Autós topik
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Bemutató Route 66 Chicagotól Los Angelesig 2. rész
- Helyszíni riport Alfa Giulia Q-val a Balaton Park Circiut-en
- Bemutató A használt VGA piac kincsei - Július I
- Bemutató Bakancslista: Route 66 Chicagotól Los Angelesig
- Tudástár AMD Radeon undervolt/overclock
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] PLEX: multimédia az egész lakásban
- [Re:] [Luck Dragon:] MárkaLánc
- [Re:] [Szevam:] Érzelmi magabiztosság/biztonság - miért megyünk sokan külföldre valójában?
- [Re:] [Victoryus:] Már a Josef Seibel se a régi
- [Re:] [attilasd:] A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
- [Re:] Gurulunk, WAZE?!
- [Re:] Elektromos rásegítésű kerékpárok
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
Téma összefoglaló
Hozzászólások
Qru
MODERÁTOR
Félárfedés (vagy kevesebb) a legrosszabb ilyen téren, mert kisebb felületen adódik át az ütközés ereje. Az oszlop/fa ezért ilyen veszélyes.
Másrészt frontális ütközésnél az ellentétes irányú sebességek összeadódnak. Tehát ha csak mind a ketten 60-60-al mentek akkor 120 km/h-s erejűnek felel meg az ütközési energia.
Amúgy ilyenről mindig az újabb Rav4 jut eszembe ami megbukott a részátfedéses IIHS teszten anno. Ha a vető oldalát törték ott jól szerepelt de anyós oldalról törve bukta volt. Ezt javították is a FL-kor ha jól tudom.
#nincsbennetarcsi