Hirdetés
-
LOGOUT.hu
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Shadowbull
addikt
válasz Micsurin #321849 üzenetére
Pedig ez a 10-15 év és 200-300e kilométer (gyártója válogatja) ami releváns. Hogy utána mi történik, az a gyártó számára tökmindegy. Meg az új autó vásárlók számára is.
Az biztos hogy a növekvő komplexitás azt is eredményezte, hogy az öregebb autókat egyre nagyobb szívás életben tartani. De az egy teljesen más téma, leginkább szociális.
https://marharepaszerint.blogspot.com
-
Shadowbull
addikt
Valóban, a rendelkezésre álló adatmennyiség a garanciaidő lejárta után rohamosan csökken, de nem szabad elfelejteni hogy a különböző piacokon eltérő garanciát adnak ugyanarra a termékre, és sok gyártónál lehet garancia kiterjesztést is venni.
De nyilván a tartóstesztek is szolgáltatnak adatokat.https://marharepaszerint.blogspot.com
-
Micsurin
nagyúr
Eladott oem alkatrészekből azért igen jól lehetne követni a dolgokat. Ha már ennyire marha zöldek akarunk lenni, hogy lassan mekegünk erre igen csak rászállhatna a drága EU ahogy teszi azt szép lassan az elektronikai cikkek esetén is.
Mondjuk ott is csak a mobilok terén... pedig a régi FORON mosógép picit megbízhatóbb volt mint a Whirlpool 6. érzék / Shark / Bosch gépeink... de hát fogyasztói...
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
Corsa02
őstag
válasz Micsurin #321849 üzenetére
Persze, nincs km korlát ebben, direkt követve van a hosszútáv is, jelenleg egy 979e km-t futott A6 (C7) 2.0TDi a csúcstartó benne. De nagyon sok 400-500-600e km-t futott kategória is. Sürgősségi gyógyszerszállító cégek autói, sok-sok taxi stb.
Természetes ez olyan adatok amiket utána is márkaszervizbe hordanak, külföldön sokkal több ilyen autó van itthon.
[ Szerkesztve ]
The Truth Is Out There --->
-
Blindmouse_
tag
Erről az egészről nekem úgy az egész EU működése jut eszembe: témától teljes mértékben függetlenül pár fehér/rószaszín inges figura, a valóságtól hermetikusan elzárt elefántcsonttoronyban odafennt KITALÁLJA, hogy: "ez így van, pont, és így lesz jó", anélkül hogy a dolgok gyakorlati felhasználóival akárcsak vizuális kontaktusban lennének, nemhogy a ténylegesen megtapasztalt valósággal találkozzanak, az le van szarva.
Megtehetem, Flúgos vagyok...
-
Micsurin
nagyúr
válasz Corsa02 #321854 üzenetére
Taxi + gyógyszer spuri az az, ezekre lennék nagyon kíváncsi mit változnak a szervízelést tekintve a számok. Voltak kettővel ezelőtti melóhelyemen 1.3CDTi kulcsos Corsak amik bőven 500k körül tartottak már. (Fedett hátsóüveges kishaszonnak vizsgáztatott cucc)
Elég jól megmutatják mi mit bírt fejlesztést tekintve.
Mondjuk az az A6 már fixen 2x újra lett építve alkatrészeket tekintve mi?---
Shadowbull Mire? Hogy ott áll ~1,5 tonna hulladék ami gyakran vígan elszaladna még 10 évet ha meglenne a megfelelő javíthatósági háttér. Mutogassak neked most a Denso porlasztókra? Nem lesz annyival tisztább egy EUR4 DPF-es dízeltől esetemben egy EUR5-6 a legyártásával és a jelenlegi maradványának a feldolgozásával együtt mintha ugyan ezt üzemeltetném még 4-8 évig. Ahogy a telefonod sem attól lesz "zöldebb", hogy nincs hozzá töltő csomagolva. (Szemben egy otthon 10p alatt kicserélhető akkuval vagy képernyővel.)
