Autós topik
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Bemutató Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
- Bemutató Route 66 Chicagotól Los Angelesig 2. rész
- Helyszíni riport Alfa Giulia Q-val a Balaton Park Circiut-en
- Bemutató A használt VGA piac kincsei - Július I
- Bemutató Bakancslista: Route 66 Chicagotól Los Angelesig
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [btz:] Internet fejlesztés országosan!
- [Re:] [sziku69:] Szólánc.
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [sziku69:] Fűzzük össze a szavakat :)
- [Re:] [Luck Dragon:] MárkaLánc
- [Re:] [bb0t:] Gyilkos szénhidrátok, avagy hogyan fogytam önsanyargatás nélkül 16 kg-ot
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
- [Re:] [antikomcsi:] Való Világ: A piszkos 12 - VV12 - Való Világ 12
- [Re:] Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
- [Re:] Elektromos rásegítésű kerékpárok
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
GAMEPOD.hu témák
Téma összefoglaló
Hozzászólások
Skillet
addikt
Oké köszi
Neked még 1... néztem a 80-120 videódat és ezzel kapcsolatban kérdeznélek téged és a többieket.
Nem az lenne a lényeg, hogy 80-ra beállni és onnan lepadlózni? Így lehet igazán rugalmasságot mérni, mert egy turbo ilyenkor még össze kell szedje magát. Szívónak meg jó fordulaton kell legyen... stb stb. Gondolom... vagy nem? Ki, hogy látja?
(#57885) rbalint88
Köszönöm, vigyázni fogok.
Közben már voltunk óbudán, most a várnál vagyunk... szerencsére nem éreztem gondot, igaz, a baba is velünk van, szóval nem forszírozom a dolgot. Pedig volt egy punto abarth... kicsit játszottam volna vele.
Látom többeknek volt gond a jég, csúszás... semmit sem éreztem
[ Szerkesztve ]
Mess With The Best! Die Like The Rest! 8G GALANT VR4^ever