Autós topik
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Bemutató Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
- Bemutató Route 66 Chicagotól Los Angelesig 2. rész
- Helyszíni riport Alfa Giulia Q-val a Balaton Park Circiut-en
- Bemutató A használt VGA piac kincsei - Július I
- Bemutató Bakancslista: Route 66 Chicagotól Los Angelesig
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [Tüzi:] Geek-hatarozo
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] Elektromos rásegítésű kerékpárok
- [Re:] [plevips:] Építkezünk 3. rész (2024)
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] eBay-es kütyük kis pénzért
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
- [Re:] [Szevam:] Érzelmi magabiztosság/biztonság - miért megyünk sokan külföldre valójában?
- [Re:] [sziku69:] Fűzzük össze a szavakat :)
- [Re:] [sziku69:] Szólánc.
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
GAMEPOD.hu témák
Téma összefoglaló
Hozzászólások
,
addikt
Passz, nem lett megnézve, de sokkal jobban ment, mint a másik ugyanolyan motor. Vagy legalábbis érzetre teljesen más volt a kettő.
Végülis a gyári adatok szerint 5600-as fordulatnál adja le a 136 lóerőt, és a régi motor tényleg kb ilyen 5000-5500-as fordulatig ment érezhetően egyre jobban, viszont afölé már semmi értelme nem volt forgatni. Ehhez képest a mostaniban bár nem érezni hirtelen akkora erőt, viszont ha éppen 6500-ig forgatom, akkor is érezni mindvégig, hogy egyre jobban megy a fordulatszám emelésével.
A gyári adatok szerint 3200-as fordulat környékén van meg a nyomatékcsúcs (188 Nm), ami a régi motornál érezhető is volt, de ennél a másiknál meg mintha inkább 4000 körül lenne csak meg, viszont egyúttal tovább is forgatható.
Mondjuk teljesen más volt az életútja is a két motornak, az elsőt kb 7 éves korában vettem (az autóval együtt), 95ezer km-rel. A cseremotor huszonéves korában került hozzám, a km-futásáról semmit sem tudok, viszont automata váltós autóban volt, ott szétforogni biztosan nem tudta magát eddigi élete során.