Autós topik
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Bemutató Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
- Bemutató Route 66 Chicagotól Los Angelesig 2. rész
- Helyszíni riport Alfa Giulia Q-val a Balaton Park Circiut-en
- Bemutató A használt VGA piac kincsei - Július I
- Bemutató Bakancslista: Route 66 Chicagotól Los Angelesig
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [sziku69:] Szólánc.
- [Re:] [sziku69:] Fűzzük össze a szavakat :)
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
- [Re:] [Szevam:] Érzelmi magabiztosság/biztonság - miért megyünk sokan külföldre valójában?
- [Re:] [bambano:] Bambanő háza tája
- [Re:] Elektromos rásegítésű kerékpárok
- [Re:] eBay-es kütyük kis pénzért
- [Re:] [Tüzi:] Geek-hatarozo
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
Téma összefoglaló
Hozzászólások
aesir
veterán
Nordschleife egyhangú? Az a 174 kanyar egyhangú? Úgy hogy azoknak a kanyaroknak a 80%-át több íven is be lehet venni, annak ellenére hogy az út elég szűk?
Talán nem túlzok ha azt mondom, a Nordschleifén jó köridőt menni a legnagyobb kihívás a pályaversenyzés világában.
Nyugodtan kérdezz meg egy hardcore szimest (az NFS és a Toca nem szimulátor), hogy mennyi időbe kerül megtanulni egyáltalán a nyomvonalat, aztán az egyenetlenségeket, aztán az íveket, aztán pedig azt hogy valóban gyors legyen. Hetek kérdése, napi gyakorlással, csak szimulátorban. Ehhez még tegyük hozzá, hogy a pálya a versenyautóktól elég speciális beállítást igényel (valamennyire hasonlít a spa-i beállításhoz, de a váltóáttétel teljesen más, és a leszorítőerőt jelentősen befolyásolja hogy a pályán van bőven ''bukkanó tetején kanyar'' ahol roppant könnyű elesni.
3 éve nyúzom a Nord-ot különböző szimekben különböző kocsikkal, de cseppet sem egyhangú, pedig semennyi igényem nincs a monotonitásra.
Van saját életem...