Hirdetés

2024. május 4., szombat

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  Technika, hobbi, otthon  »  Autós topik (kiemelt téma)

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2024-02-28 08:07:54

LOGOUT.hu

Autós topik

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#93501) EQMontoya válasza tboy93 (#93489) üzenetére


EQMontoya
veterán

Kb nekem is a kuvik, 4000-nél 130km/h 5.ben

Kuvikban nem volt 6-os? :Y

Nekem a 130 "csak" 3500-3600 körül van.

Same rules apply!

(#93502) Qru válasza EQMontoya (#93501) üzenetére


Qru
MODERÁTOR

Az övé régi Kuvik (G7) abban még csak ötös váltó van.

mod:

Nálam 3400 rpm a 130 (gps szerint).

[ Szerkesztve ]

#nincsbennetarcsi

(#93503) MunezXBK válasza Qru (#93500) üzenetére


MunezXBK
nagyúr

Gyártass hozzá. Anno a Corsahoz csináltattam, kis szolíd hanggal.

(#93504) Qru válasza MunezXBK (#93503) üzenetére


Qru
MODERÁTOR

Az lesz majd, megyek a kipufogóklinikára. De amíg bírja a gyári addig így marad.

#nincsbennetarcsi

(#93505) EQMontoya válasza Qru (#93502) üzenetére


EQMontoya
veterán

Jah, valamiért azt hittem, hogy BBD ex-Kuvikjáról van szó.
Innom kéne rendesen. :)

Meg is lepett volna, ha ennyire sokat forog az 1.8-as. A G7-ben még ugye a kisebb moci van, ott érhető.

Same rules apply!

(#93506) Qru válasza EQMontoya (#93505) üzenetére


Qru
MODERÁTOR

Persze azt pörgetni kell.

Nálam is rövidek de ugye azért mert nem az itthoni sebességhatárokhoz van igazítva hanem a 110-es pályatempóhoz. Kint 118 km/h felett mennek utánad (nincs csekkezés, helyben fizetsz) a 120 km/h már 95$-t ér.

#nincsbennetarcsi

(#93507) szőröscica


szőröscica
addikt

Nekem nagyon halk volt a motor, mig a 5erben el nem tortek valahol a kipufogot mikor a wandlerem felujittattam. Meghegggggesztettek, de bizonyos fordulatszamtartomanyokban (1700 es 3000-3500 kozott) eleg hangos es brummogos lett. Nem tudom, lehet-e ezen segiteni valahogy.

(#93508) Qru válasza szőröscica (#93507) üzenetére


Qru
MODERÁTOR

Sehogy sajnos. :(

#nincsbennetarcsi

(#93509) bajnokpityu válasza Mágus2 (#93493) üzenetére


bajnokpityu
félisten

szomszédomnak van ilyenje, előtte V6 diesel A6osa volt , szerinte erősebbnek hat gyárilag is. de vérszemet kapott. 6.1 a gyári 0-100, és video alapján olyan 5.2 lesz chippel.

eladók: Hifiman HE560V3, Topping DX3PRO+ DX7PRO

(#93510) -v-


-v-
addikt

Tyű, próbáltam mol limóból a benzineset, gyerekek ezt a kulát!! :D Nem elég, hogy fosgyenge, egy 1.4 fiesta ehhez képest egy nyomatékgyár, ezzel a váltóval együtt katasztrófa ... ez valami robotizált geci, mint az opel eaesytronic, vagy mi a tosz ez? Kúszni nem tud, ahogy kuplungol az katasztrófa, menni semmit nem megy az autó de egy váltás több másodpercig tart :D ha lepadlózod akkor az történik, még az a maradék hajtás is elmegy másodpercekre, ami addig volt, mert szöttyög a váltással. Konkrétan többször kakiban maradtam, villogtak dudáltak mert lepadlóztam és 2-3mp-re mintha a kipörgésgátló elvette volna a gázt .. tiszta szégyen, ha nullárol startolva pörgeted ki, akkor is ez van, amikor felvált ott van 3mp kiesés amíg megáll az autó :D rég vezettem ekkora fost.

