Hirdetés
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- sziku69: Szólánc.
- ldave: New Game Blitz - 2025
- Graphics: Hamis SSD-k az online piactereken, hirdetési oldalakon, hogyan szűrd ki?
- Lenry: Már megint el fog pusztulni a világ
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Graphics: Nothing Phone (3a) - bemutató és kisteszt
- Magga: PLEX: multimédia az egész lakásban
- Sub-ZeRo: Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
-
LOGOUT.hu
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
tboldi
nagyúr
válasz
ArthurShelby #338807 üzenetére
Egy Palm M105 valahol nálam is akad, de iOS-en is lehet emulálni.
• • • • • • • • • • • • • • • •
Én alap adatokra, amik nincsenek a műszerfalon vagy becsapósak (vízhőmérséklet), nálam egy OBD-s ScanGauge 2 van bent, ha ennél többre vagy rögzítésre van szükség, az öreg X230-as ThinkPadet használom.
-
Blindmouse_
aktív tag
válasz
ArthurShelby #338807 üzenetére
Datalogger..
Minden értéket látok rajta, amit az ECU lát a motorból, + grafikonon ugyanez, + l ogot ment + hibakódolvasás, és tesztek..
Semmi másra nem jó a kütyü, de erre tökéletes. -
válasz
ArthurShelby #338783 üzenetére
Ez jó!
Autókkal mondjuk nem könnyű pénzt keresni, de nem lehetetlen! Én mondjuk annak is örülök ha 10-12 hónap használat után bukó nélkül tudok kiszállni egy ilyen autóból. Igazából mindig ez a fő cél, általában sikerül is teljesíteni. Ez a kabrió novemberben bomba vétel volt, most pluszos lenne (2-3M), de
sajnosnagy a szerelem, így nincs szívem eladni.Pár hónapja egyébként egy olyan projekten dolgozom, amivel évente két autót is tesztelhetnék, ráadásul kereshetnék is rajtuk egy keveset. Nem az évszázad üzlete, de nem is ez a lényeg.
-
Blindmouse_
aktív tag
válasz
ArthurShelby #338739 üzenetére
Nekem a pingvinben több mint 15 éve bennevan a fekete H&R
Keményített gátlóval. feszes, de nem olyan mint egy coilover. nyilván újra kellett tanulni a várost hol mennyivel lehet elmenni vele, meg pl Kozma utca felejtős, de én nagyon imádtam akkor is amikor napira használtam. a GTi az hát gyári, az mindig kompromisszum, van az a pont amikor érzem hogy betámaszt a gólyaláb.. de nem érzem azt hogy BÁRHOL befordul. szóval egy H&R nem tenne neki rosszat. -
tboldi
nagyúr
válasz
ArthurShelby #338713 üzenetére
Igen, azokat én sem kedvelem. A Jazz-zel egyetlen egyszer sikerült súrolnom a lökhárító alján lévő gumikoptatót, egyébként kompromisszummnetesen használhatók.
A Honda amúgy -3 cm, az Alfa -3,5 volt valamikor, az évek során biztos összébb ültek a rugók kicsit.
-
hobizoli
nagyúr
válasz
ArthurShelby #338713 üzenetére
nekem a dizel 147 -60mm-n van
es ezt ettol csak lejjebb rakni lehetne a menettel, feljebb nem -
Blindmouse_
aktív tag
válasz
ArthurShelby #338693 üzenetére
Hát egy gyári futóművön csak fejleszteni lehet, merthát azt minden szempontból kompromisszum.
:
-
hobizoli
nagyúr
válasz
ArthurShelby #338705 üzenetére
oldalszel erzekenyseg is csokken, ha lejjebb van az auto
mivel ugy eleve a rugozas is kemenyebb, meg belekapni sem tud annyira oldalrol bódéba a szel -
tboldi
nagyúr
válasz
ArthurShelby #338705 üzenetére
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
ArthurShelby #338705 üzenetére
Igen, az alacsony(abb) súlypont javít rajta. Illetve kisebb légörvények is keletkeznek ha közelebb van a földhöz a padlólemez.
-
hobizoli
nagyúr
válasz
ArthurShelby #338701 üzenetére
a vastagabb keresztstabilizator-nal a rugozasi komfort nem valtozik, mert annak csak akkor van szerepe, ha kanyarodik az auto
ha kemeny sportfutomu van es attol dol kevesbe a bódé, akkor minden uthibat is jobban atvisz tok egyenesen haladva is
a PU szilent ugyanez -
MasterMark
titán
válasz
ArthurShelby #338701 üzenetére
Az ültetés az utolsó szerintem. Az minimálisat javít az aerodinamikán, de ennyi.
Ültetést azért csinálnak, mert optikailag jól néz ki.
Amiket írtam versenypályára kellenek. Ha optikai tuningra gondolsz az teljesen más dolog. Utcai autónál a legjobb a gyári futómű, de az legyen jó, ne lógjon stb.
-
hobizoli
nagyúr
válasz
ArthurShelby #338693 üzenetére
a keresztstabilizator az u.n. top-of-the-range modellben mindig vastagabb, mint a proli fapadban
szoval az nagymuter templombajaros 1.2i-jeben egy joval gyengebb kivitel van, mint a boyracer "GTI"-ben
de altalaban ezt 1:1 at lehet rakni
...es meg vannak gyartok, akik annal is csinalnak vastagabbat bele
a PU szilentek is nagyobb ellenallast kepviselnek egy adott erohatasra, mint a sima gumibol levok, ami nem kivant dolesre, csavarodasra van jo hatassal
viszont kevesbe csillapitja a rezgeseket es hangokat
silent = csendes
meg leteznek elso-felso, elso-also, hatso-felso, hatso-also "toronymerevitok" is -
MasterMark
titán
válasz
ArthurShelby #338693 üzenetére
A futómű alapból a kényelmességet és a rossz utat is figyelembe kell vegye. Versenyre ilyenek nem kellenek, ki kell venni a futóműből minden olyat ami nem szükséges, mert emiatt bután viselkedik a kasztni, attól csak lassabban tudsz aztán menni.
Alapból keményebb, pontosabb futómű kell. A gumi szilentek a kényelemnek jók, de a pontosságot csökkentik mert mindenfelé gumisan tud mozogni minden.
Vastagabb cucc nem szokott kelleni, hacsak nem nagyon kivan spórolva valami és mondjuk egy vékonyabb kormányösszekötő simán el tudna hajlani versenykörülmények között.
Minden ami a futóműben van az rugózatlan tömeg. Minél kevesebb a rugózatlan tömeg, annál jobban fog reagálni az autó, ezért inkább könnyített alu cuccok kellenek, mint vastagabb nehéz vas futóműelemek. -
Qru
MODERÁTOR
válasz
ArthurShelby #338693 üzenetére
Hobizoli írt erről itt nem is olyan régen. Vastagabb stabilizátor rudak, PU szilentek, ültetőrugó, sportos(abb) lengéscsillapítók (utóbbi kettőre vannak komplett szettek is, pl a Koni-nál).
-
tboldi
nagyúr
válasz
ArthurShelby #338693 üzenetére
Ezek + poliuretán szilentek, jól megválasztott gumi, könnyű felni.
-
Vismajor01
addikt
válasz
ArthurShelby #338344 üzenetére
Alllithato allora? Innen vetted aprórol? Mennyi volt? Van meg?
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
ArthurShelby #338301 üzenetére
Elszaladtam tankolni (ebben meg fem a tank, nem szeretem ha nincs tele es ugy all hetekez, foleg hogy E10 megy bele #rozsdapara). Termeszetesen csak abban a fel oraban esett amig uton vtam.
Fogyi: 9.0 (keves varos + a multkori Pilis kor). -
radi8tor
MODERÁTOR
válasz
ArthurShelby #338301 üzenetére
De miért mentél, ha vissza is jöttél?
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
ArthurShelby #338181 üzenetére
Thalia... 1.2 rettenet vt abbol unokatesomnak. Gyorsan meg is szabadult tole...
-
Szevam
senior tag
válasz
ArthurShelby #338181 üzenetére
Szegény Süsü ha hallaná.
-
BigBlackDog
veterán
válasz
ArthurShelby #338181 üzenetére
Szemből kell mindig közelíteni, akkor még egy Clionak is képzelhető.
Mondjuk a szedánnak meg akkora a csomagtartója, hogy szvsz két kategóriával feljebb is tisztességesnek számítana. Bár cserébe szűk a nyílás a csomagtérajtónál és a hátsó üléseknél is.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
ArthurShelby #338000 üzenetére
Emeletek jocskan. Inflacio powa...
-
radi8tor
MODERÁTOR
válasz
ArthurShelby #337809 üzenetére
-
Szevam
senior tag
válasz
ArthurShelby #337809 üzenetére
Nem tudtam leállni vele a mélygarázsba. Főni már elment.
-
6030D
őstag
válasz
ArthurShelby #337809 üzenetére
Sexy a bömbin a vonóhorgos rendszám. A Lambo orrán pont roppantott volna ugyanaz a horog.
-
Micsurin
nagyúr
válasz
ArthurShelby #337809 üzenetére
...jah, ma például vonattal mert a fehér Astra foglalt volt.
Megszoktam, hogy 8:27-kor elindulok és 9:00-kor a mélygarázsban vagyok. Hidegzuhany volt hétfő reggel a 6:27-es vonattal 8:40-re beérni. Jó ez az elővárosi MÁV... -
Szevam
senior tag
válasz
ArthurShelby #337809 üzenetére
Az első az enyém
-
válasz
ArthurShelby #337542 üzenetére
Igen, olvastam róla, h mostanában már ez a jellemzőbb. De talán nincs is ezzel baj, mert az alkoholnál nem sok pusztítóbb dolog létezik a világon.
Nem vagyok álszent, én is fogyasztom néha, de az elmúlt években igencsak lecsökkent az alkalmak száma.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
ArthurShelby #337547 üzenetére
Titkolják, mert szabály szerint 0-nak kell lennie meg amúgy is itthon 10-ből 11 ember nem isrmeri a mértékletességet. De nyilván van valamennyi mérlegelési jogkörük.
Btw az ismerősi körömben 1 alkesz sincs. Ebből is látszik, hogy nem a megfelelő társaságban vagyok.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
ArthurShelby #337537 üzenetére
Simán lehet. Minden esetre a srácoknak egész komoly értéket is virított a gép.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
ArthurShelby #337531 üzenetére
És durván érzékenyek/pontosak amúgy. München mellett beültünk egy sörre. Ott a helyen az előtérben volt egy ilyen fújós szonda, csak éppen hogy belekósoltam a finomságba de már azt is kijelezte.
-
Blindmouse_
aktív tag
válasz
ArthurShelby #337341 üzenetére
Van benne valami, én a GTi-t még pont jókor kezdtem kimenteni a roncs állagból. Így hogy 3,5 éve kész van, most azt látom hogy egy kicsit nehezebb lenne talpratenni ha most kezdenék bele, nem lenne lehetetlen most se, de akkor vágtam bele amikor jó volt a csillagok állása, és az univerzum is azt akarta hogy megmentsem.
Volt egy csomó "Now or never.." vásárlásom hozzá akkoriban, amihez nagyon durva mák kellett azért.Mondjuk a Kadettnek az az előnye hogy sok volt belőle.
Szomszédom is a kettesgolfhoz polcról vesz újban kb majdnem bármit. -
Blindmouse_
aktív tag
válasz
ArthurShelby #337334 üzenetére
De még mindig nem tudjuk hogy megveszed-e.
Ja, az ajtóban úgy néz az ki mint a konyhaszéknek a lába, felvágva hosszában.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
ArthurShelby #337303 üzenetére
Fakormány nagyon retró, ebbe nem is illik szvsz.
Pollenből Kamoka-t vettem mert abból van biocid, meglátjuk az mit tud. Ha vacak akkor megy bele a Mann újra.
-
Blindmouse_
aktív tag
válasz
ArthurShelby #337303 üzenetére
Engem a főoldalra visz.
-
kcsa
veterán
válasz
ArthurShelby #337303 üzenetére
Az a G Astra betűtípus a hátulján gyári? Gyanítom nem
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
ArthurShelby #337247 üzenetére
Az altalanos stabilitas is no (a nagytempos is), mert a kisebb rugok altalaban kemenyebbek is mint a gyari.
Ha vt gyarilag legrugos akkor at lehet alakitani. De draga altalaban visszaalakitani szoktak csak a legrugost fix acelrugosra.
-
Blindmouse_
aktív tag
válasz
ArthurShelby #337247 üzenetére
Errájdot/ légrugót az vesz, aki nem akar nagyot autózni vele, csak a talikon akarja a földön húzni a seggét.
-
tboldi
nagyúr
válasz
ArthurShelby #337228 üzenetére
Annyival egészíteném ki Blindmouse_ hsz-ét, hogy az airride is egy légrugós rendszer, de az utólagos megoldásokat szokás így nevezni. Viszont gyárilag is találkozhatsz vele a prémium kategóriában vagy a Tesla Model S/X-ben, ezeket többnyire nem lehet teljesen leengedni a talajig.
A Citroënek pedig hagyományosan hidropneumatikusak, már amelyik nem sima tekercs vagy torziós rugót kapott.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
ArthurShelby #337228 üzenetére
Jobban nez ki, alacsonyabb lesz a sulypontja eztal stabilabb a kanyarokban es minimalisan meg javul a legellenallasa is.
Levegos gazrugo de a AR az sokkal szelesebb tartomamyban allithato futomu.
-
válasz
ArthurShelby #337228 üzenetére
Én oda meg vissza vagyok érte… de egyszerűen nehéz élni vele… ha fix ültetés van akkor városban iszonyat szívás Z4 ugye lent volt rendesen, volt azért fosás vele…, airride meg nagyon drága és nehéz hivatalosan beíratni… nem mellesleg ami tényleg felveszi a versenyt egy minőségi ültetéssel, az megint csillagászati.
Ez pl levegős rendszer…
Amúgy kanyarban is jobb, fogyasztásban is jobb. -
Blindmouse_
aktív tag
válasz
ArthurShelby #337228 üzenetére
Porba nem jó. az max a látványról szól, de egy szint után nem áll jól az se.
Normális ültetés hasznos mert stabilabb lesz mert keményebb is. alacsonyabb a súlypont.. és dögösen néz ki.errájd a régi citroenbe kell meg az ikarusba.
-
tboldi
nagyúr
válasz
ArthurShelby #337223 üzenetére
4 van, WagonR, Jazz, Ypsilon és MiTo.
Nagyjából jól érted, igen, csak annyit tennék hozzá, hogy én és anyum azon az állásponton vagyunk, hogy a WagonR a leggyengébb láncszem, annak kellene mennie. Ha a Jazz-től válnánk meg, az elmúlt 1 év ráköltéseit tekintve anyagilag tulajdonképp ugyanott lennénk, csak akkor az objektíve jobb autó megy, és a rosszabb marad, amire rögtön el is lehet verni azt a pénzt.
A két digó nem kérdés egyikünknél sem, hogy marad, illetve a Jazz-ről is ez a konszenzus, csak abban nincs egyetértés hármunk közt, hogy a WagonR-t eladjuk-e vagy sem.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
ArthurShelby #336853 üzenetére
Pont most hajtottam fel jo fenyezot. Ha kell atdobom a kontaktot.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
ArthurShelby #336827 üzenetére
Aucs. Nagyon odaverte? Hol sérült?
-
tboldi
nagyúr
válasz
ArthurShelby #336834 üzenetére
Az enyém biztosan nem, csak a MiTóhoz jó ez a cikkszám. Meg ugye ez 3 ajtós.
