Autós topik
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Bemutató Route 66 Chicagotól Los Angelesig 2. rész
- Helyszíni riport Alfa Giulia Q-val a Balaton Park Circiut-en
- Bemutató A használt VGA piac kincsei - Július I
- Bemutató Bakancslista: Route 66 Chicagotól Los Angelesig
- Tudástár AMD Radeon undervolt/overclock
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [bitpork:] Fogyasztásra ítélve
- [Re:] [sziku69:] Szólánc.
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [FireFox1996:] 2024 tavaszi fórum peca
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] PLEX: multimédia az egész lakásban
- [Re:] [sziku69:] Fűzzük össze a szavakat :)
- [Re:] [attilasd:] A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
- [Re:] Elektromos rásegítésű kerékpárok
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
Téma összefoglaló
Hozzászólások
Sima Fókában ez a hangizé hogy működik? Azt tom, hogy az ST-ben adott rpm fölött egy e célra kialakított csőrendszerben kinyílik egy szelep/csillapítás/takaróelem/akármi és így a motorhang a műszerfalon keresztül az utastérbe jobban behallatszik egy hangolókamrán keresztül.
Mondjuk az ST-nek kívülről is elég jó hangja van magasabb fordulaton, meg a turbó is elég markánsan szuszog. Sokan alapból ledugózzák ezt a rendszert (Sound Symposer), pláne, ha hangosabb aftermarket kiput tesznek fel. Ilyennel lehet ledugózni az egész kamrarendszert:
Haver régebbi M5-jében a motorhang tényleg a hangszórókból jön, annál nincs lejjebb szentem.
''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow