Hirdetés
- Klímaváltozás, természetszennyezés
- Ninebot Max G30E II elektromos rollerrel Hajdúszoboszlóról Berettyóújfaluba
- Szólánc.
- Asszociációs játék. :)
- Fűzzük össze a szavakat :)
- Amiga A500 - A régi barátnő
- "A homoszexualitás természetellenes" 😠
- Digitális Állampolgárság Program
- Miért ne vegyél gagyi kínai LED izzósort...
- Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
-
LOGOUT.hu
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
StLui
veterán
válasz Strezi #76797 üzenetére
Akartam is írni, hogy kinek köszönhetően találtam a videóikra, csak már fáradt voltam visszakeresni Kamera mondjuk ilyen esetben is csal sokszor, mert szűkebbnek tűnnek helyek mint a valóságban.
CaNNa3IS: Hát azért van egy-két lefelé ami nem tűnik egyszerűnek, felfelével nincs gond meredekség miatt, bírom ameddig bírom, de volt pár szikla aminek még nem mernék egy jó darabig nekifutni, mert az gondolnám olyan mintha falnak mennék
Könyvelőirodába önállóan dolgozni tudó könyvelőt, bérszámfejtőt keresek Dunakeszire
-
veterán
válasz Runner_fxr #76796 üzenetére
Én meg attól féltem, hogy már egy kis ropogás is azt jelenti, hogy kapufa az adott terület, vagy jó útonhalad felé. Köszi
Everybody lies.
-
Strezi
őstag
Én is tőle linkeltem pár napja, nagyon izgalmas helyeken mennek!
Remélem hamarosan nekem is ilyen lesz a kormányom, sőt még teló lockout sem lesz rajta. Azért is néz ki annyira üresnek, mert nagyon széles kormánycsövet használ.
Én párszor felszisszentem azért ahogy és ahol mentek, szerintem nem alap terep. A srác is mondta, hogy pár hónapja és más bringával nem mert volna arra menni
Használt 14.3 kWh LifePo akkuk eladók ... Passzív ház klímás fűtéssel, 2011 - | Napelem, 2013 - | Tesla, 2019 - ...
-
Runner_fxr
Ármester
válasz Pttypang #76725 üzenetére
A roppanás egy bizonyos mértékig teljesen normális és ártalmatlan jelenség az ízületben. Gond esetleg akkor lehet ha folyamatosan ropogsz, és bemelegítve sem szűnik meg.
StLui: Nekem a Mondraker tetszik a legjobban, de azért a Ghost-tól sem zárkóznék el ha valamivel tudja igazolni az eredetét. A Mondraker csinált először Forward geometry-t, ami egy hosszabb első háromszögből és rövidebb stucniból áll tulajdonképpen. Azóta már sokan másolják ezt a megoldást.
Nagyon jó gépek. Nagy sebességnél is stabil és jól irányítható. A hátsó rugózása is nagyon jónak számít a piacon (Zero suspension). Érzékeny, de ugyanakkor pedálozásra kevésbé mozdul be, a "lebegő" rugóstag rögzítés miatt.
Én egy Carbon Foxy-val mentem egy rövidebb tesztkört, elég meggyőző volt.
Elkapkodni azért nem kell, van időd még jövő szezonig kitalálni, hogy melyik bringát válaszd.eddie1978: A kérdés jó. Sok esetben szabványosak a csapágyak. Tehát besétálsz egy nagyobb csapágy szaküzletbe és megveszed ami kell. Viszont sajnos akadnak kivételek, némely gyártó egy-egy modellje nem szabványos csapágyat használ. Ilyen esetben rá vagy utalva a gyártóra, és előfordul, hogy hónapok kérdése mire beszerzik. Szerencsére a legtöbb esetben szabványos a csapágy, tehát nem kell aggódni. A különböző hézagolók beszerzésével szokott még gond lenni, de ezeket le is lehet gyártatni.
[ Szerkesztve ]
-
CaNNa3IS
senior tag
csak 1*11 rendszer van igy csak jobb oldalt van váltókar. Bal oldalt meg a dropper post remote. Persze a féken kívűl.
Ez technikailag nem nehéz szint. Lefele ez simán vállalható. A mászás meg csak erőnlét kérdése.
Ahogy tudom egyikük sem profi kerékpáros. Seth biztos nem :-DStay up Stay humble Ride hard Get stoked
-
StLui
veterán
Na ez az a szint amit nem hiszem, hogy már megközelíthetek, de vágyom rá nagyon jók a videóik egyébként! 3:20-tól sziklaszélen tekerős , gyönyörű tájak is, beszarás
Miért olyan üres a videózó kormánya? Olyan mintha nem lenne fékkar sem[ Szerkesztve ]
Könyvelőirodába önállóan dolgozni tudó könyvelőt, bérszámfejtőt keresek Dunakeszire
-
Az van(Bontrager Aw1),csak most került bele az 5400.kilométer így elkezdtem nézelődni,hogy mire cserélem majd és átfutott az agyamon ez a megoldás is.Eredeti terv az Bontrager R3.
[ Szerkesztve ]
"It was me on that road. But you couldn't see me.Too many lights out, but nowhere near here.It was me on that road. Still you couldn't see me.And then flash lights and explosions"
-
Acef
addikt
válasz Normi™ #76791 üzenetére
Inkább egy jó külső
Én mostanaban cseréltem, mert a nyáron a Conti UltraSport-al kb 1-1.5 hetente defektet kaptam. (~6000 km-t futott, még nem volt elkopva)
Mostanában kevesebbet tekerek, de így is meggyőző, megérte lecserélni: aug 17 óta (kb 1000km) nem volt defektem, pedig u.a. útvonalon bringázok.
Tehat inkább egy jó minőségű, komoly defektvédelemmel ellátott külső.
[ Szerkesztve ]
-
Lenne egy kérdésem.Már annyi mindent olvastam,hogy nem tudom,hogy ki kivel van.Tömlő nélküli rendszerről van szó.Az egyik ember azt mondja,hogy érezni,hogy a folyadék mozog és ez nem jó,a másik meg semmit sem érez.Én egyszer mentem egy ilyen bringával de nem volt időm megtapasztalni igazán milyen is ez a dolog.Aki használt ilyet mit tapasztalt?Egy trekking-re(csomagtartó nélküli,inkább sport) tenném a rendszert,van egy tubeless ready országúti felnim és vennék majd egy tubeless ready országúti külsőt 30-32mm-es méretben plusz kiegészítők,olyan 7bar körül használnám.Elég sokat költöttem,hogy a kerék könnyebb legyen és ezáltal jobban gyorsuljon a bringa.Mennyire lenne ez hülyeség szerintetek?Illetve mit jelent kerekenként pluszban a folyadék?
Válaszaitokat előre is köszönöm!
[ Szerkesztve ]
"It was me on that road. But you couldn't see me.Too many lights out, but nowhere near here.It was me on that road. Still you couldn't see me.And then flash lights and explosions"
-
rétisün
veterán
én a 84 centis belső lábhosszammal tök jól elvoltam a(z 55-ös vázméretű) lapierre outimmal, ennek a stack értéke 579 mm volt.
ennél a cube-nál ez 576 mm:ezért írtam, hogy ha van olyan bringa, amit most használ, és kényelmesnek érzi, annak a méreteiből kil lehet indulni, mekkora lenne jó ebből a cube-ból.
(megjegyzem, cube sl road-ot vettem 2 hete bikediscount.de-ről, 56-ost, nem érzem nagynak. persze annak más a geo-ja, mivel egyenes kormányos)
[ Szerkesztve ]
war...war never changes.... hol kezdődik a valóság, és hol ér véget a képzelet.....Ron Swanson for president !!
-
Hasaggymeg
Topikgazda
Világos,ugyanakkor ha merev-farút kapsz lehet még Danit is lehagyod. ...nem elbizonytalanítani akarlak,csak piszkálódom.A kizárható középrugó jó köztes megoldás lehet a dilemmádra.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
ivana
Ármester
válasz dark/night #76675 üzenetére
53 mivel ez CX. CX-ből kisebb kell, hogy tuti ne verd bele a műszert. 56 valószínűleg outiból is nagy neked, az 53 elég jó.
rétisün: 83cm-es belső lábhosszal egy 59-es vázat át se tud lépni, még az 56-os is nagy.
[ Szerkesztve ]
-
StLui
veterán
válasz Hasaggymeg #76783 üzenetére
A hétvégi hosszabb túrán simán tartottam a tempót az élbollyal mászásban, az anthem bringával, persze nem a vezetőnkről (Dani) beszélek, ő hozzánk igazodott, vele nyilván nem bírtam volna.
Könyvelőirodába önállóan dolgozni tudó könyvelőt, bérszámfejtőt keresek Dunakeszire
-
rétisün
veterán
válasz dark/night #76781 üzenetére
én a 176 centimmel az 56-ost venném, neked lehet inkább az 59-es lenne jó. ha van most bringát, amit jónak érzel, annak a geometriája alapján is nézheted a méretet.
war...war never changes.... hol kezdődik a valóság, és hol ér véget a képzelet.....Ron Swanson for president !!
-
StLui
veterán
válasz Hasaggymeg #76780 üzenetére
Nagyon köszönöm!! Jó lesz nekem a fully, egyre inkább ezt érzem,vagy ezt akarom érezni
dark/knight: méretkalkulátor, országúti
[ Szerkesztve ]
Könyvelőirodába önállóan dolgozni tudó könyvelőt, bérszámfejtőt keresek Dunakeszire
-
dark/night
csendes tag
válasz dark/night #76675 üzenetére
A kérdésemre valaki?
-
Hasaggymeg
Topikgazda
Röviden azt mondja,hogy a merevfarú bár kényelmetlenebb,gyorsabb mert a rugós tag nem nem vesz el annyit a hosszabb egyenes és emelkedős részeken a pedálozás erejéből,így több erő megy direktbe a hátsó kerékre,így a haladásra. Érdekes teszt,mert szinte azonos felső kategóriás bringákat használ,az egyetlen nyilvánvaló különbséggel.Gondolom ahogy durvulna a terep,főleg annak is az ereszkedős része,úgy kerülne pariba az össztelós.Olyan nehézségű terepen (ott rendeztek már bajnokságot is) a merev előnyösebbnek bizonyult.
(#76778) pc360...ez is az a fajta volt aki nem csak elveszi ami a tied,hanem még utána be is ver egyet ha visszakéred.Azért remélem te nem dohányozni jársz a teraszra.
(#76779) -=RelakS=...nem,nem az volt.Őt nem vihették be,hisz bár mezítláb,de meglépett,így mivel bejelentés történt ki kellett hallgatni valakit.Rendesek voltak,nem próbálták a nyilvánvaló önbíráskodás felé terelni a dolgot.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
-=RelakS=-
veterán
válasz Hasaggymeg #76777 üzenetére
A bajom az, hogy ha így írod, még az jut eszembe, hogy egy kicsit bent tartottak, és esetleg próbálták rád kenni a felelősség egy részét, hogy gyorsan megszabaduljanak az egész ügytől
Persze, remélem, nincs igazam.Itt streamelek játékot időnként: https://www.twitch.tv/relaks__
-
pc360
addikt
válasz Hasaggymeg #76777 üzenetére
A Népszínház utcában egyébként ahányszor járok, annyiszor van valami mozi ott. 4 rendőr ugrik egy ürgére, egy manus közben Rockynak képzeli magát és melegítőben ugrabugrál előre a levegőt boxolva, néha kikerülgetve a hányó csöveseket. Lácban visznek el onnan embereket, 8 kocsi jön ki stb. Ez az igazi népszínház: az erkélyen dohányozgatva mindent látsz. Minden este előadás...
[ Szerkesztve ]
Válogatott, rendszeresen frissített programok ► neszetools.hu
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz -=RelakS=- #76770 üzenetére
A szarházi nem akart elfutni,verekedni akart...aztán távozott mielőtt kijöttek a rendőrök,mert az étterem alkalmazottjai kihívták őket.Mezítláb...mármint cipő nélkül távozott. Kijöttek,kikérdeztek,majd behívtak meghallgatásra.Megettem az addigra kihűlt csirkeszárnyaimat és az esőben bekarikáztunk a VII kerületi rendőr-főkapitányságra,így jó későre értünk haza.Megjegyzem,hogy nem volt kérdéses melyik oldalon állnak a rendőrök.
(#76766) 6030D ...a lámpa nem volt nagy értékű,ez elvi kérdés volt!
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
6030D
őstag
válasz -=RelakS=- #76775 üzenetére
Nem kell McGyverkedni. Mosol, mosó le, ronggyal megfog, pörget, mosó vissza megint mos, le, rongy, pörget.
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
-=RelakS=-
veterán
Olyan nyeles cucc, mint amit linkeltem. Maximum a rászitázott márka más.
A rongyos cuccot meg lehet, majd valahogy kipróbálom. Van ilyen lidlis/aldis feltekercselt rongyom (olyan, mint a konyhai törlőkendő), abból majd egy szeletet megpróbálok rápreparálni, hogy a feles benyát leegye
[ Szerkesztve ]
Itt streamelek játékot időnként: https://www.twitch.tv/relaks__
-
6030D
őstag
válasz -=RelakS=- #76769 üzenetére
+ pc360: én ha átpörgetem vele, kb 3-4 lánchossznyit, akkor semmi nem folyik a láncról, csak nedves a lánc. Egyedül a mosó végén folyik a cucc, ahol jön ki a lánc, de ott meg rongy van, hogy ne a gumira menjen. A fogsor és a váltógörgők is csak nedvesek lesznek tőle, ami pont annyira elég, hogy utána ronggyal le lehet törölni az olajat, ami rajta van.
Ennek a sörtéi bemennek a lánclapok közé, így onnan kiviszik a dzsuvát, és ahogy pörögnek, mozgatják a görgőket, ami alá be tud menni a benzin és ki tudja oldani az olajsarat, de a kefék mozgás miatt ki is pörgetik onnan. Egyébként én azt szoktam még néha, hogy egy mosás után átpörgetem a láncot rongyba fogva, az sok mindent leszed, meg felszívja a felesleges benzint. A második mosásra tiszta a lánc (nekem, persze nem olyan, mint az outisoknak, meg a videókon).Ez a dx mosó a nyeles? Ali-n láttam olyat, pár dollárért, olyan lesz a következő nekem, mert ezt is fogni kell, annak meg van nyele, hátha jobb. Kb 10 használatot kibírt, most kezd el szétesni, így ha a 600 Ft-os cucc is bír annyit, nekem simán megéri. Ilyen lesz tőle a lánc.
(#76773) -=RelakS=-: na, amilyened van, olyasmi az Ali-s, csak olcsóbban, olyat fogok venni. Amit meg linkeltél, 6000-ért, olyat vettem a Lidlben 1700 (?) Ft-ért, pont annyit is ér. A kis kallantyú, amit a váltókanálra kell hajtani, semmit sem ér, mert akkora az ellenállása a keféknek, hogy húzza az egész váltót, ezért rá kell markolni a műanyagra. Viszont a 3 kefés rendszer príma, rosszul látszik, de ott van rajta a szintjelző, hogy meddig kell tölteni, akkor nem folyik ki, és rendesen mos. Annyi, hogy van még olyan, aminek a kimenetelnél oldalról is vannak kefék, az még leváltaná a rongyot. Bár a dzsuva benne marad, mert kimosni nem nagyon lehet.
[ Szerkesztve ]
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
-=RelakS=-
veterán
Az első próba előtt az olajos mocsoktól a láncom recsegett-ropogott.
Ilyen rendszerű mosóm van, ebben azért valamennyire nyeklik-nyaklik a lánc, illetve benzint is kap bőséggel. Még a 8. csere után is valamennyire piszkos volt a benzin, amit a mosóból kiöntöttem, az első 4-5 adagon konkrétan nem lehetett átlátni.
És aminek a legjobban örültem: a fent említett recsegés legalább annyira eltűnt, mintha áztattam volna a láncot.Szóval én azt mondom, hogy ésszel tekerve (nem fröcsköl mindenfelé a benzin), ésszel töltve a mosót (nem lötykölöd ki, a nagyját le tudja maga a mosó húzni) van olyan jó, mint az áztatás.
Persze, nem mindegy, milyen mosóról beszélünk, mert pl egy ilyen lehet, hogy nem sokra jó (moindjuk ebben is nyeklik a lánc... lehet, kipróbálom majd, úgyis van ilyen itthon )Itt streamelek játékot időnként: https://www.twitch.tv/relaks__
-
szatocs
őstag
válasz szatocs #76714 üzenetére
Na, röntgenen ha írtó szar minőségű is, de nem látott a doki törést, szóval ez biztatónak tűnik, valószínűleg valami porc volt a recsegés (vagy mondta, hogy ha csak repedt, van olyan, hogy csak 3 nap múlva látszik a repedés, amikor már elkezdett dolgozni a test a forrasztáson. 2 hét múlva elmegyek még egy röntgenre, majd akkor kiderül, hogy edzhetek-e 3 hét múlva már vagy sem.
Így szerencsésen megúsznám és lehet kezdeni a gyakorlást előröl.=== Szatocs ===
-
pc360
addikt
válasz -=RelakS=- #76769 üzenetére
Nah, pont ez a bajom a mosóval. Meg aztán ég és föld, ha áztatod és lögybölöd is (pl. egy pet palackban), vagy csak megsikálgatod vele a mosóban (aztán folyik mindenhova máshova is). Nem csak az a lényeg, hogy a külseje legyen tiszta, hanem hogy kiszedd az olajos-fémes homokot a görgők alól. Azt pedig az áztatás tudja.
[ Szerkesztve ]
Válogatott, rendszeresen frissített programok ► neszetools.hu
-
-=RelakS=-
veterán
válasz Hasaggymeg #76767 üzenetére
Önbíráskodó mittudoménmi! Hát miért nem hívtál rendőrt, és bíztad rá? Biztos megvárta volna a szarházi, míg odaér! Az ilyeneknek van börtönben a helyük, akik másokat korlátoznak a szabadságukban, vagy csak úgy megvernek.
Stb...
Tetszőleges Tolvajkergető utáló szöveg behelyettesítendő
[persze, nem komoly ]
Itt streamelek játékot időnként: https://www.twitch.tv/relaks__
-
-=RelakS=-
veterán
Nincs Lidl-es mosóm, helyette ebay-es dx-es mosóm van
Nekem is úgy tűnt, hogy megtámadta a benzin, ezért azt használom, ami úgy néz ki, mintha üvegszilánkokból lenne összerakva. Nem tudom, miféle szentlélek tartja össze Mindenesetre eddig kétszer használtam benzinnel, eddig jól bírja, és a lánc is lett olyan tiszta, mintha leszereltem volna.Ami kicsit zavar, hogy a kazetta felé lefolyva nem mehet-e olyan helyre a benzin, ahol nem ártana, ha a kenés megmaradna
Itt streamelek játékot időnként: https://www.twitch.tv/relaks__
-
válasz Hasaggymeg #76767 üzenetére
"It was me on that road. But you couldn't see me.Too many lights out, but nowhere near here.It was me on that road. Still you couldn't see me.And then flash lights and explosions"
-
6030D
őstag
válasz -=RelakS=- #76761 üzenetére
Hányszor használtad már a Lidles mosó+benzin kombót? Nekem kezd szétesni a teteje, szerintem eszi a benzin.
Hasaggymeg: lehet, hogy akart rá rakni egy jobbat.
[ Szerkesztve ]
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
válasz Hasaggymeg #76764 üzenetére
Nagyon megverted?
"It was me on that road. But you couldn't see me.Too many lights out, but nowhere near here.It was me on that road. Still you couldn't see me.And then flash lights and explosions"
-
Hasaggymeg
Topikgazda
Tegnap fogtam egy tolvajt a Blaha Lujza előtti kéjefszí előtt,mikor leszerelte nejem bringájáról a lámpát.A szentencia azonnal elvégeztetett.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
eddie1978
senior tag
Egy kérdés a fully témához, mert látom már egy ideje gyűritek.
Hátsó felfüggesztéshez katalógusban megtalálható csapágyakat használnak? Bemegyek a csapágyboltba és veszek xFt/db áron ami kell vagy mint pl Campa az UT középnél egyedi 6805 csapágy 6mm szélességgel a katalógusban megtalálható 7mm helyett. Abban az esetben ha egyedi méret, akkor támogatottság időben (1-2-5...év)?
Országútról jövök terep felé, most még csak CX, ezért nincs információm a fenti kérdéskörben.
-
5200km-ernél tartok a láncommal,elejétől így csinálom,semmi gondom nem volt eddig,gyakorlatilag néma a hajtás.
"It was me on that road. But you couldn't see me.Too many lights out, but nowhere near here.It was me on that road. Still you couldn't see me.And then flash lights and explosions"
-
-
6030D
őstag
Én segítenék választani, de nem tudok, mert nekem egyik váza sem tetszik. Ha nagyon kell, akkor a Mondraker. Viszont lehet, hogy leegyszerűsíti a kérdést, ha a két használtat felhívod, hogy érdekel. Mit kell róla tudni, ami nincs a hirdetésben, és mit szólnak a vázszámos, személyi igazolvány számos adásvételihez. Lehet, hogy szűkül a kör (természetesen nem kívánok rosszat az eladóknak, csak egy ötlet).
Runner_fxr: jó ötlet. De megelégszem, ha simán szeletelve hozol szárított sonkát, azt is szeretem.
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
Szakbarbár
aktív tag
Csak egy ötlet ha nincs otthon gumileszedő: a kanálnak és a villának tompa lekerekített nyele van azzal nagyon könnyen lejön a külső és még ha raktok alá egy darab papírt a felniről sem szeditek le a festést.
Ez a hozzászólás nem jöhetett volna létre elektromosság nélkül.
-
StLui
veterán
válasz Runner_fxr #76752 üzenetére
Na hát akkor ott tartok, hogy
ez a legjobb ár-érték arányban, de ez tetszik kinézetre legkevésbé, színeset szeretem, és tartok a karbontól
Ez már tetszik még ha nem is színes, elég "mokánynak" néz ki, és nagyon jól felszerelt
Ez a legszebb, de a leggyengébb felszereltségű, viszont tök újKönyvelőirodába önállóan dolgozni tudó könyvelőt, bérszámfejtőt keresek Dunakeszire
-
Runner_fxr
Ármester
Úgy azért elég nehéz válaszolni ha valakinek nincs tapasztalata az adott témában. És itt most nem csak arra gondolok, hogy merev vagy fully, hanem egy csomó kategória is van.
Az lehet, hogy drágább a fully, de ha megveszed a merevet, majd rájössz, hogy ez igazából mégsem az amit szerettél volna, akkor eladni bukóval és venni egy másik bicajt, rosszabb üzlet lesz, mint kapásból egy fully-t venni.
Járt már így ügyfelünk. Pont az általad említett okból, hogy az olcsóbb.
Ha olyan montit akarsz ami kompromisszum mentes úgy összességében, és nem versenyzésre kell, akkor AM fully-t kell venni. Ez a kategória erre lett kitalálva, mint a neve is mutatja, hogy árkon bokron, le föl menjél vele, szinte bárhol. Amikor nem tudod eldönteni mi is lenne a fontosabb, mert nem nagyon akarsz kompromisszumokat. Ha ettől eltérsz valamelyik irányba, akár a kisebb rugóút vagy merev, akár a nagyobb rugóút, akkor mindenhol kompromisszumokba fogsz ütközni.
Persze számít a felszereltség is sokat, mert a súly itt központi kérdés, és nagyban meghatározza a használhatóságot. Épp ezért mondtam azt is, ha van pénz egy top felszereltségű karbon eduro-ra, akár megveheted azt is, mert nem fog jelentősen rosszabbul mászni mint az AM.
Tehát összegezve, arra mérget vehetsz, hogy az összteló, 34-35-ös becsúszó, 27,5"-ös kerék, mondjuk egy 2,35-ös gumival párosítva olyan élményt tud nyújtani amit egyik merev sem fog megadni. Nyugtathatod magad azzal, hogy olcsóbb volt, de azt az élményt nem fogod megkapni. Itt egyedül az írja felül ezt a gondolatmenetet ha versenyre kell, vagy nagyon számít az, hogy a lehető leghamarabb érj fel a hegy tetejére. De ha ez nem szempont, akkor vedd az AM össztelót, ez itt nem is kérdés. Élvezetesebb lesz a terepezés, gyorsabb leszel lefelé és simán feljutsz vele a hegytetőre.(#76722) ---Lasali---: Tudom, hogy szoktak javítani karbon vázakat, de amióta dolgoztam karbon gyártó üzemben (mondjuk nem kerékpár), és láttam valamelyest a technológiát, úgy vagyok vele, ha egy karbon alkatrész megsérül akkor azt kidobom. Ez most így durván hangzik egy méregdrága váznál, de az tény, hogy a javított karbon soha nem lesz ugyan olyan erős mint gyárilag. Megszakad a szövet folytonossága. Ettől még simán lehet, hogy használható marad, mert olyan jellegű a sérülés, hogy még elbírja a váz a javítással, de én már nem mernék ráülni és rábízni az életem.
(#76739) 6030D: Majd a legközelebbi tekerésre hozok rénszarvas húst, és sütünk rénszarvas burgert az erdőben.
[ Szerkesztve ]
-
SSJmeszes
senior tag
WD40 megfelelő lánc tisztításra?
Utána természetesen megy rá a megfelelő kenőanyag, miután letakarítottam.Flickr: flickr.com/photos/63962202@N05 | Insta: natural.sight
-
CaNNa3IS
senior tag
xt m8000 szett ahogy látom 150k körül van.
A ghost-on az a deore fék ami a szűk keresztmetszet.A mondraker foxy váz 2014-ben a legjobb trail bicaj lett.
Olvastam róla pár cikket de sajnos nem próbáltam még. Hosszabb felsőcső ami a stucniből lett kvázi elvéve.
Ezáltal az M-es gondolom hosszabb mint a megszokott 600mm alatti.
Persze tudom, hogy a marketing meg a külföldi bicajos magazinok-nak azonos az érdekük.
[link]
bikemag teszt: [link]A képeken nem látszik nagyon az állapota de ha 2016 februárjában vették akko rtalán nincs nagyon leütve.
Nem tetszik egyik sem "jobban" a másiknál. Mindkettő maximálisan többet tud mint amit ki tudsz használni legalábbis ahogy runner mondaná.
Stay up Stay humble Ride hard Get stoked
-
StLui
veterán
válasz CaNNa3IS #76747 üzenetére
tetszik persze ez is! ez egy 700 eFt körüli bringa volt, de nem xt szettel volt gyárilag ha jól látom.
Miért gondolod, hogy ez jobb lenne? gyanús a másik, vagy a karbonos aggodalmam miatt?
183 cm vagyok, belefér az M is, az Anthem is akkora amit mostanában bérelgettem
[ Szerkesztve ]
Könyvelőirodába önállóan dolgozni tudó könyvelőt, bérszámfejtőt keresek Dunakeszire
-
-=RelakS=-
veterán
6 éve kanadai fickó totál ki volt akadva, hogy csak 4 hengeres kocsikból választhat a vállalati autó lecserélésekor.
4 henger? Az fűnyíróba való!
Meg ne mutogassanak neki olyan gépet, aminek a származási országa jaaaaapááááááánItt streamelek játékot időnként: https://www.twitch.tv/relaks__
-
StLui
veterán
válasz CaNNa3IS #76742 üzenetére
Húú basszus, kezd megremegni a kezem
Alpinbike oldalán csak az LC8 van ezzel a felszereltséggel, a színe pedig LC6 náluk, amit ő linkelt ott pedig az LC6 a sin is felszereltség is, a Ghost-bikes.com-on már nem adta beKönyvelőirodába önállóan dolgozni tudó könyvelőt, bérszámfejtőt keresek Dunakeszire
-
CaNNa3IS
senior tag
Az a Ghost amit linkeltél már csak 620.
Fully kell neked. Nehogy megadd magad a merev irányba. Bánni fogod.
Én is snowboardozok és a mereven való tekerést meghagyom a haveroknak akik természetesen síelnek mellé . Tudom rossz hasonlat.[ Szerkesztve ]
Stay up Stay humble Ride hard Get stoked
-
6030D
őstag
Akkor szerintem az a megoldás, hogy Runner odaadja a Trailster-t, mert miatta van. Most úgysem kell neki, amíg elmegy rénszarvasra vadászni (a bringagyár csak alibi, szerintem), így nem porosodna. Meg nem kell levennie a láncot (szemenként szét kell amúgy szedni, vagy jó egyben is? ), meg ilyen fontos dolgok, ha már úgyis sokat áll a bringa.
Asszonyt meg lepd meg, hogy 20 év után beállítasz egy bringával, aminek annyi az ára, mint a kocsitok volt 20 évvel ezelőtt.Strezi : én tudom, hogy erről beszéltél, de mi van még?
-=RelakS=-: spd-s a szandál és elfelejtette visszaállítani a rugóerőt a bikepark után.
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
Strezi
őstag
A bringán is múlik az élvezeti faktor, különösen lefelé. Ha már említetted a korodat, a hátsó rugózás mindenképpen jobban kíméli a gerincedet hosszabb távon. Volt 40 feletti ismerős, aki nemrég vett új karbon meravfarút és kezdett keményebben tekerni, egy komolyabb verseny elég volt azóta kúrálja a porcokat
Ami fontos, hogy úgy mint sielésben, itt is alapvetően a tempó határozza meg mekkorát esel. Persze el lehet dőlni álló helyzetben is szerencsételenül, de ha elhiszed hogy tusz menni (amiben a fully segít) akkor lehet igazán nagyokat esni. Én már óvatos duhaj vagyok igy 42 évesen, és bár a fully segít, csak 80% körül engedem neki, sőt igazán gyorsan, 40felett már nem is szeretek menni. Mindíg ott van a fejemben, hogy egyedül vagyok az erdőben, mindenkitől távol és otthon három gyerek meg feleség vár rám
Használt 14.3 kWh LifePo akkuk eladók ... Passzív ház klímás fűtéssel, 2011 - | Napelem, 2013 - | Tesla, 2019 - ...
-
Because
őstag
válasz -=RelakS=- #76734 üzenetére
erről a tegnapi piacozás jut eszembe.... a csóka nulla kézzel a kormányon és az ölében 2 tálca tojást szorongat aztán úgy tekert a főúton itt Tatabányán
-
Strezi
őstag
Na, arról beszéltem amit linkeltél Nem kell ehhez fixi
Jó tipp, hogy ne a piroslámpánál kezdjük el gyakorloni Enyhe emelkedőn és legyen hely mindkét oldalon bőven.
Használt 14.3 kWh LifePo akkuk eladók ... Passzív ház klímás fűtéssel, 2011 - | Napelem, 2013 - | Tesla, 2019 - ...
-
StLui
veterán
Mondjuk onnan jutottam el idáig, hogy az volt a terv a feleségemmel, hogy megint "meglepjük" egymást, mint 20 éve, egy-egy szuper trekkinggel. Mondjuk 20 éve tényleg meglepetés volt mindkettőnknek, és amai napig használjuk a bringákat.
Mindenről Runner_fxr tehet mert elküldött a kamraerdei tesztnapra, és rájöttem ez olyan élvezet mintha nyáron snowboardozhatnékKönyvelőirodába önállóan dolgozni tudó könyvelőt, bérszámfejtőt keresek Dunakeszire
-
-=RelakS=-
veterán
Kevésbé dekoratív látvány, de ez is jól megállt a pirosnál
Itt streamelek játékot időnként: https://www.twitch.tv/relaks__
-
StLui
veterán
"mert stabilabb, biztonságosabb, jobban tolerálja a hibákat."
na de nekem ez a lényeg, nem most, az 50. évemben akarom elkezdeni a csonttörést, legalábbis minimalizálnám a lehetőségét amennyire lehet
A videóhoz: ilyenen le szeretnék jönni előbb, utóbb közel ilyen tempóban, csak gondolom csúnyábban
25 éve csak snowboardozom, előtte 15 évig sieltem, ratrakolt pályán lemenni olyan nekem mint montival aszfalton, tegnap is volt ilyen szakasz, szükséges rossz, összeköti az élvezetes részeket. Ezt csak azért írtam, hogy értéstek nem ijedek meg egy kis! extrémitástól, sajnos boarddal sem tudok nagyon ugrálni, de pl most, hogy a fiamat tanítottam volt időm megtanulni a pályán a lassú menetekben a másik lábammal előre is menni, és nagyon élveztem[ Szerkesztve ]
Könyvelőirodába önállóan dolgozni tudó könyvelőt, bérszámfejtőt keresek Dunakeszire
-
6030D
őstag
Szerintem ha kipróbálsz egy merevet is ott, ahol a fullyval mentél, rájössz, hogy kell-e neked a több.
Runner azért ajánlja a fully-t, mert stabilabb, biztonságosabb, jobban tolerálja a hibákat. Ebben teljesen igaza van (megcáfolni nem tudom, nem is akarom, mert nem mentem még terepen fullyval), de én csak a saját szemszögemből látom. Szerintem itthoni túrázásra felesleges a fully. (nem akarok megint vitát indítani, csak leírtam ) Te meg lennél elégedve magaddal, ha csak olyan sebességgel járkálnál a lejtőkön egy merevvel, mint a srác 3:30-tól a videóban? Én igen.
Ha számít a pénz, esetleg vedd hozzá a szervizköltséget is.
Én nem akarlak lebeszélni a fullyról, csak a saját véleményemet mondom el. Nem tudom a régi montid milyen. Nekem sokszor oldott már meg olyat magától a bringa+gumi, hogy a korábbi tapasztalataim alapján azt hittem esés lesz belőle, de nem. Pedig az merev. Technológiában szerencsére már mind elég fejlett.(#76713) ivana : Trackstand
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
StLui
veterán
hardtail, vs fully kár hogy egy kukkot sem értek belőlük, a franc már megint az angolhiányomba
Az időeredményket értettem persze, csak pont az nem érdekelne. Csak az, hogy melyikkel tudok nagyobb biztonsággal lejönni ha már forszírozom a tempót. És azt hiszem Runner_fxr is ezért javasolja a fullyt-
Viszont egyedül a pénz terelne a merevvázas felé, arra nem költenék 300-nál többet, ha 600 akkor már Giant Trance 2, vagy Canyon Spectral Al 5.0 amit Runner_fxr javasoltKönyvelőirodába önállóan dolgozni tudó könyvelőt, bérszámfejtőt keresek Dunakeszire
-
Doki-HUN1978
senior tag
Az a hátrafelé egykerekezés nem gyenge.
[link]"A szórakozottság a zsenik erénye"
-
6030D
őstag
Mondom én, hogy a HHH-re nem kell fully.
BringabandaMerida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
6030D
őstag
A kerék szétszedését én sem számoltam, azért írtam, hogy innentől. Videót kérünk, meg világbajnoki érmeket! Ma/holnap vár rám egy ragasztás, majd stopperelem.
Strezi : pedig azt hittem van valami jó forrásod, rendeltem volna én is egy kartonnal. Menj be most egy üzletbe, hogy 300-ért kérsz 29"-os belsőt. A Slime-ra meg írtak már minden félét, ezért én nem raktam bele. Neked melyikben van? Ha a 26"-ban, akkor presta v auto?
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
veterán
válasz Runner_fxr #76659 üzenetére
Egyébként nagyjából normális lenne, ha nem bemelegített térd roppan terhelésre, míg bemelegedik?
Everybody lies.
-
Strezi
őstag
CST "minőségi" belsőim vannak a polcon, nem ma vettem őket... Azt hiszem nem vagyok képben a mostani árakkal
De, akkor csak még jobb befektetés volt a Slime 2500Ft-ért a gumikba Amúgy meg nekem nem annyira kardinális a defekt probléma, pláne nem több egyszerre. Talán a Mátra maraton volt az egyetlen, ahol kevés volt a kettő pót belső és húszpercenként pumpált lassú defekttel fejeztem be ...
[ Szerkesztve ]
Használt 14.3 kWh LifePo akkuk eladók ... Passzív ház klímás fűtéssel, 2011 - | Napelem, 2013 - | Tesla, 2019 - ...
-
---Lasali---
Közösségépítő
válasz Runner_fxr #76703 üzenetére
Pedig rengetegen mennek javított vázzal, van aki nem is tud róla, hogy azzal megy...
Versenyzőknek is sok vázat javítanak, karbonostól tudom pl hogy karbon villanyak törés javítás az hétköznapi rutin neki, arra mondjuk marha kíváncsi lennék hogy csinálja..
Mi is javíttattunk meg vázat, aminek a támvillája végig volt repedve, és boldogan használják. -
ivana
Ármester
A kerék szétszedése nincs benne, azt direkt nem számoltam bele, mert úgyis kell ha cseréled, szóval azért a két három perc... Én víz nélkül is megtalálom ami jóval egyszerűbbé teszi, hangra megvan, utána ragasztás, két percig szorítom és kész is felfújni úgyis csak belrakva szabad, mert a nyomás véglegesen rárakja a foltot, ha felfújod előbb simán elereszthet.
A kerék szétkapása is erősen változó Outi elsős kereke 3 perc, dobfékes első kerék minimum 10 szétszedni és összerakni lehet akár 20 is, ha nem akar beállítódni rendesen.[ Szerkesztve ]
-
geotigris9
tag
válasz szatocs #76714 üzenetére
Azt vedd hozzá az oldás beállításához, hogy a pedál is és a stopli is a cipőn kopik. Úgy érdemes beállítani, hogy új cuccoknál a lehető leggyengébbre idővel ha már kopik lehet feszíteni a rugókon, hogy nehezebben oldjon ki. Az a lényeg ha maxon tolod neki ne oldjon ki magától ha nem kell, viszont ha ki akarsz lépni a pedálból mimnél könnyeben oldjon ki.
(#76719) 6030D Érdemes hintőport rakni egy kicsit a külsőbe és úgy belerakni a javított belsőt. Így nem ragadhat össze a ragasztás környékén a külső és a belső. Valamint jobban helyére mehet a belső felfújásnál mert nem tud megtapadni esetleg. Normálisan be tudod állítani a külsőt a belsőn ez főleg outis guminál lényeges, hogy jó legyen a futó felület ne legyen csálén felrakva a külső. (Persze montinál is.)
(Saját módszer, hogy hintőpor helyett füstölőnek a hamuját használom, ha erdőben vagy út szélén javítasz az útporával egy kicsit bekenem a foltnál ne hogy összetapadjon az is megteszi esetleg a kis védő nejlont rajta hagyod a folton. Másik az sem árt ha a folt is kap egy kis ragasztót biztos ami biztos alapon.)
[ Szerkesztve ]
((( Hallgass Szabad és Független Tilos Rádiót FM90.3./Tilos.hu Mert megéri! )))
-
6030D
őstag
2-3 perc? Kerék szétszed, külső megnéz benn van-e még a tüske. Innentől belső felfúj, vízbe bele v a szájas móka, lyuk megkeres, víz töröl, ha volt rajta, levegő ki, csiszol, ken, papír szerint vár 5(?) percet, összenyom, vár, fólia le. Felfúj, vízbe bele, hogy sikerült-e? És innentől van az, mintha beraknád az új belsőt. Lehet, hogy nem 20 perc, ha századszorra csinálod, de nem is 2-3. Azért írtam 20-at, mert a múltkor is megszóltak, hogy keveset írtam a hajtástisztításra.
A váz meg nem gyárilag muffolt volt, hanem csak fém betéttel javították.
[ Szerkesztve ]
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
StLui
veterán
válasz Runner_fxr #76693 üzenetére
Jó is volt nagyon a túra, ez az Anthem az egyetlen 27,5-es fully ami most bérelhető náluk, onnan a Trance érdekelne, mondtam is a srácoknak, hogy transzban vagyok Amúgy meg te válaszoltál folyamatosan minden kérdésemre. Csak azon csodálkoztam, hogy te voltál az egyetlen szinte aki a konkrét kérdésemre válaszolt!
Könyvelőirodába önállóan dolgozni tudó könyvelőt, bérszámfejtőt keresek Dunakeszire
-
ivana
Ármester
válasz szatocs #76714 üzenetére
Nyáron volt egy időszak amikor minimumon használtam, mert sikerült belerugnom egy széklábba és megzúztam az egyik lábujjam, orvos azt mondta ezzel nem lehet mit csinálni majd elmúlik... Akkor se oldott sose véletlenül, pedig normál esetben elég keményre szoktam állítani.
-
szatocs
őstag
válasz geotigris9 #76712 üzenetére
Nem szoktam szerencsétlenül, most is csak a kavicsos-saras terep miatt sikerült ilyen szépen. De a következő az lesz, hogy elkezdem lazítani az oldást. Aztán nehogy orrba rúgjam magam induláskor.
Terepen sem szoktam esni, az elmúlt 3 hónapban volt 3 esésem, ebből 2 volt terep, pont az utolsó rosszul is esett. SPD előtt 2009-ben volt az utolsó esésem, azt megúsztam karcolásokkal.
(#76707) Strezi - Itthon gyakoroltam, de nem eleget úgy tűnik. Nem tudom, hogy mi a jó oldási erő, de eddig mindig azt olvastam-hallottam, hogy a lehető legerősebb, ahol még biztonságban érzem magam. Na most ez egy olyan dolog, hogy mindenkinek más. Nekem rossz eszerint. Egy helyben állással sincs gondom.
[ Szerkesztve ]
=== Szatocs ===
-
ivana
Ármester
Trackstandelni fixin lehet máson nem nagyon, az nem SPD-s dolog, hanem fixis (persze fixizni is lehet spdvel, meg strappel stb. taposóval tilos).
Az a 80 perc többlet munka erősen túl becslés Egy belső ragasztása (a csere időt nem számolva csak a ragasztást) 2-3 perc max.
A muffolt karbon amikor alu muffot használtak karbon csövekkel erősen hirhedt és no go kategória, ha jól emlékszem javítani is nehezebb, mert a karbon alu kapcsolathoz valami spéci ragasztó kell és azt nehéz beszerezni, a másik, hogy sok év alatt lelazul, na ilyen manapság szerencsére már nincs. Szóval ha valaki muffolt karbont lát olcsón fusson, és vegyen valami rendes acél/alu vázat inkább, lassan a legolcsóbb normális acél az aelle alatt van ezeknek az ára...
[ Szerkesztve ]
-
geotigris9
tag
válasz szatocs #76687 üzenetére
Szokni kell én is az elején még elég sűrűn estem vele volt sok "krumplizsák" esés is csak azt tudom mondani gyakorolni kell. A végén ha már teljesen berögzül és nem fogsz gondolkodni rajta hogyan kell oldani, ha nem ösztönből jön akkor nem igen lesz nem oldásból eredő esés. Ha meg nagyon szerencsétlenül szoktál esni és sokat akkor meg nagyon elgondolkodnék test protektorok használatán.
(Ha már ösztönös az SPD használata oda fogsz jutni idővel, hogy nem szívesen mész még alkalomadtán sem taposó pedállal. Most, hogy kinél ez menyi idő intervallum lesz a berögzülés az egyéntől függ. A legjobb ha több bringát is használsz akkor mindre legyen SPD pedál rakva.)
((( Hallgass Szabad és Független Tilos Rádiót FM90.3./Tilos.hu Mert megéri! )))
-
6030D
őstag
válasz Strezi #76707 üzenetére
Az SPD résszel egyet értek. Nincs valami edzés összefoglalód régmúltból, technika fejlesztésre? Mint a trackstand, meg ilyesmi. Ha már tekerni nem lehet minden nap, akkor ilyennel elszórakoznék.
A belsőcserénél azért nézd azt, kinek mennyi egy belső a fizetéséhez viszonyítva. Egy normális belső boltban 1500-2500 Ft. Volt olyan, hogy egy héten volt 3 defektem. Én is inkább megfoltozom. Ha nagyon akarom, akkor meg tudnám venni az újat is, de minek, ha egyszer két belső árából vehetek egy új láncot. Te máshogy számolsz, mert gondolom órabérben dolgozol, otthon is, így szerelés helyett pénzt is kereshetsz, és jobb az órabéred, mint amennyi egy gumicsere anyagi vonzata. De van akinek ez is spórolás, és otthon nem is tud pénzt termelni, ezért nem veszteség, ha 20 perccel többet szöszmötöl vele a szabadidejében. És max 100 Ft anyagárból megoldja az 1500-2500 Ft-os cserét. Ha két foltig megyünk guminként, akkor akár ~9600 Ft-ot is spórolt, 80 perc többletmunkával. Az meg már nem olyan sz@r órabér.
geotigris9: minek zárja be a kocsit, ha egyszer a bringát sem lopják el, amit múlt héten ott hagyott? 2:25
ivana: nem azért írtam, hogy régi, hogy jobb, hanem hogy vastagabb lehet az anyag, ezért könnyebb összefoltozni, szerintem. Azt hiszem húztak a vázba valami fém betétet és ahhoz ragasztották a karbont, meg kívülről összedolgozták.
[ Szerkesztve ]
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
ivana
Ármester
Karbonra nem igaz, hogy a régebbi bármiben is jobb lenne...
Strezi: A flying dismount se rossz SPD-vel kicsit nehezebb, mondjuk férfivázas kontráson még durvább, ahhoz már tényleg rendes gyakorlat kell...
Én szoktam belsőt foltozni ha lehet, úgyis meg kell nézni hol a lyuk, hogy nem maradt-e a gumiban tüske, utána meg az az 1-2 perc semmiben nem több, a belsők ára jelenleg pedig elég brutál errefelé lassan ilyen 1200 körül van outiba bármilyen értelmes márka (főleg cst, mindig cst használok bevált ) A hajtogatós a tanyabikeomba nem opció, outin meg ballonos 25-ös cst van mert túrázni használom az sincs kevlárosban. -
Strezi
őstag
Csak sajnálni tudom, akinek az SPD-több gondot okoz mint élvezetet Igen, gyakorolni kell vele, és fontos hogy elég lazára legyen beállítva. Nekem talán a legfontosabb allatrész a terepen.
Egy jó gyakorlat pl. sima úton megállás, úgy hogy mindkét lábbal egyszerre ugrasz ki és érkezel le. Jól bevési a bokafordítást. Ugyancsak fontos az egyensúlyozás, meg kell tudni állni egy helyben mondjuk városba lámpáknål. Ez terpen is segít abban, hogy előre tudd mikor nem tudod már testből korrigálni a dőlést, több időd lesz oldani. Engem országutisok okítottak, és alap volt hogy az ember nem dől el ha megáll mint egy krumpliszsák. Akár otthon lakásban is lehet gyakorolni a bringán az üvegasztal meg a kristályos szekrény között
Gumileszedő, az mi? Érdemes kkcsivel többér megvenni a kevlárszalagos külsőket és akkor kézzel lehet levenni. Jó tanulás itt is, ha emberfia váltogatja pl. Az országitis meg a terep külsöket. Nem mindig volt olyan luxus hogy kereket vagy bringát cseréljek Ugyancsak, nem biztos hogy aki nem foltozgat belsőt az nem is tud, csak pl. többre értékeli(már) az idejét annål, hogy egy háromszáz forintos cserealkatrészt javítson
[ Szerkesztve ]
Használt 14.3 kWh LifePo akkuk eladók ... Passzív ház klímás fűtéssel, 2011 - | Napelem, 2013 - | Tesla, 2019 - ...
-
6030D
őstag
Akkor a videó: méhecske
StLui: én még mindig azt mondom, hogy próbálj ki előbb egy merevet ugyanazon a túrán. Ettől függetlenül a linkelt karbon Ghost és a korábbi Giant is jó lehet.
szatocs & szjoci: ha 520-as a pedál, akkor 3000-ért átveszem, ha nagyon útban van.
Runner_fxr: egy ismerősöm maratonozik javított Merida karbon vázzal, a tám- vagy láncvilla törött el, nem tudom pontosan, de nincs vele baja. Mondjuk az nem egy mai váz, lehet, hogy vastagabb eleve benne az anyag, így jobban is javítható, mint a vékony mai vázak.
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
szatocs
őstag
válasz Jester01 #76699 üzenetére
M betű nincs rajta, de így néz ki.
(#76700) -=RelakS=- - pont a héten lazítottam rajta, lehet még nem ártana kicsit.
=== Szatocs ===
-
Runner_fxr
Ármester
válasz ---Lasali--- #76702 üzenetére
Én azért nem szívesen ülnék vissza egy javított karbonvázra. Nyilván egy beszakadt csövű alura se, de ott inkább a horpadás a jellemzőbb, ami meg annyira nem gáz.
-
szjoci
őstag
válasz szatocs #76687 üzenetére
Nálam is porosodik már lassan egy éve a polcon... Egyszerűen nem tudtam ösztönös mozdulattá tenni az oldást, ha nem volt vészhelyzet akkor szinte biztos hogy eszembe volt és oldottam időben, de ha hirtelen kellett (volna) oldanom akkor az esetek zömében csak le akartam lépni róla. Ezt követte a pánik, majd jobb esetben sikerült kitépnem a lábam, rosszabb esetben borultam. Az utóbbiból volt több
De még egyszer tutira neki fogok ugrani, mert amúgy nekem is bejönJobbulást!
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Autós topik
- iPhone topik
- Apple asztali gépek
- Klímaváltozás, természetszennyezés
- Ninebot Max G30E II elektromos rollerrel Hajdúszoboszlóról Berettyóújfaluba
- Szólánc.
- Asszociációs játék. :)
- Fűzzük össze a szavakat :)
- AMD Navi Radeon™ RX 7xxx sorozat
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest