Autós topik
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Bemutató Route 66 Chicagotól Los Angelesig 2. rész
- Helyszíni riport Alfa Giulia Q-val a Balaton Park Circiut-en
- Bemutató A használt VGA piac kincsei - Július I
- Bemutató Bakancslista: Route 66 Chicagotól Los Angelesig
- Tudástár AMD Radeon undervolt/overclock
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
- [Re:] [sziku69:] Szólánc.
- [Re:] Négymagos Xeon(!) CPU LGA775-ös deszkában
- [Re:] eBay-es kütyük kis pénzért
- [Re:] [sziku69:] Fűzzük össze a szavakat :)
- [Re:] A használt VGA piac kincsei - Július I
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [HThomas:] Nikon D500 wishlist
- [Re:] [HThomas:] Kia Ceed SW JD vs CD tapasztalatok
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
GAMEPOD.hu témák
Téma összefoglaló
Hozzászólások
Kickass
őstag
Nem fogalmaztam pontosan, ossz. 330km utazni egy foliazasert hulyeseg nem irracionalitas.
[ Szerkesztve ]
Nem vagyok én igényes, csak hülye
Az RS oktáv szerintem ultimate lenne, de asszony a Kodiak RS üléseit nem élvezte annyira, plusz a kemény futóműtől pont most akarok "menekülni". Ha meg RS, 2M drágább minimum, és még kéne bele egy állítható futómű hogy ne rázza ki a lelkem.
A minősége rendben volt, nekem elég. A Fordnál jobb!
A többenet, hogy a szar 1.0 hybrid 155LE Focus 10,8M És nincs más benzines bele, csak ez az 1.0 3 hengeres varrógép
#194448[vilike]: 1.6 szívó Focus? Haha... közlekedőedény.
1.8 Civic? Az UFO még oké, csak ordít, pörgetni kell, és már öregecske, jönnek majd ki rajta a futómű és elektromos hibák (nálam már volt 1-2).
Mazda? Csak az újak szuperek szerintem, de meg is kérik az árát, prémiumközeli szegmens lett...
[ Szerkesztve ]
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
Hétvégén szigorúan tempomat 120 km/h-val (valós 117) tettük meg a Bp-Sopron-Bp útvonalat az 1.8 Hybrid Corollával, forgalom alig volt, kétszer 10 másodpercre gyorsítottam 130 fölé, így sikerült hozni végre egy 5,87-es kútnál mért fogyasztást, ez az eddigi legalacsonyabb ezzel a kocsival 6400 kilométeren.
Továbbra sem szeretem autópályán, derekamban késforgató érzés már Győr környékén (hiába a deréktámasz), üvegek papír vékonyak, ezért zene élvezhetetlen (mondjuk álló helyzetben is pocsék), beszélgetni párommal még csak-csak, de ha valaki hátul ül, akkor felejtős.
Ha Toyotát akarsz a hajtáslánc miatt, akkor az a nagy büdös helyzet, hogy Lexusnál nem szabad alább adni, különben csalódás lesz a vége.
Most megnéztem az új Peugeot 308-asról a fotókat, videókat, nagyon bejön. Következő céges kocsinak olyat kérek 2023-ban.
"Less but better" - Dieter Rams
diegho
nagyúr
Jelenleg kevesebb időt töltök munkával, mint 5 éve, akkor jövök-megyek, amikor akarok. Nem a pénz motivált, hanem egyszerűen nem törődök bele a szarba. Miért dolgozzak keményen 8 órát és nélkülözzek, amikor laza meló mellett is lehet sokkal jobban keresni? Persze már nem élek a gyerekekkel, de a munkámnak semmi köze ehhez. Mióta itt dolgozom masszívan megváltozott az életem a jó irányba és ennél sokkal feljebb is van.
nandow
aktív tag
Ha már szóba hoztad. Mazda 6 2.5-ös motorral? [link]
11M környékén már van Revolution Top, ami már nagyon jól felszerelt. (full alatt eggyel van)
Elég magasra kell kerülni, hogy jó pénzért, nem beleszakadós melóval jöhess-mehess, amikor akarsz. Irigyellek érte, tényleg, de gondolom melód is volt benne bőven, hogy ide eljuss.
Sajnos van, hogy papírok és egyebek ellenére sem kerül ilyen pozícióba az ember. Nagyon kedves közös barátunk Cactussal (Fári) hiába végzett mérnök, és még hülye se volt szegény, 2 gyerekkel (lassan 3) megrekedt egy Balaton melletti kisvárosban az Asszonnyal és tűzijátékraktáros . Most nem kisebbíteni akarom, de a hálózati mérnök végzettségével 3x ennyit is kereshetne, csak épp...
#194453xEon1337: Volt egy olyan megérzésem, hogy a Toyota túl egyértelmű Bestof lenne.
#194455nandow: Qru lassan megszekszuál minket és elhajt a milyenautótvegyek-be.
[ Szerkesztve ]
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
Qru
MODERÁTOR
Ez tetszik.
#nincsbennetarcsi
Mintha asszonynak a Mazda se tetszett volna annyira Amúgy érdekes, mert bekonfigolva 12,6M az autó, ha még 1M-t engednek is, az is sok
Jóbarátom pont most mondja: 8 éves Touran, 4 tárcsa, betét, szűrők (olaj, váltóolaj, üzemanyag, pollen), vezérlés, akku (start-stop), klímafertőtlenítés összesen 500k
Ebben benne van a hozom-viszem is mondjuk, de akkor is Bázzeg.
[ Szerkesztve ]
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
CactuS
Arcképgyáros
plusz a kemény futóműtől pont most akarok "menekülni"
Ha egyszer összefutunk és nálam lesz a hörcsög, akkor elviszlek egy körre, hogy nagyobb legyen a tűrésed, Rob szerint lovaskocsi feeling.
Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac? George Carlin
Munkatársamnak 90-ért cseréltek olajat + olajszűrőt VW márkaszervizben TRoc-on. Ebbe már a légszűrő, pollenszűrő csere nem fért bele.
[ Szerkesztve ]
Áhh ami a Fókánál keményebb az már felejtős, ezek az utak tragikusak
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
Qru
MODERÁTOR
Óó, nálunk a Passaton 1 db lengéscsillapítót cseréltek 100k-ért. Mondjuk annak is jár a herepacsi aki nem párban cserélteti...
#nincsbennetarcsi
Öcsém ült fel mögém a naked-re hétvégén, nem győzött kapaszkodni, törte a seggét a kemény futómű az enduroja után
Rohadtul nem volt kemény tél, de néhol olyan brutálisan megviselte az utakat, hogy hajam leteszem... Ilyen fél méteres kátyúkat kerülgettem bazi forgalmas utakon
[ Szerkesztve ]
BigBlackDog
veterán
"...hogy Lexusnál nem szabad alább adni..."
Pont erre jutottam én is a Toyotákat próbálgatva.
pècsimunkás
addikt
Toyotánál pollenszűrővel, légszűrővel, fékfolyadékkal 64 volt asszem januárban.
Csak olaj, olyan 30-35 körül van, ha minden igaz.
Egyszer már hadat üzentünk az USA- nak, úgy látszik nem tanultak belőle!
oliwire
őstag
ja, hogy a 100k az 1 darabra vonatkozik?
Párban ez a játék 200k?
Qru
MODERÁTOR
Igen, 48k vt az 1 db csillapító a többi a munkadíj.
#nincsbennetarcsi
Visszatértél a Tipóra?! Szép autó, gratula!
[ Szerkesztve ]
Napok óta használt BMW-kkel szemezek, elég nagy választék van a hivatalos márkakereskedőknél a Premium Selection-ös autókból (2 év teljes körű gari). Plusz ezeknél az autóknál nagyon gyakori a 100.000km/5 év Service Inclusive szolgáltatás is - ami miatt jó eséllyel 2-3 évig a szervizköltségek miatt sem kell aggódnod ha ilyen autót veszel. Szerintem elég jó deal. Nézz szét a BMW Magyarország honlapján! És ha már BMW: az új hármas nem tetszik Nektek?
[ Szerkesztve ]
oliwire
őstag
Rá volt számolva rendesen arra az idő meg az óradíj akkor
De tetszik.
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
Puma K
veterán
az ibiza is az volt, 2 bár alá engedtem a gumikat, hogy a töméseim a helyükön maradjanak
viszont most szoknom kell, hogy a kanyarokon nem tudok átmenni bármennyivel
bulikavagyok: igen, köszönöm
[ Szerkesztve ]
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
Zsombe
senior tag
Ha jól sejtem Neked kombi a Corolla ugye? Valószínűleg azért olyan zajos. Nekem a sedan executive VIP csomagban dupla ragasztott üveggel van ellátva, így egyáltalán nem zajos.
Anno TS-t próbáltam, annak tényleg nem olyan kényelmes az ülése. Még szerencse, hogy a sedanba normálisat raknak.
Egyébként csodálom nálad hogy olyan magas a fogyasztás.
''Élni annyit jelent, mint nevetni a halálon és belehalni a röhögésbe.'' - Boris Vian
Én 5 ajtósban ültem, az is nagyon hangos volt
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
Qru
MODERÁTOR
Bőven és ez egy 2008-as B6-os Passat volt, ami jó ha ér 2M-t.
#nincsbennetarcsi
Igen, TS.
Úgy tudtam, hogy a szedánban az ülés ugyan az, csak a rögzítése miatt magasabban van 1-2 centivel. Az mondjuk meglepett, hogy az Executive+VIP-be normálisabb üveg került.
A fogyasztás azért is ilyen magas, mivel november másodikán kaptam, szóval eddig csak hidegben használtam. Reggel-este 7-7 kilométer a munkábajárás, be sem tud melegedni a motor, ezen kívül meg autópálya, ahol hozzászoktam a 150-hez a korábbi dízellel és az ennek nagyon nem fekszik. Azóta már kezdek visszavenni a sebességből, mert szétrobban a fejem, de nehéz. Plusz ugye céges tankolókártya.. Szóval engem csak elvi szinten zavar a fogyasztás, ennél egy akármilyen új dízellel jobbat hozok.
[ Szerkesztve ]
"Less but better" - Dieter Rams
Kickass
őstag
Btw, hetfotol ujra lesz Parkside akkus utvecsavarozo. En tuti beszerzek egyet, igy nem Robot kell hivjam, ha valami zseni legkulccsal megint racibalja a kerekcsavarokat.
oliwire
őstag
Az újabbaknál még drágább?
stickermajom
addikt
Hálózatról működő nincs? Azt az akksisat TC tesztelte anno, nem tűnt nagy eresztésnek. A 220-asról el tudom hinni, hogy ~300Nm körül nyit.
tboldi
nagyúr
A 220-asról el tudom hinni, hogy ~300Nm körül nyit.
Yep, nekem van, megerősítem.
MC Pite
veterán
Nem kell aggódni a szervizköltségek miatt, hisz fixen tudja az ember, hogy magasak lesznek - már az időszakos szervizeké is?
Legalábbis legtöbb helyen a garikiterjesztés az átkúráslehúzás gyakorlatilag, amikor 20Ft anyagköltségű fél órás munkára 70-80ezreket kérnek el. ilyen árképzéssel megéri nekik h a odaviszi az ember, de egy átlag(os fenntartási költségű) autónál nem biztos hogy ér ennyit.
Az hogy az F30as tapasztalataim olyanok, hogy... szóval röviden nincs olyan olcsó ár, amiért érdekelne; az már más kérdés. Utódjában nem ültem, de E46, E90 és F30 eléggé egy tendenciát mutatott, így engem annyira nem is érdekel már (E91 és F31 egy darabig érdekelt).
[ Szerkesztve ]
<ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
Kickass
őstag
Nincs, de az autosimogatos tesztbol ugy remlik hogy az akkus se rossz, mintha remlene vmi hogy nem mindegy milyen fejjel hasznaljak, na majd megnezem megegyszer.
[ Szerkesztve ]
A garancia kiterjesztésnek semmi köze ehhez! A BMW Service Inclusive Plus szolgáltatás lényege az, h ne fizess semmit az időszakos szervizekért (5 év/100.000 kilométerig). A "sima" Service Inclusive (ami a legtöbb használt autóhoz jár) ezeket tartalmazza ingyenesen: "Motorolaj-szerviz, ideértve az utántöltést is * Járműátvizsgálás a hivatalos BMW szervizprotokollnak megfelelően * Légszűrőszerviz * Üzemanyagszűrő-szerviz (dízel járművek esetében) * Mikroszűrő-szerviz * Gyújtógyertya-szerviz (benzines járművek esetében) * Fékfolyadék-szerviz"
[ Szerkesztve ]
molnarpeter
nagyúr
Főnök, venni kell egy méter 1" vascsövet, onnantól kezdve nem pofázik vissza egyik csavar sem
#89309696
törölt tag
A csavar nyakban díjazni szokta.
Mr X
veterán
Milwaukee-t kell venni, az 400Nm felett tud, mondjuk nem is annyiba kerül.
ivana
Ármester
Berohadt csavar esetén soha sem szabad az egekbe növelni az erőkart, mert a csavar vége nem arra van tervezve. Melegítés, ütés (akár a kulcsra), csavar fejének befele ütögetése stb. a megoldás. Kivéve, ha annyira bevan rohadva, hogy a másik lehetőség lefúrni, akkor mindent be kell vetni
molnarpeter
nagyúr
Eredeti probléma túlhúzott kerékcsavar volt, arra értettem, hogy fölös ennyit kiadni szerintem Ha rendszeres használat van, szereléstől szezononként kerékcseréig, akkor persze kijöhet a matek.
Paxker315
addikt
Kuvikfalvából (Tepreszen) valaki?
Azaz, debrecenben jó karosszériást-fényezőt ismer valaki? Két elemről lenne szó, első-hátsó műanyag lökös. Ha olcsón megoldható, gatyába rázatnám őket, két elemnél ilyen ~90k körüli összegre tippelek. Bár mindenképp csak személyes felmérés után tudnának ajánlatot adni, az biztos.
Valakinek tapasztalata, kik dolgoznak jó minőségben és emberi áron ebben a falvacskában?
https://dynotech.hu/ - Új, kultúrált környezet, könnyen megközelíthető : )
ivana
Ármester
Megoldás, hogy normális gumishoz kell járni aki nem bikázza rá légkulccsal. Én is akarok venni amúgy, de nekem arra kéne, hogy kicseréljem a hátsó lengőkar csapágyazását, mert az tuti be van rohadva, mint az állat.
Azt hittem először, hogy a szerelőt akarod vele kupán veretni... aztán rájöttem, hogy én is így lazítom a csavarokat. Bele a kulcsba a "hosszabbító" (nálam ez egy építhezésnél használt tőcsavar vagy mi...), oszt' adj neki!
Igaz, a ráhúzást (már) nyomatékkulcs segítségével oldom meg.
[ Szerkesztve ]
Selenia 5w-40 motorolaj eladó! Na meg 4db Ford Kuga TPMS szenzor, 12k-ért
AMD Power
titán
Előre leszögezem senkit nem szeretnék megbántani....
De mostanában csak én érzem azt ,hogy sok Skodás kicsit meghülyült? Néha úgy mennek és viselkednek az utakon mint egy pár prémium autót vezető , aki azt hiszi övé a világ.
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
-v-
addikt
Én megbántódtam
stickermajom
addikt
Minden közepesen sikeres területi képviselő Octaviaval jár már, és ez meg is látszik.
AMD Power
titán
Én is főleg erre gondoltam. Valami eszméletlen néha milyen tempóban/agresszivitással vezetnek.
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
Valahol jogos, mindegyik Passat-ban érzi magát, ami már prémium (gondolják).
Amúgy egyre lejjebb megy a kivagyiság az utakon. 3-5 éves autóknál rettentő sok a "mindenkimástudja,hogyÉNmerreakarokmenni,ésÉNmitakarokcsinálni, csakÉNvagyokazútonakinekmindentszabad"
(akinek meg narancssárga fény világít a fejéből, az méginkább)
De lehet a covid-19 hatási is.
Selenia 5w-40 motorolaj eladó! Na meg 4db Ford Kuga TPMS szenzor, 12k-ért
Snoop-y
veterán
Sztereotipia:
Skoda, Passat autokat altalaban valami teruleti kepviselo/ugynok vezeti aki gyoker modon kozlekedik hiszen o hordozza a hatan az egesz ceget es mindenki neki koszonheti a joletet.
Nalunk (svajc) a vezetni nem tudo nyuggerek illetve a munkasok(ezermester AG) autoja ------> faszul vezetnek egyik azert mert mar nem emlekszik a szabalyokra masik meg azert mert nem erdeklik a szabalyok
[ Szerkesztve ]
New level... Advertising has us chasing cars and clothes, working jobs we hate so we can buy shit we don’t need