Autós topik
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Bemutató Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
- Bemutató Route 66 Chicagotól Los Angelesig 2. rész
- Helyszíni riport Alfa Giulia Q-val a Balaton Park Circiut-en
- Bemutató A használt VGA piac kincsei - Július I
- Bemutató Bakancslista: Route 66 Chicagotól Los Angelesig
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] Gurulunk, WAZE?!
- [Re:] [attilasd:] A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
- [Re:] [Sub-ZeRo:] Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- [Re:] [sziku69:] Fűzzük össze a szavakat :)
- [Re:] [sziku69:] Szólánc.
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] Elektromos rásegítésű kerékpárok
- [Re:] [bb0t:] Gyilkos szénhidrátok, avagy hogyan fogytam önsanyargatás nélkül 16 kg-ot
- [Re:] [GoodSpeed:] ASUS ROG STRIX B650E-F GAMING WIFI - Memory Context Restory (MCR)
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
Téma összefoglaló
Hozzászólások
Ironizer
tag
Na megvolt a pályanap, végülis nem volt szükség a kútra. Ha nem a saját szememmel látom, soha nem hiszem el a fogyasztást. De még így se. Pedig... csak nem termeli a benzint. Na szóval 17,7l/100km lett, annyi kicsit a trükk, hogy ez nem tiszta versenypálya, hanem az odaút, és a visszaút egy része is benne van. Kb 72km-t mentem a versenypályán, és kb. 178km-t autópályán. Na de teccikérteni, 14l-es átlagok szoktak kijönni sok autópályával, kevés várossal, szóval annyira az nem húzta le az átlagot.
Nagyon nagy élmény volt, rohadtul élveztem, első pályanapom volt. Nem voltak sokan, csak kétszer értem utol vkit, amúgy tiszta köröket lehetett menni. Nagyon fognak az új gumik, főleg azon az aszfalton, nem igazán mocorgott a segge kettő padlónál kanyarban sem, persze nem a drift volt a cél, "időre" autóztam. Vagy csak még nem voltam eléggé a határon. Nyilván nem egy fél nap alatt ér el oda az ember, hogy elérje az autója határait, jó néhány másodperc lehet még benne, amit sok gyakorlással lehetne kihozni.
Volt 1-2 parás helyzet, legalábbis így tapasztalatlanul. Az egyik a célegyenes végén a balos kanyar, kanyarban kell fékezni, ráadásul pont ott van egy átmenet az aszfalt kifelé/befelé dőlésében, és van egy kis hepehupa is (persze versenypálya mércével, nem hétköznapi kátyúra kell gondolni), ami így kissé elbizonytalanítja az autó seggét fékezéskor. Ez 140-nél (kb ennyivel érkeztem meg a célegyenes végébe), első alkalommal befosatós volt.
Készült videó (belülről, és kívülről is), majd linkelem, ha feltöltöttem őket. Persze nem igazán izgalmasak, a videó nem tudja visszaadni az élményt, nem érezni a sebességet, meg az oldalerőket sem.
Mai Hardverapró hirdetések
prémium kategóriában
- Panasonic Lumix G X VARIO 12-35mm f/2.8 II ASPH. Power O.I.S. (H-HSA12035)
- 2db Iceriver KS0 KASPA bányagép + 180W új tápegység 2 év garanciával.
- Panasonic Lumix DC-G9 (V-Log L kiegészítéssel, 4 akkuval)
- Commlite CM-EF-NEX Auto-Focus Adapter (Canon EF - Sony E)
- Üzletből, garanciával, legújabb Asus Vivobook 17" i7-1355U 10 mag 5GHz/16RAM/1TBSSD/17,3"FULLHD