Hirdetés
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- GoodSpeed: Segway-Ninebot F3 E elektromos roller.
- sziku69: Szólánc.
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- f(x)=exp(x): A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
- ubyegon2: Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- Parci: Milyen mosógépet vegyek?
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- bacsis: Támogassááá', hogy ingyenesek maradhassúúúúnk!!!!
- Magga: PLEX: multimédia az egész lakásban
-
LOGOUT
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
Fall-N
veterán
válasz
BusinessGuy #293292 üzenetére
Ha az egyik oldalon jó a távolság, a másikon meg nulla, akkor a féktest pozíciója nem jó. Be kell állítani, hogy kábé egyforma rés legyen a tárcsa mindkét oldalán. Könnyebb beállítani, ha visszanyomja az ember a dugattyúkat. Utána úgyis beáll, ahogy kell neki.
-
-=RelakS=-
veterán
válasz
Khelben #293285 üzenetére
Nem dől össze a világ, ha nem takarítod le, főleg csöpögtetös wax esetén, de ajánlott.
Olajos cucc, szerintem kiröhögi a vizet. A korábban említett brigéciol, vagy benzin is megteszi. Zsírtalanítók is szóba jöhetnek, de az zsákbamacska. Ami nekem a SRAM-ot pucolta, az a KMC-hez hozzá sem szagolt. (Mondjuk a KMC kissé fura állat, keress rá a topikban)
-
BusinessGuy
őstag
válasz
Hasaggymeg #293293 üzenetére
MT200-as kar (elméletileg) UR300-as féknyereg. Ami gyárilag rajta volt az Attention SLX-en. A tárcsa biztos vastagabb mint a gyári volt. De szerintem begurulok vele hogy ránézzenek, úgyis megyek cuccokért a boltba. Az első fék hibátlan lett (elöl MT200-as nyereg van), a hátsó szarakodik mindig.
-
bigmasterg
addikt
Sziasztok,
Kilimanjaro X FACT29 LTD XT 250k-ért éri? Szabad ilyet venni?
Felszereltségre elég jónak tűnik, cserébe noname.Pl néztem CUBE AIM EX -et is, ami jobban néz ki, jobban csengő név, de a Kilimanjaro papíron kicsivel jobban felszerelt, meg olcsóbb is.
-
arpivw81
tag
Sziasztok! Remélem kapok egy kis segítséget. Kinek milyen elázás elleni védőkabát vált be? Áttérek a kerékpárral való munkábajáráshoz és nem szeretném,hogy én és a hátizsákom elázzon. Tudnátok ajánlani ami bevált? Link is jöhet. Köszi szépen
-
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz
BusinessGuy #293276 üzenetére
Milyen fék, lehet állítani rajta a fogáspontot? Ha nem sok a olaj a rendszerben ezért nagyon rajta állnak a betétek a tárcsán (vagy újak a betétek, vagy vastagabbak mint korábban, vagy vastagabb a tárcsa, vagy, vagy...) Pici folyadékot le kell csapolni a rendszerből, vagy légteleníts ki és az esetlegesen távozó buborékok pont elég helyet szabadítanak fel egy kissé szellősebb tárcsa/betét helyhez.
-
BusinessGuy
őstag
válasz
Fall-N #293284 üzenetére
Szög egyenes a tárcsa, mt900-as. Az egyik oldalon vegig ott van egy hajszálnyi rés (alávilágítva látszik) a másik oldalon szinte végig nulla. Fél mm tuti nincs egyik oldalon se. Lassan tekerve hallani hogy végig "simogatja) illetve egy ponton hangosabb - pont annyira ér bele hogy legyen egy kis hangha de ne fogja szinte semennyire, hosszan pörög a kerék ha forgatom.
Ezért gondoltam hogy esetleg a felcsiszolás az égetés után nem lett egyforma vagy nem tudom. -
szuszinho
őstag
10-es lánc gond nélkül használható 9-es rendszeren?
-
Tin
veterán
válasz
Khelben #293285 üzenetére
Dobozból kivéve egyből takarítsd le és waxold be szerintem is. A gyári "zsírt" könnyebb leoldani, mint amikor már szennyeződött. Két kör Brigéciol (D3!) vagy petróleum lehozza, utána pedig izopropil alkoholba áztasd be kétszer, persze rázogasd közben. Aztán szárítás és jöhet a wax.
-
Khelben
nagyúr
Láncot kell cserélnem a héten. A gyári Shimano lánc alapból le van kenve valamivel, ami pár tekerésre elég szokott lenni. Utána ezt is le kell pucolni benzinnel, ha waxolni akarom? Vagy ami rajta van gyárilag, az valami wax-szerűség és jobban lejön forró vízzel?
-
Fall-N
veterán
válasz
BusinessGuy #293276 üzenetére
Vagy 8-as van a tárcsában. Rosszabb esetben olyan nagy a görbeség benne, hogy hol az egyik, hol a másik oldalon ér bele. Az RT-66-os Shimano tárcsák sem voltak szög egyenesek a dobozból kivéve, ami elég gáz, már csak azért is mert a kínai, fel árú Ashima a mai napig az, pedig azt egy ideig egy oldalon nyomta a régi mechanikus tárcsafékem. De ahogy olvastam az RT74/76-tal is előfordulhat. Legközelebb BBB tárcsákat veszek, egy árban van az RT66-tal. Ha már bevált tőlük a fékbetét, gondolom a tárcsájuk sem lehet rossz.
-
Fall-N
veterán
válasz
velizare #293271 üzenetére
Sosem veszek gyári bringát. Eddig csak épített volt, nekem sokkal jobban megéri, mint megvenni újan és utána nem kell kicserélni a fél biciklit, meg otthon tárolgatni a leszerelt cuccokat, mert mostanában nem pörög annyira a használt piac. Tavaly és tavalyelőtt szinte mindent el tudtam adni, most megállt az egész. Jó az a Triban, de nem venném meg. Szerencsére csak S és az XS érhető el, így nem kap el az ihlet, hogy megvegyem. (Miért nincs a sötét narancssárgáról kép? Ejnye Decathlon!) Bár ahogy nézem, ennyi pénzért elég korrekt a Triban.
-
Fall-N
veterán
válasz
flash- #293259 üzenetére
Videókon be szokták vizezni a vázat és úgy rakják fel a védőfóliát, bár lehet fajtája válogatja. Nekem BBB volt itthon, ezt használtam el két vázra. Nagyon jó minőségű, gél fólia. Könnyen, nyom nélkül el lehet távolítani (régi vázról szedtem le). Ez is teljesen levegő mentesen felment, én szárazon raktam fel. Ez nem nagy méretű fólia volt, hanem apróbb darabok + láncvédő (igaz volt egy nagyobb méretű az alsócsőre is, de azt feldaraboltam az előző vázra, ahol kidörzsölhette volna a bowdenház és fékcső a vázat). Ebből is van matt és fényes. Árban 4-5 ezer Ft, de van egy kétezer Forintos, abban 3-4 cm átmérőjű pöttyök + láncvédő van. Ezt árult a helyi bolt is, így ezt vettem, de tapintásra látszott, hogy jó minőségű.
-
Toobee
veterán
válasz
stickermajom #293253 üzenetére
Jól hangzik! Canyon mellé nézel hosszabb utas bringát?
-
MPowerPH
félisten
válasz
parandroid #293258 üzenetére
Megvolt.
Mar itthon vagyok. Kozben meg beszedtem egy kis rotat is, szoval megvolt a 3 nap kaja nelkul. Most kezd elmulni.
Drotoztak, nem tort semmim, csak a kulccsontomat tarto szallagok szakadtak. 6 het felkotott karral. Azert ha nem faj, 3 het mulva mar bringara ulnek.
Kedden kiszedik a varratot, mehetek futni. A semminel az is tobb. -
ZolkoW
őstag
válasz
BusinessGuy #293276 üzenetére
nincs kéznél bicikli, de emlékeim szerint mondjuk a fél mm oldalanként, ami nagyságrendileg egészséges egy kiengedett hidrós féknél. esetleg kicsit több.
ha amúgy egyformán mozog mindkét oldal, akkor a féktest pozícionálásával lehet középre játszani, de alapból nem szabadna beleérnie sehol. -
flash-
veterán
Velotech Pro 1600 vagy Velotech ultra 1600?
mi a különbség?
előbbi talán nagyobb fényen bírja a 8 órát mint az ultra a 7 órát? -
fattyu
veterán
válasz
ZavaBalazs #293275 üzenetére
ez a tipikus hirdetés amiről az jut eszembe hogy asszony beszólt túl sok a bringa adj el.
hát én hirdetem de senkinek nem kell drágám.ennyiért vettem majd 4 kilóval könnyebb full ultegra outit....
-
BusinessGuy
őstag
Lecsekkoltam ma a hátsó féket, az egyik oldalon van egy hajszálnyi rés a tárcsa és a pofa között, a másik oldalon nulla, ott ér bele szakaszosan.
Az esetleg elképzelhető hogy miután a gyári tárcsával sikerült megégetnem a féket, felkerült az új hütött tárcsa, a fékpofákat pedig megcsiszolták de nem lett teljesen egyforma emiatt jött elő pár intenzivebb fékezés után hogy az egyik oldal beleér a másik oldal meg nagyjából most van ideális távolságban a tárcsától? Ezt a kb ezredminimétert nem tudom beállitani hogy ne legyen beleérés.... -
ZavaBalazs
őstag
-
mauimagic
senior tag
válasz
Because #293264 üzenetére
4,4 kg-ot írnak villával, aki árérzékeny annak elfogadható, vagy tényleg egy retró gépet kell felújítani.
Az a baj, hogy alap cuccokkal, normális kerékszettel építve így is 200-ba áll meg egy acél Csepel vázas gravel, ami lehet hogy használható lesz, viszont eladhatatlan.
Ennyiért meg simán ki lehet fogni használt v-fékes CX gépeket, jó felszereltséggel, neves gyártótól. -
stickermajom
addikt
válasz
Hasaggymeg #293262 üzenetére
Dehogy, az ő stílusa a jó! Nem kell megállni.
-
Because
őstag
válasz
Hasaggymeg #293262 üzenetére
-
Ringman
félisten
válasz
Because #293260 üzenetére
Nem sokkal nehezebb mint bármelyik neves acélváz
2 kiló alatt vannak a tárcsafékes modellek is (villa nélkül), top felnifékesből 1700g alatti vázak is voltak, wilier superlegera is ott körül van.a tange PG csöves túrabiciklim az elég nehéz, villával talán 3,5 kiló fölött volt (de ezek szerintem 140-150 kilóra lettek tervezve), de nem emlékszem már rá, szerintem nem írtam fel sehová. nyárra felrakok rá egy 40c-s külsőt, sajnos nem megy a tubeless.
-
Because
őstag
válasz
mauimagic #293256 üzenetére
38-as tuti. Most 32-essel használom, de egy álom a nemrég épített full alu montihoz képest, pedig azon 2,25"-os gumik vannak.
Nem sokkal nehezebb mint bármelyik neves acélváz, ilyen-olyan csövekből.
Tárcsaféket hiányát se érzem, pedig télen is hajtom. Eddig az én stílusomban mindenhol meg tudtam állni (900ft-os fékpofákkal). -
flash-
veterán
"Fóliázás" (aka védőmatrica felhelyezés):
na megvolt a fóliázás akit érdekel a téma
a Rose tube protector sokat nem ér, először azt tettük fel, levegős, eléggé látszik is, nem minőségi,azonnal le is kaptuk,gondolom többzsör ezek nem használhatóak,szóval kuka lesz.aztán jött a Zéfál Skin armor na az zseniális. gyönyörűen felment, nem levegős, tökéletes.
nem tudom meddig érdemes hogy érjen, ebből az M-et vettem, kb az alsócső feléig ér, aki gondolja esetleg veheti az L-est bár az ha szélesebb akkor oldalról is látszhat(le kell mérni), annyira úgy már nem mutatós matt vázon. (talán mondjuk van belőle matt változat is)
szóval ezt ajánlom, könnyen egyszerűen ragad, nem kell hajszárító semmi. nyilván előtte legyen tiszta a váz és kész.Montinál hova érdemes?
gyárilag a Rose-on volt a láncvilla lánc felöli oldalán.
mi tettünk az alsócsőre,+alsó konzolra
meg a fejcsőre egy kicsit ahol a kábel hozzáér,illetve ahol a támvilla a nyeregvázcsővel találkozik ott a másik kábel érintkezés oda is ment egy pötyi+hajtókarra hogy a cipő ne koptassa és ennyi. de amúgy hova érdemes még? támvillára érdemes hosszút végig? egyéb? hol -hova verődik fel a kő egy montin? -
Kro
tag
válasz
parandroid #293248 üzenetére
Én a 35-öst a fitness-en úgy érzem mintha a felnin gurulnék. Alu váz+villa sem segít sokat ezen.
-
axlfsi
veterán
válasz
Hasaggymeg #293243 üzenetére
Hasaggymeg
-
Ringman
félisten
válasz
parandroid #293248 üzenetére
eltérő igényekről beszélhetünk itt, a nuroadot "outi módban" 32-es gumival használom, de a következő külső az 35-ös lesz
a monstercrosson meg 2,2"-es race king van, ez a "gravel" gumim innentől
-
Ringman
félisten
válasz
parandroid #293242 üzenetére
szoktam nézegetni a használt felnifékes bringákat, de a hirdetők jó része nem írja le, h mekkora külső fér el a bringában (ill. fotókról sem látszik, h mekkora külsőkkel szerelt), a gyártók többsége meg olyan szinten szarik mindenkire, hogy pár éves modellekről konkrétan semmilyen adat nem lelhető fel, így hamar meg szoktam unni.
-
Fall-N
veterán
válasz
Ringman #293239 üzenetére
Áá, nekem elég lenne egy Csepel Rapid ALU [link]
az kijön 80-90ezer Ft körül villával. De egy karbon villa pluszban még 30-50ezer Ft. Vagy ott a TorpedAL is, az 70-80k körül van. Nekem nem kéne szuper - aero váz.parandroid: Igazad van, mondjuk felnifék már nem kéne. Túlságosan megszoktam az XT/Alfine erejét és adagolhatóságát.
Na meg amit Ringman írt, széles kerék miatt sem árt.
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz
parandroid #293222 üzenetére
A címkét látja.
-
parandroid
félisten
válasz
Fall-N #293236 üzenetére
Azért ne essünk túlzásokba, egy full gyári, alap tiagrás országútit most is meg lehet csípni 1000 euróból, arra már csak akkor kell költened, hogy neked nem 'elég' az a váltás, vagy kell egy jobb kerékszett, vagy ilyesmi. Használtan meg gombokért mennek a felnifékes, tiagra/105 gépek, nem mai darabok, de őszintén... Nekem is a 3 országútiból kettő felnifékes (jó, mondjuk a görgőn olyan mindegy), egy tiagra, kettő 105, és csak az egyik karbonvázas. Nem mondom, hogy nem érzem a különbséget, de hogy megért-e 3x annyi pénzt új áron, azt csak azért mondom, hogy igen, mert ilyet akartam, és kész, szóval nekem megérte. De tekerés közben hogyan lenne már valami 3x jobb? Ok, erősebb, határozottabb, jobban adagolható a fék, ez talán a legfontosabb különbség, másodiknak hoznám azt, hogy a karbon váz azért komfortosabb, harmadiknak meg ott a súly, ami a mi szintünkön olyan mindegy, amikor a teljes rendszer 10,1 kg, vagy 11,3. Ilyen apróságok meg, mint geo, szín, vagy menőségi faktor meg luxusprobléma, lássuk be.
p
-
Ringman
félisten
ha valaki túrabiciklit akar építeni, ez jó áron van:
8bar PANKOW Steel V1 - TOURING - Frameset
s-es méret, lehet villa nélkül is venni, abból lehet olcsóbb vagy jobb/acél/karbon villát is venni. koskormányosnak jó, mert kicsi a reach. + jó magas a váz (606 mm-es stack)
-
-
parandroid
félisten
válasz
MPowerPH #293227 üzenetére
Te nem ezt a quickfit bike adaptert keresed?
Amúgy neked azok alapján, amit írsz, egy edge-re van szükséged. Nagyon szívesen.
p
-
parandroid
félisten
válasz
axlfsi #293225 üzenetére
Ja, bocs, nem láttam mobilon az eredeti hozzászólást, azt hittem, valami vicces facebook posztot linkelt a kolléga.
Simán lehet amúgy szar, decathlon is ezer beszállítóval dolgozik, meg mindig váltogatják őket, ha valaki aláígér, lehet, hogy valamelyik beszerző benézett valamit, mielőtt lesajátmárkázták a cuccot, vagy csak franciásan lazára vették a QC-t.
p
-
Fall-N
veterán
válasz
MPowerPH #293216 üzenetére
Igazság szerint ha lenne rá, sem vennék két millióért outit.
Ez a baj a műfajjal, hogy építettem magamnak egy középkategóriás MTB/cross trekking keveréket, ami kijött 400ezer Ft körül, úgy hogy minden alkatrésze új volt. Ezt outin nem lehet olcsón megúszni, mégha alu váz lenne és alap Tiagra hajtás és váltás, bár én 105 alá nem mennék szívesen. Az alkatrészek is túlárazottak, elég megnézni a GRX fékek, váltók árát, pedig kötve hiszem, hogy jobb lenne egy SLX/XT szintnél (de még lehet a Deorenál sem, ha már terepre is való).
-
zsamiatt
őstag
válasz
MPowerPH #293233 üzenetére
Nem tudom mar mert nem hasznaltam mostansag erre. De aszem feldobja hogy merre menj mint egy navi arra az idoszakra csak a navi adatok latszodnak. Nem kell folyamatosan a navi kepet nezned, eleg ha szol hogy valamerre menni kell. Persze nezhetsz navi kijelzot is folyamatosan. De engem mondjuk nem erdekelt folyamatosan csak ha esemeny van. Ha meg eltevedtem baromira nem a sebesseg volt a legfontosabb nekem
-
MPowerPH
félisten
válasz
zsamiatt #293232 üzenetére
Kenyszermegoldas...
De a sebesseged nem latod, ha megy a navi, nem?
Anno, amig nem ismertem a Mecseket, sokat hasznaltam a funkciot, es tette a dolgat. Igaz ez csak Fenix 6X. De ugy emlekszem, a kijelzon vagy a navi ment, vagy az egyeb adatsorok, amiket beallitottam.A Varia Edge -el parositva talan meg azt is irja, mennyire van a jarmu. De lehet, ezt rosszul tudom.
-
zsamiatt
őstag
válasz
MPowerPH #293229 üzenetére
Waypont alapjan egesz jol lenavigalt eloszor a buban. Mondta mikor jobbra mikor balra ilyesmi. Visszont a korlatai is elojottek, hogy egy ennyi waypontos cucc mar nagy neki, egyszer-ketszer lefagyott tole a fenix 7. Meg aszem max 200 pont lehet ez meg tobb volt. De hasznalhato.
-
MPowerPH
félisten
válasz
zsamiatt #293228 üzenetére
A navit oraval nem eroltetnem orszagutival. Erdoben tok jo az osvenyeken, meg montin a sebesseg, pulzus masodlagos. Orszagutin kell legalabb e ketto adat, azt meg nem latod, ha navigal az ora, kicsi az a kijelzo. A Variat nem tudom, tudja e kezelni. Ki is ir mindent?
Na, akkor Varia pipa. Ennek utan sem neztem.
Most akkor megyek Variat venni.
-
MPowerPH
félisten
válasz
parandroid #293224 üzenetére
Tovabbra sem ertem, miert nincs egy adapter, amibe beleficcen az orad, a szijnak kialakitott tengely fogna. Azt meg csak siman ra kellene pattintanod a dedikalt Garmin tartora. Nekem ez hianyzik. A sebesseg, es a pulzuson kivul mas nem erdekel, a tobbi mellekes, ha kivancsi vagyok, akkor gorgetek.
-
axlfsi
veterán
válasz
kenguru99 #293218 üzenetére
Köszi az észrevételt, kár, hogy nem néztem utána vásárlás előtt, de nem fogom megtartani csak azért, mert nem online vettem, hanem boltban.
Ha nem hiszi majd el az aktuális eladó, bátran felveheti itt, előttem és tapasztalhatja az említett tükröződéseket.
Egy katasztrófa így az egész! -
axlfsi
veterán
válasz
parandroid #293222 üzenetére
Védőfólia belülről? ...hát nem tudom, szerintem nincs ilyen rajta.
Holnap vissza is viszem... -
-
MPowerPH
félisten
válasz
komlo654 #293210 üzenetére
En az oramat akartam ilyennel rarakni a Garmin tartomra. De nem bizok benne, es nem is lehet, csak a kormanyra. Sajnalom, hogy nincs adapter, amit az orara kattintok, majd az szepen ramegy a tartora. Az lenne az idealis.
Ha nem kell navigacio, vagy nincs Variad, es csak az alapadatok kellenek, akkor hr ovvel eleg az ora is....
-
parandroid
félisten
válasz
Fall-N #293213 üzenetére
Mind mások vagyunk. Én meg gyakorlatilag fitnesst csináltam a trekkingből, mire rájöttem, hogy a legjobban az egyenes kormány zavar, amin egy szarvacskával lehetett kicsit segíteni, de jobb lenne egy kos. A montira meg 2 éve rá sem ültem, el kéne adni a picsába, kicsit visszaterepesíteni a cross trekkinget (aztán rájönni, hogy úgysem megyek terepre, és azt is eladni), városban szaladgálásra meg venni egy gravelt. Amit addig fogok országútíssá mutálni, hogy a végén két országútim lesz. Illetve négy, mert van egy a görgőn is, meg van egy anyámnál Zalában is.
p
-
Toobee
veterán
válasz
stickermajom #293215 üzenetére
Van fent új Garbaruk sor, azt nem nézted?
-
Sziasztok!
Lánctányér csvarhosszt hogy kell nézni?
4*104mm-es hajtóműhöz kell a közepes és nagy lánctányérhoz.8.1mm-t mértem a két tányér és a hajtómű összegeként.
8mm-es viszont nem létezik.Honnan számítják a csavaroknál a hosszt?
Kössz!
-
MPowerPH
félisten
válasz
Fall-N #293213 üzenetére
Jeffsyvel nekem is megvolt a 25-27 km/h es atlag aszfalton. De hosszabb tavon nem birtam volna, sokat kivesz. A pozicio is jobb outin, montin az aero pozicio termeszetellenes.
Ha nem kell koltoznom Mecsekbol, az eletemben nem ulok ra outira.A tularazottsag igaz, en sem ertem a mai napig. De latod, itt a topikban is a tobbseg 1-2 milla kozotti bicajjal jar, es Facebook csoportokban is szallingoznak a 2 millios kecskek. Es ez meg csak nem is top tier. 2 milla alatt maximum belepo karbon vazakat kapsz, atlagos tulajdonsagokkal es tomeggel. Ha kell a premium, akkor 3-4 millio a belepo. Trek Madone csucsvaltozata pl. 17.000EUR? Menjenek a pitlakba.
-
axlfsi
veterán
Sziasztok!
Ma vettem egy ilyen szemüveget
ROCKRIDER Kerékpáros napszemüveg, fotókróm - PERF 100lehet én vagyok a tudatlan, de borzalmasan tükröződik belülről a felülete. ez normális?
ez az első fotokróm szemüvegem, de ez mitől jó? -
Fall-N
veterán
válasz
MPowerPH #293133 üzenetére
Már akinek.
Én trekking vázzal, trekking telóval és 50 mm széles 650B-s MTB kerekekkel, széles kormánnyal tekerek. Simán tudom tartani vele tartósan 25-28 km/h-t, de ha begyorsulok, akkor szoktam menni 34-35 km/h-t. A hajtás pedig 1x10, 36T elől, hátul 11-25T. Nem vennék outit, nem az én világom. Tetszeni tetszenek, de az alkatrészek, a túlárazott dolgok miatt nem kéne. Előbb építenék egyenes kormányos gravelt, például Csepel Rapid ALU vázra.
-
Fall-N
veterán
válasz
flash- #293111 üzenetére
Ha rövid lesz a fékcső, akkor könnyen ki lehet cserélni hosszabbra. BH59 fékcső kell + két darab roppantógyűrű + két darab kompressziós tüske. Utána teljes légtelenítés, alulról feltötve fékfolyadékkal. Avid fékcső is kompatibilis vele, csak a szerelék nem. Nem nehéz, pár perces munka.
-
Ringman
félisten
válasz
lsebestyen #293209 üzenetére
az ybn nálam jobban szerepelt, mint a sram olcsó lánca, szóval
talán a kmc-nél is. -
komlo654
csendes tag
Használ valaki ilyet?
-
szuszinho
őstag
Na, most hangzott el a közvetítésben, hogy a Simi lánc szar
-
Toobee
veterán
válasz
dom1n0 #293201 üzenetére
Én ezzel szemezgetek, mint emészthető áron elérhető opció:
Vacmaster Cardio54
távirányító nélküliben meg ezt olvastam még, hogy jó és fele árban a vacmasternek:
Lasko U12104 -
dom1n0
őstag
válasz
parandroid #293199 üzenetére
+1 a nagy padló ventire, télen én is egy ilyennel + bukóra nyitott ablak alatt toltam, de így is durván leizzadtam már 20-30p után.
Új hozzászólás Aktív témák
- LG 45GR65DC-B - 45" Ívelt 1500R / 5120x1440 / 200Hz 1ms / Adaptive Sync / AMD FreeSync / HDR 600
- GT710 passzív videokártya
- BESZÁMÍTÁS! Gigabyte B760M i5 14600KF 32GB DDR4 512GB SSD RX 6800XT 16GB Rampage SHIVA CM 750W
- Bomba Ár! Lenovo ThinkPad P73 - i7-9750H I 32GB I 256SSD I 4K I Nvidia 4GB I W11 I Cam I Garancia!
- Konzol felvásárlás!! Nintendo Switch
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest