Hirdetés

2024. május 11., szombat

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  Technika, hobbi, otthon  »  Autós topik (kiemelt téma)

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2024-02-28 08:07:54

LOGOUT.hu

Autós topik

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#194601) Tsebacsi válasza focvis (#194597) üzenetére


Tsebacsi
nagyúr

Azért írok ide, hogy beszéljünk/vitázzunk róla, mindig érdekes más véleményét is meghallgatni, főleg ha kultúráltan adja elő! :R

RS-t nem akarok, leírtam miért nem (a 13M-s keret már túl van a 10,5M-on amim van rá) és 1-2 apróság még (ülés, kemény futómű, stb).
Most olvastam újra a Winkler 1.5TSI tesztjét, neki jól ment, szerintem vagy velem van a baj, vagy az az autó ment szarul valamiért... Vagy a Fóka egy csoda :DDD :))
A Fókának menni kéne, nagyon. Most még ér valamit (remélem), később csak esni fog az ára, annál többet kell beletenni egy másik autóba. Plusz elegem is lett belőle, nem bízok meg benne.
Nem veszek Tesla-t, csak lottónyeremény után :)
Látod azon megy a zuhavona, hogy ennyi pénzért új oktáv legyen, vagy használt prémium. Ez is kérdés kéremszépen :F

Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!

(#194602) Qru válasza focvis (#194597) üzenetére


Qru
MODERÁTOR

Az a baj, hogy 11-ért fapad RS van, ha TSI+DSG kell az már 12M (kedvességgel) és még mindig nincs benne egyetlen opcionális extra sem...

#nincsbennetarcsi

(#194603) bandus válasza Tsebacsi (#194601) üzenetére


bandus
veterán

ezt a tesztet be tudod linkelni, kíváncsi vagyok.

más: golf8 kombi teszt még nincs sehol?

[ Szerkesztve ]

"a jövötsajnos nemlehet tudni csakhamárotvagy deakormegmár azajelen"

(#194604) tboy93 válasza Qru (#194602) üzenetére


tboy93
nagyúr

Lehet velem van a baj, de el nem tudom képzelni, hogy egy Skodáért ennyit fizessek :Y

(#194605) -v- válasza Qru (#194602) üzenetére


-v-
addikt

12M :U 4-5M-ért van fasza 328i [link] [link] [link]
Vagy egy 20i is tök fasza ez jól néz ki pl. [link]

Vagy ez a 125i is milyen fasza [link] vagy ez [link]

[ Szerkesztve ]

(#194606) tboy93 válasza -v- (#194605) üzenetére


tboy93
nagyúr

És még szervizre, meg tankolni is marad :K

(#194607) oliwire válasza -v- (#194605) üzenetére


oliwire
őstag

A másodiknál, a leírás alapján elég gondos gazdája van.

(#194608) brumi1024 válasza Tsebacsi (#194601) üzenetére


brumi1024
veterán

Teljes mértékben focvissel tudok egyetérteni, 11 körül szerintem nem jó deal az 1.5 TSI Oktáv (se a többi Golf származék).

MC Pite:
Azt hogy vezetni milyen volt az automata 320d-t, le se írom, mert elharapják a torkomat, de röviden, nem jó.

Mi volt vele a baj?

[ Szerkesztve ]

(#194609) CactuS válasza -v- (#194605) üzenetére


CactuS
Arcképgyáros

1 kivételével mindegyiknél jelen lévő 2x6 centis oldalsó és kb 2 centis felső káva senkinek szúrja a szemét? Vagy ez prémiumnál belefér, de egy focus/ceed esetében már ciki? :B

Fóka kombi után lehet még a hármas is kicsi nekik, szerintem asszony náluk nem menne bele az 1xx-be.

[ Szerkesztve ]

Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac? George Carlin

(#194610) grizlisandor válasza -v- (#194605) üzenetére


grizlisandor
addikt

Az a 20i kilóg a sorból, elég fapad. :U

Az a kék 125i elég jól néz ki. :B

(#194611) -v- válasza CactuS (#194609) üzenetére


-v-
addikt

Én csak az octavia rs árára reagáltam, a másik thread nem érdekel.

[ Szerkesztve ]

(#194612) sagesz93 válasza -v- (#194605) üzenetére


sagesz93
addikt

a pulais 328at szoktam látni győrben, bitang jó kombó a külső/belső szín

(#194613) Qru válasza tboy93 (#194604) üzenetére


Qru
MODERÁTOR

Én sem, viszont egy új fapados Scala oké városi szaladgálósnak mondjuk 5M-ért.

#nincsbennetarcsi

(#194614) Qru válasza -v- (#194605) üzenetére


Qru
MODERÁTOR

Ezek 4 hengeresek? Ne b*ziskodjunk már... :N

#nincsbennetarcsi

(#194615) Motion_Blur válasza -v- (#194605) üzenetére


Motion_Blur
félisten

Baszki, nem kellett volna belinkelned ezeket :O :D
bár a V6 2.5 Lexus IS250 FL nálam még mindig előzi ezeket

használtan 5M-ig tényleg olyat veszel hogy megszólal

én akkor vennék új autót (főleg 11m-ért) ha nyugdíjas lennék, vagy a cégem finanszírozná

[ Szerkesztve ]

Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section

(#194616) Magnum_ válasza Motion_Blur (#194615) üzenetére


Magnum_
nagyúr

Az a 2. ezust elegge tetszik :-)

I humbly and respectfully decline™

(#194617) CactuS válasza Qru (#194614) üzenetére


CactuS
Arcképgyáros

:DDD

Mondjuk a sor4 az új big block, amilyen időket élünk. :O

[ Szerkesztve ]

Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac? George Carlin

(#194618) -v- válasza Qru (#194614) üzenetére


-v-
addikt

Hát ja, jobb volna egy 3 hengeres már, de ez még nem olyan modern ;]

(#194619) Qru válasza -v- (#194618) üzenetére


Qru
MODERÁTOR

:DDD

#nincsbennetarcsi

(#194620) Qru válasza CactuS (#194617) üzenetére


Qru
MODERÁTOR

Addig butítják az autókat, hogy már a Bubi 4 hengerével is sok hengeresnek számítok. :D

#nincsbennetarcsi

(#194621) CactuS válasza Qru (#194620) üzenetére


CactuS
Arcképgyáros

Ja, mint a fiat féle TwinAir 2 hengerrel. A régi 4 henger az új V8. :D

vilike: Touché. :DDD

Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac? George Carlin

(#194622) brumi1024 válasza Qru (#194614) üzenetére


brumi1024
veterán

Miniben ez a motor van (/ennek egy újabb változata), oda éppen elég ( ;] ), hármasba már mehet a 35i/40i.

(#194623) bulikavagyok válasza CactuS (#194544) üzenetére


bulikavagyok
nagyúr

Nekem egyre jobban tetszik. Minden irányból. :B

#194598: +1. A BMW-nél sokszor kritikán aluli a beltér minősége. Korábban volt egy négyes kabrióm, amiben volt bőven kopogós gagyi műanyag elem. Plusz abban az autóban a Dakota "bőr" is elég olcsónak hatott. Viszont szerintem az új hármas/négyes sokat lépett előre ilyen téren (is). Pont ma ültem egyben, meglepően korrekt volt a belső tér minősége. Az Audinál egyébként jóval kisebb a különbség a kategóriákon belül.

Más: Megint meg kellett tapasztalnom, h mennyire nehéz minőségi használt autót vásárolni Magyarországon. Telis-tele van a piac áfacsalt fiatal prémium autókkal, a sérültekről már nem is beszélve. Mai "sérülésmentes":


Röviden: kitört mindkét jobb oldali kerék, plusz sérült a bal hátulja is. Köszi CarVertical! :)

[ Szerkesztve ]

(#194624) CactuS válasza bulikavagyok (#194623) üzenetére


CactuS
Arcképgyáros

Kopasz is mondta, hogy kell a kormányszög, bár valószínűleg nem erre gondolt. :B CarVerticalon hogy van fent fénykép? Eu-s autónál elvileg nem tehetik fel, nem? :F

Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac? George Carlin

(#194625) MasterMark válasza CactuS (#194624) üzenetére


MasterMark
titán

Régebbi hirdetésből is ki tudja szedni, ha így volt fent, nem?

Switch Tax

(#194626) CactuS válasza MasterMark (#194625) üzenetére


CactuS
Arcképgyáros

Igen, volt már arra is példa. :K

Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac? George Carlin

(#194627) bulikavagyok válasza CactuS (#194624) üzenetére


bulikavagyok
nagyúr

Ez most engem is meglepett. Főleg mivel azt írja, h "NEM TALÁLTUNK JELENTŐS BALESETET A XXX TÖRTÉNETÉNEK ELEMZÉSE SORÁN".

MasterMark: Igen, igazad lehet! Mekkora kib***ás már ez a szerencsétlen nepperekkel. ;]

[ Szerkesztve ]

(#194628) MC Pite válasza brumi1024 (#194608) üzenetére


MC Pite
veterán

Szeretek vezetni, mindent is, legyen roller, autó, motorcsónak, hómobil, mozdony, akármi, bármi.
Még anyám fostos Agiláját is szeretem (a futóműve egy fos, de a motor szeret pörögni, kaszni könnyű, sebességérzet hatalmas a valódihoz képest).

-kormány: Nagyon nincs középen. Szinte semmiben sincs, és nem szokott zavarni, de itt nagyon kifelé van 2-3 centivel. A nagyobbik baja, hogy olyan, mint amikor a régi Logitech kormányomon kikapcsolom a force feedbacket. Nagyon könnyű, és nagyon semmi visszajelzés nincs. Ezt mint közhely szokták emlegetni, de nem érzed a kanyarban hogy mennyire tapad vagy nem tapad, átterhelt-e...
-de nem terhel, mert nincs motorfék. Sportban nincs, normálban nincs, eco-be még ki is teszi neutralba. :(
-így kanyarban tök vakon esel be, a szokásos érzékszerveidtől nem jön infó mennyire tapad. Kénytelen vagy picit rálehelni a fékre, terheljen előre, a kormányzott kerékre, majd a kanyar közepén rálépsz a gázra...
-aztán azt is elfelejted milyen kanyar volt, mire felpörög a turbó, a motor, és a váltó is úgy gondolja hogy újra hajtunk. Sport módban ugyanez, csak +300rpm a fordulat. Kicsit kiábrándító. Vezettem automatákat, robotváltósokat, a jelenségre számítottam, de eeeeeekora lagot még életben semmiben sem tapasztaltam.
-külső könyöklőt nem érem el, mert ahogy közeledik felém, nullára keskenyedik, a középső könyöklő nagyon mélyen és hátul van, csak akkor érek hozzá, amikor hozzányúlok az ülésmagasságállítóhoz (szerencsére övmagaságállítóra nincs gondom, a 155ös kolléganőt és a 194cm-es kollégát zavarta, nekem 175cm-vel nem volt rossz helyen) majd hirtelen lezuttyan az ülés, akkor erre támaszkodok hogy visszanyomjam magam olyan magasra ami kényelmes - amit nehéz megtalálni, mert a lábam 10 centivel magasabban van mint a hátsó utasé, mocskos széles a kardánalagút, nekem kényelmetlen az ülés, ráadásul a jobbkormányos autón nem volt (az automata váltós autóban!) lábtartó. Szóval a sportos vezetést elvetettük, mert egy Rapid/Toldeo is élményautó ehhez képest, de kényelmes pozíciót sem sikerült találni (pedig már az első úton 2-3 órát vezettem, lett volna rá idő). A műbör izzasztó (és nyikorgó) benne, pedig a klíma random egy csomószor nekiállt szétfagyasztani minket ('nehéz' dolga volt, 14-18°volt kint, mi meg 21et kértünk az autótól automatán.
-a defektmentes abroncs az írek közepesen jó útjain is ütöttek, ráztak, pattogtak, szintén nem jó sem komfort, sem tapadás szempontjából.
-vizes csatornafedőn, vízelvezető rácson érezni hogy moccan a segge, vezetés közben (határozottan) az orrát tolja
-bónuszként a halogén lámpája trágya, akkora pingpongasztalt tolok magam előtt mint állat (egy belül kicsi autóban), ami főleg szűkebb helyeken, Y-ozáskor kellemetlen. Íreknél spec kicsik a parkolóhelyen, sok a szűk út, kicsit ciki, hogy hasonló méretű autók amit egy Y-al megcsináltak, az nekünk legalább kettő volt, akkora helyen fordul mint egy pótos IFA, idegesítő.
A fullszintetikus Rapidról, Aygóról, a régi Agiláról, mindenről tudok jó is írni. Erről semmi jó nem jut eszembe (de van még egy csomó dolog ami nagyon béna/zavaró benne).

<ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html

(#194629) Qru válasza brumi1024 (#194622) üzenetére


Qru
MODERÁTOR

Szodaval elmegy mi?! :))

#nincsbennetarcsi

(#194630) Qru válasza CactuS (#194621) üzenetére


Qru
MODERÁTOR

Focvis nosztalgiazhatna a Kispok utan vele. :D

#nincsbennetarcsi

(#194631) Qru válasza bulikavagyok (#194627) üzenetére


Qru
MODERÁTOR

Ha okosban vt javitva akkor soha nem is lesz rola adat a nyilvantartasokban.

#nincsbennetarcsi

(#194632) tboldi válasza MC Pite (#194628) üzenetére


tboldi
nagyúr

“Még anyám fostos Agiláját is szeretem (a futóműve egy fos, de a motor szeret pörögni, kaszni könnyű, sebességérzet hatalmas a valódihoz képest).”

A WagonR-ünk ugyanez, csak még pörgősebb, akarattal telibb motorral (M13A VVT). :))
Bár én a magas súlypontot érzem az egyik legnagyobb hátrányának, kanyarokban fokozottan óvatosnak kell lenni, különben felborul. :D

(#194633) brumi1024 válasza MC Pite (#194628) üzenetére


brumi1024
veterán

Az automata váltó panasz fura, valami nem lehetett rendben azzal, F10 5-ert sokat vezettem, a 8-as ZF zseniális, gyakori vélemények szerint nem sok jobb van tőle PDK-n innen.

(#194634) Tsebacsi válasza bandus (#194603) üzenetére


Tsebacsi
nagyúr

[link]

Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!

(#194635) Tsebacsi válasza Tsebacsi (#194634) üzenetére


Tsebacsi
nagyúr

Tökjó, senki se tudja elképzelni a 10M-t egy skodára, de a KIA 10M-ért szintén túlzás, akkor mit vegyen az ember újként 10M-ért, ami tudja mindazt, amit a Skoda? :F
Miért vegyek egy 6-7 éves BMW-t 5M-ért, amin pont most jönnek ki majd a hibák, és ugyanúgy ellocsolok rá még 1-2M-t, míg jó lesz, aztán majd eladom 5 év múlva 2M-ért valami faszjancsinak? Ebben mi a deal???

[ Szerkesztve ]

Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!

(#194636) brumi1024 válasza Tsebacsi (#194635) üzenetére


brumi1024
veterán

A válasz: Mustang. ;]

(#194637) oliwire válasza brumi1024 (#194636) üzenetére


oliwire
őstag

Vagy esetleg a Tsebacsi kedvenc márka + típusánál maradva ;]

[link]

[ Szerkesztve ]

(#194638) MC Pite válasza brumi1024 (#194633) üzenetére


MC Pite
veterán

Váltóra(és motorvezérlésre) az a panaszom főként hogy nincs motorfék (hidrodinamikusnál ez ilyen, bár a soknál magasabb fokozatokban összezár kuplunggal), az hogy gázadásra lassan talál magára, az kisebb mértékben a váltón múlik. Közlekedni ettől függetlenül jó, de hát autópályán meg nagyon kanyargós utakon vezettem, és utóbbinál ez zavaró mértékű volt (főleg mert szinte végig vizes volt az aszfalt, és jobban igénylem ilyenkor a visszajelzést).

<ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html

(#194639) Magnum_


Magnum_
nagyúr

Faszjancsinak erzem magam.

I humbly and respectfully decline™

(#194640) Buster17


Buster17
addikt

Hali! Nektek merre kerekített a NAV a súlyadó díjával?
Nekem felfelé, de most nem az a pár száz forint, de ha XY forint a díja akkor mi jogon hajt be többet? Önkormányzatnak ez régen sikerült, navnak miért nem? Ennyire kell a dolgozóknak a bónusz?

(#194641) 6030D válasza Tsebacsi (#194635) üzenetére


6030D
Ármester

Készletes Octavia esetleg 8 milla körül nincs? Ugyanúgy nem pipálgatsz, mint a használt bömbin, de nem is 10. Kereskedés látja az importőri listát, ami nincs a hahun. A miénk is onnan lett.

Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla

(#194642) MasterMark válasza Buster17 (#194640) üzenetére


MasterMark
titán

Ebből nem hiszem, hogy bárkinek több pénze lenne. Egyébként sima ezres kerekítés szabályaival kerekít. Ugyanúgy ahogy általánosban.

Switch Tax

(#194643) Kickass válasza Tsebacsi (#194635) üzenetére


Kickass
őstag

Lehet Qru-nak van igaza hogy te ezt mar fejben eldontotted. Ha neked megfelel a Skoda 11ert akkor miert nem azt veszed? Topiknak veszel autot vagy magadnak?
Konnyu mas 'f@$zaval' a csalant verni, meg valaki leirja O 11ert nem Skodat venne, aztan lehet a segget a foldhoz verne, ha lenne 11 misije barmire....

Azt meg egyebkent is mindenki tudja hogy ennyibol Alfa Romeo Giuliat kell venni :P :P :DDD

(#194644) MunezXBK válasza Tsebacsi (#194635) üzenetére


MunezXBK
nagyúr

RS. ☝

(#194645) Buster17 válasza MasterMark (#194642) üzenetére


Buster17
addikt

Hát akkor ennyi erővel a boltban is kerekíthetek ezres kerekítéssel és akkor kevesebbet fizetek pár százzal :U

(#194646) tboldi válasza Magnum_ (#194639) üzenetére


tboldi
nagyúr

Mi történt? :F

(#194647) tboldi válasza Buster17 (#194640) üzenetére


tboldi
nagyúr

Nekem lefele, 11285-ből lett 11000, azaz 2*5500.

(#194648) 6030D válasza tboldi (#194646) üzenetére


6030D
Ármester

Miért vegyek egy 6-7 éves BMW-t 5M-ért, amin pont most jönnek ki majd a hibák, és ugyanúgy ellocsolok rá még 1-2M-t, míg jó lesz, aztán majd eladom 5 év múlva 2M-ért valami faszjancsinak?
[link] :)

Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla

(#194649) tboldi válasza 6030D (#194648) üzenetére


tboldi
nagyúr

Ja, efölött elsiklottam. :D :R

[ Szerkesztve ]

(#194650) bulikavagyok válasza Qru (#194631) üzenetére


bulikavagyok
nagyúr

Jaja, sajnos ez igaz. Ha a CV rendszere nem figyelné a hirdetéseket ma simán belecsúszhattam volna egy ilyen sérült autóba. Rétegvastagság gondolom OK, de attól még később bőven lehet problémám vele.

[ Szerkesztve ]

Útvonal

Fórumok  »  Technika, hobbi, otthon  »  Autós topik (kiemelt téma)
Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.