Hirdetés
- Szólánc.
- Fűzzük össze a szavakat :)
- Asszociációs játék. :)
- Amiga A500 - A régi barátnő
- "A homoszexualitás természetellenes" 😠
- Digitális Állampolgárság Program
- Miért ne vegyél gagyi kínai LED izzósort...
- Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- AuraSync kibeszélő topic
- eBay-es kütyük kis pénzért
-
LOGOUT.hu
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
#76500480
törölt tag
KMC X10 és X11 lánc között lényegi különbséget találok? Tiagra váltó hol helyezkedik el Shimano márkán belül mert láttam hasonló áron kerékpárt XT 8000(trekking) meg GRX 800(cyclocross) váltóval. Annyi leesett, hogy az Ultegra komolyabb...
[ Szerkesztve ]
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz Somatom #170294 üzenetére
Nekem a Rose átlagosan 3-5 (!) napra válaszolt minden levelemre. ...szerinted mennyi ideig kellett volna nélkülöznöm a pedálokat ha visszaküldöm? Van máshol is gond,főleg most,hogy mindenki bringázni szeretne,lehetne ezt a Covidot akár bringavírusnak nevezni. Ugyanakkor persze igazad van,helyedben én is ugyanazt tenném amit te.
Runner...ez érvényes minden komolyabb teljesítményt igénylő tevékenységre,alázat nélkül nagy pofával nincs teljesítmény,tudás,eredmény,semmi.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Somatom
veterán
válasz Runner_fxr #170295 üzenetére
"A Te esetedben is az RS tagról van szó, ami nem a Meridához tartozik."
Hááát... Én csak egyféle garit kaptam és nekem úgy tűnik, hogy az a tag eredetileg is bele van csavarozva a bringámba. Sőt! Pont az a gond, hogy nélküle nem igazán használható a bringa. Mivel nem egy RS bringát vettem Merida vázzal, hanem egy Meridát RS taggal, ezért igenis a Meridához tartozik. Bocs, de ennyi pénzért hagy ne kelljen már azzal foglalkoznom, hogy a Merida, vagy a viszonteladói ezt hogyan oldják meg a beszállítóikkal! Engem csak az érdekel, hogy legyen megoldva! Ha engem ennél mélyebben belekényszerítenek a témába, akkor azért vkinek fizetnie kell.[ Szerkesztve ]
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
-
Runner_fxr
Ármester
válasz Zsohi #170286 üzenetére
Ha már megvan a kellő rutin, gyakorlat, akkor valóban sok minden egyszerű, de azért akkor sem feltétlenül.
Én nagyjából 2009 óta foglalkozom kerékpár szereléssel úgy, hogy munka szinten, nem csak hobbiból. Ez alatt az idő alatt amit lehetett igyekeztem megtanulni, legtöbb esetben magamtól és utána olvasással, de néhány esetben oktatásokból meg tapasztaltabb szakiktól. Elmondhatom, hogy már kb mindent csináltam ami a kerékpárhoz tartozik, ideértve a teleszkópokat is. Viszont a tagok szervize a legutolsó volt a sorban és szerintem legnagyobb szakmai tudást igénylő terület! Tanulom már egy ideje, de még mindig tapasztalatlannak mondanám magam a témában. Sőt azt is mondhatnám, hogy összességében még bőven nem vagyok egy tapasztalt szerelő! Mondom ezt azóta amióta a jelenlegi helyen dolgozom és egy olyan kollégám van aki 25 éve kerékpár szerelő! Ő még a Dr.Bike-os Pistabácsitól tanulta a szakmát, kb 20 éve szerel teleszkópokat (meg persze minden mást is) a kollégám! Látva ahogy Ő dolgozik, van még mit tanulnom. Én elmondhatom, hogy mindent amit tudok a tagokról, azt tőle tudom és amit mond az úgy is van! És a java még hátra van! Mármint a tanulásnak, erre majd inkább télen lesz idő, most szezonban kevésbé. De igyekszem folyamatosan figyelni mit hogy csinál, egy művészet ahogy dolgozik.
És ahhoz képest mekkora tudása van egy igen szerény és alázatos ember! És ezt csak is így lehet csinálni, aki veri a mellét (most ezt ne vedd magadra ) hogy mindenhez is ért, meg így meg úgy, na az általában olyan is, szakmailag nem a legjobb. Aki nem adja meg a kellő tiszteletet a szakmának az egy 0 a szememben szakmailag!Annyiban valóban igazad van, hogy azért mert ereszti valahol a levegőt, az lehet egyszerűbb dolog is, de hibás tagot úgy szétszedni, hogy csak félig, meg csak pár dolgot kicserélni rajta, az általában felesleges munka, mert majdnem mindig más lesz a gond és nem úszod meg a teljes szétszedést. És ez esetben dolgozhatsz kétszer, háromszor stb. Miközben már elsőre is megcsinálhattad volna ha veszed a fáradtságot és fullra szétszeded és mindent cserélsz. Somatom esetében is majdnem biztos, hogy ez volt a gond, csináltak rajta egy kis szervizt, hátha, szar is lett. Ha szétszedik teljesen és megkapja a szerencsétlen full service kit-et, majdnem biztos, hogy már boldogan kerekezne, nem pedig bosszankodna. Egy tag egészen más mint egy villa, a tag sokkal érzékenyebb a szervizre, szakmailag egy magasabb szint mint villát szerelni!
Persze más az amikor Te otthon magadnak a sajátoddal kísérletezel, meg más az amikor egy szervizben dolgozol, szervizben az nem működik rentábilisan, hogy próbálkozunk, vagy megcsinálod vagy nem. És a felhasználót is jobban fogja zavarni az, ha bár olcsóbban kihoztad a szervizt, de utána megint elfossa magát a tag, mintha megcsinálod a full szervizt és bár többet fizet de jó is lesz a tag! Itt a nagy számok törvényéről van szó.A lemezelésre külön felhívta a figyelmet a kollégám, hogy ott elég ha egy lemezke nem a megfelelő sorrendben van, vagy esetleg az egyik kicsit sérült és már hiba fog jelentkezni a tag működésében.
Somatom: Nem a Meridával van a gond, a hazai Sram forgalmazó nincs a toppon és ezek szerint a Berguson sem úgy kezeli a problémát ahogy azt kéne. Ez, hogy ne vegyen senki itthon Meridát, mert nincs megoldva a garanciális ügyintézése, nem igaz, tudom, mert jó néhány gördülékeny garanciális ügyintézésem volt már! A Te esetedben is az RS tagról van szó, ami nem a Meridához tartozik.
Külföldön is be lehet szívni, nehogy azt hidd, hogy ott minden simán megy és akkor viheted 500-1000km-re vissza. -
Somatom
veterán
válasz Hasaggymeg #170292 üzenetére
"amikor a technika ördöge kifog a legjobb szakembereken"
Főleg akkor, ha hozzá sem kezdenek a javításhoz. De, nem nehéz a dolgok mögé látni. A RockShox két javítást határoz meg a csere előtt. Miért?
Mert első esetben csak "kisszervízt" kap, átvizsgálják, bezsírozzák, hátha ennyivel meg lehet úszni. Ha nem, akkor jön a szervíz kit. Ha ez sem hoz javulást, akkor csere. Amikor az első után visszakaptam, ugyanúgy eresztett. Kérdem én, miért kell ehhez a vásárlóval kísérleti nyulat játszatni? Egy rugóstagokra specializálódott szervízben nincs erre egy nyomkodógép? Azonnal kiderült volna, hogy az első próbálkozás nem jött be, jöhet a kit. Tíz nappal a szervíz előtt bejelentkeztem, plusz két hétig volt ott a bringa. Huszonöt nap nem elég egy teló szakszervíznek? Nemáááá![ Szerkesztve ]
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
zsocy
őstag
válasz jjeahh #170287 üzenetére
Ez amúgy egy vicc hogy egy ekkora céget mint a Garmin hanyattvág egy zsarolóvírus. Nincs az az úristen hogy ne lenne nekik komoly enterprise szintű backupjuk amiből vissza lehetne állni legalább egy minimálisan működő szintre ennyi idő alatt.
Van némi tapasztalatom az ilyesmiben, ott valami nagyobb baj lehet ha ennyi nap után sem tudnak újra működni legalább alapfunkciókkal. A shop sem megy, eladni sem tudnak semmit, vicc. A részvényeik is zuhantak egy szépet.
Remélem nekik a legjobbakat, de ez nem egy sima pofon lesz a cégnek hanem egy Chuck Norris féle pörgőfejrugás. -
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz Toobee #170285 üzenetére
Nem kell ebből a szerencsétlen esetből kiindulva elhamarkodott döntést hozni,ahol és ahogy te nyomulsz ott nagy valószínűséggel kell az összteló,majd túl leszel ezen is,kitartás!
jjeahh...új korszakba léptünk mikor rá kell jönni,hogy új,kifinomultabb bűnözés és háború folyik mely csak egy picit kevésbé káros mint a korábbi volt.Putyint kellene ráállítani saját módszereivel (aka KGB) regulázza meg honfitársait.
Somatom...az a baj,hogy majdnem ugyanott vagy a külföldiekkel mint a magyarokkal mert (főleg) a fizikai távolság elviszi a magasabb szintű szolgáltatás előnyeit.Továbbá műszaki emberként elmondhatom,hogy vannak olyan esetek (pl. akár Toobee,Te) amikor a technika ördöge kifog a legjobb szakembereken is és az átlagosan megszokott időráfordítás 10szerese sem elég egy látszólag egyszerű hibajavításhoz,ilyenkor meg már mindenki ingerült és tele van a hócipője a másikkal.A hozzáállás már más dolog,azt még tanulni kell mindenkinek itthon,úgy kuncsaftnak mint szolgáltatónak.
Maximum1...+1
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Somatom
veterán
válasz Runner_fxr #170284 üzenetére
Elég jól mehet nekik, ha az egyetlen telószerelő a szezon közepén két hónapra elmehet szabira. De, nem is ez a lényeg, hanem az, amit már korábban is írtam:
Egy millás kategóriájú Merida garis szervízelése nincs megfelelően megoldva. Pont. Tanulság:
Aki nem akar szívni a garival, az ne Magyarországon vegyen Meridát![ Szerkesztve ]
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
jjeahh
nagyúr
válasz Hasaggymeg #170283 üzenetére
Valszeg egy ideig várhatjuk,amíg újraindul, mert nagy a gond.
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
Zsohi
őstag
válasz Runner_fxr #170259 üzenetére
Azt vallom a dolgokat csinálni egyszerű, kitalálni nehéz.
Az ő problémája, pedig csak annyi, hogy a levegőt elereszti amihez közel se kell szétbombázni az egész tagot és ha ez csak egy hibás/hiányzó/helytelenül elhelyezett tömítés tényleg nem egy nagy dolog.
Tájékozódni kell ami ma az internet világában nem nehéz és a tény, hogy a Fox és az RS nagyon jól dokumentálja a munkafolyamatokat, robbantott ábra is fellelhető hozzájuk ami a diy mellett szól. Megszámolni nem tudom hányszor szedtem szét már a villáimat.
Azok a lemezek egyébként csak egyszerű rugók, mint egy laprugó, csak ezek a folyadék áramlását szabályozzák és nyugodtan lehet velük játszani, egy kis józan paraszti ésszel és rohadt sok szabadidővel érdemes is kísérletezni velük.
https://ca.pcpartpicker.com/user/Zsohi/builds/
-
Toobee
veterán
válasz Csokicsibesz #170268 üzenetére
Megpróbálom rövidre fogni. Szóval Rad Companyból elhoztam a bicajt, már az első tekerés komolyabb lefeléjén megszólalt a tag. Elvittem a Dr. Bike-ba, kapott kisszervizt, átnézték az egész bringát, vázat, forgáspontokat. Következő tekerésnél ismét előjött, ekkor vettem fel a kapcsolatot az eladóval. Vissza kellett küldeni, én szereltem ki. Pár nap múlva megjött a tag, nagyszervizt kapott. Ekkor már kotyogott is, nagy szaki volt az ürge (telefonban), végül felvettem vele is a kapcsolatot, mondta, hogy belerobbant az arcába a tag. Mondtam neki, hogy továbbra is szar, ekkor már szabadkozott, hogy jó lenne, ha nem neki küldeném vissza újra, mert többet nem tud tenni. Itt jött a képbe a Bikemen, gyorsak voltak, ügyesek és szerencsére megszűnt a kotyogás, de a vinnyogás ugyanúgy megmaradt. Közben TREK-kel is beszéltem online, akik a SRAM-hoz irányítottak. Csak annyit mondtak, hogy vigyem a helyi szervizbe. Közben kitúrtam a netről a szervizkönyvet is, itt derült ki, hogy egy szerszám nincs meg senkinél, ami amúgy a 200 órás (tehát a nagyszerviz) esetén kell. Kaptam ígéretet, hogy beszerzik, de végül a Bikernél nem volt, én meg egyelőre nem akartam megrendelni a németektől, mert egy picit tele van már a hócipőm az egésszel. Szóval ezek után újra a Dr. Bike-ba került, megint nem találtak semmit csak annyit, hogy a pici kamrában 250 psi helyett 50 volt, ez lehetett tévedés vagy akár menet közben is elengedhette a levegőt. Szóval szóltam újra az eladónak, hogy most már legyen valami, küldtem neki pinkbike linket bontott új 115 fontért szállítással (ennél nem sokkal kevesebbet költöttem már el a tagra). Beszélt valami osztrák szervizzel, akik elvileg ismerik és tudják, hogy hibás az összes, van is kiadva valami új alkatrész hozzá. Most ment vissza Győrbe a tag, várom a fejleményeket. Ez nem kevés idő, km autóval, pénz és bosszúság. Azért gondolkodom a merev enduron, mert eléggé tele lett a hócipőm. Specivel nem volt gondom soha.
Merev vs fully nem releváns tőlem, mert ősmontit nehéz összehasonlítani egy viszonylag friss geoval. Viszont lenne próbára egy XL-es On One, de nem vagyok elég magas hozzá, bár szerintem a viselkedését le lehetne szűrni belőle. Szóval egyelőre nem vetettem el ezt a vonalat, de nyilván örülnék ha normálisan működne a TREK, mert imádom főleg azt, ahogy a hátulja mozog.
-
Runner_fxr
Ármester
válasz bringasisti #170277 üzenetére
Akinek alapvetően műszaki végzettsége van nyilván másképp, bátrabban áll neki szereléseknek, de a láttam már hasonlót itt azért szerintem kevés.
Azt egyelőre nem tudjuk, hogy Somatom esetében a javító garnitúra nem segített volna, mert azt sem lehet tudni, hogy mit csináltak eddig a taggal? Az is lehet, hogy nem lett teljesen szétszedve, csak egy kis szervizt kapott néhány új tömítéssel. Azért amikor egy tag fullra szét van szedve és megkapja a full service kit-et, 90%-ban meggyógyul, de persze az sincs kizárva amit mondasz, hogy javíthatatlan a probléma, de azért nem ez a jellemző.
A szívatás nem azért megy mert nincs passzaméter, hanem mert vannak kereskedők akik nem kifejezetten lelkiismeretesek, alaposak. A Biker meg úgy ahogy van egy vicc! Én azon már évek óta csodálkozom, hogy lehet még mindig annál a kókler cégnél egy ekkora márka mint a Sram! Soha nincs semmijük és kell valami hónapokat várhatsz.
Somatom: A Dr.Bike egy külsős szerviz, nem a Sram-hoz tartoznak! Az egy másik dolog, hogy történetesen ott vannak Csepelen és kb mindenki úgy tekint rájuk mint A szervizre és rengeteg munkát ők végeznek a forgalmazóknak, de ettől még ők külsős szerviz és ha elmennek 2 hétre nyaralni, mert fáradtak, akkor az az ő dolguk! Alapvetően a Te problémádat a Berguson-nak és a Bikernek közösen kéne megoldania! A Dr.Bike meg úgy tudja vállalni ahogy az nekik belefér. Legjobban akkor jártál volna ha közvetlenül a Dr.Bike-ot keresed fel és velük egyeztetsz, azt úgy is mindenki elfogadja garanciális szerviznek. De nyilván nem tudhattad, tudhattuk előre, hogy a Berguson ennyit fog töketlenkedni.
Amúgy tényleg brutálisan leterheltek a szervizek, amióta járvány van, pláne egy olyan szerviz ahol amúgy is nagy forgalom volt. Én is ebben dolgozom, és vért hugyozunk, annyit kell dolgozni, ilyenkor mindenki kicsit fáradtabb, ingerlékenyebb.
[ Szerkesztve ]
-
Hasaggymeg
Topikgazda
Stravasok fogódzatok (már megint),mert ha visszaindul a Garmin Connect akkor a szervereknek sz@rral meszeltek. [link]
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
bringasisti
őstag
válasz Hasaggymeg #170278 üzenetére
Igen mert mint említettem ez porkohászati termék, és az olaj ami a gépkocsi zár olajzó vizskozítás bele van az anyagba építve. Napon kiszárad akkor semmit nem ken. Ha valaki zsírt tesz rá akkor két nap múlva a nyomás miatt nincs kenés, marad az olajban történő főzés mert akkor valamit felvesz az anyag. Valamit!
BENEFON DELTA--------N8
-
Somatom
veterán
válasz Runner_fxr #170275 üzenetére
Én nem azért mentem a CS -ba, hogy ők oldják meg a problémát. Csak, a szemükbe nézve akartam hallani a véleményüket a kialakult helyzetről (ezt korábban itt le is írtam). Azt ők ajánlották fel, hogy kezükbe veszik az ügyet, hogy a Dr. Bike hatékonyan legyen "bíztatva". Ezt teljesen pozitív hozzáállásként értékeltem. A probléma akkor kezdődött, amikor kiderült, hogy a nekem megfelelő időpont ütközik az ember szabadságával. Erre hogyan kellett volna reagálnom, miután a Dr. Bike -nál ugyanezért akadt el az ügy, és épp abból a szervízből érkeztem, ahol emiatt két hétig hozzá sem nyúltak a bringámhoz? De, nem én kaptam fel ezen a vizet, hanem a srác. Nem is értem az egészet. Szó nem volt arról, hogy ezt személyesen intézze. Nekem tök mindegy, hogy ki üti a Dr. Bike fejét, csak legyen eredménye!
Egyébként a Bergusonos ember is a hattyú halálát adta elő a leterheltségük miatt. Basszus! Abból ered a leterheltség, hogy az utóbbi hónapokban ha egy talicskára pedált szereltek, azt is el tudták adni biciklinek. Most akkor sajnálnom kéne őket? Szegény, szegény bringaboltosok!Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
bardi
senior tag
válasz bringasisti #170272 üzenetére
Vannak PTFE siklócsapágyak is, de azokat se kell kenni semmivel tudtommal.
#170273 rétisün:
Azért ez biztatóbban hangzik, mint a tagos történet.'92 Honda VFR 750
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz bringasisti #170272 üzenetére
Mostanában olvastam egy cikket mely taglalta kenéssel vagy éppen nélküle jobb a síkcsapágy,vagyis annak kábé. kenése sem ajánlott.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
bringasisti
őstag
válasz Runner_fxr #170275 üzenetére
Gyártóeszköz gazdálkodás a végzettségem láttam már hasonlót. Itt a gond hogy van egy javító garnitúra. Ha ez nem segít akkor azért van mert valami aminek 0.002 a tűrése nem az igazi. Ahhoz hogy ezt valaki kimérje kell egy készlet passzaméter aminek az értéke 1 Milla, ezért az országban sehol sincs és ezért megy a szívatás
BENEFON DELTA--------N8
-
bardi
senior tag
válasz Hasaggymeg #170271 üzenetére
Autós márkaszervizről is tudnék írni, milyen kókányolás megy ott, akinek nincs egy korrekt, hozzá értő ismerőse, az rábaszott kb mindennel.
Én amit tudok igyekszek megoldani a bringán, legközelebb a teló kisszervizt is megpróbálom, RS-nél nem egy agysebészet a leírások alapján. A taghoz viszont tényleg kellene egy műhely, meg 1-2 spéci szerszám, amim nincsen.'92 Honda VFR 750
-
Runner_fxr
Ármester
válasz Somatom #170262 üzenetére
Itt cselekednie a Berguson-nak kell, meg utána a Biker-nek. Nyilván az a forgalmazónak sem jó, hogyha az terjed el, hogy a Merida garanciáztatása macerás épp ezért nekik a Berguson-t kéne seggbe rúgni. De azt nem várhatod el, hogy a Concept Store intézze a tagod javítását, a Concept Store-ban erre eleve nincs lehetőség, mert ott nincs is rendes műhely, ők is csak a dr.bike-ba tudják küldeni vagy a bikernek. Értem, hogy most fel vagy háborodva, de azért nem mindenhol működik ez így, manitou villa garis cseréjét kb 1 hét alatt intéztem el a Bone Shaker-el, az is egy zsír új Merida bringát érintett. Vannak lelkiismeretes boltok Magyarországon is, és vannak kontárok külföldön is, ráadásul ha valami nem úgy sikerül autózhatsz több száz vagy ezer km-t. Erre is láttam már példákat.
bringasisti: Betanított szakmunkások a tesco-ban vannak, azokat hívnám annak. Ismerem én már ezt a na majd én megcsinálom hozzáállást, meg az átlagos szakmai intelligenciára is láttam példákat, aztán az lesz, hogy több kárt csinálnak mint hasznot. Nem mellesleg amikor egy tag ereszt és állandóan rá kell pumpálni, jellemzően átereszti a levegőt a negatív kamrába, ahol akkora nyomás keletkezik az állandó rápumpálástól, hogy szerviz előtt hiába ereszted el a tagot, maga a légkamra alig letekerhető, és ha sikerül, akkor úgy robban szét mint egy kézigránát (8bar-ra fújt gumi szétrobbanása kutya f@sza) ha nem gondoskodsz arról, hogy a légkamra ne tudjon lerepülni. Én óvva intek mindenkit attól, hogy szakmai tudás nélkül nekiálljon tagot szerelni! Van aki megfogadja, belátja, hogy jobban jár ha szakemberhez viszi, van aki meg úgy is mindennek nekiáll, aztán vagy sikerül vagy nem, általában nem.
xy.zsolt: És ez még abszolút nem a legbonyolultabb tag. Ahhoz, hogy valaki ezekhez valóban rutin szerűen értsen, oktatások kellenek, komoly szakemberektől kell tanulni! Aztán persze ha valaki jó műszaki érzékkel rendelkezik meg lehet ezt akár 1-2 év alatt is elég jól tanulni, de mindenképpen kell egy mester aki átadja a tudást és megmutatja. Azt nem mondom, hogy segítség nélkül nem lehet megcsinálni kisebb karbantartásokat, pusztán leírások alapján, de az még csak a jéghegy csúcsa.
-
Adam_Shepard
addikt
válasz Hasaggymeg #170266 üzenetére
Az ezen való ragelést mára már befejeztem. Vagy 10-15 éve volt bringam legutoljara es racsodalkoztam hogy meg mindig lopkodjak mintha valami Detroit lenne. Vettem egy Kryptonitetot (ilyen narancs- lancot) meg egy hurkot kezdesnek.
.
-
rétisün
veterán
válasz bardi #170270 üzenetére
az egyik bringámba fordítva tették be a kormánycsapágy alsó csapágyát, így kb. 5 km alatt szétesett. írtam nekeik (ha jól emlékszem, a crash report oldalon) fényképet küldtem a szétesett csapágyról, egy hét múlva itt volt az új komplett kormánycsapágy.
igaz, ezt egyszerűbb volt orvosolni, mint egy tag vagy teló meghibásodását, de ez alapján én korrektnek mondanám a Canyon ügyintézését.
war...war never changes.... hol kezdődik a valóság, és hol ér véget a képzelet.....Ron Swanson for president !!
-
bringasisti
őstag
válasz Hasaggymeg #170271 üzenetére
Ha a sikcsapágy amit írsz az csúszó csapágyra gondolsz azt megfelelő olajban ki szokták főzni. Ugyanis ezek porkohászati úton készült berilliumbronz csapágyak amik úgy készülnek hogy egy marék olajos forgácsot iszonyú erővel méretre préselnek.
BENEFON DELTA--------N8
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz bardi #170270 üzenetére
Ez csak egy kivonata annak ahogy itt a dolgok működnek,kivitelezések,építkezések,közbeszerzések,egészségügy,rendőrség,igazságszolgáltatás,hivatalos intéznivalók,szolgáltatások...minden.Amúgy meg vannak nyugatabbra is érdekes dolgok.Pl. ~100€ 1 éves CB pedálom pattogására a Rose az írta...csak zsírozzam nyugodtan meg.Egy Igus síkcsapágy és egy másik zárt csapágyat tartalmaz a pedál,vízmentesen zárva a pedáltestben. Aztán persze,hogy csapágyat kellett cserélnem saját magam (vissza kellett volna küldeni mind2 pedált Bocholtba,majd hetekig várjak egy 15 perces műveletre),de azt azért egy félóra neten szörfözés után még 10 éves keresztlányom is megmondta volna,hogy az ilyen éles pattogás,melyről amúgy videót is küldtem nekik,egyértelműen inkább a csapágy haláltusájának hangja,mintsem zsírhiány. Kereskedő aki eladja a ködöt is szépen belcsomagolva annyi van mint sz@r a harctéren,jó szakember meg egyre kevesebb...szakemberképzés meg már még annyi sem.Majd jön a sok szerencsétlen migri és elvégzi a kulimunkát helyettünk,mi meg majd mind bölcsészek leszünk,meg menedzserek még ha hülyék is vagyunk ezekhez(is).
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
bardi
senior tag
Ha már itt nagy garanciázások felmerültek, a Canyon hogyan intézne egy ilyen ügyet, van valakinek tapasztalata vele? Az új Grand Canyon modelleknek elég szimpatikus a geometriája, kár, hogy az XT-vel szereltben FOX villa van, tudtommal sokkal körülményesebb szerelni, mint egy RS-t.
Itthoni szervizekről én is hallottam egy jó sztorit, emberünk vett egy 2 millás bringát, és háromszor vitte vissza, hogy a mindenféle nyikorgást, recsegést megszüntessék az új bringán, sikertelenül.
Volt munkatársam egy délelőtt alatt megoldotta, úgy, hogy azóta is jó.Saját tapasztalatom meg egy kerékfűzéssel kapcsolatban van.
Idén lecseréltem a felnijeimet, hogy tubelessre váltsak, de az agyakat meghagytam, így elvittem egy szervizbe, hogy fűzzék át. Megbeszéltem velük, hogy az első kerék legyen 2 keresztre fűzve, mert eddig is tökéletes volt. Azt mondták, hogy ez kis munka, két nap alatt meglesz valszeg. Ez volt egy keddi napon. Hívtam őket pénteken, hogy mi a helyzet, mindjárt meglesz, szólunk majd.
Ebből az lett, hogy következő hét pénteken bementem, hogy mi a helyzet, és kiderült, hogy csak a boltvezető tud két keresztre fűzni, a szervizes csak háromra, és ő nagyon elfoglalt volt, nem volt ideje erre.
Ezzel nem is lenne semmi gondom, hogy kb ötször hívtam őket, és egyszer se mondták ezt.
Megbeszéltük, hogy akkor legyen 3 kereszt, de nekem már kell a kerék, meglett két órán belül... De ha elmondják a problémájukat telefonban, akkor nem kell kihagynom egy komplett hetet, pont ekkor voltam szabin...
Munkatársam teljesen ki volt akadva, hogy hogy lehet valaki ekkora kókler, aki tud három keresztet fűzni, az tud mindent is fűzni.
Ez a tipikus esete annak, amikor valakit csak betanítanak, nem pedig megértetik vele, hogy hogyan és miért működnek úgy a dolgok, ahogy. Nem akarok bolt nevet írni, mert amúgy korrektek, meg tényleg láttam, hogy el vannak havazva eléggé, de elég gyorsan letudhattuk volna az ügyet, ha elsőre szólnak telefonban, hogy figyu, srácunk csak háromra tudja fűzni, akkor megvan másnapra.'92 Honda VFR 750
-
Somatom
veterán
válasz Toobee #170264 üzenetére
Erről van szó. Ha tudtam volna előre a hazai hozzáállást, akkor én is inkább Ausztriában vettem volna. Nem olyan gáz egy oda-vissza, ha az ember megúszhat vele egy ilyen idő és energiarabló huzavonát. Ez viszont a hazai importőrnek és viszonteladóinak lenne rossz. Ezért kéne lépkedniük az ügyben. De, ha nem, hát nem. Akkor viszont viseljék a kapott savat!
[ Szerkesztve ]
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
Csokicsibesz
tag
válasz Toobee #170264 üzenetére
Megkérdezhetem, hogy hol tart a tagod története? Meg tudta mondani valaki, hogy mi a baja?
Most hogy használod a merev montikat is a nagy bringa mellett, mennyire érzed szükségesnek a hátsó felfüggesztést?Egyébként sajnos tényleg Balkán vagyunk. Teljesen mindegy mekkora értékben veszel valamit, a hiba ügyintézés mindenhol nehézséges. Ezzel nem azt mondom, hogy ez így rendben van sőt! Inkább vásároljatok olyan eladótól, aki korrektül intézi ezeket az ügyeket.
Valószínűleg egy Rose, Canyon, vagy akár bármelyik nagyobb német webshop gördülékenyebben intézi ezeket a dolgokat.Sajnos mi vásárlók tartjuk fenn ezt a jelenlegi helyzetet. Csak akkor lesz változás, ha a nem pénzeljük tovább a beleszaró cégeket.
[ Szerkesztve ]
-
bringasisti
őstag
válasz Hasaggymeg #170266 üzenetére
Nekem talán a leg olcsóbb gépem van itt a topikban, bár fejlesztettem rá néhány dolgot. Én csak kútnál hagyom magára és csak ott is úgy csinálom hogy a drága olajok polcánál rakom le.
BENEFON DELTA--------N8
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz Runner_fxr #170260 üzenetére
A sorrend az mindegy,igaz?
Adam_Shepart...mit értesz drága alatt? Ökölszabály hogy a lezárandó árának ~10%át kell biztonságra költeni,meg az is közismert,hogy kis hazánkban sem lehet sehol őrizetlenül biztonságosan ott hagyni semmi nagyobb értéket.Legbiztonságosabbak sorrendben U lakat,hajtogat6ó és lánc,a többi nehezen nevezhető annak,sőt ezek is a inkább minőségi gyártóktól ajánlottak mint pl. Abus,Kryptonite,Master Lock,Knog,Hiplok,On Guard stb.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
bringasisti
őstag
válasz xy.zsolt #170261 üzenetére
Ha nem ugrik neki mindenki az azt jelenti hogy betanított munkások végzik a feladatot. Kell hozzá a javító készlet, speciális célszerszám és átlagos szakmai intelligencia. Hidraulika Pneumatika az egy adott szakma töredék részét képezi körülbelül max 10%
BENEFON DELTA--------N8
-
Toobee
veterán
válasz Somatom #170262 üzenetére
Szerintem a teljes magyar piacra ez a jellemző. Hamarabb vennék külföldi webshopból új bringát, mint itthonról. Én használtan vettem, de 1 év garival. Az eladó nem töri magát, hogy megjavítsa/cserélje a tagomat. Én rohangáltam vele már 3 helyre, az ő szerelője után még rosszabb lett, mint volt.
-
Somatom
veterán
válasz Runner_fxr #170259 üzenetére
Nem arról van szó, hogy a CS lenne a felelős. A tény az, hogy egy millás Merida garanciális szervízelése fölösleges huzavonával jár. Ha ez a hír terjed el (márpedig én ezen vagyok), akkor az az importőrnek sem jó. Ha ezt szeretnék elkerülni, akkor cselekedniük kéne akár hibásak, akár nem.
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
xy.zsolt
őstag
válasz Runner_fxr #170260 üzenetére
gyerekjáték a javítása még a tömítés is tömítve van.....nem csodálom, hogy nem ugrik neki mindenki....kb 80 alkatrészt számoltam össze.
[ Szerkesztve ]
BESTSECRET MEGHÍVÓt szívesen küldök PM-ben.
-
Runner_fxr
Ármester
válasz Somatom #170244 üzenetére
Én ilyet nem írtam! Nyilván megvannak a felelősök, de ez pont nem a Concept Store, ennyit írtam! Mindenki érti a problémád, és azt is megértem, hogy egy bizonyos szint után már az ember mindenkit hibáztat, de ezt a Berguson-nak és a Biker-nek kell megoldania! Ha nem akarják, tedd meg a szükséges jogi lépéseket! Ennyit tudsz tenni!
Zsohi: Én mindig csodálkozva olvasom ezeket a kijelentéseket, hogy egy rugós/levegős tag szerviz semmiből sem áll, kb mintha egy belső cseréről beszélgetnénk. Miközben az egyik legösszetettebb művelet egy kerékpár szerelése során. Nem véletlenül nem nyúlnak hozzá sokan, hanem kerékpár boltok is kiadják külsős szervizeknek, amiből nem sok van országszerte. Somatom tagja ereszti a levegőt, ilyen esetben egy full service kit-et kell beépíteni, hogy biztosra menj. A tömítéseken nem látszik szemre, hogy jó vagy rossz, ezért az összeset ki kell cserélni ilyen esetben. Ez azt jelenti, hogy a tagot fullra szét kell szedni, elég sok alkatrész van egy tagban és elég 2 db kis lemezkét felcserélni, már nem fog jól működni. Egy csomó pontja van a műveletnek ahol el lehet szúrni. Kellenek hozzá a megfelelő olajak, telózsír, szerszámok, egy normális műhely. Nyilván nem agysebészet és megtanulható, de távolról sem olyan egyszerű, ha az lenne akkor minden szervizben rutin szerűen csinálnák, és ez valahogy még sincs így. Ahhoz, hogy az ember magabiztosan nyúljon egy taghoz, sok éves gyakorlat kell!
[ Szerkesztve ]
-
xy.zsolt
őstag
Ha már a pumpa szóba került, pont most orvosoltam ennek a videonak a segítségével a használattól megkopott és már tökéletesen nem záródó pumpafejem problémáját....ami egyre több bosszúságot okozott azzal, hogy néha ledobta a nyomás a szelepről vagy kifújt mellette. Tudom nem egy drága tétel, egy új kb 2500ft szállítással együtt, de ha már esik az eső és nem volt más dolgom gondoltam nekiugrok, aztán vagy jó lesz vagy nem. Sikerült, passzentosabb lett mint újkorában
[ Szerkesztve ]
BESTSECRET MEGHÍVÓt szívesen küldök PM-ben.
-
#75376384
törölt tag
szeretnem a vázat pár helyen valamilyen védelemmel ellátni. Ahogy néztem néhol van rajta alapból valamilyen ragasztószalag már most is. a kérdésem, hogy milyet es hol érdemes venni, ami sokáig fennhagyva se teszi tönkre a festést? illetve ha már picit is sérult felületet ragasztanék le vele nem okozna további károkat.
-
cdl
senior tag
válasz Adam_Shepard #170250 üzenetére
Én egy bowdenes számzáras lezárót használok. Ez arra jó, hogy ráugorva nem hajtanak el.
2 percnél tovább semmivel nem hagynám ott. -
bardi
senior tag
válasz belsodavid #170248 üzenetére
Én a lidl-ben vettem, szerintem nagyon jó, és nem a pumpatestet rakod a szelepre, hanem van rajta gumicső, nem fogod letépni a szelepet. Egyetlen gondja, hogy nem mutatja a nyomást, de szerintem terepen javításnál nem is annyira lényeg, mehet érzésre.
'92 Honda VFR 750
-
Somatom
veterán
válasz Zsohi #170245 üzenetére
Ó, ha belenyúlhatnék, akkor már rég meg lett volna oldva. Másrészt viszont, ha bebuknám a garit és kifizetnék egy 30 -ast (felújítókészlet + munkadíj), akkor pontosan az történne, amit a Berguson szeretne. A történtek után juszt sem. Azt felajánlottam, hogy szakemberrel megcsináltatom, ha elfogadják garisnak, de nem mentek bele. A garit ugyanis a RockShox hazai képviselete adja, akik csak a Dr. Bike -ot ismerik el garis szervízként. Gáz ez az egész.
[ Szerkesztve ]
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
bringasisti
őstag
válasz AggressiveGT #170229 üzenetére
Csak hülyéskedtünk! A műanyagba kevernek lágyitó adalékot és ott egy hangyányit tévedtek.
BENEFON DELTA--------N8
-
Adam_Shepard
addikt
Abszolút noob kérdés de mi a legjobb módja ma egy drágább bringa lezárásának?
.
-
belsodavid
aktív tag
Sziasztok! Milyen vázra szerelhető minipumpát ajánlanátok ( tartozék a bilincs ), mtb-hez és autó szelephez? 5-6-7 ezer Ft környékén néztem sks germany-kat, de rengeteg fajta van. Előre is köszi!
-
jjeahh
nagyúr
válasz manager2220 #170237 üzenetére
"bilincseset vegyél illetve hogy ne legyen túl puha"
Ezzel kizártál mindent, amit az ESI-ben szeretek .Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
Somatom
veterán
válasz Runner_fxr #170243 üzenetére
Itt mindenki nagyon rendes, korrekt, szivességet tesz, csak én vagyok helikopter, mert azt szeretném, hogy vki végre csináljon is valamit, amitől megjavul a bringám.
[ Szerkesztve ]
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
-
CragON
aktív tag
Ez a fali tartó egyszerűen nagyszerűnek néz ki.
-
ggeleven
őstag
válasz AggressiveGT #170233 üzenetére
Nekem Gepida Comfort Lock van és én is csak dícsérni tudom az anyagát. Egyáltalán nem tapad és remekül tart. Szeretem, hogy van több lehetégem is fogni a kormányt kényelmesen.
@nightmare13
Igazán nincs mit. Szólj ha szereztél valamit és akkor hátha tudok hozzá ajánlani jó rögzítőt/kieget.[ Szerkesztve ]
20%-os kedvezmény az éves AlzaPlus+ előfizetésre! Keress privátban!
-
zsocy
őstag
válasz manager2220 #170237 üzenetére
"bilincseset vegyél illetve hogy ne legyen túl puha" ez már tiszta szadómazó
-
manager2220
tag
válasz AggressiveGT #170227 üzenetére
Ergon Ga2 [link] most vettem belőle egy simat. Nekem nagyon adja van belőle fat version is.
Ami fontos sztem h bilincseset vegyél illetve hogy ne legyen túl puha. De ízlések és pofonok... -
zsocy
őstag
válasz AggressiveGT #170233 üzenetére
Pont ilyen Gepida markolat volt a Kellys Cliff 90-emen mint a kettes linked.
Egyáltalán nem ragad, így 2 év után sem, de nem is túl puha anyagú cucc. Viszonylag kopásmentesen kibírta ezt az időt, de a rögzítő csavarjai kezdenek elnyalódni, mondjuk nyomatékkulcsom sem régóta van...
Nekem nem sikerült összehaverkodnom az ergonomikus markolatokkal, úgyhogy nemrég visszaraktam a gyári Kellys-t, kesztyűben az valahogy jobb nekem.[ Szerkesztve ]
-
metrion
aktív tag
válasz AggressiveGT #170233 üzenetére
Szerintem egy Ergon GA3-al se járnál rosszul, kövinek én tuti olyat veszek. Jelenleg ESI Chunkyt használok, ez is jó markolat.
-
Napfénysüti
nagyúr
Megjött a Moon Nebula lámpa, ma le is teszteltem nappali viszonyok között. Már a csomagolása is igen korrekt és érezni a lámpán hogy minőségi cucc. Köszönöm az ajánlásokat.
Més que un club!
-
ggeleven
őstag
válasz nightmare13 #170190 üzenetére
Én mondjuk nem direkt erre vettem kamerát azt fontos tudni. Van itthon egy keveset használt Gitup Git 2 és gondoltam erre pont jó lesz. Most megnéztem és látom, hogy még simán árulják... Az a durva, hogy ezek 2016-ban jelentek meg és már biztosan lehet jobbat olcsóbban gyártani/árulni. Én 2017ben vettem 33ezerért itt aprón csomó kieggel.
Ennek elég gatya már az akksija és akksicserénél mindig nullázódik a dátum is ezért nálam állandóra be van dugva egy 5000es külső akksiba. Tudom, tudom plusz súly és kábel, de nekem megéri és úgysem megyek rá semmilyen KOMra, stb. Jóbarátnak demóztam a Balatoni bringakört, ezen megnézheted milyen kormányon tartva a felvétel (YT azért csúnyán tömörít). YouTube
Ha akciókamerát szeretnél venni, akkor egy dolog mindenképpen legyen benne, mégpedig optikai stabilizátor. Egyébként, ha tényleg csak doku jelleggel kell, akkor szerintem elég lehet akár egy használt is.
Másik opció egy céleszköz. Pár teszt:
The 7 Best Bike Camera for Cyclists in 2020
The 7 Best Cycling Cameras For 2020
Best cycling cameras: capture your cycling adventures
Best Cycling Safety Cameras 202020%-os kedvezmény az éves AlzaPlus+ előfizetésre! Keress privátban!
-
NandorHUN
addikt
Sziasztok!
Fekete trekkingre esetleg tudnátok ajánlani valami dizájnos és jól kinéző sárvédőt?
(Cube )www.kamerapro.hu | FOTÓS TERMÉKEK SZÉLES VÁLASZTÉKA
-
6030D
őstag
válasz AggressiveGT #170227 üzenetére
Milyen bringára lesz (fajta, nem márka), mi az elvárás, esetleg mik a kiszemeltek? Ezeket ha megírod, meg bedobsz pár általad kinézett darabot, akkor valaki véleményezi. Én nem vagyok mérvadó, nekem ilyen van, de csak azért, mert zöld és Merida van ráírva. Ha nagy leszek, lecserélem egy ilyenre.
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
AggressiveGT
csendes tag
válasz Hasaggymeg #170224 üzenetére
Nem vagyok naprakész a témában. Elképzelhető, hogy gyárilag ilyen a felülete. Utoljára hét éve vásároltam markolatot. A gyártó oldalán ezt találtam: "The handles’ surface is very grippy and, thanks to triple-density -technology, they provide maximum comfort."
-
STC Speed
őstag
válasz Hasaggymeg #170222 üzenetére
Köszi megnézem! Neked is (#170220) bringasisti
-
6030D
őstag
válasz Hasaggymeg #170222 üzenetére
Szerintem az, amit linkelt. Valakinek a bringáján volt ilyen a közelemben, már nem emlékszem (nem a linkelt, de ugyanígy néz ki, csak nem RFR, hanem más név alatt), tényleg ilyen ragacsos cumó válik ki belőle. Ki tudja miből van.
AggressiveGT: keresni kell valami márkásat, vagy legalább olyat, amit ajánlanak. Az apróban, vagy hirdetőoldalakon is ki lehet fogni jobbat, akár olcsóbban. Hirtelen itt egy új (nem ismerem, de nem gagyi márka), de én pl a szarvacskás Ergon markolatomat 3500 Ft-ért adtam el, és még nem volt gané kinézete.
[ Szerkesztve ]
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz bringasisti #170223 üzenetére
Azt azért csak észrevette volna.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
bringasisti
őstag
válasz Hasaggymeg #170222 üzenetére
Lehet hogy azért volt ragacsos hogy a keze le ne csússzon róla
BENEFON DELTA--------N8
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz AggressiveGT #170213 üzenetére
Milyen volt a ragacsos?
STCSpeed...lazítsd fel a féktestet,fogj rá a fékre és húzd vissza.Általában összejön,ha 3.ra sem,akkor lehet nagyon lusta valamelyik munkahengered és nem megy vissza rendesen.Mikor kivétel után teszed vissza a kereket told be rendesen a papucsokba és igyekezz mindig ugyanannyira meghúzni.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
bringasisti
őstag
válasz Maximum1 #170216 üzenetére
Ez nem teljesen van így. Én is ismerek olyan fickót akinek nincs vasas szakmája ügyes gyerek versenyzés közben megtanult szerelni és nyáron munka után hazafelé beugrik egy szervizbe és ha sok a meló néhányat megcsinál, ha nincs meló akkor dumálnak egy jót.
BENEFON DELTA--------N8
-
Somatom
veterán
válasz Maximum1 #170216 üzenetére
"de ez kezd nagyon egyoldalú lenni, lassan írhatna ide a másik fél is"
Annak én is örülnék, ha leírva is látnám az álláspontjukat. Már csak azért is, mert ez az eljárás minden RockShox telós bringa garis telójavítását érinti.[ Szerkesztve ]
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
STC Speed
őstag
Sziasztok,
Gyorscsatis első kerekem tárcsafékje beleér a fékbetétbe. Múltkor tök hamar eltaláltam a helyes pozíciót, most nem tudom tökéletesre. Levettem a kereket, azóta nem jó, elállítottam. Kérdés, hogy van videó/leírás hogyan lehet finomhangolni a gyorscsatival? ha a kis csavart állítom, akkor jó lenne, de a túloldalon a leszorítót is megkell forgatnom és akkor megint nem jó
Nem tudom érthető-e, de valaki tud vmi jó kis infót erről ne tartsa magában Köszönöm![ Szerkesztve ]
-
Maximum1
őstag
válasz Sefter #170214 üzenetére
Mondjuk vannak 5en, azokat akkor is fizetni kell amikor nincs vevő/szezon, maga a szezon kb 4 hónap /kb, nem tudom, gondolom/az idei év meg nem ér, ilyen még nem volt.
De én nem akarok senkit védeni, de ez kezd nagyon egyoldalú lenni, lassan írhatna ide a másik fél is.[ Szerkesztve ]
-
Somatom
veterán
válasz arcitec #170211 üzenetére
A Berguson azt állítja, hogy az első szervíz után semmilyen cserélt alkatrészt sem kaptak vissza a Dr. Bike -tól. Én sem értem az egészet. Bár igazából nem is kéne értsem, és nem is akarom érteni, mert normális esetben erről az egész huzavonáról tudomásom sem kéne legyen, nem rám tartozik. Elviszem a bringát a Bergusonhoz, megjavítják a bringát, sűrű elnézést kérnek az engem ért kellemetlenségért, elhozom a bringát. Ez lenne a normális ügymenet.
[ Szerkesztve ]
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
Maximum1
őstag
válasz Somatom #170198 üzenetére
Concept Store-ba rendesek a srácok, segítőkészek és jól is szerelnek, remélem nem az marad meg az emberekben hogy egy lapon említed a Bergusonnal.
A srác segíteni próbált, mondhatta volna hogy haver: vidd vissza a Bergusonba ahol vetted és keressenek meg Ők minket, de nem ezt tette, sajnos.... -
arcitec
addikt
válasz Somatom #170209 üzenetére
Azért én már csak megtudnám mi is az amit javítottak elsőre, majd másodikra. Számomra az is fura, hogy u.a hibát szakszerűen kijavítanak és ismételten hibássá válik. Mi az amit másodszorra már véglegesen sikerül megjavítani,amit elsőre nem. Már az is bonyolult, ahogy leírtam.
Kereskedőnek akkor se higgy, ha ló legel a sírján!
-
Somatom
veterán
válasz metrion #170206 üzenetére
De, ők nem tudnak új tagot adni. Azt csak a RockShox tudna, de azok meg csak úgy adnak, hogy a Dr. Bike előtte kétszer javítja a telót.
Vajon milyen bonyolult szerkezet lehet egy telótesztelő gép? Kb. egy karos prés, amit egy excenteres tárcsán keresztül, egy villanymotor rángat. Már, ha sajnálják a pénzt egy excenteres présgépre. Ez kéne ahhoz, hogy ne a vásárló legyen a tesztalanya az egyes javítások sikerességének.[ Szerkesztve ]
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
metrion
aktív tag
válasz Somatom #170198 üzenetére
Cserélni kellene azt az alkatrészt, ők is jobban járnának. Az meg hogy szabin lesz a srác, és?! Attól még kellene mennie a szervíznek, kivéve ha egyetlen egy ember szervízel ott. Hétfőn beszélj a tulajjal, hogy ne csöveskedjenek és adjanak egy új tagot és kárpótoljanak valamivel.
-
-
Alg
veterán
válasz vendingo #170200 üzenetére
Gondolom valami olyasmit hogy ne egy embertől függjön a folytonos üzletmenet?
Vagy pl. hogy ahelyett hogy miért nem tudják megoldani, foglalkozhatnának azzal hogy hogyan oldják meg... rég ki kellett volna cserélni az alkatrészt a boltnak, aztán a hibásat javítgathaják ahogy akarják évekig.
[ Szerkesztve ]
"I love not man the less, but Nature more" // Giant TCR Adv. '16 Di2 // Fenix 7 SS // FiiO BTR3 + Truthear ZERO
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest