Autós topik
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Bemutató Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
- Bemutató Route 66 Chicagotól Los Angelesig 2. rész
- Helyszíni riport Alfa Giulia Q-val a Balaton Park Circiut-en
- Bemutató A használt VGA piac kincsei - Július I
- Bemutató Bakancslista: Route 66 Chicagotól Los Angelesig
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [Luck Dragon:] MárkaLánc
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
- [Re:] [antikomcsi:] Való Világ: A piszkos 12 - VV12 - Való Világ 12
- [Re:] [btz:] Internet fejlesztés országosan!
- [Re:] Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
- [Re:] Elektromos rásegítésű kerékpárok
- [Re:] [bb0t:] Gyilkos szénhidrátok, avagy hogyan fogytam önsanyargatás nélkül 16 kg-ot
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] [sziku69:] Szólánc.
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
Téma összefoglaló
Hozzászólások
Integrale
veterán
Végignéztem már párszor, mindig nézem a videóit.
Tudom, hogy F10 volt előtte, és világos, hogy ismered a kapcsolókat, hangjait, érzetet. Maseratié megvolt?
Mert az addig oké, hogy formára olyan a gomb, mint a Dart-ban, de a kapcsoló mögötte nem feltétlenül, mert a kapcsolási érzet jó. Ez már korábban is egy mellélövés volt sokszor újságíróktól, amikor sok tesztben az szerepelt, hogy a 156, Lybra, és a Fiatok kapcsolói ugyan azok, messze nem, alakra van hasonlóság, más nem igazán.
Facelifttel szerencsére elég jól kikupálták az egyébként valóban gáz Ghibli ellátmányt, és a belterén is javítottak.
[ Szerkesztve ]
"Bad reklám is reklám too"