Hirdetés
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- sziku69: Szólánc.
- Luck Dragon: MárkaLánc
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- GoodSpeed: Így lettem telekomos, mégsem lettem telekomos, és vagyok telekomos...
- lezso6: Frutiger Aero
- Meggyi001: Vegán? Nem vegán?
- Elektromos rásegítésű kerékpárok
- kenand: Star Wars KOTOR I és II Android és iOS ingyen + magyarítás felrakása
-
LOGOUT.hu
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
Mezi1982
tag
Üdv, olyat vettem észre ha az alsó 4-5 fogaskerékre váltok akkor tekerésnél(amikor erőt fejtek ki) enyhén kerregő hang jön elölről szakaszosan. Lehetséges hogy a lánc hozzáér valamihez ? A felsőbb fogaskerekeken simán megy. Ha állok és fel van emelve a hátsó kerék, úgy fel le váltva sincs semmi gond csak haladás közben.
-
ghost364
senior tag
szép lett! akkor itt az enyém is
én inkább fixen használom, egy fékkel jobban bejön. mondjuk egy fél óra járkálás az utcában kellett, hogy normálisan tudjam kezelni
másik hajtómű majd kell rá, mert ez a 3-as a legszűkebb monoval sem adja ki a láncvonalat, meg túl pörgős ez a 42-16. plusz lánctányérból is szélesebb kéne.
az enyémen jó hangos a láncvastag connex 108 van rajta.
több kép itt: flickr-album[ Szerkesztve ]
-
parkr
őstag
válasz
Eagle16 #61694 üzenetére
munkába és vissza lesz használva főleg, egy bejáratott mellékúton, ahol rendőrt még nem nagyon láttam, szóval szerintem nem sok esély lesz rá. itt a kisvárosban azért más mint pl. budapesten.
amúgy a legjobb benne hogy gyakorlatilag teljesen néma tekerés közben!
[ Szerkesztve ]
-
Eagle16
addikt
Jól néz ki. Ha rendőrrel találkozol, akkor nem büntet meg a hátsó fék hiánya miatt (is) ?
Nekem is tervben volt egy ilyen, de magam nem tudtam volna összerakni, boltban drága volt, használtan meg nem mertem venni, vagy ami jó lett volna az messze volt. Tetszik az egyszerűsége, még a váltó hiánya sem zavart volna nagyon.
-
-
xmad
őstag
sziasztok!
ezért kérdeztem múltkor a v fék kérdést, hogy van-e külömbség a no name és egy márkás között.ehez kapcsolódik hogy ez normális jelenség hogy ekkora holtjátéka van a féknek? (csavar megvan húzva)
köszii
[ Szerkesztve ]
-
Doki-HUN1978
senior tag
válasz
Napfénysüti #61688 üzenetére
Ez a típus szerintem elbírja, mivel fent is és lent is meg van támasztva. A nejemnek volt ilyen a kerékpárján, elég jól megrakta néha és bírta.
-
rii
nagyúr
sziasztok
hogy keressek rá a DH-s gépekben levő középső rugóstagra? rugóstag?
a legolcsóbb is jó lenne, utánfutóhoz kéne'
-
Napfénysüti
nagyúr
Trekking bringára tud valaki olyan kosarat ajánlani ami a kormányra rögzíthető és elbír egy 5kg-os kiskutyát?
fpeter07: olvastam, borzasztó.
Nyugodjék békében.
[ Szerkesztve ]
-
fpeter07
veterán
Szomorú dolog... [link]
-
Kube
senior tag
válasz
szjoci #61668 üzenetére
Nekem sajnos semmi tapasztalatom nincs ezekkel a mostani lámpákkal. 1994-ből van egy cateye szettem, Mity 2 órával amit azóta is használok, meg nem válnék tőle. Viszont a lámpákkal elég sok a nyűg, nem ledesek és az elemekkel is kínlódni kell. A "milyet NE" is nagyon hasznos volt, köszönöm
-
Aki rendelt már a rose bike-ról, tudott fizetni mastercarddal? Azt írja a véglegesítésnél, hogy a bank nem támogatja a 3D secure fizetést
-
Hasaggymeg
Topikgazda
Sigma Lighstert nem ajánlom felfogatása miatt,Sigma Cuberidert igen
http://2.bp.blogspot.com/-OQFs1vLlX04/T7qGMTo5DiI/AAAAAAAADuQ/4dMmKzTXPeY/s1600/_DSC0205.jpg
http://www.budastore.hu/image_show.php?item_id=2605&type=super&vc=f9c8bdc982488fcd0142abc77c0b20a2
[ Szerkesztve ]
-
#63761920
törölt tag
Sziasztok!
