Autós topik
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Bemutató Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
- Bemutató Route 66 Chicagotól Los Angelesig 2. rész
- Helyszíni riport Alfa Giulia Q-val a Balaton Park Circiut-en
- Bemutató A használt VGA piac kincsei - Július I
- Bemutató Bakancslista: Route 66 Chicagotól Los Angelesig
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
- [Re:] [sziku69:] Fűzzük össze a szavakat :)
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] Gurulunk, WAZE?!
- [Re:] [ldave:] New Game Blitz - 2024
- [Re:] [Jack Hunter:] Még több macska
- [Re:] eBay-es kütyük kis pénzért
- [Re:] Elektromos rásegítésű kerékpárok
- [Re:] [Tüzi:] Geek-hatarozo
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
GAMEPOD.hu témák
Téma összefoglaló
Hozzászólások
Bögre
aktív tag
Esetemben az alfa nem automata, így a váltógomb talán nem romlik el. Még nem döntöttem, előtte mindenképp ki szeretném próbálni. De ezek az apróságok nem jelentik a világvégét. Az IS sem a hibátlan minőség ennyi idősen egyébként. Az anyósülésben pl. nyikorog a háttámla szivacs. Kértem rá árajánlatot, (Lexus Buda) cirka 100eFt lenne a szivacs cseréje. A másik, hogy tele van pakolva elektronikával, amik közül, ha bármi felmondja a szolgálatot, röpködnek a deákok. Magam cseréltem például a külső-belső keringetés szervo motorját, a bontottnak volt 35eFt darabja. Ebből van az autóban minimum 4-5. A kormányoszlop elektromosan mozog fel-le minden indításkor/leálláskor, az is biztos olcsó lehet.
Lehet hülyeségnek tűnik, de én nem szeretném megvárni az életciklusuk végét.