkérdezhetném, hogy tud e ütősebb tesztlehetőséget itthon.Könyvelőirodába önállóan dolgozni tudó könyvelőt, bérszámfejtőt keresek Dunakeszire
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz jjeahh #96096 üzenetére
+Örni...a háttérvilágítás gyorsan megeszi az elemet,melytől aztán anélkül lemerülve,hogy arra figyelmeztetne,elveszíti az összes beállítást,adatot.Na az nálam egyenlő egy kisebb agyvérzéssel.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Chiftain
aktív tag
Na első fék ügyben, a félpofák ferdén való rögzítése hozott megoldást. Letisztitottam a felnit megcsiszoltam kicsit a fékpofát aztán semmi, utána megcsiszoltam jobban megint semmi. Úgyhogy a linkelt videón látható módszerhez nyúltam és most hangtalan az első fékem is végre. A felnihez így nem kellett komolyabban hozzányúlni.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest