- Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- SCYROX V8 gamer egér
- Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- Asszociációs játék. :)
- Fűzzük össze a szavakat :)
- Samsung Galaxy SmartTag2-esek a tolvajok ellen!
- Szólánc.
- Érdekes történések a hardveraprón...1.
- Ingyen kellene, de tegnapra
- Egy Biztonsági őr kalandos útja 2
Új hozzászólás Aktív témák
-
anulu
félisten
tegnap este megvolt az NIS szezon nyitó futama a teljes hosszúságú Daytona 500. 2243 SOF, 9. hely (31-es autóval), 0x. szóval összességében elégedett vagyok.
főleg úgy, hogy a tavalyi első 6 futam alatt nem szereztem összesen annyi bajnoki pontot, mint most ezen az 1-en..."Jelenleg a cloud nem más mint a sales által elhazudott és eladott utópia, egy ígéret, csalánba csomagolt mézesmadzag, amit az üzemeltetés f@$zával vernek" | Feel the power! Intel Core i7 | iPhone 14Pro 256GB | iPad Pro 2017 64GB
-
#214
aktív tag
Puskáztam, csak találtam egy időjárás specifikusat.
[link]
Eszerint a következő szintek vannak:
Dry, Mostly Dry, Very Lightly Wet, Lightly Wet, Moderately Wet, Very Wet, Extremely WetIgazából menni kell esőben, aztán a vezetési tapasztalat megjön. A radar olvasásához meg látni kell több versenyt, hogy összeálljon kép. Az autóban ülve már úgysem fogunk tudni olyan hatékonyan mérnökölni, mint amikor a pilóta fülére rámondják az időjárást percre pontosan.
-
biker
nagyúr
iracing specifikus sajnos.
Amúgy töltsd le a lovely dashboardot, és nyisd meg a szerkesztőben és puskázzA pálya állapot az még ok, bár a vasárnapi esős warmupon DRY-t mutatott, miközben esett, indulás után 200m-re frissült greasy-re
elvileg DRY-DAMP-Greasy-Light wet-WET ez 5, nem tudom mi a hatodik.Az előrejelzés ACC-ben jó, ott a Lovely dash is mutatja hogy 30p múlva és 10p múlva milyen lesz az idő
De a track state az iracingben is más, mert ACC-ben (sokak szerint is) annyi van, hogy a száraz tapadáshoz képest pl 70% a tapadás
De iracingben a vizes gumis ív és a nem gumis ív meg a tócsák, dinamikusan mindenfélét tudnak produkálniElektromos autó töltő berendezések | Mesterséges növényvilágítás | Mai ajánlatunk: www.gerisoft.hu | www.e-autotoltokabel.hu | www.agrar-vilagitas.hu |
-
#214
aktív tag
Kicsit még tapogatóztam ebben az eső témában, leírom, hátha másnak is hasznos lehet.
A korábban leírt SimHub változók közül a
[GameRawData.Telemetry.TrackWetness]
tényleg hasznos, ebből elő lehet csalogatni több (6-7) szintet a korábbi wet/ dry-hoz képest. Gyakorlással rá lehet jönni, hogy mi az ahol még- már képes vagy slickkel menni, ezzel megspórolható egy óvatlan kiforgás vagy törés. Ez kör közben is változik, így érdemes lehet kétes időjárásban kitenni overlayen. A[GameRawData.Telemetry.Precipitation]
-t is kipróbáltam, de ezt én sem értem. Egy random számról indul esőben (nem arról, amit a UI ír a Precipitation oszlopban) és bizonyos időközönként nő eggyel. Valami számlálószerűség lehet, de nem jöttem rá milyen módon hasznos.[ Szerkesztve ]
-
bardi
senior tag
válasz
JulesTS #2746 üzenetére
Ha valaki egyszer rámvillog, és elbaszom a féktávot, valószínű utána csak röhögnék magamon
Itt viszont 2-3 másodperc távolságból már kb 5-6 körön keresztül folyamatosan villogott. És a folyamatost úgy értem, hogy tényleg szinte végig. Először azt hittem nekem van valami meghülyülve, mert az előttem lévőn láttam a villogást, aztán láttam a tükörben, hogy valami speciális gyerek jön mögöttem.Amúgy a tegnapi versenyt nem értettem teljesen, tavaly év végén kezdtem újra iracingezni, és azóta ez volt az első olyan GTE verseny, ami ugye single class, hogy a verseny második felében folyamatosan lekörözött embereket kellett kerülgetni. Máskor van 1-1 ember, aki annyival lassabb a mezőnynél, de találkozik velük egyszer az ember, most meg folyamatosan ez ment. Elég szokatlan egy 45 perces versenyen.