Kinéztem egy vastag kerekű, 62cm merev vázas;-villás[link]
kerékpárt. Úgy gondoltam a 100kg-sújomhoz tartósabb lenne.
Ár/érték arányba tudnátok esetleg jobbat?
Mégis ti vagytok otthon ezen a téren!
Nagyon szépen megköszönném a segítségeteket! -
szjoci
őstag
Szia!
A milyet hátsólámpát NE! témához tudok hozzászólni:
Két évet bírt egy Blackburn Mars Click nálam, kezdett elérni, beszakadni a szilikon gumipántja, így nézegettem mi legyen az utódja.
Múlt héten vettem egy Cateye Nima-t. Fényerővel nincs gond szerintem, de amikor szétszedtem első üzembe helyezés előtt letört a három vékonyka fül közül az egyik... Vissza sikerült ragasztani, működik is szépen a lámpa de ez azért csalódás volt...
Szóval szívem szerint ezt a két típust nem ajánlom. -
válasz
Runner_fxr #61663 üzenetére
Tudom, hogy ha rakoltok, meghalalja, csak na, a szerepeket es az arányokat szeretném megtartani azért.
-
Kube
senior tag
Sziasztok!
Tudnátok ajánlani normális hátsó és első lámpát?
Ezt a két hátsólámpát nézegettem (Cateye TL-LD570 és TL-LD630), de nem igazán tudom melyiket lenne érdemes, vagy ha tudtok jobbat ár/érték arányban nyugodtan írjátok meg.
Első lámpánál fogalmam sincs milyen lenne a megfelelő. A lényeg, hogy azért lássam az utat, 20-30 km/h sebességnél nem szívesen mennék "gödörbe"
[ Szerkesztve ]
-
válasz
Pttypang #61639 üzenetére
Én se DH-ról beszélek. Sőt, igencsak hobbi tekerésről. Mostanában nem olyan sok időm van hegyre menni, hogy profibb montisnak nevezzem magam, abszolút a hobbi kategória. Viszont amikor felmegyek a hegyekbe, akkor élvezni akarom kompromisszumok nélkül. A sima túraútvonalakon is sokkal élvezetsebben és gyorsabban jössz le egy 120-140mm-es fully-val mint egy merev xc géppel. Nem kell ehhez DH pálya.
Ráadásul mostanában annyira belebuzultam az elektromos montikba, hogy már ezt se szívesen nélkülözném.Ezek mind költség növelő tényezők, de rengeteget tesznek hozzá az élményhez. Nyilván mindenkinél mást jelent a bringás élmény, de mivel hozzászoktam a jóhoz, már nem adnám lejjebb az biztos.
Nyilván sokan megmosolyogják az e-montikat, meg igazából nem is értik még, meg nem tartják sportszernek (pedig nagyon is az). Abszolút nem érdekel, csak élvezem a hegyi kerékpározást kompromisszumok nélkül.
Szóval amit mondani akarok, hogy az ha költesz a bicóra az többnyire meghálálja magát, minél jobb a gép a segged alatt annál nagyobb élmény a használata.[ Szerkesztve ]
-
---Lasali---
Közösségépítő
Bele fér egy egész dobozzal is, ha a belsejébe is beleszórsz a markodból. De a porvédő meg a csésze közé is lehet rakni még egy golyósort. Csak összerakni nem lehet.
De komolyra fordítva a szót, ha bent van a kónusz, akkor nem éppen pont ott futnak a golyók, ahol akkor látod, mikor rakogatod bele a golyókat.. hanem egy kisebb golyópályára kényszeríti őket a kónusz. Ha össze is tudod rakni 1 golyóval többel, akkor beljebb kerül a kónuszon a golyópálya, és teljesen rossz lesz az egésznek a terhelhetősége, és tönkre is megy.
Egyébként meg ezek a golyókosár nélküli csapágyazások, ezek olyanok, hogy fél golyónyi hézagot kell hagyni köztük ha össze torlasztod egymásra a golyókat.Pl itt egy mélyhornyú golyós csapágy, golyókosár nélküli verziója:
[ Szerkesztve ]
-
rétisün
veterán
én ilyen zefalt vettem utána, ennek egész más a rögzítése, viszont ahogy nézem, ez neked keskeny, nekem 28-as gumik vannak. hogy terepen mennyire zörögne, azt nem tudom, én csak a jó kis hazai aszfalton teszteltem, ott meg se nyikkan.
de amint feljebb írtam, van megoldás arra is, ha letörik a bkefunról a rögzítés. az a fajta 'pálca' talán stabilabb is, mint a két darabos gyári, csak hát ki akar 1-2 hónap után barkácsolni?
mod: ebike oldalán tudsz szélesség alapján is keresni.
[ Szerkesztve ]
-
rétisün
veterán
saját tapasztalat alapján az ilyen pálcás sárvédőt nem javaslom, azok a kis fém bizbaszok, amik a sárvédőt tartják a pálcán, nálam igen gyorsan letöredeztek...
persze utána meg lehet barkácsolni pl. ilyen 'pálcával'[ Szerkesztve ]
-
Sziasztok!
Sárvédőt szeretnék venni a trekking bringámra.
47-es szélességű gumi van rajta, méghozzá egy jó széles WTB felnin.
Nem tervezem leszedegetni a bringáról sűrűn, így lehet pálcás is, sőt, ez lenne a legjobb, mert az legalább stabil, és nem lifeg ide-oda.
Olyan típust szeretnék, ami minél jobban véd a sártól, lehetőleg a középtengely környékét is.A BIKEFUN RAMPART trekking változata tetszik eddig a leginkább, de sajna ez csak 50mm széles. A kérdés, hogy elég lesz-e ez az én kerekemre.
Esetleg más sárvédő, ami jól véd, stabil, nem zörög, nem rozsdásodik?Kössz!
-
válasz
imyourfriend #61650 üzenetére
En altalaban kimelem a kerekpart, mmint nem satuzgatok, csak mert jo a hangja es szep csikot huz, mert tudom, mennyibe kerul, etc. Szoval a "tartalekot" epp azokra az idokre hagyom meg, amikor szuksegem lesz ra, megvan mindennek a helye, sok mindent veghez lehet vinni egy kevesbe alkalmas konstrukcioval, aztan atulni egy jobb kerekparra, ha mar ugy erzi az ember, hogy erdemes raszanni az osszeget es nem az ablakon dobja ki, nagyjabol ugy, ahogy irtad, ugy van ertelme valtani, de nekem kell egy varosi rohangalos ettol fuggetlenul, amit lekothetek es maszkalhatok vele.
Ha kiszolgalja az idejet es lesz egy masik kerekparom, akkor valoszinuleg a rr340 lep majd ebbe a szerepkorbe a jelenlegi mindenesen kivul, megpihenhet majd a Bükk túrák és hasonló elvetemült dolgoktol mentesen. -
válasz
Mezi1982 #61646 üzenetére
90mm még elmegy, már enyhén rövid de még okés, 80 alá ne menj.
(#61652) rétisün: az outimon 110mm van most, de a tanyabájkomon 100->80 érezhető előnyöket hozott, igaz annak nagy az utánfutása alapból. De az outi megbolondulna tőke így is nagyon agresszív geo (konkrétan 0,5 cm van az első kerék és a váz között.)
[ Szerkesztve ]
-
Because
őstag
válasz
Hasaggymeg #61653 üzenetére
mentségemre ma is gurulva mentem a futópályához, tegnap eltekertem a tescoba és hétfőtől-péntekig bringával jártam melóba a héten
csak a monti volt kár
-
Because
őstag
válasz
imyourfriend #61650 üzenetére
de lehet a fordítottja is mint nálam, én éppen ráuntam a tekerésre... bánom, hogy ennyi pénzt is kiadtam egy jobb felszereltségű bicóra amit ki se használok
-
imyourfriend
őstag
válasz
Pttypang #61634 üzenetére
Megesik az ilyen, személy szerint építettem egy bringát majd vettem egy használtat helyette és most úgy vagyok vele hogy kezdtem volna a karbon géppel, fele annyiból kijöttem volna. Olcsóbb kategória ugyan jó kezdésnek, de meg kell érezni azt a pontot ahol már van olyan erős az illető hogy egy masszívabb cucc kell mert nagyobbak az igénybevételek mint amikor vette az adott bringát.
Mondjuk más kérdés ki mennyire veszi komolyan, azért 2-3 év után el lehet érni egy tisztességes szintet ha az ember beleadja azt a minimálisat.
-
Mezi1982
tag
Üdv, szerintetek ha egy 110 mm-es stucnit 90 mm-re cserélnék az mennyire befolyásolná negatív irányba a kezelhetőséget, irányítást, mert így nyújtózkodnom kell, fárasztó és kényelmetlen picit. Azzal a mínusz 2 cm-el számítások alapján, meg kényelem szempontjából is optimális lenne.
-
gonger
senior tag
Sziasztok,
Aliexpressről rendelt ~30 USD árú országúti kerékpáros mez szettekről mit lehet tudni? próbálta már valaki? ugyanezeket árulja a bringasmezek.hu is, csak drágábban.[ Szerkesztve ]
-
válasz
Runner_fxr #61638 üzenetére
A hegyen csapatas az nalam kimerul gyalogturak osvenyein, nyomokban aszfaltot tartalmazo fennsikon atvezeto utak, esetleg erdeszeti feltaro utakon meg hasonlokon valo haladasban, nem feltetlenul a dh palya szerusegeken korlatlanul lefele vadulassal egyenerteku
Nekem egyelore ez meg belefer.
Ezert vagyok en a hobbi kerekparos, mert annyi idot es penzt es egyebet nem aldozok ra, hogy tobb legyek[ Szerkesztve ]
-
válasz
Pttypang #61634 üzenetére
Minden nezopont kerdese.
En fully nelkul biztos nem mennek mar hegyre. A 90-es evektol kezdve mentem merevvel eleget. Ma mar nem ulnek vissza ra. Egy minosegi fully trail vagy am bico meg 500k -tol indul. Ott az a belepo kb. A merev xc gepek terepen csak lekorlatoznak a lefele csapatasban, a terdemnek, hatamnak, csuklomnak olyanokat odaver amire mar nem vagyom.
[ Szerkesztve ]
-
válasz
Hasaggymeg #61636 üzenetére
2.0-as xking van rajta, majd beszerzek ra 1,95-os kenda tura akarmit, amilyenem volt 1,75-os meretben, az valami 6 ezer km-t ment alattam, rengeteg Bükk túra és társai.
Epp azert van a 2.0-as meret, mert szerintem nagyobb el se ferne, meg ez nagyjabol koztes megoldas, telen eleg jo szolgalatot tett, amikor epp ho volt
-
válasz
Hasaggymeg #61632 üzenetére
Sajnalom a conti gumikat aszfalton hasznalni, egyszeruen kidobott penznek erzem
A virsligumikkal meg hulyen nezne ki a monti, vagy egy masik kerekszett kell, vagy egymasik kerekpar. Az elso opcio jobban tetszikSok sok km-t kell meg kibirnia alattam a jelenlegi technikanak
-
válasz
imyourfriend #61630 üzenetére
Van az a pont, amikor egy adott feladat ellatasara nem erdemes beszerezni egy draga kerekpart, mert felesleges penzkidobas.
Esetemben jelen van az ekes pelda, rr340 lett, mert nem tekertem eleg reg, ez pedig nem olyan draga, tulajdonkeppen "szetverhetem", nem faj annyira, mintha egy 200k-s kerekpart amortizalnek le. Megtanulom vele, hogy mit birok es mit nem, technikai hatarokat megismerhetem, majd ha ugy alakul, tovabblephetek, mar sokkal kifinomultabb kerekparozasi modszerrel. Peldaul az elso kb fel evben alig porgettem, az elso par honapban puffantam a padkakrol, egyebek. Ezekhez nem vennek draga kerekpart -
Hasaggymeg
Topikgazda
Kezd azzal,hogy leméred ülőgumóid távolságát,hogy lásd egyáltalán miből válogathatsz.Magas embereké elég nagy,pl.enyém 140mm,amihez ha hozzáadok 15-20mm-t már 155-160-as nyerget eredményez.Bár most egy 135-öst nyúzok (bringával jött) legközelebb minimum 150-est vásárolok,abból viszont már nem sok van ami pofás is.
Előtte Selle Italia q-bik volt,140mm és ajánlom.
-
fpeter07
veterán
-
RS recon 327-es villába jó ez a szerviz kit? [link] Kicsit nekem kevésnek tűnik, ennél biztos, hogy sokkal több szimering/O-gyűrű van benne.
-
válasz
imyourfriend #61609 üzenetére
Felesleges annyit költenie ra, ha nem hasznalja..
(#61620) ivana
Nincs szuksegem ilyen szintu outira, csak a virsligumi vonzo a 2.0-as montis butykoshoz kepest, a tobbi annyira nem fontos, esetleg cirkalos agydinamos agyvaltos akármiben is gondolkodnék akkor mar inkabb
De ez csak a szokasos almodozas[ Szerkesztve ]
-
fpeter07
veterán
válasz
Napfénysüti #61425 üzenetére
Hát nem is volt para a bolyozás. Futás után 10 km bringa kellett, mire átállt a szervezetem a "szokásos" sportra. Úgy otthagytak, mint a sz.rt. Beállni volt erőm, de ilyen erőbevitel mellett a sebességugrásokat már nem tudtam lekövetni. Végül is utolsó két körbe néhány lányhoz beálltam, de lassabbak voltak csoportban, mint én egyedül. Bár a kalapácsos ember nagyon húzta a vádlimat, egyszer abba is kellett hagynom a tekerést, mert nagyon a limit volt már. Ha azt átlépem, akkor nyújtás a pálya szélén...
Mit mondjak, beteg egy sportág. Én szeretem a bort is meg a pálinkát is megiszom, de a kettőhöz egyszerre erős gyomor kell. 185 átlagpulzus, volt dolga az órának rendesen. Ma éjszaka 1 órakor néztem meg, hogyan működik egyáltalán. Hasznos ketyere lesz ez nekem idén.
-
válasz
Buster17 #61621 üzenetére
Hood nélküli fék nem nagyon volt outi vonalon a koskormány kifejlesztése óta, a probléma ott van, hogy a hood egy idő után tönkre megy (ragadós lesz...) és kidobják. Jó ilyen libakergetőkön lehet alapból se volt
Az ilyen weinmann meg hasonló fékkarokkal viszont nem igazán lehet hood fogásban fékezni, csak dropban.
-
-
válasz
Buster17 #61605 üzenetére
Csepeled van most akkor nem csodálom a topot, azok szinte mindig rohadt nagyok. Egy rendes outin alapból hoodot fogja az ember az a legkényelmesebb. [link]
Top: Ha mászol és csak akkor mert ott nincs fék, teheli a csuklót, és összenyomod a tüdőd. Kiállva is lehet mászni (hood, vagy drop) szóval ez a legritkább
Hood: alap fogás, innen nem eltérve is lehet menni
Drop: szembeszélben, illetve nagy lejtőn, mert jobb az aoerodinamika és az irányíthatóság, ebből kettő van, amikor elől és két ujjal fogod a féket ez inkább lejtőre, illetve amikor alul fogod és húzod a kormányt ez meg kemény gyorsításhoz. Lefelé nagyon hasznos mert itt kicsivel jobb a fékerő mint hoodon.
Lehet még fogni a kormány oldalát is a hajlításnál, ez nem túl előnyös, én akkor szoktam ha iszok. Ha mindig ott köt ki a kezed akkor valószínűleg hosszú a váz vagy a stucni.Én 175cm vagyok és egy 53-as klasszikus acél outit hajtok
Sora helyett jobban bíznék a xenonban (campa alsó kat.), mondjuk nem tudom mennyire szerelnek vele gépet.
(#61608) Crytec210 Én úgy csináltam, hogy vettem egy normálisabb acél outit amin van csomagtartó szem nyári túrákra, meg rendes 8-as rotorú 6400-as hátsó agy (jó az első is 6400
) 50k-ért. Vettem két campa fékváltót 15-ért (balos athena, jobbos xenon) összehackkeltem a 8-as shimano rendszerrel (sajnos most ideiglenesen egy tourney váltó van fent mert a 600ax rugója túl erős volt, mondjuk lehet marad, mert gond nincs vele, csak azért mégis
) +bowdenek, golyók, hoodok (ez nem volt így pirosat vettem rohadt jól néznek ki
) stb. szintén 15 szóval 80-ból lett egy tök kellemes bringám. Azt sajnos nem tudom milyen cső a váz, de valami jó féle lehet mert merev, és könnyű, illetve eredetileg 600ax volt rajta ami azért nem egy alja szett.
Többiek: Csak én vagyok olyan perverz, hogy valami jókis CX gépre asszociálok amikor az van leírva, hogy cross?
-
válasz
atok666 #61618 üzenetére
Nem feltétlenül, azt neked kell eldönteni, hogy egy jó minőségű, könnyű cross gépet szeretnél, vagy inkább egy XC montit veszel. Fejlesztheted a Cross-t egy paragon villával, finomabban fog dolgozni mint az alap suntour. De egy XC monti magabiztosabban irányítható terepen. Én inkább eladnám a Cross-t és vennék egy 29"-es XC montit, például az általad is említett Reba villával, 100mm rugóúttal.
A cross hajtás hatékonyabb kicsit, az XC meg magabiztosabb lesz a terepen. Én az XC-t választanám.[ Szerkesztve ]
-
atok666
őstag
válasz
Runner_fxr #61617 üzenetére
Koszi, akkor ezek szerint felejtos az upgrade.
Atok
-
válasz
atok666 #61611 üzenetére
Húha, itt nagy a zűrzavar.
Próbálok segíteni. A cross bicaj nagyjából okés lehet a könnyű terepre, de azért nyilván nem mtb. RS Reba villa az mtb villa, cross bicajba nem tudod betenni, tulajdonképpen be tudod, de nagyon nem abba való, mert hosszabb a rugóútja. Cross gépekbe 50-60mm rugóúthoz tervezik a vázakat. Montinál általában manapság 100mm a legkisebb rugóút. A Reba 100 és 120mm-es változatban elérhető, ha egy ilyet tennél egy cross bringába, az kb egy használhatatlan csopper lenne.
Ha a cross gépedbe akarsz jobb villát akkor az RS paragon-t kéne választanod, 50 vagy 65mm rugóúttal elérhető. Ez való abba a gépbe.
Az én javaslatom inkább egy 29"-es merev vázas monti 100mm-es villával. Ez teljesen okés lehet a túra/XC felhasználásra, amit szeretnél. Enduro nem tudom, hogy kerül ide, 160-170mm körüli össztelós bringák kategóriája. Ez kb az ágyúval verébre lenne nálad.Mutatok egy Enduro bicajt: [link]
Ezt úgy kell elképzelned, hogy egy DH gép kb, akár 10m-es ugratásokra is alkalmas, de még nagyjából lehet tekerni felfelé is. XC felett a Trail kategória van, 110-120mm körüli rugóúttal, aztán az All mountain 130-150 körül, utána az Enduro 160-180 között. És felette a DH 200mm + Az általad felvázolt felhasználásra még az XC is majdnem, hogy sok.[ Szerkesztve ]
-
Buster17
addikt
Márkából amúgy mi a jó mi a nem?
Ne hogy az legyen hogy kinézek valamit aztán valami kínai "csoda".
Lehet külföldön veszek, ott lehet jobb a kínálat, de azért jó lenne egy kicsit tisztába lenni a dolgokkal.
-
albiosz
őstag
Urak!
Lehet, hogy amatőr kérdés, de ha egy szerviz árlistában a generál X ezer HUF, de fel van tüntetve óradíj is, mint Y ezer HUF, akkor hogy alakul a végösszeg? Fixen fizetem a generál költségét vagy arra még rájön pluszban óradíj is?
-
atok666
őstag
Van egy mezei cross bringam. Eddig szinte kizarolag aszfalton hasznaltam, szeretem. Mivel aszfaltra mar van outim, gondoltam hogy felfejlesztenem picit ilyen 50/50 aszfalt/terep (konnyu terep - foldutak, erdei osvenyek) turakra. Elso korben gondoltam Reba villara, meg mondjuk vmi konnyebb kerekekre. Jarhato ez az ut, vagy inkabb erdemes venni egy hard tail xc vagy mondjuk enduro bringat?
Atok
-
Buster17
addikt
válasz
imyourfriend #61609 üzenetére
Arra a heti 1 alkalomra bőven elég az olcsó is. Ha nagyon belejönnék akkor talán mehetek följebb kategóriában.
-
imyourfriend
őstag
válasz
Buster17 #61598 üzenetére
Ennyi pénzért nem tudom mit várhat az ember, személy szerint 200-220ezer forint alatt nem nagyon nézelődnék. Annyiért is kizárólag használtat, gyűjts szerintem még és vegyél egy márkásabb vázas bringát.
más: Nemrégiben bevittem a kerékpárboltba egy átnézésre a bringám, a kerekes társak azt mondják nem változott semmit sem a bringa szépen egyben van pár kisebb karcot eltekintve szinte gyári állapotban.
Persze azon kevesek közé tartozom aki sűrűn karbantartja a gépet, s a gép meghálálja ezt.
Új hozzászólás Aktív témák
- Óra topik
- Abarth, Alfa Romeo, Fiat, Lancia topik
- Autós topik
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- sziku69: Szólánc.
- Luck Dragon: MárkaLánc
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Kerékpárosok, bringások ide!
- MWC 2025: A ThinkPad notebookokról sem feledkezett meg Lenovo
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest