Autós topik
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Bemutató Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
- Bemutató Route 66 Chicagotól Los Angelesig 2. rész
- Helyszíni riport Alfa Giulia Q-val a Balaton Park Circiut-en
- Bemutató A használt VGA piac kincsei - Július I
- Bemutató Bakancslista: Route 66 Chicagotól Los Angelesig
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [bb0t:] Gyilkos szénhidrátok, avagy hogyan fogytam önsanyargatás nélkül 16 kg-ot
- [Re:] [btz:] Internet fejlesztés országosan!
- [Re:] [sziku69:] Szólánc.
- [Re:] [sziku69:] Fűzzük össze a szavakat :)
- [Re:] [Luck Dragon:] MárkaLánc
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
- [Re:] [antikomcsi:] Való Világ: A piszkos 12 - VV12 - Való Világ 12
- [Re:] Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
- [Re:] Elektromos rásegítésű kerékpárok
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
Téma összefoglaló
Hozzászólások
EQMontoya
veterán
Én azt vallom, hogy 200k-t el kell mennie minden autónak anélkül, hogy enné az olajat.
Ezt nem csak a japók tudják, de amelyik motor nem, ott a gyártónak illenék piromkodó arccal kérnie az elnézéseket. Volt amúgy ilyen baki a japóknál is, pl. a Toyota zz szériája (Corolla és Avensis 1.4, 1.6, 1.8 vvti motorjai). Azzal a különbséggel, hogy 7 év vagy 180k futásig gariban cserélték a fűzött blokkot, mert hogy "szériahibás". Nah, ezt szeretném én látni egyszer a VW-től meg a BMW-től. Pedig ott is voltak azért csúnya dolgok, pl. szakadó láncok, blokkban darabokban kikötő pillangószelep, stb.
[ Szerkesztve ]
Same rules apply!