Autós topik
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Bemutató Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
- Bemutató Route 66 Chicagotól Los Angelesig 2. rész
- Helyszíni riport Alfa Giulia Q-val a Balaton Park Circiut-en
- Bemutató A használt VGA piac kincsei - Július I
- Bemutató Bakancslista: Route 66 Chicagotól Los Angelesig
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [plevips:] Építkezünk 3. rész (2024)
- [Re:] [bb0t:] Gyilkos szénhidrátok, avagy hogyan fogytam önsanyargatás nélkül 16 kg-ot
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [sziku69:] Fűzzük össze a szavakat :)
- [Re:] [btz:] Internet fejlesztés országosan!
- [Re:] [sziku69:] Szólánc.
- [Re:] [Luck Dragon:] MárkaLánc
- [Re:] [antikomcsi:] Való Világ: A piszkos 12 - VV12 - Való Világ 12
- [Re:] Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
Téma összefoglaló
Hozzászólások
Johnny_vT
senior tag
Ami hiányzik a teljesítményben, azt pótolja a dizájnban
Szombati képek:
(Nem működött a fórum tárhely, bocsi a külső linkért.)
A fenntartása nem vészes, ha nem romlik el, bár igaz, hogy magyar utakra nem vennék, mert a futómű az egyik legdrágább nem motorikus alkatrésze. Régebben még kértem árlistát egy szakszerviztől a "mit cseréljek vásárlás után, ha IS250-et veszek?" jeligére, lásd lentebb
Motorolaj és olajszűrő csere, karbantartási munkadíj
5W30 olajjal 36 700 Ft
0W20 olajjal 43 000 Ft
Motorolaj és olajszűrő csere, levegőszűrő csere, pollenszűrő csere, differenciálmű olaj csere, fékfolyadék csere, karbantartási munkadíj
5W30 olajjal 65 300 Ft
0W20 olajjal 71 600 Ft
Motorolaj és olajszűrő csere, pollenszűrő csere, gyújtógyertyák cseréje, differenciálmű olaj, csere fékfolyadék csere, karbantartási munkadíj
5W30 olajjal 91 400 Ft
0W20 olajjal 97 700 Ft
Hűtőfolyadék csere 29 200 Ft
Első ablaktörlő lapát-szett cseréje 18 000 Ft
Akkumulátor-csere 42 500 Ft
Vízpumpa csere 58 500 Ft
Első fékbetétek cseréje (féktárcsák szabályozása nélkül) 35 800 Ft
Első fékbetétek és féktárcsák cseréje 77 300 Ft
Hátsó fékbetét szett cseréje (féktárcsák szabályozása nélkül) 24 100 Ft-tól
Hátsó fékbetétek és féktárcsák cseréje 62 000 Ft-tól
Hátsó kipufogó dob cseréje 144 900 Ft
Két első lengéscsillapító cseréje 135 100 Ft-tól
Kuplung szett cseréje 118 300 Ft
Cserébe tényleg típushibától mentes (ha a kokszolódást és a hátsó fék néhai beragadását hosszabb állás után nem nézzük) és a fogyasztása is kifejezetten kedvező egy 2,5-es V6-hoz képest. Jó, a tesztautóban mondjuk 30,1 liter/100 km volt a tank átlag, de azt hiszem azt nem kell magyarázni miért annyi Városban 9-9,5 literből elvitorlázik (ezt már a Lexus-os ismerősöm mondta, aki kb. november óta hajtja a sajátját).
Aztán mindenki mérlegelje maga
[ Szerkesztve ]
- És te hogy neveznél egy baromi gyors, apró, kék izét...?