Autós topik
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Bemutató Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
- Bemutató Route 66 Chicagotól Los Angelesig 2. rész
- Helyszíni riport Alfa Giulia Q-val a Balaton Park Circiut-en
- Bemutató A használt VGA piac kincsei - Július I
- Bemutató Bakancslista: Route 66 Chicagotól Los Angelesig
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] Gurulunk, WAZE?!
- [Re:] [antikomcsi:] Való Világ: A piszkos 12 - VV12 - Való Világ 12
- [Re:] [koxx:] Bloons TD5 - Tower Defense játék
- [Re:] [ubyegon2:] Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- [Re:] [Sub-ZeRo:] Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
- [Re:] [Szevam:] Érzelmi magabiztosság/biztonság - miért megyünk sokan külföldre valójában?
- [Re:] [bb0t:] Gyilkos szénhidrátok, avagy hogyan fogytam önsanyargatás nélkül 16 kg-ot
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] [attilasd:] A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
GAMEPOD.hu témák
Téma összefoglaló
Hozzászólások
EQMontoya
veterán
Kb nekem is a kuvik, 4000-nél 130km/h 5.ben
Kuvikban nem volt 6-os?
Nekem a 130 "csak" 3500-3600 körül van.
Same rules apply!
Qru
MODERÁTOR
Az övé régi Kuvik (G7) abban még csak ötös váltó van.
mod:
Nálam 3400 rpm a 130 (gps szerint).
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
MunezXBK
nagyúr
Gyártass hozzá. Anno a Corsahoz csináltattam, kis szolíd hanggal.
Qru
MODERÁTOR
Az lesz majd, megyek a kipufogóklinikára. De amíg bírja a gyári addig így marad.
#nincsbennetarcsi
EQMontoya
veterán
Jah, valamiért azt hittem, hogy BBD ex-Kuvikjáról van szó.
Innom kéne rendesen.
Meg is lepett volna, ha ennyire sokat forog az 1.8-as. A G7-ben még ugye a kisebb moci van, ott érhető.
Same rules apply!
Qru
MODERÁTOR
Persze azt pörgetni kell.
Nálam is rövidek de ugye azért mert nem az itthoni sebességhatárokhoz van igazítva hanem a 110-es pályatempóhoz. Kint 118 km/h felett mennek utánad (nincs csekkezés, helyben fizetsz) a 120 km/h már 95$-t ér.
#nincsbennetarcsi
szőröscica
addikt
Nekem nagyon halk volt a motor, mig a 5erben el nem tortek valahol a kipufogot mikor a wandlerem felujittattam. Meghegggggesztettek, de bizonyos fordulatszamtartomanyokban (1700 es 3000-3500 kozott) eleg hangos es brummogos lett. Nem tudom, lehet-e ezen segiteni valahogy.
Qru
MODERÁTOR
Sehogy sajnos.
#nincsbennetarcsi
bajnokpityu
félisten
szomszédomnak van ilyenje, előtte V6 diesel A6osa volt , szerinte erősebbnek hat gyárilag is. de vérszemet kapott. 6.1 a gyári 0-100, és video alapján olyan 5.2 lesz chippel.
eladók: Hifiman HE560V3, Topping DX3PRO+ DX7PRO
-v-
addikt
Tyű, próbáltam mol limóból a benzineset, gyerekek ezt a kulát!! Nem elég, hogy fosgyenge, egy 1.4 fiesta ehhez képest egy nyomatékgyár, ezzel a váltóval együtt katasztrófa ... ez valami robotizált geci, mint az opel eaesytronic, vagy mi a tosz ez? Kúszni nem tud, ahogy kuplungol az katasztrófa, menni semmit nem megy az autó de egy váltás több másodpercig tart ha lepadlózod akkor az történik, még az a maradék hajtás is elmegy másodpercekre, ami addig volt, mert szöttyög a váltással. Konkrétan többször kakiban maradtam, villogtak dudáltak mert lepadlóztam és 2-3mp-re mintha a kipörgésgátló elvette volna a gázt .. tiszta szégyen, ha nullárol startolva pörgeted ki, akkor is ez van, amikor felvált ott van 3mp kiesés amíg megáll az autó rég vezettem ekkora fost.
[ Szerkesztve ]
tboldi
nagyúr
Mi is ez, VW up?
-v-
addikt
Az ... valami 1.0 TSI 75 ló vagy mennyi, manuálissal is gyötrelem lenne mert alul semmi sincsen és turbóluk van, de ezzel a katasztrófa váltóval ez borzalmas pain in the ass a budapesti forgalomban, elképesztő buta autó ez ..
Edit: ahha, "Automated Shift Gearbox (ASG)" ez a csoda van benne, na ilyet ha láttok meneküljetek
[ Szerkesztve ]
tboldi
nagyúr
up GTI-k kellettek volna.
-v-
addikt
Hát az e-up az az, az megy mint a barom. Vannak olyanok is de épp ilyen volt az utcában, gondoltam kipróbálom ...
proof88
addikt
Direkt nem lehet padlózni elvileg, nem gyárilag ilyen.
Ha lehet, próbálj eUP-ot, nem tudom ott belenyúltak-e?
Azt tudom hogy Greengonál nincs ilyen probléma (ráadásul ott több a face kontroll, mert be kell fáradni irodába, stb).
szerk.: biztos vagyok benne hogy nem gyárilag ilyen. A legbutább automata váltónál is szerintem alap dolog hogy padlózásnál szükség esetén esetleg vissza is vált, hiszen gyorsítani akarsz. Panaszkodtak mások is.
[ Szerkesztve ]
-v-
addikt
Én is gondoltam erre .. oké, hogy sok hulladék motort gyárt a vw meg ilyenek, de használhatóságra azért nem szoktak rosszat csinálni. Mindjárt olvasok valami tesztet .. e-upot csak greengonál próbáltam, ott semmi gond sincs.
Edit: pedig ezt írják a tesztek is, ennyi, ASG .. robotizált szar, ilyen fos.
[ Szerkesztve ]
szőröscica
addikt
Basszus, nekem hetfo reggel ota meg mindig nem approveoltak az accountom.
Qru: akkor csak uj csovezes jatszana? Hat, annyit nem er.
brumi1024
veterán
Mástól is hallottam, de még nem próbáltam, a villanyos vonzott inkább, mindig azt kerestem. Ezek alapján marad ha más nincs opciónak a benzines.
[ Szerkesztve ]
#47205632
törölt tag
Mik a kötelező papírok manapság a kocsiban aminek nálam kell lennie? Elvileg biztosítási papír már nem kell, lakcímkártya se, ha a forgalmi a nevemen van? Jogsi pedig 100% személyiként funkcionál?
Azért a lakcímkártya legyen nálad, de forgalmi és jogsi elviekben elég kell legyen az autóhoz.
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
Qru
MODERÁTOR
Sajnos igen, minnél jobban toldozzák-foltozzák annál zarabb lesz. Össze-vissza fog rezonálni meg duruzsolni. Nem ér annyit az új csövezés szokd meg vagy add el...
vilike: Azért a DSG címkét nem merték rárakni, látom.
mod:
Dorothy: Lakcímkártyát kérhetik (tőlem kérték eddig mindig az utóbbi időben) de nem kötelező magadnál tartani amúgy.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
#47205632
törölt tag
Ok.
Tudtok amúgy tippeket adni ehhez a pötsköszörű motorhoz? Soha nem volt még ilyen kis motoros 16 szelepes kocsim, vezérlés nélküli. 1.4 Megane. Mert meglepően jól elduruzsol 1800-as fordulaton 5.-ben hegyen-völgyön át, csak nem tudom jót tesz-e neki.
Dízelekkel meg nagy 8 szelepes benzinesekkel jártam eddig csak.
Annyit észrevettem már, hogy egy hatvannal döcögő kocsit nem tudok vele megelőzni, ha csak egyet gangolok vissza, mert negyedikbe értékelhetetlen a gyorsulása kétezres fordulatról. Gondolom harmadikba kellett volna visszalökni és kitaposni a belét hatezerig. Ezt még nem próbáltam ki.
Meglepett az erőtlensége, mert olyan könnyedén elsuhan ötödikbe mindenhol, de visszaváltás után kigyorsítani mégsem tud értékelhetően, valószínű kettőt kéne... De próbáltam előtte egy 1.6-ot is, az is ugyanilyen volt...
Ez a 95 ló is csak papíron mutat szépen. Nem is száguldozni vettem, de kicsit meglepett vagy csak még túl furcsa ez a konstrukció nekem. Elindulni is marha nehéz vele, alapjáraton nulla nyomaték van, Teszkónál se tudok kigurulni vele legalább ezres fordulat nélkül.
Viszont mikor meg akarok ugrani egy kereszteződésben és odalépek akkor meg rögtön elpörög a kerék, ott megvan a kalória fordulaton, csak használni nem tudom semmire így.
Eddig 160 Km-t mentem vele, 7.8 lett a fedélzeti szerint az átlagfogyi, lenulláztam előtte. 5-10 Km-es távokra használom, szerintem ez jónak számít így.
szőröscica
addikt
Mar ilyen egy eve lassan. el fogom adni, csak az idotav es az utod kerdeses. Benzines BMW vonalon nehez maradni, az Ampera kiraly lenne, vagy a 60kwh-s Leaf, de az tuti nagyon draga lesz.
K Norbi
addikt
pl budipapír, ez nélkülözhetetlen.
BigBlackDog
veterán
Tegnap voltam élőben meglesni az S-Crosst, illetve a Vitarát. Egyikre sem mondanám a statikus próba alapján, hogy rossz autó lenne. Mindkettőnél tetszett, hogy relatív magasan ülök, "átlátom" a helyzetet. Mondjuk mindkettőnél éreztem pl. a felhasznált anyagminőségen, illetve az ajtócsukódásokon, hogy inkább a volt Civicemre hasonlítanak (=olyan japán "játékautósak"), nem pedig egy európai vasra.
Viszont a kettő közül egyértelműen az S-Crosst éreztem kellemesebbnek (nagyobb tér belül és talán kellemesebbek a felhasznált anyagok is). Vitaránál pl. ez a műszerfali ezüstcsík eléggé furcsa volt nekem. Ami viszont mindkettőnél meglepett, hogy mennyire pocséknak tűnt számomra a bőrborításnak nevezett valami a kormányon.
Ha új autót kéne vennem, egyértelműen S-Cross lenne (a kettő közül), de valószínűleg inkább keresnék olcsóbban valami használt, magasabb kategóriás autót, a különbözetet meg félretenném szervizre. Persze amíg van türelmem egy használt autó szervizelésére...
Szívóbenya 3000 felett indul meg (ha egyáltalán megindul) szokni kell a Diesel után, fordítva is szokni kell, nekem a Diesel volt furcsa.
60-nál minimum 3-ba kell visszahúzni, de váltó hosszától függően akár 2-be is lehet, ha gyorsan akarod előzni
Próbáld végig a fokozatokat, melyikben meddig megy el
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
#47205632
törölt tag
Meg egy fél literes ásványvíz. Volt már olyan, hogy kocsiban ettem egy szenyót és majdnem megfulladtam tőle.
100-as papírzsepi van amúgy.
mdani01
aktív tag
Az utolso gondolatmenetedre +1.
Szép új meg minden de a belso anyag hasznalat, eleg gagyi szerintem.
iPhone 6S SpaceGray
hacki87
senior tag
Találtam egy leírást ahol valami 6000nel van a max lóerő és valahol 4000 körül a max nyomaték ami kb 120 130Nm. Csodát nem kell várni tőle. Az én autóm 1.6 16v 1050kg 1es kb 50 2es 100 3as 160 a többihez még nem született meg a megfelelő hosszúságú lejtő. Ha komolyan gondolok egy előzést azaz minél hamarabb letudni akkor 80 nal még simán visszarakom 2esbe...
BigBlackDog
veterán
Azért az nem mindig kell, pl. az 1.4-es nyomatékától nem szrik be az ember.
(#93527) Dorothy: Vízzel óvatosan, télen, nagyobb fagyban szépen szét tud robbanni a vizespalack. De legalább a fagyott jégszilánkok porszívóval könnyen takaríthatóak.
[ Szerkesztve ]
Peti78
őstag
Sziasztok!
Mitől romlik el az önindító?
Blackberry Bold 9900, Blackberry Classic, Blackberry Key2 O1G
MunezXBK
nagyúr
Nem mindegy? Ha szar, meg kell javítani azt jóvan.
Nekem 1x 2,5liter kóla robbant fel, az nem volt vicces, de az is teljesen szilánkos volt
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
Mágus2
Közösségépítő
Elkopik a villanymotorban a szénkefe, elfárad a mágnes, lekopik a réz a forgórészről.
Integrale
veterán
1.4-es Alfa kb hasonlo, bar 80-nal az megindul 3.-ban is, hala a rovid fokozatoknak, az 5. mondjuk pont hosszu, 50-nel 1700-at forog, es 200 fole elfutnak tiltason (7300 korul).
Hogy a fenebe konnyebb annyival a Bravo? 1190 kg az 1.4-es 145, az a 10 centi plusz hosszban nem eredmenyez akkora tobletet, minden mas nagyreszt megegyezik.
[ Szerkesztve ]
"Bad reklám is reklám too"
Peti78
őstag
Hát nem mindegy, megmondom miért harom hete lett cserelve, igaz felujitottra, es tegnapig birta. Azért érdekel, hogy vajon szarul volt e felujitva, vagy valami tonkreteheti. Kocogtatassal indul, csak bosszanto, hogy vadaszni kell a jarokeloket, hogy inditozzon valaki amíg kocogtatom
[ Szerkesztve ]
Blackberry Bold 9900, Blackberry Classic, Blackberry Key2 O1G
Aki felújította , azt kocogtasd meg garira , vagy pénz visszafizetésre
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
i-sti
senior tag
+1 👍
Novum Forum Siculorum
Peti78
őstag
Természetesen magától mondta, hogy jön egy garanciális cserével, és elnézést kért a kellemetlenségért. Van egyfajta romantikája az idegenek leszólításának, de mihamarabb szeretném letudni ezt a dolgot.
Tehát nincs ami tönkretegye?
Blackberry Bold 9900, Blackberry Classic, Blackberry Key2 O1G
Civicben is volt ilyen . Szétpattant a palack, szerencsére műanyag rekeszben volt a csomagtartóban.
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
Szénsavmentes ásványvizet tartok az autóban, az még sosem fagyott szét. Olyant viszont 2-3 alkalommal láttam, hogy nagyon hideg téli reggelen - még nem volt garázs - ahogy megmozdítani a palackot, a szemem láttára fagyott meg az addig folyadék halmazállapotú víz. (lásd itt)
@ Integrale: a DSG-s Golfom 100-nál kb. 1850 rpm; 3000-nel 165 kmh. Ez hosszú.
[ Szerkesztve ]
Integrale
veterán
Na de ott van 7 fokozat, itt meg csak 5.
"Bad reklám is reklám too"
Nekem anno egy generál a Lujzi generátorára (asszem valamikor 6-7 évvel ezelőtt) került 60k jmf-ba. Tőled mennyit kértek?
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
Ebben csak 6 fokozat van (a száraz kuplungosban 7; ill talán egy éve jött ki a 7-es olajos).
Én a 200 @ 7300 rpm váltót kimondottan rövidnek érzem. De szép teljesítmény egy szívó 1.4-től.
[ Szerkesztve ]
Peti78
őstag
20 ezer volt a gyári felújított önindító.
[ Szerkesztve ]
Blackberry Bold 9900, Blackberry Classic, Blackberry Key2 O1G
Szerintem azt csak portalanították ennyiért - bár lehet én vagyok csak rosszmájú paraszt
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
molnarpeter
nagyúr
Össze-vissza árak vannak, nekünk kis mester 10-15 körül új önindítót varázsolt régebbi technikához (konkrétan nem bírt forogni egyáltalán a végén, de mint kiderült, korábban is szinte csak fele fordulatot produkált. Hosszú évek óta járunk hozzá, igyekszik felújítani amit csak lehet, hogy ne legyen reklamáció
EQMontoya
veterán
3000 felett indul meg, de aztán 6500-ig megy is.
A dízeleknek olyan szempontból nagyon tahó karaktere tud lenni, hogy alul brutál turbólyuk, 1700-nál megindul, majd 3500-nál elfogy. Közte persze megy, mint állat. Csak próbálj meg ezzel úgy közlekedni nem nagypapásan, hogy az utasok nem headbangelnek.
Nyilván egy 3 lityós sorhatnál már nincs ilyen probléma, de az ilyen 1.6-oknál simán.
Same rules apply!