Autós topik
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Bemutató Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
- Bemutató Route 66 Chicagotól Los Angelesig 2. rész
- Helyszíni riport Alfa Giulia Q-val a Balaton Park Circiut-en
- Bemutató A használt VGA piac kincsei - Július I
- Bemutató Bakancslista: Route 66 Chicagotól Los Angelesig
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [Victoryus:] Már a Josef Seibel se a régi
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] [sziku69:] Szólánc.
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
- [Re:] [attilasd:] A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
- [Re:] [ubyegon2:] Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- [Re:] Elektromos rásegítésű kerékpárok
- [Re:] [Tüzi:] Geek-hatarozo
- [Re:] [sziku69:] Fűzzük össze a szavakat :)
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
Téma összefoglaló
Hozzászólások
Mágus2
Közösségépítő
Ha van saját hőcserélője, akkor simán kilyukadhatott. Ha dobsz egy évjáratot, pontos típust, motorkódot, akkor megnézem azt az EGR-t.
Declare A DPF nem fárad el és nem tömődik el, ha a befecskendező rendszer, katalizátor, és a turbó rendben van. Ahogy a fent említett dolgok kopnak, úgy telik a DPF is. VW-nél legalább 250 000km-ben van meghatározva a szűrő élettartama, utána csere, de nem csak a szűrő, hanem a többi is. a CR befecskendezők kb 50 000km-ig újak, utána romlik a befecskendezési kép. 150 000km fölött meg minden nap ajándék nekik. Ha kezd megtelni a DPF, nem kell halogatni, le kell cserélni a fent említett dolgokat, a DPF ilyenkor még menthető. Ha nincs elrepedve belül a szűrő, ki tudják tisztítani, mintha új lenne... onnan megint 250 000km.
[ Szerkesztve ]