Az imént szereltem be az újat, a kattogás megszűnt ugyan, de hiába adtam neki már túlzó mennyiségű kenőanyagot és mozgattam át sokszor, így is “súrlódva” nyílik az ajtó. Nem véletlenül kerül csak a harmadába a gyárinak. Mindegy, ideiglenesen megteszi, amíg nem lesz kedvem újra ezzel foglalkozni.
A réginek viszont nem látom, mi a baja, szét kellene roncsolni, azt meg nem akarom.Ja, és a PU is bent van. Ez viszont nagyon fasza!
A váltókaron is érezni, hogy már nem rángatja a bowdeneket a motor, feszesebb érzést ad. Kombinálva a short shifterrel… 👌 -
válasz
ArthurShelby #336824 üzenetére
A kopását lehet megelőzni, valamint a nyikorgását megszüntetni, beleértve a zsanért is.
(A kattogás nem tudom mitől alakul ki, eltörik, elkopik?) -
tboldi
nagyúr
válasz
ArthurShelby #336824 üzenetére
Én arra számítok, hogy az enyém azért kattog, mert már valami eltört legbelül.
Legkésőbb holnap kiderül. Vagy nem. -
szebe
addikt
válasz
ArthurShelby #336346 üzenetére
A Mariborig tartó 110-et és a “hegyi” pályán lévő 100-at sokszor az volt az érzésem, hogy csak én tartom be
-
Blindmouse_
aktív tag
válasz
ArthurShelby #336312 üzenetére
nem minden kamera mér, tele a város forgalomfigyelővel.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
ArthurShelby #336312 üzenetére
Lehet, mi Spodnje Laze-ban aludtunk meg amikor Bled-be mentünk (ott jó nagyot szívtunk a HR-SLO határon, brtuál nagy sor volt). Ahogy mentünk le a tóhoz ott vt fix traffi is (település nevére nem emlékszem, ezek ilyen megjegyezhetetlen nevek számomra) meg után kocsiból is mértek.
-
BigBlackDog
veterán
válasz
ArthurShelby #336312 üzenetére
Merrefelé volt?
-
szebe
addikt
válasz
ArthurShelby #336296 üzenetére
Erre majd figyelek idén, de az elmúlt években nem igazán találkoztam (jelzett) trafival a tipikusan turistás részeken (Bohinj-Bled-Krajnska Gora tengely).
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
ArthurShelby #336296 üzenetére
Ott nagyon durvan toljak. Mikor mi voktunk legutobb akkor is faluban vt 2. Oke letudva gaz. Falu szeleneg ott kempeltek. Jott is a birsag 2 het mulva. Az vt a szerencsem, hogy forumtars ment elottem igy o kapta a csekket.
-
hobizoli
nagyúr
válasz
ArthurShelby #335986 üzenetére
nalunk van 85-s kulcs is
-
MasterMark
titán
válasz
ArthurShelby #335982 üzenetére
Egyszer egy villáskulcsot ráejtettem az akku két pólusára, akkora szikrát azóta se láttam.
-
tboldi
nagyúr
válasz
ArthurShelby #335795 üzenetére
Igen, ez a legerősebb. Fasza gép, csak dögnehéz, ha nem kell 200-300 Nm-nél nagyobb oldónyomaték, szívesebben használom a 12 V-ost.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
ArthurShelby #335795 üzenetére
Vedd csak meg. Nekem Penny-s van az konkretan szrt se er, hatha ez jo.
-
válasz
ArthurShelby #335739 üzenetére
Benevezlek egy városismereti vetélkedőre.
Készítettem egy fotót a Móricznál is, de inkább ezzel teszteltelek ma.
-
válasz
ArthurShelby #335699 üzenetére
No, én pont nem ezt tapasztalom. Amikor megelőznek 10-ből nyolc eltorzult arccal motyog.
Részemről is kibaszás, mert ha tiszta a kocsi én sem szívesen teszem, de engem semmi sem tud úgy felpiszkálni, mint amikor "tolnak" oktalanul. Az M5-ösön tegnap is az történt, h a belső sávban 140 körüli tempóval előzök egy kb. 10 kamionból álló sort és már messziről villog, majd úgy beáll mögém, h az ő autójának nem látom az orrát. Na, nem érdekelt, h tiszta az autó. Sietős román. Az meg a másik, ha én külföldön vagyok, eszembe sem jut az adott ország közlekedő polgárait vegzálni semmilyen módon!
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
ArthurShelby #335475 üzenetére
Volt nala innen tag, elegedett vt a munkajaval.
Ha mar kivulrol, alulrol latszik az mar nagy baj. A rozsda a fenyezes alatt dolgozik es amikor ledobja akkor mar ott nincs anyag, azert valik le a fenyezes.
-
Blindmouse_
aktív tag
válasz
ArthurShelby #335475 üzenetére
Nagyon szép dolgokat csinál, de gondolom idén már nem ér rá, és nem ötezeré' méri a munkaórát.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
ArthurShelby #335397 üzenetére
Rózsa Gusztáv, ha vmi nagyobb meló azt nyugodtan rábízhatod.
-
radi8tor
MODERÁTOR
válasz
ArthurShelby #335397 üzenetére
Focust én ide vittem, szépen dolgoznak, a fényezést is velük csináltattam mert nem voltam hajlandó még 50k rádobni a küszöb javításra.
Vettek szín azonos festéket és lefújták vele. [link] -
Qru
MODERÁTOR
válasz
ArthurShelby #335325 üzenetére
Benga nagy Merci SUV a melletem lévő mosóálláson is ugyanezt nyomta legutóbb. Nekik csak egy használati eszköz az autó, nem is értik minek kell azt simogatni...
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
ArthurShelby #335163 üzenetére
Az Alfa-nál is volt/van smart casco. De nem tudom az létezik-e még...
-
Szoszo94
őstag
válasz
ArthurShelby #334849 üzenetére
Azt én sem értem, de itt én voltam az, aki utolérte a futóst és a kamiont, majd később csatlakozott a mögöttem jövő és villogott másodpercenként a valagamba', mintha ki tudnék teleportálni a mellettem haladó kamionon át a leállósávra. Ezt pedig nem díjazom, mert én is haladtam volna, csak volt annyi gógyim, hogy nem stroboszkópoztam az előttem egyébként a megengedettel (amúgy nem, mert futónak 80, de ezen lépjünk túl) haladó járművet, hanem türelmesen próbáltam megvárni míg befejezi a manővert. Csak a szarva letörése volt ez a kis bosszú, semmi egyéb és sokára is ért újra utol, szóval mégsem volt annyira sietős neki.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
ArthurShelby #334849 üzenetére
Ennek elvileg az a pszichológiája, hogy megmutassa ő is tudna annyival menni de most nem akar.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
ArthurShelby #334846 üzenetére
Azért mert éppen 2 másikat is bont de ugye a kereslet erősen korlátozott lévén, hogy egy elég réteg - és amúgy nem elromlós - modellről van szó. Emiatt lassan tudja kiárulni a meglévőket de a rossz konstrukciójú dízelmotor miatt (eltörik a főtengely és beáll a motor) meg rengeteg a donor darabot hoznak be nyugatról olcsón.
Konkrétan volt olyan, eset hogy ingyen odaadták csak hogy szabaduljanak tőle.
-
tboldi
nagyúr
válasz
ArthurShelby #334846 üzenetére
Még kezdő.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
ArthurShelby #334841 üzenetére
Mert csak egyben eladó.
-
-
válasz
ArthurShelby #334396 üzenetére
Csak a szálhoz kapcsolódva.
A tűzoltó biztosra megy, ez a dolga. A Prius bal hátsó sarka már szétégett, TK volt az autó.
Nyilván mindig elengedem a szirénázó mentőt, rendőrt és tűzoltót, de csak az utóbbit teljes meggyőződésből:
- Mentő: mikor nekem kellett, nem bírtak odaérni, hiába 500 m a mentőállomás, közben a betegtaxik (nem OMSZ mentő) villogóval szállítják haza Marika nénit a rutin dialízis után.
- Rendőr: hová siet, esetleg kihűl a kávéja?
- Tűzoltó: utólag derült ki, hogy elromlott a CO érzékelő, a második riasztás után jobb híján hívtam a tűzoltókat, egyből jöttek az éjszaka közepén nagy szerkocsival, a kertvárosias részen sziréna nélkül, csak villogóval, hogy ne ébresszék fel a környéket. Aztán kiderült, hogy csak elromlott a CO érzékelő, de megdicsértek, hogy jól tettem, hogy kihívtam őket. 👍 Annyit mondtak, legközelebb először meneküljek ki a lakásból, és majd kintről hívjam őket. -
Qru
MODERÁTOR
válasz
ArthurShelby #334396 üzenetére
Pontosan, őket nem érdekli. Aztán, hogy neked okoz kárt feleslegesen... az már mit érdekli őt.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
ArthurShelby #333776 üzenetére
Egy biztos: nem o legelesebb kes a fiokban.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
ArthurShelby #333385 üzenetére
Igen, Bubinal is erzed ahogy bekaocsol. Alapjaratot is megemeli. Egy modern autonal meg eszre sem veszed ha bekapcsol.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
ArthurShelby #333384 üzenetére
Jah azt en is nyomom.
-
Szada85
aktív tag
válasz
ArthurShelby #333297 üzenetére
Nem tudom (bár a többiek írtak már véleményt), amiatt írtam, hogy azért pár "jelentösebb fogyasztó" is ment, hátha "releváns".
Amúgy a vezetési stílus ugyanaz, reggel negyed 8-kor még relatív élhetö a forgalom, így gyakorlatilag azonos stílusban nyomtam le mindkét kört, egyik esetben sem volt se ugrálás, melegedö motornál nincs ereszdelahajam...
(Elsö szakasz 30-as zóna, 1-2 lámpás keresztezödéssel, középsö 60%-án az útnak 80-as limites 2 sávos út, a végén ismét város 3 lámpás keresztezödéssel).
Megnézem majd kíváncsiságból klíma, ülésfütés, egyebek nélkül is mit mutat.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
ArthurShelby #333297 üzenetére
Igen, a Skodában ha bekapcsolom szépen írja is, hogy megdobja a fogyit még állóhelyzetben is. Ingyen energia nincs...
Bubinál, előzéskor még a rádiót is kikapcsolom.
-
ParmaBoy
junior tag
válasz
ArthurShelby #333297 üzenetére
Persze, nagy áramfelvétel, terheli a generátort, ami terheli a főtengelyt= többletfogyi.
De ilyen tized decikben mérhető szerintem max. -
Qru
MODERÁTOR
válasz
ArthurShelby #333193 üzenetére
Múltkor mentünk arra és farnkón be is gazoltam tőle...
-
szabonagyur
félisten
válasz
ArthurShelby #333193 üzenetére
Szerintem sz@rnak bele abba is.
1X talán voltak már kint rendőrök, akkor is minden autós csak vergődött, hogy hát jóhogynem korlátozzák má' merre is mehet autóval.
-
Blindmouse_
aktív tag
válasz
ArthurShelby #333056 üzenetére
Mondjuk ha JÓ a lakatos akkor úgyis fél évet kell rá várni, mert úgy tele vannak.
-
tboldi
nagyúr
válasz
ArthurShelby #333056 üzenetére
Nálam ez úgy nézett ki a Jazz-zel, hogy
• 2024 május 22-én meghúzták, mert átcsúszott a csavarhúzó a küszöb és a hátsó sárvédő találkozásánál mindkét oldalon, illetve két lengőkarszilent is rossz volt;
• még aznap elmentem a kedvenc karosszériáshoz megmutatni és időpontot kérni;
• 31-én, az előző műszaki érvényességének utolsó napján kicseréltem saját kezűleg a lengőkarokat (fontos a dátum, ugyanis elmentem pár VÉDA alatt a szereld magad műhelyig);
• július 15-én a saját lábán vittem lakatolni a szomszédos faluba, az ezt megelőző másfél hónapban csak a garázsban állt, egy métert sem mozdult;
• 22-én készült el;
• 29-én vittem újra műszakizni, ami sikerrel zárult.Ennyi, nem vonattam ki és nem kértem útvonalengedélyt se. #yolo
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
ArthurShelby #333061 üzenetére
Siman, kb nincs aki ellenorizze kapacitasilag. Max ha direktben felnyom vki a koztereseknel.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
ArthurShelby #333056 üzenetére
Ideiglenes kivonas, online intezheto.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
ArthurShelby #333055 üzenetére
Majd ha nekem is kedvezo helyszin lesz es nem teli hideg.
-
ArthurShelby
addikt
válasz
ArthurShelby #333056 üzenetére
*szóval nincs rá igény, hogy most kéne és egyből használják, csak az idő szűke a gond (a vizsgáig).
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
ArthurShelby #332983 üzenetére
Asszony nem örülne ha arra költeném le a lottónyereményem.
-
tboldi
nagyúr
válasz
ArthurShelby #332983 üzenetére
-
szabonagyur
félisten
válasz
ArthurShelby #332933 üzenetére
Helyesbítek, 2 eszköz is hozzá van adva.
És igen ki tudom választani mihez akarok csatlakozni.
Ilyenkor ugye a fejegység csak megjelenít, annak semmilyen részét nem használom, szóval csak annyi kell, hogy a CP-t kirakja.
Ilyesmi képpel indít:
És akkor jobb oldalon megjelennek az eszközök.
-
szabonagyur
félisten
válasz
ArthurShelby #332923 üzenetére
Nekem Scrossnal a Carlinkit 4 van talan, 2 iPhone van hozza kapcsolva es megy.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
ArthurShelby #332923 üzenetére
Nálunk a Superb-nél a legutóbb csatlakoztatottat kezeli "fő" telóként.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
ArthurShelby #332892 üzenetére
Több helyen is van MTK pálya. Az klasszikus értelembe vett MTK pálya az a Hidegkuti (foci) stadion de ezen kívül több helyen is van pályájuk. Az említett pálya pl a vívók törzsbázisa ha jól tudom.
-
válasz
ArthurShelby #332892 üzenetére
Ha már tenisz, ott a Park Tennis Club van
MTK pályáról nem tudok ott (de ez nem jelent semmit), a csarnokuk az Aréna mellett épül jelenleg. -
Qru
MODERÁTOR
válasz
ArthurShelby #332730 üzenetére
Love nincs fejlesztesre, igy marad a tudatos sorvasztas.
-
radi8tor
MODERÁTOR
válasz
ArthurShelby #332731 üzenetére
Nem gyártanak közúti használatra szerintem olyat.
-
Emunem
senior tag
válasz
ArthurShelby #332516 üzenetére
nem vennék rá mérget...
-
hobizoli
nagyúr
válasz
ArthurShelby #332393 üzenetére
Amsterdam-nak ez mellett a fele lakossagara is 30%-l tobb km metroja van, mint Bp-nek
Új hozzászólás Aktív témák
- Giant Talon 0 Sport - Hardtail Mountain Bike
- ÚJ AXIS M1114 hálózati kamera Kompakt és adaptív HDTV Onvif Ip kamera
- Techsend Electric Scooter Cyber Monster elektromos roller 2024, garanciával, eladó!
- Whirlpool AWO/C 51001 mosógép alkatrész
- 16" Brock alu felni Continental TS830P 205/60 téli gumi szett, 5x120
- BESZÁMÍTÁS! GIGABYTE B360 i5 9600K 16GB DDR4 512GB SSD RX 7600 8GB Rampage SHIVA Zalman 600W
- Jo Nesbo: LEOPÁRD (nem olvasott)
- Samsung Galaxy S21 5G 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- BESZÁMÍTÁS! ASROCK H310CM i5 9600K 32GB DDR4 240GB SSD 1TB HDD RX 5700 8GB Rampage SHIVA FSP 600W
- Bomba ár!! Lenovo E31-80 - i5-6GEN I 8GB I 256GB SSD I 13,3" I HDMI I Cam I Win10 I Garancia!
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest