Autós topik
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Bemutató Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
- Bemutató Route 66 Chicagotól Los Angelesig 2. rész
- Helyszíni riport Alfa Giulia Q-val a Balaton Park Circiut-en
- Bemutató A használt VGA piac kincsei - Július I
- Bemutató Bakancslista: Route 66 Chicagotól Los Angelesig
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] [antikomcsi:] Való Világ: A piszkos 12 - VV12 - Való Világ 12
- [Re:] Elektromos rásegítésű kerékpárok
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [sziku69:] Szólánc.
- [Re:] [Kolondrum:] Éves rezsi
- [Re:] [plevips:] Építkezünk 3. rész (2024)
- [Re:] [Tüzi:] Geek-hatarozo
- [Re:] PLEX: multimédia az egész lakásban
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
Téma összefoglaló
Hozzászólások
EQMontoya
veterán
Nem érzem ennyire vészesnek a helyzetet, a Toyota ZZ mocik kapcsán is lehozták a cikket, mikor írtam Nekik levelet, hogy nem kellene annyira ajánlgatni őket (az olajevős széria, 2005-ig), most az 1.33-ról is kiderült ugye egy nagyon hasonló hiba (azért mega elismerés a Toyotának, kétszer lépni ugyanabba a szarba...), szóval nem csak a VW ekézése folyik itt azért.
Az mondjuk elég szomorú ettől függetlenül, hogy a nagy német ipar alig gyártott az elmúlt 10-15 évben olyan motort, ami nem hemzseg a konstrukciós hibáktól (láncszakadó és/vagy olajzabáló BMW-k, TSI-k mindenféle problémái (1.2-vel és 2.0-val is volt baj bőven), Prince, stb).
Még a végén kiderül, hogy megint a Merci gyártja a legértelmesebb konstrukciókat.
[ Szerkesztve ]
Same rules apply!