Az új autó eladásos példádra meg annyit, hogy milyen új autó eladás? Annyira luxus cikket szeretnének gyártani az autókból, hogy az európai gyártok pont az eladás miatt fulladoznak. Mintha a VW álma nem az lenne mint ~2000 körül, hogy koppon legyen az utca Golfokkal és Passatokkal. Valahogy csak kiszorultak a Mercivel együtt a taxi bizniszből is, mert lassan vagy priust vagy corollat látsz... és lehetne sorolni. Új autó "eladás", örülnek ha a 2010-es válság utáni szinte visszamásznak a németek is nem, hogy a covid előtti szintre. A gyártók elmentek a falig, ideje visszafordulni és egyszerűbb élhető dolgokat gyártani... vagy jönni fognak ázsiából a rövid élettartamú eldobható autók pont mint a mobil piacon.
[ Szerkesztve ]
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
tboldi
nagyúr
válasz Micsurin #321857 üzenetére
Voltak kettővel ezelőtti melóhelyemen 1.3CDTi kulcsos Corsak amik bőven 500k körül tartottak már.
És mégis a 20 legrosszabb közé sorolták ezt a motort.
Gyakorlatilag ugyanez van a mi Lanciánkban is, aminek csak 86k-et sikerült futnia 17 év alatt, szóval van még benne bőven élettartam.[ Szerkesztve ]
-
Qru
MODERÁTOR
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Micsurin #321857 üzenetére
Nálunk volt pár verda ami 400k km-t futottak és egész egyben voltak. Egyszer kaptam is csereautónak egy ilyen 392k km-t futott TDI-t. Meglepően egyben volt de azért tegyük hozzá, hogy a gézolaj lopás miatt biztos hogy valamennyire előre volt tekerve az órája. Nézzük a jó oldalát, legalább időben volt cserélve benne az olaj.
#nincsbennetarcsi
-
Corsa02
őstag
válasz Micsurin #321849 üzenetére
Egyébként a használt autó vásárlók igényei baromi magasak és irreálisak. Pláne ebben az országban ahol az óratekergetés fellegvára volt és sokszor még mindig van.
Használt autó vásároló:
Elmegy, megveszi a B8-as Passat-ot 150e km-el, belseje rendben van, szépen kitakarítva, semmi kopás, szakadás, motorjának jó hangja van. 20e km múlva kezdi beírni a részecskeszűrőt, majd befecskendezők döglődnek, majd a DSG rángat, magasnyomású megkotlik... felhív, hogy mekkora szar ez az egész, utálja a VW-t, segítsek neki már egy valag pénzt rávert. Elhozza az autót, elkezdem kiolvasni: motorvezérlőben 170e km, váltóban 460e km, BCM-ben 460e km stb...hát mondom barátom itt a baj, Te megvettél egy autót amiben sok alkatrész már kiszolgálta az árát. Egyébként a németektől behozott autó volt, 400e km-ig márkaszervizben szervizelt autó.
Na ebben az országban az autók 70% ilyen...aztán az esetek nagy %-ban ez sosem derül ki, csak az van, hogy mekkora szar ez a Passat TDi, nem ment el 170e km-t.The Truth Is Out There --->
-
Micsurin
nagyúr
válasz Micsurin #321857 üzenetére
[link] lemarad a CEIC pedig akartam linkelni. Nagyon szépen látszik mennyire eltört valami útközben.
---Qru Valahogy csak nem akarjuk megérteni az öregkontinensen a fát az erdőtől mi különbözteti meg... de elektronikai téren is ez megy, nem véletlen hogy a microelektronikát ahogy van rendelni kell és nagyon nincs jól ez így.
tboldi Tudod már hányszor megbántam? Emlékezz vissza még a Civic előtt honnan indultunk, megvan? 1.3JDT 90le GP....
Corsa02 Egyébként ehhez lenne egy prózai kérdésem és félre ne érts nem kekeckedés... 400e km-ig márkaszervizben szervizelt autó. Ez tök szép, tök jó de ezt miért nem lehet az ügyfélnek kiadni? Nekem is majd 2 hónapot kellett vásárlás után bírkóznom az olasz kereskedéssel, hogy urambocsá én vagyok a csóró kelet európai érdekelne mikor hallottak utoljára valamit a roncsomról. Ez az amit Qru írt, semmiből nem tartana kiadni a futást és a szerviztörténetet ami ismert... ha ezt le lehetne kérni mindjárt transzparensebb lenne a dolog és nem a "200k-t futott hibamentes, motorja bonttatlan" autót keresné az átlag magyar. (Meg egyébként szlovák-román-szlovén stb) A piacot is szépen beárazná, aki tudja mit vesz az végre reális áron vehetné meg a "projektet" aki meg akar egy közlekedő edényt tudna biztonsággal választani.
[ Szerkesztve ]
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
Blindmouse_
tag
válasz Micsurin #321857 üzenetére
Ahogy a telefonod sem attól lesz "zöldebb", hogy nincs hozzá töltő csomagolva. (Szemben egy otthon 10p alatt kicserélhető akkuval vagy képernyővel.)
Rámutattál a lényegre. ha "zöld" akarsz lenni, akkor olyan terméket adj el ami 40 évig életbentartható, és életben is akarják tartani, ne olyat ami max 10 év, és utána egy rakás veszélyeshulladék. előbbi a zöldebb, utóbbi színtiszta profithajhászás.
Megtehetem, Flúgos vagyok...
-
Shadowbull
addikt
válasz tboldi #321858 üzenetére
Valójában rengeteg autó megfutja gond komolyabb gond nélkül a félmillió kilométert, ha rendesen karban vannak tartva.
Arról nem is beszélve hogy Magyarországon nincs használt autó, amelyiknek az órájában 130e kilométernél több lenne, amikor gazdát cserél. Az emberek imádják ha átverik őket, és szeretnék elhinni hogy vettek egy 15 éves megkímélt autót nagyon alacsony kilométerrel.Egy ismerősöm mesélte anno, hogy pár éves E91 320d Touringot akart venni Magyarországon, megnézett vagy fél tucatot, órájukban 100e alatt. Volt egy másik cimborája aki bele tudott nézni a gyári rendszerbe, és mindegyik autó külföldről volt behozva, ahol már jóval korábban megfutotta mindegyik a 200e kilométert. Nyilván olyan jó állapotban voltak, hogy simán vissza lehetett tekerni őket, hihető volt. Na ezek az autók azóta is mennek, többször visszatekert órával, rendes karbantartást már régen nem látva.
Aztán amikor a negyedik tulajnál beüt valami drága probléma, akkor bölcsen megállapítják hogy hát ezek szarok, nézd meg, 130e-nél kikönyöjölt a hajtórúd. Bezzeg régen még volt bennük anyag. Különben is tervezett avultatás.https://marharepaszerint.blogspot.com
-
Blindmouse_
tag
válasz Corsa02 #321861 üzenetére
És valóban így van. nem beszélve arról hogy hány ember vesz meg egy szarabb állagú, de nagyobbnak-drágábbnak LÁTSZÓ kocsit csak mert "ettől majd a szomszédok meg a haverok irigykedni fognak!" Nem vesszük meg a jó állagú bácsitól árult korzát, vegyük meg azt a mercit, igaz lukasra van már rohadva, de majd azzal az oldalával állunk a kerítésre hogy azt ne lássák.
Megtehetem, Flúgos vagyok...
-
veterán
válasz szabonagyur #321837 üzenetére
Erre +1. Tényleg a fassság megy 2 napja.
Van prémiumom, nem akarom használni, mert amúgy értelmes fórumtársak is mantrázzák a fixa ideájukat.
-
Shadowbull
addikt
válasz Micsurin #321857 üzenetére
"meglenne a megfelelő javíthatósági háttér."
Megvan. Hogy a gyári pótalkatrészt nem bírod kifizetni, az pont az a szociális téma, amit fentebb említettem.
*Nem lesz annyival tisztább egy EUR4 DPF-es dízeltől esetemben egy EUR5-6"
Mivel ezt pont az EU írja elő a gyáraknak, sok sikert az ellene való harchoz
"örülnek ha a 2010-es válság utáni szinte visszamásznak a németek"
Szerintem te valamit benéztél. A német gyártók eladásai 2019ben tetőztek.
"németek is nem, hogy a covid előtti szintre. A gyártók elmentek a falig, ideje visszafordulni és egyszerűbb élhető dolgokat gyártani.."
A gyártók azt gyártják amire igény van.
https://marharepaszerint.blogspot.com
-
Corsa02
őstag
válasz Micsurin #321857 üzenetére
Na megnéztem
- 406e km-nél vezérműtengelyállító
- 512e km-nél kapott egy új turbot
- 570e km-nél 4 befecskendező + magasnyomású
- első szélvédőt 9x cseréltek benne
- manuális váltós, egyszer 390e km-nél lett kuplungozva, aztán 762e km-nél
- eddig 56x cseréltek benne olajat (egész jó)A többi apróság. Az durva, hogy még ablaktörlőlapát cserére is márkaszervizbe vitték
The Truth Is Out There --->
-
avl
senior tag
válasz Shadowbull #321833 üzenetére
ezek valoszinü külsö lineáris méretek
több példa is van, hogy nagyobb külmérettel a belsö szelesseg stb. kisebb - akar azonos idöszaku kocsiknal is (nagyon különbözö generacioknal az ajtok vastagsag mas lehet akár biztonsag, beleépített akármik miatt is) -
iZol92
csendes újonc
válasz Micsurin #321825 üzenetére
Igyekszem kimaradni a 60 oldalas flame-ből, de azért egy kis megjegyzés:
Szóval amiket írtál, azok többségét javították már. A Puretech-nél 2 éve új szíj van (sőt, már átálltak láncra is a legeslegújabb verzióknál), azóta gyakorlatilag nincs szíj gond.Amik vannak, mind a régebbi szíj. Ráadásul elég komoly garanciákat is adnak már ezekre a motorokra, ha márkaszervizbe viszik. Az 1.5 EcoBoost a 4-es Focustól jó, a 3-as Focus, Mondeoban problémás.
Szóval a lényeg, hogy igen, vannak hibák, problémák, de ezeket a gyártók javítják, módosítják. Nyilván azt nem vigasztalja, aki megszívja az autóval, de ettől még nem minden rossz ami új.
[ Szerkesztve ]
-
macilaci78
nagyúr
válasz szabonagyur #321837 üzenetére
Jaja, nekem is úgy hiányzott régen!
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól!
-
-
macilaci78
nagyúr
válasz Shadowbull #321848 üzenetére
Ez ennyire nem egyértelmű. A gyártón belül is különböző érdekek lehetnek, a döntséhozók az elébük tárt információk alapján döntenek, de gyakorta nem elég képzettek, vagy nincs idejük részletekbe menően és mélységében elemezni a dolgokat, ezért csak egy lebutított kivonat, statisztika, diagram alapján döntenek. Vagyis adott a lehetőség, hogy nem a gyártó elemi érdekében álló döntést sugallmazzák feléjük.
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól!
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Micsurin #321857 üzenetére
Merci kiszállt a taxi gyártásból, mert már nem érte meg nekik szólt a PR nyilatkozatuk.
Persze a taxis sem teljesen sükebóka, ha vmi szr és még drágán is szervizelhető akkor nem azt vesz. Ezért lett a taxik nagy része mára Toyota.Volkswagen márka jelenlegi árrése mindössze 2,3 százalék, amit 2026-ra 6,5 százalékra szeretnének emelni a cég vezetői. ( [link] )
Tehát vagy az eladásokat pörgeti fel de nem fog menni mert már most sem versenyképes ezen az áron, a haszna meg elég alacsony így is... Vagy árat emel amitől még kevésbé lesz versenyképes mint eddig. Szóval marad a költségek csökkentése (minőség rovására, gyárbezárás, elbocsátások, bérköltség csökkentése, stb) egyelőre és elkezd jobban eladható (a kínálata lefedje és talákozzon is a kereslettel) autókat gyártani.
Nem véletlen léptek/lépnek vissza a protfoliójuk teljes elektrifikálásától. A dízelbotrány után nagyon előre szaladtak és gyorsan akartak nagyot gurítani. Még korai volt, pláne így kapkodva kvázi félig kész fércmunkákat kiadva.[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Micsurin
nagyúr
válasz Shadowbull #321872 üzenetére
Igen de milyen szempontból? A rendszámom alapján a futásom meg nem az? Hogyne..
Az eladásokat illetően előző CEIC + [link] alapján nem mondanám.iZol92 Nem is azt mondtam minden rossz ami új.
Corsa02 Az a turbó mondjuk kegyetlen mennyit futott... Nem értem ezeket miért nem lehet kiadni, mióta tudom volt DMF cserélve 220k-nál (kuplung + kinyomoval együtt) azóta én is nyugodtabb vagyok mert azt tudom nem fog legalább kiesni alólam. Nem az a baj ha valami megfutotta a maratont az a baj he nem tudom mi volt benne már összerakva és mi az amit nekem kell.
Saint volt talán innen jogász régen, lehet tudna egy okfejtést a GDPR-t illetően mutatni miért is annyira érzékeny adat az előélet... ha rendszám alapján van futás, ugyanígy a baleseti előzményeket is szemle fotókkal együtt kötelezően hozzáférhetővé kéne tenni végre.Qru Tehát csak nem találkozik a piac és a gyártó valamilyen szinten. Árulhatom én a világ legjobb cuccait ha elmegy mellettem az idő a toptech szemszögéből és túl drága leszek az alsó harmadnak... mintha máshol is láttuk volna már ezt, oh wait. Igen tudom a Merci szállt ki csak ugye valami ott is eltört ezek szerint mert emlékszem, hogy régen még a hiénák is tyúklábassal ácsorogtak Ferihegyen.
[ Szerkesztve ]
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
Shadowbull
addikt
válasz macilaci78 #321878 üzenetére
Hát, én már sok ilyen statisztikát láttam, ismerek is embereket akik ezeket csinálják, soha nem találkoztam még manipulációra utaló jellel vagy szándékkal.
https://marharepaszerint.blogspot.com
-
Shadowbull
addikt
válasz Micsurin #321880 üzenetére
"Igen de milyen szempontból?"
Ezt kérdezd meg egy jogásztól. Én annyit tudok hogy ezt a témát az európai autógyártók nagyon komolyan veszik, és rendkívül óvatosak ezen a téren. Kezdve azzal hogy milyen adatokat gyűjtenek, tárolnak, és értékelnek ki.
"A rendszámom alapján a futásom meg nem az?"
Valószínűleg az is problémás.
https://marharepaszerint.blogspot.com
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Micsurin #321880 üzenetére
Kb minden európai gyártó próbálja magát felülreprezentálni, mert a drágább modelleken van az nagy nyereség. Látod szép sorban szűnnek meg a kicsi autók Fiesta, Fabia ezek mind megszűnnek pl. Egyszerűen nem éri meg gyártani őket. Tehát a szabályozás rossz, mert kb az ellenkezőjét érték el mint akarták. A kicsi és kevésbé szennyező autókat kipusztítják.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
avl
senior tag
válasz Veron #321809 üzenetére
"hanem felvettek LED tervezőket. De ha nem lenne parasztvakító LED, akkor sem dolgozna pontosabban a futóműves, mert mára 1.5-szer több munkája van, mint 10 éve."
nálam/nekem/szerintem ilyesmik az egyik nagy gond: kell az eröforrás az új, divatos, eladhatóságot növelö feature-ökre; akiket meg is kell fizetni
valahol meg az lesz ebböl: dragabb, vagy dragabban adjuk vagy (és :-) a többi területre kevesebbet tudunk szánni
en biztos amellett lennék/vagyok: vegyünk fel 1 (kis szám a lényeg) egységnyi embert a "feature"-ökre, 99-et meg a lényegre, a valós, nem ízléstöl függö dolgokra (es ne 10 / 90 vagy 20 / 80 arányban)
szerintem/nekem egyszerüen ezek túlzásba lettek vive; a "design" (nem csak autoknal, embereknél, más iparcikkeknél is; a vizuális, a felszini, hamar szembeötlö dolgokat "preferáló" társadalom; a short term vs. long term
[long-game] stb.
-
ParmaBoy
újonc
Nos, van némi rálátásom a budapesti taxiséletre, és ott bizony ismét aranykorát élik a német levetett extaxi caddy maxi/touranok. (onnan ismered meg, hogy fekete műbőr ülés + ahogy nyílnak az ajtók látni az eredeti elefántcsont színt). Ezek 3-4 évesek, 3-400ezer kilométerrel kerülnek az országba, majd abs kockánál optimalizálnak egyet 150k-ra és így fut sokszor bértaxiként még 3/400ezret.
Bolt/übernél a 7 személyes kivitelekkel sokat lehet repterezni, és heti 100k (bejelentéssel) kiadható, vagy 5milla körül eladható. Most is biztos van fent a hahun ilyen.
A másik tipik bértaxi, ami régen a "taxismegane" néven emlegetett 1.5dci (bosch) kombi mk3 megane volt, az a 10 éves szabály (már amelyik nem kapta meg a +3 évet) miatt kezd kikopni és átveszik a helyüket az mk3,5 focus 1.5tdci kombik.
Igen, van bőven toyota is, de azért nem a többségük, legalábbis itthon biztos.
Nyugat eu megint más, arra annyira nem látok rá, csak a sírást hallom néha, hogy a toyota megszüntette a prius+-t, amit a jóisten is taxinak teremtett. -
brumi1024
veterán
Ezzel egyetertek, bar a belso LED pont egy olyan dolog, amit a belter tervezo belerajzol (anelkul is lenne ott valami, ez csak plusz egy epitoelem a kezeben), a 2 filleres ledsor bekerul az osszeszereleskor, es valaki megirja hozza a 30 sor kodot (egyszer, es hasznalhato az osszes modellnel). Ha pedig igenyesen van megcsinalva, szerintem jo dolog.
De lehet talalni sok felesleges extrat: pl a belso kamera, amivel a gyarto sem tud igazan mit kezdeni, azon kivul, hogy selfie funkcionalitast epit be. Ismerosom dolgozott a projekten, nem nagyon tudtak, hogy mire lesz jo.
-
macilaci78
nagyúr
válasz Shadowbull #321876 üzenetére
Megvolt a séta, a B9-ben elférek. Rég ültem már a B5-ben, de a B9 tágasabbnak tűnik. Viszont a sportüléssel nem leszünk barátok, pedig a legalapabb modellben ültem.
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól!
-
veterán
-
avl
senior tag
válasz brumi1024 #321887 üzenetére
én "irtózom" a "túl modern feature"-öktöl - o.k. ez az en bajom
de a nem jol müködö savtarto siman balesetveszelyes
nem emlekszem melyik szálon de itt is elöjött: a sok "segítség" meghülyít (én mentem Trabanttal Zürichbe(n) kormanyon terkeppel, nem mentem senkinek, nem emlékszem, hogy szétdudáltak volna stb. ma meg a WC-re is navi "kell mindenkinek");
egyszerüen kényelmes, nem használjuk azunkat, azon, immáron kiváltott képességünket (agy, gondolkodás, ...) az elsorvad, gyengülünk, hülyülünk - aztán már rá leszünk utalva ..és ha épp nem müködik csak állunk bután, tehetetlenül, kiszolgáltatva (ma sok ilyenen nevetünk, hogy ezt sem tudja, azt sem tudja [tankolás, parkolás, kerékcsere], ...aztán csúszás van belefele) vagy elvárjuk, hogy a gondolat szerint csinálja a gép, aztán nem mindig az van
szerintem a saját érdekében (is) mindenkinek résen kell lenni (auto mindenhova vs. mozgasszegeny eletmod következmenyei; navi vs. a terkeppel nem tud mit kezdeni, nincs térerö az halálközeli élmény)
[ Szerkesztve ]
-
Shadowbull
addikt
válasz macilaci78 #321890 üzenetére
Meglepett volna ha kisebbnek találod.
https://marharepaszerint.blogspot.com
-
Blindmouse_
tag
válasz Corsa02 #321874 üzenetére
És ezt hogy képzeled el? Én kicseréltem a kocsiban 200 alkatrészt.. az egyetlen bizonyíték róla hogy írtam blogot, meg fotóztam mindent.
Az hiszi el aki akarja, aki nem, nem.Ez max a "garanciális, muszáj márkaszervízbe vinni" időszakban működhet.
Megtehetem, Flúgos vagyok...
-
Blindmouse_
tag
Addig csinálgatta magának a kapaszkodókat az emberiség, hogy szép lassan egy ketrecbe építette bele magát.
Csak abba gondolok bele, régen tudtam 20 barátom telefonszámát fejből, most hogy kutyü tárolja mind, és nem a szoba fala a villanykapcsoló alatt, a sajátomon is gondolkozni kell ha meg kell adni
Megtehetem, Flúgos vagyok...
-
-
Qru
MODERÁTOR
Ezen már amúgy filóztam én is. Már többször az automata fék (koccanásgátló) fogott meg a Skodával. A sajátban amiben nincs de soha nem mentem neki semminek. Nyilván nem fair, mert nem ugyanott, ugyanolyan helyzetben használtam a két kocsit de ezért elgondolkodtató... A tudat, hogy ott a védőháló kényelmessé tesz vagy csak a szerencsén múlt, hogy a sajáttal nem koccantam?
#nincsbennetarcsi
-
Corsa02
őstag
válasz Blindmouse_ #321895 üzenetére
Ez max a "garanciális, muszáj márkaszervízbe vinni" időszakban működhet
Erre gondoltam, igen.The Truth Is Out There --->
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Állásajánlatok
Cég: HC Pointer Kft.
Város: Pécs
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest