Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
- [Re:] [attilasd:] A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] eBay-es kütyük kis pénzért
- [Re:] [sziku69:] Szólánc.
- [Re:] [Parci:] Milyen mosógépet vegyek?
- [Re:] [Divinity:] Google Pay használata Magyarországon
- [Re:] [bitpork:] 2024 Phautós tali zaba táblázat
- [Re:] [PSti:] A fizetős víruskeresőknek leáldozott?
- [Re:] PLEX: multimédia az egész lakásban
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
Téma összefoglaló
- Utoljára frissítve: 2024-02-26 14:36:02
![](http://cdn.rios.hu/dl/faces/own/prohardver.gif)
LOGOUT.hu
Hozzászólások
![](http://cdn.rios.hu/dl/faces/own/ivana.gif)
ivana
Ármester
Csepeled van most akkor nem csodálom a topot, azok szinte mindig rohadt nagyok. Egy rendes outin alapból hoodot fogja az ember az a legkényelmesebb. [link]
Top: Ha mászol és csak akkor mert ott nincs fék, teheli a csuklót, és összenyomod a tüdőd. Kiállva is lehet mászni (hood, vagy drop) szóval ez a legritkább
Hood: alap fogás, innen nem eltérve is lehet menni
Drop: szembeszélben, illetve nagy lejtőn, mert jobb az aoerodinamika és az irányíthatóság, ebből kettő van, amikor elől és két ujjal fogod a féket ez inkább lejtőre, illetve amikor alul fogod és húzod a kormányt ez meg kemény gyorsításhoz. Lefelé nagyon hasznos mert itt kicsivel jobb a fékerő mint hoodon.
Lehet még fogni a kormány oldalát is a hajlításnál, ez nem túl előnyös, én akkor szoktam ha iszok. Ha mindig ott köt ki a kezed akkor valószínűleg hosszú a váz vagy a stucni.
Én 175cm vagyok és egy 53-as klasszikus acél outit hajtok Sora helyett jobban bíznék a xenonban (campa alsó kat.), mondjuk nem tudom mennyire szerelnek vele gépet.
(#61608) Crytec210 Én úgy csináltam, hogy vettem egy normálisabb acél outit amin van csomagtartó szem nyári túrákra, meg rendes 8-as rotorú 6400-as hátsó agy (jó az első is 6400 ) 50k-ért. Vettem két campa fékváltót 15-ért (balos athena, jobbos xenon) összehackkeltem a 8-as shimano rendszerrel (sajnos most ideiglenesen egy tourney váltó van fent mert a 600ax rugója túl erős volt, mondjuk lehet marad, mert gond nincs vele, csak azért mégis
) +bowdenek, golyók, hoodok (ez nem volt így pirosat vettem rohadt jól néznek ki
) stb. szintén 15 szóval 80-ból lett egy tök kellemes bringám. Azt sajnos nem tudom milyen cső a váz, de valami jó féle lehet mert merev, és könnyű, illetve eredetileg 600ax volt rajta ami azért nem egy alja szett.
Többiek: Csak én vagyok olyan perverz, hogy valami jókis CX gépre asszociálok amikor az van leírva, hogy cross?