'92 Honda VFR 750
-
JulesTS
addikt
Idegesítő, de hozzá lehet szokni. Onnantól meg csak mosolyogni lehet rajta. Amúgy meg le kell kapcsolni a tükröt...
Olyankor viszont én is szoktam villogni, amikor csak úgy tud megelőzni valaki, hogy kilök a pályáról.
Mondjuk egyszer Raceroom ranked versenyen előzésre is használtam, gyorsabb voltam az előttem lévőnél, de körökön keresztül beragadtam mögé, utolsó kör utolsó kanyar féktávjánál rávillogtattam, kicsit túlfutott és elmentem mellette. -
biker
nagyúr
pl multiclassban ha már mennek a lekörözések, akkor jól jön
gonosz (getzi?) dolog, de utolérsz valakit, rávillogsz, és ha nincs fejben egyben, símán elengedÉn kb annyival rendezem le az ilyet, hogy "mit villogsz te ghe..." és kész
Elektromos autó töltő berendezések | Mesterséges növényvilágítás | Mai ajánlatunk: www.gerisoft.hu | www.e-autotoltokabel.hu | www.agrar-vilagitas.hu |
-
bardi
senior tag
válasz
Amantius #2743 üzenetére
Ha a corkscrewban nem gondolja egy lekörözött, hogy akkor kell visszajönnie a pályára keresztben, amikor éppen megyek lefelé, esélye sem lett volna, néha picit közel került, többnyire lekörözöttek miatt, aztán eltűnt. Utána a körönként 2 másodperc elég fájó volt a sérülés miatt az utolsó 5 körre...
A többi leírt dologgal semmi bajom, az a versenyzés része, de ez a villogás továbbra is csak szánalmas megoldásnak tűnik, amikor valaki vezetni nem tud, lassú, és arra vár, hogy a másik hibázzon. Lekörözöttnek jó jelezni, de nekem ennyi.'92 Honda VFR 750
-
Amantius
senior tag
Pont az a lényege, hogy idegesítsen és kibillentsen a komfortzónádból és ahogy írod, idegesítő. Tehát működik (persze, hogy működik, a profik is kíméletlenül használják). Ugyan ez, amikor jobbról, balról beszúr, vagy szinte lehetetlen helyen akar előzni, ami nem igaz, csak úgy tesz, mintha... Mindegyiknek a lényege, hogy megzavarjon, hibára kényszerítsen. A mentális stabilitás is része a versenyzésnek, ahogy az abból való kirántás is.
Lehet ezt utálni és én is ki szoktam bírni röhögés nélkül, amikor a sokkal gyorsabb versenyzők gyakran a szó szoros értelmében letolnak a pályáról, pedig akár meg is előzhetne tisztán, de azt mondja a mondóka is, hogy: "Aki bajnok akar lenni, keményen kell annak menni".Nagy gáz, kis szerencse!
-
biker
nagyúr
Van olyan bajnokság, ahol meg lehet, de én kiröhögöm az ilyen óvást, és nálunk nem lehet. A Simunation Seriesről beszélek
Szeretném megóvni hogy becsengetnek közben, vagy zümmögnek a legyek.Volt olyan akit strobinak neveztünk, és azon röhögtünk, ami végül állítólag igaz volt, hogy a fékre volt bindelve a flash, és minden féktávon villogott
Kb ilyen amikor olyan óvást kaptunk, hogy valaki ijesztésből beengedte féktávon a kocsit, és ő elrántotta a kormányt, kontakt nélkül kiesett, és megóvta.
Sok zavaró tényező van verseny közben... Ez is egy a sokbólElektromos autó töltő berendezések | Mesterséges növényvilágítás | Mai ajánlatunk: www.gerisoft.hu | www.e-autotoltokabel.hu | www.agrar-vilagitas.hu |
-
bardi
senior tag
Amikor olyan ember, aki "versenyben" van velem, de igazából max megközelíteni tud csak, folyamatosan villogtatja a kibaszott fényszórót, azt meg lehet óvni? Egyszerre idegesítő, meg szánalmas, hogy ennyit tud, ahelyett, hogy gyorsabban vezetne.
'92 Honda VFR 750
-
biker
nagyúr
-
#214
aktív tag
Részemről így rendben van.
Ha esetleg nem kész dashboardon keresztül érdekel, akkor SimHubban a
[GameRawData.Telemetry.TrackWetness]
ad vissza egy 6-os skálát (1-száraz, 6- erősen vízáztatott), ezt esetleg lehet személyreszabni, tesztelni vele. Illetve még a[GameRawData.Telemetry.Precipitation]
tartozhat ide, de leírás alapján ez nem éppen logikusan működik. -
biker
nagyúr
7.4. BLUE FLAG
7.4.1. A blue flag with a diagonal yellow stripe indicates faster cars are approaching. This flag is informational only.
7.4.2. In all cases, it is the responsibility of the faster car to safely overtake the slower car. It is the responsibility of the slower car to maintain a consistent line. It is strongly recommended that a slower car being lapped makes every reasonable effort to facilitate a safe pass.az első pontra visszatérve, kifejezetten felháborít, mikor jön a gyorsabb osztály, és lesz...ja hogy előtte két autó versenyben van, csatázik, beba..a a kocsit harmadiknak a kanyar bejáraton, holott kijáraton elmehetne balhé nélkül
ha utána reklamál is, akkor meg szokta kapni a magáét[ Szerkesztve ]
Elektromos autó töltő berendezések | Mesterséges növényvilágítás | Mai ajánlatunk: www.gerisoft.hu | www.e-autotoltokabel.hu | www.agrar-vilagitas.hu |
-
biker
nagyúr
"Előzés: ezt én sem találtam a szabályzatban,"
Mivel az első mondat az, hogy az iracing sporting code van érvényben, és az eltéréseket taglaljuk (meg amikbe belekötnek ezután is) ezért nem írtuk ki
Abban pontosan le van írva, hogy az előzendő autó marad a választott íven, és az előző autó kerüli ki, hirtelen manőver tilos. lehúzódni csak akkor javasolt, ha jó előre le tud húzódni, vagy más körülmény ezt kívánja meg.ŰNálam a Dash szerint LIT vagyis light wet volt, majd greasy majd damp
"de valahogy SimHubra is fel lehet varázsolni."
Lovely dashboard tudja, lásd streamemen is, de a simhub adja a telemtriában, oda rakod ki ahova tetszik[ Szerkesztve ]
Elektromos autó töltő berendezések | Mesterséges növényvilágítás | Mai ajánlatunk: www.gerisoft.hu | www.e-autotoltokabel.hu | www.agrar-vilagitas.hu |
-
asb88
tag
A GT3-as mezőny nagy része ment már nem egy multiclass-t, ez egyértelmű kell, hogy legyen. A lassabb class menjen versenytempóban és használja az íveket, a lekörözést a hátulról érkező gyorsabb mezőnynek kell abszolválnia, az ő felelőssége, hogy biztonságosan végre tudja hajtani. Saját class-nál azért illik elengedni azt aki leköröz.
-
#214
aktív tag
Látom akkor nem csak nekem nem egyértelmű ez az időjárás téma. asb88, a sárga foltos hintért köszi, már ez is valami. Elvileg az iRacing telemetrián kiadja viszonylag részletesebben hogy mennyire vizes a pálya (slightly/ moderately/ heavily), és pl. RaceLab ezt kezeli is, de valahogy SimHubra is fel lehet varázsolni. Ez még esetleg segítség lehet, hozok majd konkrétumot, ha találok bármit.
Eső: a végig esős versenynél tartok tőle (és asb88 meg is erősített), hogy 1 óra hosszú futamnál a vége átmenne csónakversenybe. Viszont egy-egy versenyen 1 darab átmenetben (bármilyen irányban) benne lennék, ha egyértelműen meghatározható az elején, hogy mivel is kellene felállni. Szavazatot leadom majd.
Előzés: ezt én sem találtam a szabályzatban, ha erről lenne közlemény, az nagy segítség lenne.
Ha nem az előzékenység mellett döntünk, akkor mindenképpen a GT3 kategóriának is tudnia kell, hogy erőből kell letudnia a GT4 mezőnyt. Illetve kategórián belüli körözés esetén is az FIA féle kötelezően elengedős megoldást vagy az IMSA féle (iRacing default) tempóból megoldós változat lesz érvényes?
-
#214
aktív tag
Megkövetem magam, ez nem így van:
Ha jól tudom ilyenkor már hiába lépek vissza a menübe és változtatok a setupon, az már nem aktiválódik.
Reddit népe szerint (több hsz-ben is megerősítve), rajtrácsra felállás után még ki lehet lépni a menübe, változtatni a setupon és ez érvényre is fog jutni. Azonban, ha eközben lejár az idő vagy minden más versenyző is felállt a rajtrácsa, te automatikusan a boxból fogsz indulni, így hordoz némi kockázatot. Tehát érdemes továbbra is elsőre eltalálni a setupot.
-
biker
nagyúr
Mindenképp olvasd el az imént kiküldött hírlevelem
az üzemanyag szabályon már gondolkoztam, mivel a kiírásban nem volt benne, így max szavazásra lehet feldobni, de azt is minimum 75% igenhez kötném, mert utána jönnek a pitelni képtelenek akik visszalépnek mert megváltoztak a szabályok.
Ja slickel pit limiterről 200m volt a féktáv a boxban
Elektromos autó töltő berendezések | Mesterséges növényvilágítás | Mai ajánlatunk: www.gerisoft.hu | www.e-autotoltokabel.hu | www.agrar-vilagitas.hu |
-
asb88
tag
A radaron sárga volt az eső, az azért elég komoly mennyiség még rövid időre is, így egyértelmű volt az esőgumi. Nálam egyértelmű volt a fail, előző nap hajnali 1-ig söröztem és csak pár kört készültem, ez pedig gyilkos kombó
Szvsz ebben a mezőnyben lehet jobb döntés lenne elengedni az esőt, az ilyen körülményeket pedig mindenképp. Ha már a futam alatti változtatás kell, akkor a szárazról menjünk az eső felé. Ha pedig végig esik, akkor számításba kell venni, hogy a light rain is igencsak nehéz feltételeket tud okozni a verseny második felére. Nem biztos, hogy ilyen plusz csavarokat bele kell vinni, néha a kevesebb több és jobb.
Ezen kívül:
-Mindenképp át kell beszélni a multiclass-ban való közlekedést, mert a túlzott előzékenység komoly gondokat fog még okozni.
-Max 75% üzemanyag, mert ez nem endu, hanem sprintfutam. -
biker
nagyúr
válasz
Amantius #2729 üzenetére
az időjárás fixre volt állítva, ami szerint a warmupon a leggyengébb szemerkélő eső, ami a rajt után 5 perccel ér véget. De az, hogy a szemerkélő eső ilyen összefüggő vizes pályát dob, hogy az utolsó 10percre szárad fel, az nem volt a pakliban
Az esőradar nekem is azt mutatta, elmegy az eső, én is slicken mentem ki
és kitartottam 3 kört, mert hiszen tudom mit állítottam de, de nem...#214: ezt a logikát én is szivesen megérteném, a forecast is hülye, a fix is. talán az az egy működik, hogy végig esik vagy végig nem
[ Szerkesztve ]
Elektromos autó töltő berendezések | Mesterséges növényvilágítás | Mai ajánlatunk: www.gerisoft.hu | www.e-autotoltokabel.hu | www.agrar-vilagitas.hu |
-
Amantius
senior tag
A mai napon kipipálhatom a "Kiütök valakit a felvezető körön" achievementet. Na nem vagyok rá büszke, remélem nem is lesz ilyen soha többet, szerencsére teszt volt. Innen is bocsánat.
Péterrel egy szobában voltam a Discordon, aki nyugalomra intett minket, hogy nem lesz itt eső. Az volt a baj, hogy elhittem neki.Ezért nem álltam ki kereket cserélni az elején, aztán már mindegy volt.
Én szórakozásnak tekintem a szimulátor versenyzért, viszont az esőben esés-kelés nem szórakoztat (ráadásul hazai pálya ide, vagy oda, illetve rengeteg jó emlékem van a pályával kapcsolatban, de szimulátor versenyzőként nem az én pályám a Hungaroring (sem)), de azért végigmentem.
Érdekesség, még soha nem tapasztaltam ilyet: Sikerült az utolsó előtti körben odacsapnom, ki kellett állni a boxba. Az viszont a célvonal után volt, így a már célbaérők után mentem vissza a pályára. Furcsa volt kerülgetni a levezető körön lévőket, meg nézni, ahogy mindenki kilép egy ilyen rövid pályán, miközben nekem még csak fehérzászló volt.
Köszönöm a lehetőséget, már csak a pályát kellene jól begyakorolnom.[ Szerkesztve ]
Nagy gáz, kis szerencse!
-
JulesTS
addikt
Az előrejelzés alapján slick-kel mentem ki, mert azt gondoltam, hogy csepegő esőben simán ellavírozok a minta nélkül gumikkal pár kört. Persze tudhattam volna, hogy a csepegő eső ellenére teljesen elázott pálya fogad majd. Olyan volt mint a szalonnazsírral csúszásmentesített jégpálya.
Három kört mentem slick-en, majd cseréltem esőgumira, mert már 15 incidens pontom volt. Hamarosan sikerült összegyűjteni a DT-t is. Utána már csak arra gyúrtam, hogy nehogy kizáródjak 25 ponttal. Még egy 5 kör kellett volna, hogy utólérjelek... -
#214
aktív tag
biker, köszi a mai teszt versenyt, gratulálok a dobogóhoz, illetve minden túlélőnek.
A rajtrács papíron úgy látom most működött, a gyakorlatban eléggé szétestünk.
Én kicsit dühös vagyok magamra, a jó quali után teljesen megkevert az időjárás és a spotter/ overlay. Kimentem a futamra vizes gumikon, mire a Kappson azt látom, hogy a fél rajtrács szárazon van (gondolom a warmup alapján). Ha jól tudom ilyenkor már hiába lépek vissza a menübe és változtatok a setupon, az már nem aktiválódik. Hiba, de ennek ellenére megtettem, így előállt az, hogy az overlay mást mutatottam a nevem mellett, mint amit a spotter bemondott.
Mindemellett, mire visszaértem már nagyjából mindenki neve mellett esőgumi díszelgett. Ha van egy versenyzőnek komoly ellenfele, akkor az az, ha nem bízik az autójában, ezt 100%-ban elértem, ami mindjárt két megforgást is eredményezett 3 kanyar alatt. Utána körbegurultam, legalább gyakoroltam az esőt. JulesTS-sel vívtam az óra szerint, eléggé kezdett rám felérni a végére.
Nálam nagyobb esőmenők (sokakat ezzel nem zártam ki), leírnátok kérlek, hogy ti az iRacing UI-t hogy értelmezitek változó körülmények között? Weather mapet ismerem, az időbeli előrejelzést is, de sok tapasztalatom még nincs velük. Miből derült ki biztosan, hogy már az elején is esőgumi kellett? Láttátok-e előre, hogy a pálya nem fog felszáradni a végéig? Például kezdődő esőben tapasztalataim szerint bőven lehet még jó pár kört menni slickkel, ami józan ésszel nekem soknak tűnik, így itt lenne az ideje megérteni az iRacing logikáját. Szívesen meghallgatom azok tapasztalatát is, akik ezen a konkrét versenyen nem voltak, első körben ez jobban érdekelne, mint egy 25 perces videó bármelyik 5000+ IR-es youtubertől.
-
JulesTS
addikt
-
adrian360
őstag
válasz
JulesTS #2723 üzenetére
"Utolsó kör, utolsó kanyarjaiban "
vs
"ha egyértelműen vesztett pozícióban vagyok, akkor maradok külső íven, hagy menjen el a gyorsabb"
ráadásul első helyért, ilyen a világon nincs.
Arról nem is beszélve hogy végig belső íven volt az elöllévő, konkrétan csak akkor tudott volna Rolika elmenni belül, ha direkt félre áll előle. a fenti kép szerint, ha nem húzódik belülre, hanem csak marad a saját ívén a fekete kocsi, akkor is felökleli hátulról.
Igen szar íven van, lassú, de ő vezet elöl, joga van saját ívet választani, és nincs hirtelen éles kormánymozdulat, hanem kis korigáció még befelé.
-
JulesTS
addikt
válasz
-Rolika- #2722 üzenetére
Szerintem azért is alakult ki "vita" mert nem 100%-osan te, vagy a másik hibája.
A másik, miután elrontotta a kanyart és jóval lassabb volt a kelleténél, a jobb-bal kombinációban olyan ívet választott amivel se belső, se külső íven nem fértél volna el rendesen. Amikor a balosban berántottad a belső ívre, ő is szűkített az övén. Azt már nem fogjuk megtudni, hogy mi volt a szándéka:
- azt gondolta, hogy kívül maradsz és helyet szerezett volna hagyni neked
- látta, hogy belül mennél el és blokkolni szeretett volnaSzerintem is blokkolni akart. Én ha elrontok egy kanyart és lassabban érkezek a következő kanyarba, akkor ha van esélyem védekezésre, akkor védekező ívet választok, de hagyok helyet kívül előzésre, ha egyértelműen vesztett pozícióban vagyok, akkor maradok külső íven, hagy menjen el a gyorsabb.
Bár a hátulról jövőnek kell figyelnie, de ahhoz az elöl menő szándékának is egyértelműen látszania kell. A mozgásából meg annyi látszik, hogy nem akar elengedni... -
-Rolika-
senior tag
Srácok, nyugi, nem kell vitázni. Hibáztam ennyi.
Ettől függetlenül véleményem szerint Ő sem volt korrekt. Pont.
Ha megóvta és büntetést kapok, akkor elfogadom, pontosan azért mert én voltam hátul és nekem kellett volna jobban figyelnem.https://www.youtube.com/@Rolika82
-
v2
senior tag
Biker én nem akarok veled vitázni, de Rolika marad kívül és simán elmegy tempóból mert van elég egyenes. Ez qvára nem az elöl lévő hibája, Rolika nem volt mellette. Ráadásul mindig a hátrébb lévő figyel és vigyáz
MSI z370 tomahawk I9 9900k 32GB Kingston fury 3600 gainward phoenix 4070ti HP reverb
-
biker
nagyúr
azért nem megy kívülre, mert oda fog érkezni az autó normális esetben, oda tart az ideális ív.
Azért kell belülre vágni, mert a következő kanyar, a sikán bejárata balra kezd, ergo alávág és övé a belső ív.
Ezt zárta le a másik amikor meglátta hogy roli bevág belülre.
ez egy tipikus előzési pont lemansban.Elektromos autó töltő berendezések | Mesterséges növényvilágítás | Mai ajánlatunk: www.gerisoft.hu | www.e-autotoltokabel.hu | www.agrar-vilagitas.hu |
-
biker
nagyúr
válasz
-Rolika- #2712 üzenetére
én hiába nézem többször, határozottan a te belső ívre váltásod után indul el ő is balra, ergo védekezés gyanánt behúzza eléd az autót, és már olyan közel, hogy nem tudsz reagálni. bement a f@szerdőbe.
Elektromos autó töltő berendezések | Mesterséges növényvilágítás | Mai ajánlatunk: www.gerisoft.hu | www.e-autotoltokabel.hu | www.agrar-vilagitas.hu |
-
-
adrian360
őstag
válasz
-Rolika- #2712 üzenetére
én is v2-vel értek egyet, szerintem a részéről teljesen megérthető védekezés volt a belül tartás. nincs is részéről hirtelen bevágás, minimálisan jön beljebb, de mivel nem voltál még mellette, senki nem várhatja el tőle, hogy magától kinyitja neked a kaput hogy megelőzd.
-
-Rolika-
senior tag
Nekem akkor ott nagyon úgy tűnt, hogy az én mozgásomra reagált a balra húzódással.
Köszi, hogy megnézted.
v2: rossz volt a fogalmazás. Nem rám húzta, hanem elém. De persze, ezért tettem ide be, hogy más is lássa. Ma már valszeg nem így csinálnám. Eszembe sem volt amúgy kilökni.[ Szerkesztve ]
https://www.youtube.com/@Rolika82
-
biker
nagyúr
válasz
-Rolika- #2709 üzenetére
szerintem is ő volt a hülye, és inkább blokkolásnak tűnik. De lehet arra számított, te rendesn szélesre fordulsz, ő meg belül szűken le az ívről, mert büntit kapott, te meg felöklelted.
De nem mindenki gondolatolvasó...Elektromos autó töltő berendezések | Mesterséges növényvilágítás | Mai ajánlatunk: www.gerisoft.hu | www.e-autotoltokabel.hu | www.agrar-vilagitas.hu |
-
-Rolika-
senior tag
Elég kihalt mostanában a topik
Kiváncsi lennék a véleményetekre egy esettel kapcsolatban. [link]
Utolsó kör, utolsó kanyarjaiban a srác hibázott az első helyen és igy el akartam menni mellette, de rámhúzta. Ő kiesett, én megnyertem.
Akkor ott nagyon felcseszte az agyam. Lehet bele kellett volna emelnem, de olyan távolságból már nem volt mit tenni szerintem.
Szóval szerintetek én csesztem el, a srác vagy mindketten?
Egyenlőre nem kaptam értesítést óvásról.
Köszönöm ha megnézitek és leírjátok a véleményeteket.https://www.youtube.com/@Rolika82
-
bardi
senior tag
Szerintem amúgy pont ez lenne a lényege ennek a beállításnak.
Ha ugyan arra állítod be minden autónál, akkor kb azt a különbséget érzed, amit éreznél a valóságban két autó között.
Én mondjuk az auto módot használom, hogy ne legyen clipping, a 10Nm-es bázis nem olyan erős, hogy ne tudjam tekergetni 1 órát maxon.'92 Honda VFR 750
-
-
Laby
őstag
válasz
adrian360 #2705 üzenetére
Fél óra?
Bármilyen autóba ülök 3 és 8 érték között szokott változni nekem (Alpha 15Nm) és ha nem ugyan az a másik kocsiban, akkor is nagyjából 3 kanyar alatt odatekerem ami ugyan olyan érzés erősségre, mint a másik kocsiban.Youtube csatornám: https://www.youtube.com/@labanczbence
-
Laby
őstag
Ennek az auto FFB erő beállításnak mi értelme amúgy, hogyha mindenki úgy használja, hogy "rakd auto-ra, aztán pár kör tanulás után tekerd arrébb ahol neked jó"?!
Akkor miért nem alapból ffb blackbox-ba állítjátok arra az erőre ami kényelmes?Youtube csatornám: https://www.youtube.com/@labanczbence
-
biker
nagyúr
Köszi, örülök ha tetszett
Emlékeim szerint, és a jelek szerint is be volt kapcsolva a grid all cars together, de mivel 5-en futottak időt, jött két gt3, mjd 3 gt4, utána egyben az összes gt3 aki nem futott időt, majd az összes gt4 aki nem futott időt
lesz még teszt verseny, amin kiderülhet mi a hiba
Elektromos autó töltő berendezések | Mesterséges növényvilágítás | Mai ajánlatunk: www.gerisoft.hu | www.e-autotoltokabel.hu | www.agrar-vilagitas.hu |
-
#214
aktív tag
Szuper volt a futam, köszi a szervezést!
A rajt egészen érdekes volt, láttam a streamedben te is furcsálltad. Hagyományos multi class rajtot akartam, hagyva helyet a GT3 után, de amint lemaradtam a Tiergarten környékén, szólt a spotter, hogy érjem utol az előttem menőt.
Az sem segített, hogy belenézve a tükörbe mögöttem is volt GT3. Ha van rá opció megfontolnám a kategória bontást az éles versenyekre.
De új beállóként nem szeretném megmondani, na meg hagyományos pályákon már nem sokszor fogom szerintem a mezőnyt felvezetni.
Új hozzászólás Aktív témák
- Samsung Galaxy Z Fold6 - ugyanaz, sarkosan fogalmazva
- Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Samsung Galaxy S25 - végre van kicsi!
- Samsung Galaxy Z Fold5 - toldozás-foldozás
- Veszprém és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Hardcore café
- Macska topik
- SCYROX V8 gamer egér
- Intel Core Ultra 3, Core Ultra 5, Ultra 7, Ultra 9 "Arrow Lake" LGA 1851
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Marketing Budget
Város: Budapest