Autós topik
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Bemutató Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
- Bemutató Route 66 Chicagotól Los Angelesig 2. rész
- Helyszíni riport Alfa Giulia Q-val a Balaton Park Circiut-en
- Bemutató A használt VGA piac kincsei - Július I
- Bemutató Bakancslista: Route 66 Chicagotól Los Angelesig
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [sziku69:] Fűzzük össze a szavakat :)
- [Re:] Elektromos rásegítésű kerékpárok
- [Re:] [sziku69:] Szólánc.
- [Re:] [bitpork:] Balatoni autós tali 2024
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
- [Re:] [antikomcsi:] Való Világ: A piszkos 12 - VV12 - Való Világ 12
- [Re:] Gurulunk, WAZE?!
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] [Mr Dini:] Mindent a StreamSharkról!
- [Re:] PLEX: multimédia az egész lakásban
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
Téma összefoglaló
Hozzászólások
Kornel
veterán
Nem ezt írtad.
Azt irtad, hogy: "A téli ballonosabb keskenyebb szóval több az esélye, ahogy futóműnek is."
Hol van leírva, hogy a téli kerék mi az autómra?
Nem olvastam erre vonatkozó részt a kezelési útmutatómban.
De nem gondolom, hogy extrém peres gumim lenne fent télen - nyáron.
Talán a Swift sportom 195/45 R17-e már annak volt mondható
Bálint: ennyi.
A gyári Honda ugyan nehéz, de nem nagyon hajlik.
Ezért nem is tervezem a cseréjét.
[ Szerkesztve ]