Autós topik
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Bemutató Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
- Bemutató Route 66 Chicagotól Los Angelesig 2. rész
- Helyszíni riport Alfa Giulia Q-val a Balaton Park Circiut-en
- Bemutató A használt VGA piac kincsei - Július I
- Bemutató Bakancslista: Route 66 Chicagotól Los Angelesig
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
- [Re:] Viber: ingyen telefonálás a mobilodon
- [Re:] [GoodSpeed:] Új alaplap, vagy BIOS frissítés után beállítandók II. Secure Boot
- [Re:] [antikomcsi:] Való Világ: A piszkos 12 - VV12 - Való Világ 12
- [Re:] eBay-es kütyük kis pénzért
- [Re:] PLEX: multimédia az egész lakásban
- [Re:] [sziku69:] Szólánc.
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] [bb0t:] Gyilkos szénhidrátok, avagy hogyan fogytam önsanyargatás nélkül 16 kg-ot
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
Téma összefoglaló
Hozzászólások
Azért írok ide, hogy beszéljünk/vitázzunk róla, mindig érdekes más véleményét is meghallgatni, főleg ha kultúráltan adja elő!
RS-t nem akarok, leírtam miért nem (a 13M-s keret már túl van a 10,5M-on amim van rá) és 1-2 apróság még (ülés, kemény futómű, stb).
Most olvastam újra a Winkler 1.5TSI tesztjét, neki jól ment, szerintem vagy velem van a baj, vagy az az autó ment szarul valamiért... Vagy a Fóka egy csoda
A Fókának menni kéne, nagyon. Most még ér valamit (remélem), később csak esni fog az ára, annál többet kell beletenni egy másik autóba. Plusz elegem is lett belőle, nem bízok meg benne.
Nem veszek Tesla-t, csak lottónyeremény után
Látod azon megy a zuhavona, hogy ennyi pénzért új oktáv legyen, vagy használt prémium. Ez is kérdés kéremszépen
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
Qru
MODERÁTOR
Az a baj, hogy 11-ért fapad RS van, ha TSI+DSG kell az már 12M (kedvességgel) és még mindig nincs benne egyetlen opcionális extra sem...
#nincsbennetarcsi
ezt a tesztet be tudod linkelni, kíváncsi vagyok.
más: golf8 kombi teszt még nincs sehol?
[ Szerkesztve ]
"a jövötsajnos nemlehet tudni csakhamárotvagy deakormegmár azajelen"
Lehet velem van a baj, de el nem tudom képzelni, hogy egy Skodáért ennyit fizessek
-v-
addikt
És még szervizre, meg tankolni is marad
oliwire
őstag
A másodiknál, a leírás alapján elég gondos gazdája van.
brumi1024
veterán
Teljes mértékben focvissel tudok egyetérteni, 11 körül szerintem nem jó deal az 1.5 TSI Oktáv (se a többi Golf származék).
MC Pite:
Azt hogy vezetni milyen volt az automata 320d-t, le se írom, mert elharapják a torkomat, de röviden, nem jó.
Mi volt vele a baj?
[ Szerkesztve ]
CactuS
Arcképgyáros
1 kivételével mindegyiknél jelen lévő 2x6 centis oldalsó és kb 2 centis felső káva senkinek szúrja a szemét? Vagy ez prémiumnál belefér, de egy focus/ceed esetében már ciki?
Fóka kombi után lehet még a hármas is kicsi nekik, szerintem asszony náluk nem menne bele az 1xx-be.
[ Szerkesztve ]
Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac? George Carlin
grizlisandor
addikt
Az a 20i kilóg a sorból, elég fapad.
Az a kék 125i elég jól néz ki.
-v-
addikt
Én csak az octavia rs árára reagáltam, a másik thread nem érdekel.
[ Szerkesztve ]
sagesz93
addikt
a pulais 328at szoktam látni győrben, bitang jó kombó a külső/belső szín
Qru
MODERÁTOR
Én sem, viszont egy új fapados Scala oké városi szaladgálósnak mondjuk 5M-ért.
#nincsbennetarcsi
Qru
MODERÁTOR
Ezek 4 hengeresek? Ne b*ziskodjunk már...
#nincsbennetarcsi
Motion_Blur
félisten
Baszki, nem kellett volna belinkelned ezeket
bár a V6 2.5 Lexus IS250 FL nálam még mindig előzi ezeket
használtan 5M-ig tényleg olyat veszel hogy megszólal
én akkor vennék új autót (főleg 11m-ért) ha nyugdíjas lennék, vagy a cégem finanszírozná
[ Szerkesztve ]
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
Magnum_
nagyúr
Az a 2. ezust elegge tetszik :-)
I humbly and respectfully decline™
CactuS
Arcképgyáros
Mondjuk a sor4 az új big block, amilyen időket élünk.
[ Szerkesztve ]
Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac? George Carlin
-v-
addikt
Hát ja, jobb volna egy 3 hengeres már, de ez még nem olyan modern
Qru
MODERÁTOR
#nincsbennetarcsi
Qru
MODERÁTOR
Addig butítják az autókat, hogy már a Bubi 4 hengerével is sok hengeresnek számítok.
#nincsbennetarcsi
CactuS
Arcképgyáros
Ja, mint a fiat féle TwinAir 2 hengerrel. A régi 4 henger az új V8.
vilike: Touché.
Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac? George Carlin
brumi1024
veterán
Miniben ez a motor van (/ennek egy újabb változata), oda éppen elég ( ), hármasba már mehet a 35i/40i.
Nekem egyre jobban tetszik. Minden irányból.
#194598: +1. A BMW-nél sokszor kritikán aluli a beltér minősége. Korábban volt egy négyes kabrióm, amiben volt bőven kopogós gagyi műanyag elem. Plusz abban az autóban a Dakota "bőr" is elég olcsónak hatott. Viszont szerintem az új hármas/négyes sokat lépett előre ilyen téren (is). Pont ma ültem egyben, meglepően korrekt volt a belső tér minősége. Az Audinál egyébként jóval kisebb a különbség a kategóriákon belül.
Más: Megint meg kellett tapasztalnom, h mennyire nehéz minőségi használt autót vásárolni Magyarországon. Telis-tele van a piac áfacsalt fiatal prémium autókkal, a sérültekről már nem is beszélve. Mai "sérülésmentes":
Röviden: kitört mindkét jobb oldali kerék, plusz sérült a bal hátulja is. Köszi CarVertical!
[ Szerkesztve ]
CactuS
Arcképgyáros
Kopasz is mondta, hogy kell a kormányszög, bár valószínűleg nem erre gondolt. CarVerticalon hogy van fent fénykép? Eu-s autónál elvileg nem tehetik fel, nem?
Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac? George Carlin
MasterMark
titán
Régebbi hirdetésből is ki tudja szedni, ha így volt fent, nem?
Switch Tax
CactuS
Arcképgyáros
Igen, volt már arra is példa.
Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac? George Carlin
Ez most engem is meglepett. Főleg mivel azt írja, h "NEM TALÁLTUNK JELENTŐS BALESETET A XXX TÖRTÉNETÉNEK ELEMZÉSE SORÁN".
MasterMark: Igen, igazad lehet! Mekkora kib***ás már ez a szerencsétlen nepperekkel.
[ Szerkesztve ]
MC Pite
veterán
Szeretek vezetni, mindent is, legyen roller, autó, motorcsónak, hómobil, mozdony, akármi, bármi.
Még anyám fostos Agiláját is szeretem (a futóműve egy fos, de a motor szeret pörögni, kaszni könnyű, sebességérzet hatalmas a valódihoz képest).
-kormány: Nagyon nincs középen. Szinte semmiben sincs, és nem szokott zavarni, de itt nagyon kifelé van 2-3 centivel. A nagyobbik baja, hogy olyan, mint amikor a régi Logitech kormányomon kikapcsolom a force feedbacket. Nagyon könnyű, és nagyon semmi visszajelzés nincs. Ezt mint közhely szokták emlegetni, de nem érzed a kanyarban hogy mennyire tapad vagy nem tapad, átterhelt-e...
-de nem terhel, mert nincs motorfék. Sportban nincs, normálban nincs, eco-be még ki is teszi neutralba.
-így kanyarban tök vakon esel be, a szokásos érzékszerveidtől nem jön infó mennyire tapad. Kénytelen vagy picit rálehelni a fékre, terheljen előre, a kormányzott kerékre, majd a kanyar közepén rálépsz a gázra...
-aztán azt is elfelejted milyen kanyar volt, mire felpörög a turbó, a motor, és a váltó is úgy gondolja hogy újra hajtunk. Sport módban ugyanez, csak +300rpm a fordulat. Kicsit kiábrándító. Vezettem automatákat, robotváltósokat, a jelenségre számítottam, de eeeeeekora lagot még életben semmiben sem tapasztaltam.
-külső könyöklőt nem érem el, mert ahogy közeledik felém, nullára keskenyedik, a középső könyöklő nagyon mélyen és hátul van, csak akkor érek hozzá, amikor hozzányúlok az ülésmagasságállítóhoz (szerencsére övmagaságállítóra nincs gondom, a 155ös kolléganőt és a 194cm-es kollégát zavarta, nekem 175cm-vel nem volt rossz helyen) majd hirtelen lezuttyan az ülés, akkor erre támaszkodok hogy visszanyomjam magam olyan magasra ami kényelmes - amit nehéz megtalálni, mert a lábam 10 centivel magasabban van mint a hátsó utasé, mocskos széles a kardánalagút, nekem kényelmetlen az ülés, ráadásul a jobbkormányos autón nem volt (az automata váltós autóban!) lábtartó. Szóval a sportos vezetést elvetettük, mert egy Rapid/Toldeo is élményautó ehhez képest, de kényelmes pozíciót sem sikerült találni (pedig már az első úton 2-3 órát vezettem, lett volna rá idő). A műbör izzasztó (és nyikorgó) benne, pedig a klíma random egy csomószor nekiállt szétfagyasztani minket ('nehéz' dolga volt, 14-18°volt kint, mi meg 21et kértünk az autótól automatán.
-a defektmentes abroncs az írek közepesen jó útjain is ütöttek, ráztak, pattogtak, szintén nem jó sem komfort, sem tapadás szempontjából.
-vizes csatornafedőn, vízelvezető rácson érezni hogy moccan a segge, vezetés közben (határozottan) az orrát tolja
-bónuszként a halogén lámpája trágya, akkora pingpongasztalt tolok magam előtt mint állat (egy belül kicsi autóban), ami főleg szűkebb helyeken, Y-ozáskor kellemetlen. Íreknél spec kicsik a parkolóhelyen, sok a szűk út, kicsit ciki, hogy hasonló méretű autók amit egy Y-al megcsináltak, az nekünk legalább kettő volt, akkora helyen fordul mint egy pótos IFA, idegesítő.
A fullszintetikus Rapidról, Aygóról, a régi Agiláról, mindenről tudok jó is írni. Erről semmi jó nem jut eszembe (de van még egy csomó dolog ami nagyon béna/zavaró benne).
<ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
Qru
MODERÁTOR
Szodaval elmegy mi?!
#nincsbennetarcsi
Qru
MODERÁTOR
Focvis nosztalgiazhatna a Kispok utan vele.
#nincsbennetarcsi
Qru
MODERÁTOR
Ha okosban vt javitva akkor soha nem is lesz rola adat a nyilvantartasokban.
#nincsbennetarcsi
tboldi
nagyúr
“Még anyám fostos Agiláját is szeretem (a futóműve egy fos, de a motor szeret pörögni, kaszni könnyű, sebességérzet hatalmas a valódihoz képest).”
A WagonR-ünk ugyanez, csak még pörgősebb, akarattal telibb motorral (M13A VVT).
Bár én a magas súlypontot érzem az egyik legnagyobb hátrányának, kanyarokban fokozottan óvatosnak kell lenni, különben felborul.
brumi1024
veterán
Az automata váltó panasz fura, valami nem lehetett rendben azzal, F10 5-ert sokat vezettem, a 8-as ZF zseniális, gyakori vélemények szerint nem sok jobb van tőle PDK-n innen.
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
Tökjó, senki se tudja elképzelni a 10M-t egy skodára, de a KIA 10M-ért szintén túlzás, akkor mit vegyen az ember újként 10M-ért, ami tudja mindazt, amit a Skoda?
Miért vegyek egy 6-7 éves BMW-t 5M-ért, amin pont most jönnek ki majd a hibák, és ugyanúgy ellocsolok rá még 1-2M-t, míg jó lesz, aztán majd eladom 5 év múlva 2M-ért valami faszjancsinak? Ebben mi a deal???
[ Szerkesztve ]
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
brumi1024
veterán
A válasz: Mustang.
oliwire
őstag
MC Pite
veterán
Váltóra(és motorvezérlésre) az a panaszom főként hogy nincs motorfék (hidrodinamikusnál ez ilyen, bár a soknál magasabb fokozatokban összezár kuplunggal), az hogy gázadásra lassan talál magára, az kisebb mértékben a váltón múlik. Közlekedni ettől függetlenül jó, de hát autópályán meg nagyon kanyargós utakon vezettem, és utóbbinál ez zavaró mértékű volt (főleg mert szinte végig vizes volt az aszfalt, és jobban igénylem ilyenkor a visszajelzést).
<ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
Magnum_
nagyúr
Faszjancsinak erzem magam.
I humbly and respectfully decline™
Buster17
addikt
Hali! Nektek merre kerekített a NAV a súlyadó díjával?
Nekem felfelé, de most nem az a pár száz forint, de ha XY forint a díja akkor mi jogon hajt be többet? Önkormányzatnak ez régen sikerült, navnak miért nem? Ennyire kell a dolgozóknak a bónusz?
6030D
Ármester
Készletes Octavia esetleg 8 milla körül nincs? Ugyanúgy nem pipálgatsz, mint a használt bömbin, de nem is 10. Kereskedés látja az importőri listát, ami nincs a hahun. A miénk is onnan lett.
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
MasterMark
titán
Ebből nem hiszem, hogy bárkinek több pénze lenne. Egyébként sima ezres kerekítés szabályaival kerekít. Ugyanúgy ahogy általánosban.
Switch Tax
Kickass
őstag
Lehet Qru-nak van igaza hogy te ezt mar fejben eldontotted. Ha neked megfelel a Skoda 11ert akkor miert nem azt veszed? Topiknak veszel autot vagy magadnak?
Konnyu mas 'f@$zaval' a csalant verni, meg valaki leirja O 11ert nem Skodat venne, aztan lehet a segget a foldhoz verne, ha lenne 11 misije barmire....
Azt meg egyebkent is mindenki tudja hogy ennyibol Alfa Romeo Giuliat kell venni
MunezXBK
nagyúr
RS. ☝
Buster17
addikt
Hát akkor ennyi erővel a boltban is kerekíthetek ezres kerekítéssel és akkor kevesebbet fizetek pár százzal
tboldi
nagyúr
Mi történt?
tboldi
nagyúr
Nekem lefele, 11285-ből lett 11000, azaz 2*5500.
6030D
Ármester
Miért vegyek egy 6-7 éves BMW-t 5M-ért, amin pont most jönnek ki majd a hibák, és ugyanúgy ellocsolok rá még 1-2M-t, míg jó lesz, aztán majd eladom 5 év múlva 2M-ért valami faszjancsinak?
[link]
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
tboldi
nagyúr
Ja, efölött elsiklottam.
[ Szerkesztve ]
Jaja, sajnos ez igaz. Ha a CV rendszere nem figyelné a hirdetéseket ma simán belecsúszhattam volna egy ilyen sérült autóba. Rétegvastagság gondolom OK, de attól még később bőven lehet problémám vele.
[ Szerkesztve ]
Mai Hardverapró hirdetések
prémium kategóriában
- Asus ROG Strix G17 (G712LWS) - 17.3"
- Szép! HP EliteBook 840 G6 Fémházas Laptop 14" -70% i5-8365U 4Mag 16GB 512GB SSD FHD IPS + Táska!
- Szép, és jó! HP EliteBook 840 G5 Laptop 14" -70% i5-8350U 4Mag 16Gb 512GB SSD FHD IPS + Táska!
- Zotac gaming amp airo Geforce RTX 4070ti 2026 végèig garanciás
- 9gen PC,, i5 9600K , 1660 Ti , 16GB 3000MHz , 512GBGB m.2 , 1TB HDD