[ Szerkesztve ]

(#93511) tboldi válasza -v- (#93510) üzenetére


tboldi
nagyúr

Mi is ez, VW up?

(#93512) -v- válasza tboldi (#93511) üzenetére


-v-
addikt

Az ... valami 1.0 TSI 75 ló vagy mennyi, manuálissal is gyötrelem lenne mert alul semmi sincsen és turbóluk van, de ezzel a katasztrófa váltóval ez borzalmas pain in the ass a budapesti forgalomban, elképesztő buta autó ez ..

Edit: ahha, "Automated Shift Gearbox (ASG)" ez a csoda van benne, na ilyet ha láttok meneküljetek :D

[ Szerkesztve ]

(#93513) tboldi válasza -v- (#93512) üzenetére


tboldi
nagyúr

up GTI-k kellettek volna. :D

(#93514) -v- válasza tboldi (#93513) üzenetére


-v-
addikt

Hát az e-up az az, az megy mint a barom. Vannak olyanok is de épp ilyen volt az utcában, gondoltam kipróbálom ...

(#93515) proof88 válasza -v- (#93510) üzenetére


proof88
addikt

Direkt nem lehet padlózni elvileg, nem gyárilag ilyen.
Ha lehet, próbálj eUP-ot, nem tudom ott belenyúltak-e?
Azt tudom hogy Greengonál nincs ilyen probléma (ráadásul ott több a face kontroll, mert be kell fáradni irodába, stb).

szerk.: biztos vagyok benne hogy nem gyárilag ilyen. A legbutább automata váltónál is szerintem alap dolog hogy padlózásnál szükség esetén esetleg vissza is vált, hiszen gyorsítani akarsz. Panaszkodtak mások is.

[ Szerkesztve ]

(#93516) -v- válasza proof88 (#93515) üzenetére


-v-
addikt

Én is gondoltam erre .. oké, hogy sok hulladék motort gyárt a vw meg ilyenek, de használhatóságra azért nem szoktak rosszat csinálni. Mindjárt olvasok valami tesztet .. e-upot csak greengonál próbáltam, ott semmi gond sincs.

Edit: pedig ezt írják a tesztek is, ennyi, ASG .. robotizált szar, ilyen fos.

[ Szerkesztve ]

(#93517) szőröscica válasza -v- (#93510) üzenetére


szőröscica
addikt

Basszus, nekem hetfo reggel ota meg mindig nem approveoltak az accountom. :(

Qru: akkor csak uj csovezes jatszana? Hat, annyit nem er.

(#93518) brumi1024 válasza -v- (#93510) üzenetére


brumi1024
veterán

:DDD Mástól is hallottam, de még nem próbáltam, a villanyos vonzott inkább, mindig azt kerestem. Ezek alapján marad ha más nincs opciónak a benzines.

[ Szerkesztve ]

(#93519) #47205632


#47205632
törölt tag

Mik a kötelező papírok manapság a kocsiban aminek nálam kell lennie? Elvileg biztosítási papír már nem kell, lakcímkártya se, ha a forgalmi a nevemen van? Jogsi pedig 100% személyiként funkcionál?

(#93520) Tsebacsi válasza #47205632 (#93519) üzenetére


Tsebacsi
nagyúr

Azért a lakcímkártya legyen nálad, de forgalmi és jogsi elviekben elég kell legyen az autóhoz.

Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!

(#93521) Qru válasza szőröscica (#93517) üzenetére


Qru
MODERÁTOR

Sajnos igen, minnél jobban toldozzák-foltozzák annál zarabb lesz. Össze-vissza fog rezonálni meg duruzsolni. Nem ér annyit az új csövezés szokd meg vagy add el... :D

vilike: Azért a DSG címkét nem merték rárakni, látom. :DDD

mod:

Dorothy: Lakcímkártyát kérhetik (tőlem kérték eddig mindig az utóbbi időben) de nem kötelező magadnál tartani amúgy.

[ Szerkesztve ]

#nincsbennetarcsi

(#93522) #47205632 válasza Tsebacsi (#93520) üzenetére


#47205632
törölt tag

Ok.

Tudtok amúgy tippeket adni ehhez a pötsköszörű motorhoz? Soha nem volt még ilyen kis motoros 16 szelepes kocsim, vezérlés nélküli. 1.4 Megane. Mert meglepően jól elduruzsol 1800-as fordulaton 5.-ben hegyen-völgyön át, csak nem tudom jót tesz-e neki.
Dízelekkel meg nagy 8 szelepes benzinesekkel jártam eddig csak.
Annyit észrevettem már, hogy egy hatvannal döcögő kocsit nem tudok vele megelőzni, ha csak egyet gangolok vissza, mert negyedikbe értékelhetetlen a gyorsulása kétezres fordulatról. Gondolom harmadikba kellett volna visszalökni és kitaposni a belét hatezerig. Ezt még nem próbáltam ki.
Meglepett az erőtlensége, mert olyan könnyedén elsuhan ötödikbe mindenhol, de visszaváltás után kigyorsítani mégsem tud értékelhetően, valószínű kettőt kéne... De próbáltam előtte egy 1.6-ot is, az is ugyanilyen volt...

Ez a 95 ló is csak papíron mutat szépen. Nem is száguldozni vettem, de kicsit meglepett vagy csak még túl furcsa ez a konstrukció nekem. Elindulni is marha nehéz vele, alapjáraton nulla nyomaték van, Teszkónál se tudok kigurulni vele legalább ezres fordulat nélkül.
Viszont mikor meg akarok ugrani egy kereszteződésben és odalépek akkor meg rögtön elpörög a kerék, ott megvan a kalória fordulaton, csak használni nem tudom semmire így.

Eddig 160 Km-t mentem vele, 7.8 lett a fedélzeti szerint az átlagfogyi, lenulláztam előtte. 5-10 Km-es távokra használom, szerintem ez jónak számít így.

(#93523) szőröscica válasza Qru (#93521) üzenetére


szőröscica
addikt

Mar ilyen egy eve lassan. :D el fogom adni, csak az idotav es az utod kerdeses. Benzines BMW vonalon nehez maradni, az Ampera kiraly lenne, vagy a 60kwh-s Leaf, de az tuti nagyon draga lesz.

(#93524) K Norbi válasza #47205632 (#93519) üzenetére


K Norbi
addikt

pl budipapír, ez nélkülözhetetlen. ;]

(#93525) BigBlackDog


BigBlackDog
veterán

Tegnap voltam élőben meglesni az S-Crosst, illetve a Vitarát. Egyikre sem mondanám a statikus próba alapján, hogy rossz autó lenne. Mindkettőnél tetszett, hogy relatív magasan ülök, "átlátom" a helyzetet. Mondjuk mindkettőnél éreztem pl. a felhasznált anyagminőségen, illetve az ajtócsukódásokon, hogy inkább a volt Civicemre hasonlítanak (=olyan japán "játékautósak"), nem pedig egy európai vasra.

Viszont a kettő közül egyértelműen az S-Crosst éreztem kellemesebbnek (nagyobb tér belül és talán kellemesebbek a felhasznált anyagok is). Vitaránál pl. ez a műszerfali ezüstcsík eléggé furcsa volt nekem. Ami viszont mindkettőnél meglepett, hogy mennyire pocséknak tűnt számomra a bőrborításnak nevezett valami a kormányon.

Ha új autót kéne vennem, egyértelműen S-Cross lenne (a kettő közül), de valószínűleg inkább keresnék olcsóbban valami használt, magasabb kategóriás autót, a különbözetet meg félretenném szervizre. Persze amíg van türelmem egy használt autó szervizelésére...

(#93526) kisza25 válasza #47205632 (#93522) üzenetére


kisza25
félisten
LOGOUT blog

Szívóbenya 3000 felett indul meg (ha egyáltalán megindul) szokni kell a Diesel után, fordítva is szokni kell, nekem a Diesel volt furcsa.
60-nál minimum 3-ba kell visszahúzni, de váltó hosszától függően akár 2-be is lehet, ha gyorsan akarod előzni
Próbáld végig a fokozatokat, melyikben meddig megy el

Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg

(#93527) #47205632 válasza K Norbi (#93524) üzenetére


#47205632
törölt tag

Meg egy fél literes ásványvíz. Volt már olyan, hogy kocsiban ettem egy szenyót és majdnem megfulladtam tőle. :DDD
100-as papírzsepi van amúgy.

(#93528) mdani01 válasza BigBlackDog (#93525) üzenetére


mdani01
aktív tag

Az utolso gondolatmenetedre +1.
Szép új meg minden de a belso anyag hasznalat, eleg gagyi szerintem.

iPhone 6S SpaceGray

(#93529) hacki87 válasza kisza25 (#93526) üzenetére


hacki87
senior tag

Találtam egy leírást ahol valami 6000nel van a max lóerő és valahol 4000 körül a max nyomaték ami kb 120 130Nm. Csodát nem kell várni tőle. Az én autóm 1.6 16v 1050kg 1es kb 50 2es 100 3as 160 a többihez még nem született meg a megfelelő hosszúságú lejtő. Ha komolyan gondolok egy előzést azaz minél hamarabb letudni akkor 80 nal még simán visszarakom 2esbe...

(#93530) BigBlackDog válasza K Norbi (#93524) üzenetére


BigBlackDog
veterán

Azért az nem mindig kell, pl. az 1.4-es nyomatékától nem szrik be az ember. ;]

(#93527) Dorothy: Vízzel óvatosan, télen, nagyobb fagyban szépen szét tud robbanni a vizespalack. De legalább a fagyott jégszilánkok porszívóval könnyen takaríthatóak. :DDD

[ Szerkesztve ]

(#93531) Peti78


Peti78
őstag

Sziasztok!
Mitől romlik el az önindító?

Blackberry Bold 9900, Blackberry Classic, Blackberry Key2 O1G

(#93532) MunezXBK válasza Peti78 (#93531) üzenetére


MunezXBK
nagyúr

Nem mindegy? Ha szar, meg kell javítani azt jóvan. :D

(#93533) kisza25 válasza BigBlackDog (#93530) üzenetére


kisza25
félisten
LOGOUT blog

Nekem 1x 2,5liter kóla robbant fel, az nem volt vicces, de az is teljesen szilánkos volt

Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg

(#93534) Mágus2 válasza Peti78 (#93531) üzenetére


Mágus2
Közösségépítő

Elkopik a villanymotorban a szénkefe, elfárad a mágnes, lekopik a réz a forgórészről.

(#93535) Integrale válasza hacki87 (#93529) üzenetére


Integrale
veterán

1.4-es Alfa kb hasonlo, bar 80-nal az megindul 3.-ban is, hala a rovid fokozatoknak, az 5. mondjuk pont hosszu, 50-nel 1700-at forog, es 200 fole elfutnak tiltason (7300 korul).

Hogy a fenebe konnyebb annyival a Bravo? 1190 kg az 1.4-es 145, az a 10 centi plusz hosszban nem eredmenyez akkora tobletet, minden mas nagyreszt megegyezik.

[ Szerkesztve ]

"Bad reklám is reklám too"

(#93536) Peti78 válasza MunezXBK (#93532) üzenetére


Peti78
őstag

Hát nem mindegy, megmondom miért :) harom hete lett cserelve, igaz felujitottra, es tegnapig birta. Azért érdekel, hogy vajon szarul volt e felujitva, vagy valami tonkreteheti. Kocogtatassal indul, csak bosszanto, hogy vadaszni kell a jarokeloket, hogy inditozzon valaki amíg kocogtatom

[ Szerkesztve ]

Blackberry Bold 9900, Blackberry Classic, Blackberry Key2 O1G

(#93537) bitpork válasza Peti78 (#93536) üzenetére


bitpork
veterán
LOGOUT blog (1)

Aki felújította , azt kocogtasd meg garira , vagy pénz visszafizetésre ;)

https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html

(#93539) i-sti válasza bitpork (#93537) üzenetére


i-sti
senior tag

+1 👍

Novum Forum Siculorum

(#93540) Peti78 válasza bitpork (#93537) üzenetére


Peti78
őstag

Természetesen magától mondta, hogy jön egy garanciális cserével, és elnézést kért a kellemetlenségért. Van egyfajta romantikája az idegenek leszólításának, de mihamarabb szeretném letudni ezt a dolgot. :)

Tehát nincs ami tönkretegye?

Blackberry Bold 9900, Blackberry Classic, Blackberry Key2 O1G

(#93541) Tsebacsi válasza BigBlackDog (#93530) üzenetére


Tsebacsi
nagyúr

Civicben is volt ilyen :K . Szétpattant a palack, szerencsére műanyag rekeszben volt a csomagtartóban.

Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!

(#93542) focvis válasza Tsebacsi (#93541) üzenetére


focvis
veterán

Szénsavmentes ásványvizet tartok az autóban, az még sosem fagyott szét. Olyant viszont 2-3 alkalommal láttam, hogy nagyon hideg téli reggelen - még nem volt garázs - ahogy megmozdítani a palackot, a szemem láttára fagyott meg az addig folyadék halmazállapotú víz. :Y (lásd itt)

@ Integrale: a DSG-s Golfom 100-nál kb. 1850 rpm; 3000-nel 165 kmh. Ez hosszú.

[ Szerkesztve ]

(#93544) Integrale válasza focvis (#93542) üzenetére


Integrale
veterán

Na de ott van 7 fokozat, itt meg csak 5.

"Bad reklám is reklám too"

(#93545) bitpork válasza Peti78 (#93540) üzenetére


bitpork
veterán
LOGOUT blog (1)

Nekem anno egy generál a Lujzi generátorára (asszem valamikor 6-7 évvel ezelőtt) került 60k jmf-ba. Tőled mennyit kértek?

https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html

(#93546) focvis válasza Integrale (#93544) üzenetére


focvis
veterán

Ebben csak 6 fokozat van (a száraz kuplungosban 7; ill talán egy éve jött ki a 7-es olajos).

Én a 200 @ 7300 rpm váltót kimondottan rövidnek érzem. De szép teljesítmény egy szívó 1.4-től.

[ Szerkesztve ]

(#93547) Peti78 válasza bitpork (#93545) üzenetére


Peti78
őstag

20 ezer volt a gyári felújított önindító.

[ Szerkesztve ]

Blackberry Bold 9900, Blackberry Classic, Blackberry Key2 O1G

(#93548) bitpork válasza Peti78 (#93547) üzenetére


bitpork
veterán
LOGOUT blog (1)

Szerintem azt csak portalanították ennyiért - bár lehet én vagyok csak rosszmájú paraszt :R

https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html

(#93549) molnarpeter válasza bitpork (#93548) üzenetére


molnarpeter
nagyúr

Össze-vissza árak vannak, nekünk kis mester 10-15 körül új önindítót varázsolt régebbi technikához (konkrétan nem bírt forogni egyáltalán a végén, de mint kiderült, korábban is szinte csak fele fordulatot produkált. Hosszú évek óta járunk hozzá, igyekszik felújítani amit csak lehet, hogy ne legyen reklamáció :)

(#93550) EQMontoya válasza kisza25 (#93526) üzenetére


EQMontoya
veterán

3000 felett indul meg, de aztán 6500-ig megy is.
A dízeleknek olyan szempontból nagyon tahó karaktere tud lenni, hogy alul brutál turbólyuk, 1700-nál megindul, majd 3500-nál elfogy. Közte persze megy, mint állat. Csak próbálj meg ezzel úgy közlekedni nem nagypapásan, hogy az utasok nem headbangelnek.
Nyilván egy 3 lityós sorhatnál már nincs ilyen probléma, de az ilyen 1.6-oknál simán.

Same rules apply!

Útvonal

Fórumok  »  Technika, hobbi, otthon  »  Autós topik (kiemelt téma)
Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.