- bitpork: MOD Júni 28- Augusztus 2- szombat jelen állás szerint.
- Yutani: Yutani Retró Hangkártyái: OAK Mozart Wavetable
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- eBay-es kütyük kis pénzért
- bambano: Bambanő háza tája
- btz: Internet fejlesztés országosan!
- ubyegon2: Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- laskr99: Újrakezdem a processzor és videókártya szilícium magok fotózását
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- ricshard444: Fényképező ? Telefon helyett
-
LOGOUT
A Toyota cégcsoport napjaink vezető gépjárműgyártója. Eladásokat tekintve első helyen áll a világ autógyártó csoportjai között. Ezt a helyet a hibridautók terén elért eredményinek köszönheti.
A Toyota cégcsoport tartozó márkák és érdekeltségek: Daihatsu, Lexus, Yamaha, Scion, Subaru, Hino, Isuzu, Toyota.
Új hozzászólás Aktív témák
-
tycon
tag
válasz
ncc1701 #24638 üzenetére
A műszerfal (Avensis T25 2006) alá akartam nézni, mert első radart raktam be, és a zümmőgőt áthúztam a tűzfalon. Az óra csoport kiszedéssel. A szellőzők műanyag fülecskéi szanaszét törve. A középső tároló rekesz fedelének a zsanérmechanizmusa szanaszét törve. A motortakaró oszlopai mind letörve. Az óracsopor mögött a hegesztett vason semmi, se alapozó, se cink, se festék. Ahogy az udvarról az eső alól bevitték a gyárba. Az alsó motorborítások csavarhelyei szétszakadva. A bolhák a motortérnél kriminálisak. És a 10 félét átnéztük a Bárdinál, de olyan nincs, mint a gyári.
Viszont már majdnem olyan mint a Lagunám. Vettem Tomtomot bele 6 colost. És van radar elöl-hátul, és csavartam rá guminyomásmérőt.
Mondjuk nem olyan kényelmes az ülés. És deréktámasz feszítő sincs. A Lagunán volt. Viszont van +20LE. -
VanAzAPénz
aktív tag
-
válasz
blueye #24630 üzenetére
Én most rendeltem innen, szállítással és két kuponnnal volt 110€ összesen.
Rear Trunk Liftgate Power Hatch Lift Support Opener For 2013-2018 Toyota RAV4 6891009010 6892009016 Electric Tailgate Gas2017-es RAV4 hybrid, néha kattant már a gyári (és 500+ eurót mondtak rá)
-
No.01
addikt
válasz
VanAzAPénz #24633 üzenetére
Szia,
Mihez es miert?
A sogorom itt jart mar 2x is (VW) az osszeg fajt, de a munk,a a kiszolgalas es a hataridok vegett inkabb jott ide 2. alkalommal is majd 200km tavolsagbol.
-
VanAzAPénz
aktív tag
Sziasztok!
Tudtok esetleg olyan Automata váltó diagnosztikával foglalkozó céget Pest megye körzetében, aki megbízható?
Köszönöm. -
stuka20
senior tag
Elkezdett nyikorogni a teleszkóp a rav4-nél (5 éves, gen5), lehet a melegtől, nem tudom. Amikor csukódik le, akkor csinálja, már amikor éppen lecsukódna.
Valaki itt írta, hogy neki is ezt csinálta és hogy mennyiért csinálták meg, de nem találom a hozzászólást. Vagy lehet elég lenne csak befújni valamivel? -
Imy
veterán
válasz
-szabi- #24605 üzenetére
Nem csak garancia után, és 10 éves korág kell.
Nekem ezt írták első éves szervíznél: "A hybrid akkumulátor teszt elvégzése majd csak az 5.év/ 100 000 km (amely előbb letelik) után válik esedékessé, mert az ideig gyártói garancia alá tartozik."
Nekem az 1 éves 54e-be volt. (2025 február végén) -
válasz
Nikaré #24615 üzenetére
Funnysound-ot nézd FB-on, én nála csináltam. De egyetértek azzal hogy csodát azért ne várjon senki, az igazi azért egy jó gyári hangszigetelés (ami egyre ritkább és egyre feljebb "tolják"). Én elégedett vagyok, de azért nyilván egy "rendes" utazó limuzin messze csendesebb lesz pályán mint a hangszigetelt rav4. De jóval elviselhetőbb így. De pl. akusztikai üveg ha jól tudom pl. corolla crosshoz nincs is, és én azt rakattam előre a rav4-be (plug in változatnak az van és belemegy az alap hybridbe is).
-
Nikaré
őstag
-
válasz
Nikaré #24611 üzenetére
Én nekem is most felkerült a radarra a RAV4 PHEV, 2021-2022 modell. Kicsit drágább mint egy GTE Passat pl, de nem vészesen, cserébe ahogy láttam több EV hatótáv van, és jóval erősebb is
Auris után megváltás lenne gondolom, erőben, hang szigetelésben és helyben is. Ahogy néztem fogyasztás sem durva, ahhoz képest mekkora a bódé..Korábban olvasgattam hogy az AWD-vel voltak gondok kábel / csatlakozó beázás miatt, érinti ez a PHEV-t is? Tudtok esetleg valamit?
-
-
Nikaré
őstag
Jók lettek a Skodák, de sokkal drágább a szerviz költsége mint a Toyotaé.
Inkább vennék egy Toyota plugint. -
GalaHU
addikt
válasz
-szabi- #24605 üzenetére
Nálam először csak néztek (Emil-Frey Mogyoródi út) hogy minek szólok a hibrid rendszer miatt, úgyis része a checklistátnak.
De amikor végeztek és fizettem, azért csak a kezembe nyomtak egy 2 oldalas listát a hibrid rendszer ellenőrzéséről, annyi kommenttel hogy ezt általában nem adják oda, de ha nagyon szeretném elvihetem.
Nem tudom, hogy csak az adott munkafelvevő volt-e jó fej, de inkább kérd el Te is, jobb az ha nálad van.
-
-szabi-
addikt
Bejelentkeztem az éves szervizre.
Végül Szekszárdot választottam.
Azt írják 65750Ft lesz.
Korábban volt róla szó, az aksik és a hibrid rendszer állapotának vizsgálatát külön kell kérni? -
válasz
blueye #24602 üzenetére
Hinni már én sem igazán hiszek a változásban (és ez a változás azért alapvetően nem a jó irány). De a toyota olyan eszméletlenül béna új modellek specifikációiban megjelenés előtt hogy teljesen biztos én ebben akkor leszek ha már konkrét modelleket lehet itthon tesztelni...
-
blueye
veterán
válasz
Tom1939 #24601 üzenetére
Ez már nem hiszem hogy változna:
plug-in hybrid system:
The new battery pack combines with an improved front motor – which now delivers 150 kW, a 16 kW increase – to achieve powerful acceleration. Intelligent all-wheel drive (AWD-i) specification boasts class-leading total power output of 304 DIN hp, contributing to an exhilarating 0-100 km/h time of 5.8 seconds.
A front-wheel-drive (FWD) configuration is introduced on a plug-in hybrid RAV4 for the first time, making enhanced electrification even more accessible. It delivers 268 DIN hp of power.
full hybrid:
The AWD-i now delivers 191 DIN hp total system power and the FWD version giving 183 DIN hp. -
blueye
veterán
Rendelt már vki új RAV4et? Ha igen, mikorra ígérik? Itt olvastam hogy júliusban már csak azt lehet.
-
Tibko8
senior tag
Sziasztok
Nem régóta vagyok tulaja egy 2019-es Corolla E210 1.8 Hybridnek. Ma rá próbáltam hogy fizikai kulccsal működik e esetleg az ajtó nyitás. Meglepődve tapasztaltam hogy elfordítva a kulcsot nem reagált semmire. Se nem zárta be se nem nyitotta ki a zárat. Könnyen fordult benne a kulcs.
Esetleg ötlet hogy mit kéne csinálni? Szét eset volna belül valami? -
No.01
addikt
válasz
OCTAMD #24579 üzenetére
Ez engem is erdekelne mert ok mar jopar eve az ajanlott kategoria.
A 150e viszont nem 2025-os ar az fix!
Nekunk anno (11 avgy 12 eve) a Corolla Verson kellett megszuntetni az tulzott olajfogyasztast, (boven 1l folott 1000km-enkent) es az akkor volt 210e ami nem szamitott soknak (szakszerviz, nem Toyota) -
smog86
senior tag
Sziasztok!
Ablak zörgésre van már valami jó megoldás a szerkezet cserén kívül?
Elég zavaró... -
KTTech
veterán
válasz
ncc1701 #24566 üzenetére
Utánanéztem (sőt, hangosítottam laza 10 éven át). De itt nem zajról van szó, hanem súlyozott hangerőről... és a füled az bizony 10dB-nél érzi 2x hangosnak amit hall.
"A 10 dB difference in sound level is perceived as roughly a doubling or halving of loudness. This means a sound that is 10 dB louder will sound about twice as loud as the original sound, and a sound that is 10 dB quieter will sound about half as loud.
Here's a more detailed explanation:Perceived Loudness:
While a 10 dB increase in sound pressure level (SPL) means the sound's intensity is 10 times greater, the human ear doesn't perceive loudness in a perfectly linear way.
Doubling/Halving:
While the intensity increases by a factor of 10 for every 10 dB, the perceived loudness change is closer to a doubling or halving with each 10 dB step.
Example:
A sound measured at 70 dB would sound twice as loud as a sound at 60 dB, and half as loud as a sound at 80 dB.
Not a Perfect Doubling:
It's important to note that the perceived doubling of loudness is an approximation and can vary slightly depending on the freq"Amit Te írsz a teljesítményre igaz. 3 dB az pont duplázza/felezi.
-
KMT
addikt
válasz
BoneDragon #24555 üzenetére
A gördülési zajt nagyon feltűnően csökkentette, a motorbőgés is kellemesebb lett.
-
Trak
addikt
2016-os Toyota Verso, feleségemé.
Egyszercsak megállt, világított minden, nem nagyon ment tovább.
Trailer, szakszerviz, az ajánlat ez lett:
[kép]
Nagyon sokallom...
Előtte Corolla Verso-nk volt. sok év alatt szinte csak a kötelezőkre kellett költeni.
Erre nem számítottam. -
válasz
polonic #24568 üzenetére
[Itt] vannak a képek ha ez mond valamit.
Bonedragon: autó értékének ez kb 6%-a, ha lenne normális belső méretű lexus (de nincs, mindegyik sokkal kisebb belül mint a hasonló méretű toyota testvér) vagy nem járnék elég sokat pályán (de járok) akkor én sem csináltam volna
-
st6969
őstag
Szerintetek mennyi lehet a reális értéke egy 1.8 TS Style Corolla Hibrid 2023 decemberi autónak 20ezer km-rel? Patika állapotban?
Köszönöm -
adrian14
tag
-
válasz
BoneDragon #24558 üzenetére
800k volt mindenestől, de ebből kb 230k toyota volt (plug-in hangszigetelt üvegei kerültek elölre, anyag+munka). Ő a hangszórókat cserélte focalra (benne van minden anyagköltség is, hangszórók, szigetelő anyag nem "csak" a meló díja) + 4 ajtó, motorháztető, csomagtér, 4 kerékjárat hangszigetelése. 3 nap volt ha jó emlékszem, múlt év júliusban.
Még lehetett volna tető és teljes padló hangszigetelés, de szerintem már nem fogom (halkabb lett az autó, pl ha zörög a feleségem táskája azt sokkal jobban hallom, nem akarom olyan szintre vinni hogy már bosszant ha a csomagtérben megzören valami).
-
BoneDragon
veterán
Köszi a válaszokat. Árban mennyi volt a rav4?
-
válasz
BoneDragon #24555 üzenetére
Nekem a rav4 nála volt szigetelve, ajánlom. A decibel négyzetes mértékegység (5 decibel ég és föld, 70 decibeles autó elég hangos, 60 nagyon halk pálya tempónál).
-
KTTech
veterán
válasz
BoneDragon #24555 üzenetére
Ennyi különbség kb. felezi a zajszintet (több is mint felezés)...
-
BoneDragon
veterán
Valaki hangszigeltette már innen az autóját? Akár corollát. Nézegetem a funnysoundnak a munkáját éppen.
Előtte utáni képet alapják nagyjából 6-10decibel különbség...az nem tűnik túl soknak.
Árakat se látok...
Akár privátba is jöhet beszámoló, köszönöm. -
-szabi-
addikt
válasz
-szabi- #24513 üzenetére
Azóta sem kaptam választ e kedves ügyfélszolgálatostól.
Nyilván az ő szerepe ennyi volt, hogy írt egy sablon emailt és kész.Viszont most jött egy "Szolgáltatás minőségellenőrzési kérdőív - Tesztvezetés/ajánlatadás" című email.
Ehhez nyilván semmi közöm.
Kicsit összekeveredtek a dolgok.
Azért remélem a szerviz precízebb.Baja, Szekszárd, Sakura szervizzel tényleg senki?
-
KMT
addikt
válasz
st6969 #24545 üzenetére
Igen, 2023 év közepe óta ilyen. Én úgy tudom, a belefékezést végül is kihagyták, enyhültek az eu-s szabályok a tervezetthez képest. A belefékezés inkább ráfutásvédelem lehet.
Minden indításnál ki kell kapcsolni. A settings-et kint hagyom az egyik képernyőn a műszerfalon és akkor indítás után csak "ok" gomb, 3x fel, "ok", "vissza" és ki is van kapcsolva. RSA a neve. Persze lehetett volna rá dedikált gomb... Én úgy fogom fel, hogy amíg másik autóban a start-stop funkciót deaktiváltam minden indításnál, ebben ezt. 3 mp. Megszokható. -
st6969
őstag
Sziasztok!
Ismerősöm panaszkodik, hogy nem tudja kikapcsolni a táblafelismerést (Corolla 1.8TS hibrid MY24), illetve csipogást. Állítólag be is fékez neki. Menüből kikapcsoltam, de következő indításnál újra be van kapcsolva. Ezt nem lehet "véglegesen" kikapcsolni (szerviz hack nélkül)? A HOLD funkciónál ugyanez, csak a következő indításig kapcsolható ki.
Nekem MY23 Corolla TS van, ebben én csipogást sose hallottam. Ez változott a 24-es modell évben? Viszont a hold-ot nekem is csak az aktuális indításra engedi kikapcsolni (én máshogy emlékeztem, mikor 1,5éve elkezdtem próbálgatni).
Ezek tényleg kikapcsolhatatlanok (azaz, minden indításnál ki kell)?
Köszönöm -
Stitch
őstag
Toyota Eurocare-el van valakinek tapasztalata? (nem garis autóra)
Nagyon jól hangzik amit írnak a honlapon, sokat szerepel az "ingyenes" szó is, de ha próbálok a sorok között is olvasni, akkor leginkább annyit takar ez az egész, hogy kapsz egy jó esetben ingyenes márkaszervízbe szállítást (esetleg szállást/vonatjegyet).
Pl. egy egyszerű defekt esetén mi lehet az eljárás? Csak javítókészlet van az autóban, ezért kérdezem. -
ncc1701
veterán
-
Dare2Live
félisten
"sok sikert egy 4. évben kibukó hiba gariztatásával"
"Ha viszont valami extrát vállalnak a törvényi 3 éven felül, ahhoz már kellhet."
És érdemes figyelmesen elolvasni azt a KIA garit. Tipushiba a DCT. Hupsz arra ráhuzzák, hogy kopó forgó = 24hó. Annyit ki is bír. Vagy másik a "Központi multimédia fejegység: 3 év/100 000 km
Integrált kijelző esetén a kijelző is a fejegység részét képezi."
bontott nincs új beszereléssel és márkaszervíz kell hozzá 2misi+. És azért van beírva a garis feltételekbe mert hullik. [link]
Nálam a start-stop mondta be az unalmast ~1évesen. Tudtam a hiba okát de elvittem KIAhoz lássuk mit ér a KIA garancia. Nem tudtam végigverni pedig nem csak márkaszervízben voltam de még KIA MOnak is írtam. Így lett az, hogy városi vonalon visszatértünk Toyotahoz...szerk: Ja és fentiek miatt és mert 110.000Ft kértek egy olaj+fékfolyadékcseréért elengedtem a fenti garit. ~70.000Ft+t spórolok max 2h melóval. Nekem megéri.
-
válasz
ncc1701 #24539 üzenetére
Jogos és érthető amit írsz. Én is sokat agyalok/agyaltam már ezen. A Ceednél a későbbi eladás megkönnyítése(?) miatt (egyelőre) mindenképpen maradok, a Rionál inkább megszokás. (Meg lustaság is valahol, megbízható szerelőt találni nem mindig egyszerű.)
Az eu-s szabályról tudok, de ez is olyan, hogy sok sikert egy 4. évben kibukó hiba gariztatásával, ha három évig csak maszekban látták az autót. Megfelelő papírok ide vagy oda. Te is ismered a hozzáállásukat.
A lényeg, hogy béke és persze ON. Örülök, hogy ezt így átbeszéltük. A többiektől pedig elnézést.
-
ncc1701
veterán
Nem kell márkaszervíz a garanciához az EU-ban. Csak ezt kevesen tudják. Annyi a lényeg, h szakember legyen, aki csinálja, és megfelelő alkatrészeket használjon.
Ha viszont valami extrát vállalnak a törvényi 3 éven felül, ahhoz már kellhet.
Nekem nagyon rossz tapasztalatom van az autó garanciájával, úgyhogy én nem foglalkozom vele, viszem szerelő haverhoz a kocsijaim 20 éve. Eddig még az összes garis gondot nekem kellett fizetnem. De sokan hordják hozzá a garis autót ugyanezért. -
-
ddsteel
aktív tag
válasz
koxkids #24533 üzenetére
Hali, én Auris TSről váltottam most januárban, igaz, 1.8-as Corolla TS-re. 2021es. Sokkal jobb autó, nagyon szeretem (az Aurist is szerettem, de most megtehettem a váltást). Nem megyek gyorsan, szép nyugodtan vezetek, nekem elég. Pályán max 120 körül megyek. Fogyasztása pár decivel jobb, mint az Auris volt (Ez asszem 100km/óráig engedi az EV módot), a vezetéstámogatás nagy jó (adaptív tempomat, holttérfigyelő, viszonylag jól felszerelt). Ami a 2 már felnőtt gyerekemnél nagyon jó, hogy a lábtér érezhetően jobb hátul. Amikor pályán, vagy emelkedőn gyorsítk, ugyanúgy bőg, mint az Auris, de én ár megszoktam ezt. Nálam a pályás fogyasztás is 5 körül van 4 felnőttel, csomagokkal, klímával, igaz, 96-97 %os a hatékonyságom. Nagyon jó, hogy az utazás után appban mutatja a vezetés adatokat, infókat és ebben már van hűtővízhőmérséklet-mérő és az akkumenedzsment is talán jobb, így a Hybrid Assistant app használata is felesleges (Aurishoz én használtam). 2.0-hoz nem volt szerencsém, az nyilván kevesebbet bőg, dinamikusabb, cserébe pár decivel többet eszik. Arra figyelj, ha 2.0-t veszel, ott piactól, felszereltségtől függően hőcserélő van a kipufogónál (hogy hamarabb fújja a meleget az autó), ami szeret átlukadni és kb 800E a cseréje (persze sima kipuffcsőre is cserélhető ami töredéke, de ugyanúgy működik minden, csak nem lesz hamar fűtésed). Csk 2.0-ba szerelték és északi piacokra asszem, talán felszereltség, évjáratfüggő is. Én paráztam ezen, aztán márkaszervizben lekérdeztem és megnyugodtam, hoyg az1.8as olasz piacos autómban nincs
A kis akksi a 2.0ban hátul van, mint az Aurisban, de amennyire hallottam, nehezebben hozzáférhető (én hétközben ritkán használom, töltögetni szoktam, 1.8ban elöl van, jobban hozzáférhető). Talán valami hasznos infót adtam, bár az enyém ugye 1.8as.
-
ncc1701
veterán
Ok.
Olaj 15k, a 3 szűrő is 15k, az szumma 30e. Akkutesztet ingyen megcsinálja bármelyik akkus üzlet, hibakód kiolvasás nem tudom, ma mennyi, legyen 20e. Átvizsgálni meg mit vizsgálsz át egy 10ekm-t futott autón? Meg milyen hibakódra számítasz? Arról nem is szólva, h egy 3eft-os kínai bt eszközzel, meg a telóddal tudsz hibakódot olvasni magadnak. Szóval 30eft-os alkatrészre rátettek egy 80eft munkadíjat, egy ráérősen, lazán megcsinálva 1 órás munkára.
Nekem ezt nem venné be a belem. -
válasz
ncc1701 #24487 üzenetére
Legyünk pontosak. Nem 110, hanem 120, olaj, három szűrő, hibakód olvasás, átvizsgálás, aksiteszt volt benne, úgy emlékszem. Nem leoltottak, hanem ezt írtam neked:
"Nevezhetjük arcpirítósnak, vagy nézhetjük úgy is, hogy 16-17 éve egy akkor pár éves Astra (márkaszervizes) éves TMK-ja volt 55-60eFt. Olcsóbb lenne otthon a garázsban, nyilván. De mivel - ha minden jól megy - a 7. éve előtt lesz cserélve, jobbak az esélyek eladásnál, ha él a gari. Meg nézhetjük úgy is, hogy vehetsz használtan is akármit, aztán a vételár felét ráköltöd (jobb esetben - Insignia) megelőző jelleggel..."
Az itt linkelt 90párezer a rav4-re valóban szimpatikus ár, legközelebb ( ha lesz olyan), megnézem a Toyotákat is . Jobban, mert a Ceed előtt csak a Corolla szedánt néztem, de nem éreztem a vonzást.Jó kis topic, informatív és szórakoztató is.
-
BlackmMmDog
aktív tag
válasz
BlackmMmDog #24394 üzenetére
Toyota Central Europe – Hungary elküldte
-
Sziasztok!
Van köztetek olyan, aki hybrid Aurisról (2014) váltott 2.0 Corolla TS modellre?Mennyivel másabb kávéház a két autó? Gyűlik az enyémben már a kilométer és előkerült a váltás mint opció. Elsősorban Comfort Style+Tech felszereltség alá nem mennék.. Havonta azért van pályázás is, plusz hosszabb utazások nyáron, de főképp városi (Budapest) használat van a fókuszban. Érdemes valamelyik modell évet választani? Pl 2023 utáni? Bármit szívesen olvasok, akár itt, akár privátban is. Köszönöm!
-
-szabi-
addikt
Múltkor szó volt róla, hogy Kecskemét inkább ne.
Esetleg van tapasztalat Baja és Szekszárd szervizekkel?
Lassan be kellene jelentenem az éves szervizre.
Vagy vállaljam be a nagy utat és Sakura legyen ahol vettem? -
bads1
aktív tag
Sziasztok.
Elkezdtem nézegetni a Versokat családi mindenesnek, bölcsi/ovijárat és hosszabb utak egyaránt. 1.6-os benyás megbízhatóbb mint az 1.8 vagy nincs LE-n kívül más különbség?
Pl ez: [link]
Van ezeknek valami aknájuk amire extrán oda kell figyelni vásárláskor? Olajat mennyire eszik? Inkább rövidebb távokra lenne használva de odafigyelek hogy bemelegítsem valamennyire ne full hidegen járjak vele.
Köszi -
polonic
félisten
válasz
baro32 #24526 üzenetére
Nem. GF7-nek is van A és B szabványa. Az A-ba a 0W-20-as olajok tartoznak, B-be tartozik a 0W-16. Ez így volt a GF6-os szabványnál is. És ha jól tudom GF6-tal jött be a B, mikor a 0W-16-os olajok megjelentek. Előtte csak GF5 volt 0W-20-szal.
A 0W-8-as olajok nem tartoznak a GF szabványba. Az valami más lesz.
A corolla cross 1.8-ban 0W-16 van. És maradjon az is. A 20-as csak akkor, ha nincs más lehetőség és utána vissza kell térni a 16-osra. Szóval a lényeg ILSAC GF6-B szavbány, azaz most már GF7-B és 0W-16. -
baro32
aktív tag
válasz
polonic #24525 üzenetére
A 0w-8 -ra gondolsz?
Hogy őszinte legyek én nem tudom nekem mivel van feltöltve a Corolla Cross 1.8 de azt olvastam hogy a modern Hybrid autókba már a 0w-16-ot rakják gyárilag de szerintem a 0w-20 -as is ugyanolyan jó lehet de most olvastam ezt a 0w-8-at nem néztem a követelményeket de ezt az olajat már verseny autókhoz használják vagyis ezt írták.
Nekem az évi futásteljesítményem az olyan 2500-3000km ha nem változnak az igényeim.
Most léptem át a 800km-t és Márciusban vettem. -
baro32
aktív tag
Toyota Advanced Fuel Economy 0W-16 motorolaj
A Toyota számos újabb Toyota hibrid modellhez ajánlja a 0W16-os viszkozitású motorolajat. Különösen a kisebb, turbófeltöltős és nagy teljesítményű motorokkal rendelkező modellekhez.
A Toyota Advanced Fuel Eco 0W-16 előnyei:
- Üzemanyag-takarékos
- Csökkenti a CO2-kibocsátást
- Meghosszabbítja számos motoralkatrész és a katalizátor élettartamát
- Kifejezetten az alacsony viszkozitású olajigényű Toyota hibrid motorokhoz fejlesztették ki
- A GF-5 olaj jobb védelmet nyújt a dugattyúknak magas motorhőmérsékleten, és megakadályozza a káros iszaposodást az olajban nem mozgó motoralkatrészeken.
Specifikációk:
API SN / SN RC -
KTTech
veterán
válasz
Stitch #24520 üzenetére
0W20 egyértelműen. Segít a hidegindításnál (függetlenül attól, hogy nincs -18°C) és csökkenti a fogyasztást is. Ezen kívül erre van tervezve a motor is - és ugye láttunk már olyat a Toyotánál is, hogy nem azt kapta, amit kellett volna és lehetett felújíttatni a motort 100E km környékén. A többit általában csak akkor szabad használni ha az ajánlott nem érhető el, de a következő cserénél vissza kell állni rá.
-
polonic
félisten
válasz
Stitch #24520 üzenetére
Szerintem 0W-20 legyen a rövid távok miatt is.
NR-FE 1.33-as motorok nagyon érzékenyek voltak az olajra, hogy nem az ajánlottal használták. TC cikk is született ezekről, hogy nem az ajánlott olajjal használták.
Oké, nem ugyanaz a két motor. De azért én az ajánlottat használnám. -
Stitch
őstag
Sziasztok,
Tudom lerágott csont..
1ZR-FAE motorral állok első olajcsere küszöbén.
Van esetleg valaki aki 0W20-at és 5W30-at is próbált már ezzel a motorral? Mik a tapasztalatok?Nálam fele-fele rövidebb távok és hosszú távok vannak, cserét kb. 10 ezrenként tervezek.
A használatiban lévő ábra nem győzőtt meg, hogy mindenképp 0W20 legyen.
-10 fok se szokott lenni, nem hogy -18 alatt. -
-
-szabi-
addikt
válasz
blueye #24512 üzenetére
Az ügyfélkapcsolatok alatt lévő személyek egyikétől jött.
-
-szabi-
addikt
Kaptam egy emailt ahol az autót vettem, hogy hamarosan esedékes az 1 éves szerviz.
Visszaírtam, hogy köszönöm az értesítést és érdekelne milyen munkát végeznének el ilyenkor, mennyi időbe telne és mennyibe kerülne.
Erre még várom a választ. -
tycon
tag
válasz
pècsimunkás #24509 üzenetére
Talán ezt jól értem.
-
tycon
tag
Aki autóval foglalkozik az általában nem azt írja itt, hogy hú de megy, örülök ha vezetem. Inkább arról, hogy milyen alkatrész, fék, olajcsere, nálam épp GPS szerzés, tehát nyűg, gond. Ezért mindenképp javaslanám a derű alkalmazását, itt mindenképp. Van elég bajunk, hosszú hasábokon mutatkozik meg alant. Nem tartom offnak, inkább biztatásnak az aláfekvéshez.
-
No.01
addikt
Sajnalom, nekem ez mar inkabb a gunyos,feleslegesen odaszolos kategoriat surolta.
En ertem a humot es szeretm is, de ez a forum szvsz nem errol szol. Bocs ha en is tultoltam volna. Peace.TheProb:
Nekunk van. 2021-es 2.0-as. Jo vetel volt (anno meg foleg) nem bantam meg. Mar 130e alatt jar a km.Gond, problema eddig meg nem volt.
Amit en hallottam az a lengescsillapitok erzekenysege. (Na nem BMW vagy VW szint es no offense) de allitolag kevesbbe toleraljak a magyar uthalozat adottsagait.
Mi videken toljuk vagy kulfoldon igy ennek semmi jelet nem tapasztaljuk, de ezt mar 3 egymastol kulonbozo szerelo is emlitette. Nem rossz a helyzet inkabb csak szmebetunobb a tobbi tipushoz kepest.
Az egyetlen kritika amit valoban adok az az, h a zajszigeteles az sajna nem autopalya barat (igaz naluk van tetoablak is, de cserebe az Exe felszereltseg vegett dupla az elso uveg)
Kicsit olyan ez, mint anno a Priusoknal a "bogetes" kicsit tul van lihegve. Van, letezik, de kozel sem dramai a helyzet. (mondom ezt ugy, h a P2-be 200e+-t a P3-ba 160e+ km-t tettunk) -
viizo
tag
válasz
TheProb #24504 üzenetére
A hőcserélő a 2.0-ás autókat érinti, 1.8-ast egyet sem láttam még ilyen problémával.
Menj velük egy kört, ha 1.8as lenne a kiválasztott, de Eco-ból tedd át normalra a vàltónál a beállítást. Pár júzer szerint ezek tetűlassú, élhetetlenül gyenge, de legalább borzasztóan hangos autók, ezért sem árt kipróbálni. -
TheProb
veterán
Sziasztok!
E210-es hybrid Corolla kombi vásárlásán gondolkodom. Tudtok abban segíteni, hogy mikre érdemes figyelni, milyen problémásabb részek lehetnek, stb.? Valahol mint ha olvastam volna, hogy még ajánlott kereskedések is vannak. Ez tru?
Fb csoportban szembejött, hogy állítólag viszonylag sokaknál előjött valami hőcserélő issue, ami akár alulról verheti az 1 millás cserét. Ez tényleg ennyire komoly tétel és ennyire jellemző?
Köszi előre is!
-
-szabi-
addikt
#24501 No.01
Anélkül is értettem a pongyola megfogalmazásomra tett finom utalást.
Általában a smiley abban segít, hogy személyes jelenlét hiányában könnyebben tudjam eldönteni vajon gúnyról vagy humorról van szó.
Jelen esetben egy éve Toyotázok itt veletek, szóval humornak vettem. -
tycon
tag
Nálad is.
Mist látom, nem is én szabom meg halvány, vagy nem halvány. Nem tudom rendesre csinálni. Értem a humort, minek teszek ilyet szóvá, mos beledugítottak.
A jelecskékkel meg az a bajom, hogy nálam egy mosolygó arc az alavetően nem engem kinevető fej, hanem hogy értik, jópofa voltam. Ezért nem használok, mert én egyébként félreértem. Nincs fb-n, egyébként.
Új hozzászólás Aktív témák
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Iszonyatos mennyiségű hulladékkal járhat a Windows 10 terméktámogatásának vége
- Építő/felújító topik
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 9***(X) "Zen 5" (AM5)
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Vékonyabb lett, jobb kamerát kapott, de az akku maradt a régi: itt a Fold7
- AI-séf főz a dubaji étteremben
- Spórolós topik
- Androidos tablet topic
- Egyre jobban hisz az AI-képes szemüvegekben a Meta
- További aktív témák...
- DOKKOLÓ BAZÁR! Lenovo, HP, DELL és egyéb más dokkolók (TELJES SZETTEK)
- AKCIÓ! Sony PlayStation4 PRO 1TB fekete konzol extra játékokkal garanciával hibátlan működéssel
- Targus Universal USB 3.0 DV1K-2K Compact docking station (DisplayLink)
- Apple iPhone 14 128Gb Kártyafüggetlen, 1Év Garanciával
- BESZÁMÍTÁS! 32GB ADATA XPG Lancer RGB 7200MHz DDR5 garanciával hibátlan működéssel
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest