Autós topik
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [sziku69:] Szólánc.
- [Re:] [sziku69:] Fűzzük össze a szavakat :)
- [Re:] [Luck Dragon:] MárkaLánc
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] [Jack Hunter:] Közösségi tér konfliktus
- [Re:] [antikomcsi:] Ázsia Expressz 5
- [Re:] [Algieba:] Rádiótelefontól a digitális kiszolgáltatottságik az ökológiai válság korában
- [Re:] [ubyegon2:] Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
GAMEPOD.hu témák
Téma összefoglaló
Hozzászólások
Peter.70
addikt
Ez csúnya lett
Nerazim
őstag
Ehhh...nem. El is felejtettem, hogy olyan is van.
Be my computer.. Baby I'm a user!!
Qru
MODERÁTOR
Aucs.
#nincsbennetarcsi
ArthurShelby
addikt
Ma a belvárosban egy robogós 3 nagyobb kereszteződésnél is átment a full piroson (mindegyik már régóta piros volt, nem akkor váltott épp át). Föl is ment bennem a pumpa, szívesen elbeszélgetnék azért vele. Nem vagyok szent, de a pofátlanságnak vannak fokozatai.
Én a bicikliseket még megértem, ha körültekintően egy kisebb kereszteződésnél átmegy a piroson, de ami nem emberi hajtású (roller, robogó, autó...), az igenis álljon a meg a piros lámpánál (ha már ez a szabály).
A rosszban mindig van valami megtévesztően jó, különben nem választanánk a rosszat
6030D
Ármester
Ment a waze hangutasítás? Mert AA-n ha beszél a waze, és akkor tekersz hangerőt, akkor őt állítja, egyébként a zenét. Nem duma közben tekergetted?
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
Peter.70
addikt
Az összes robogós, taxis a kresz szabályokon felül van
Reggie0
félisten
Miert, a robogo miben mas, mint egy kerekpar, azt leszamitva, hogy kevesbe izzaszto?
TommyX_
őstag
Képet elnézve, sajnos én is átéltem, de én még szerencsétlenebb voltam.
2021 nyarán a Fiesta után vettem meg egy Focust.
Alig volt benne benzin, irány a kút tankolni, annyira néztem az előttem lévőt, hogy túl közel mentem a patkához és sajnos a felni és a gumi is kapott rendesen.
Még szebb legyen a történet, hogy ez a felni van az autón, érdekes volt a javíttatása.
Hand's Up Music isn't dead \O/ | Ford Puma A Driver's Dream
Elemental
addikt
Köszi!
ArthurShelby
addikt
Ezt én is tapasztalom, de ő már szintet lépett.
A rosszban mindig van valami megtévesztően jó, különben nem választanánk a rosszat
ArthurShelby
addikt
Én itt húzom meg a határt. Valaki ott, hogy csak gyalog megy át a piros lámpán(biciklivel nem), valaki még úgy se.
Szerintem egyébként egy emberi hajtású jármű irányíthatóbb (adagolhatóbb), mint egy motoros (de ez tudom, nem érv, nem áll meg).
A rosszban mindig van valami megtévesztően jó, különben nem választanánk a rosszat
cOxeR
Ármester
7 év alatt a Z4-et sose sikerült sehol lenyúzni, hát így jártam… téli időszakban lesz egy köröm felni felújítás terén.
Belülről hordós az oldala a Model 3-nak, egyáltalán nem látom a kerék oldalát mint a Z4 esetén, persze ha magasabbra tenném az ülést az lehet segítene. Ez csiszolás festés, gumi nem különösen vészes, de ott meg méretet szeretnék váltani.
Az ilyen felniket nem egyszerű javítani az tuti… ez a turbina fekete egyszerűbb eset.
[ Szerkesztve ]
Qru
MODERÁTOR
Nem direkt akkor nem hangositottam. Viszont track valtas utam meg ment a hangositas. Fura...
#nincsbennetarcsi
Én a bömbi hátsó kerekével megyek fel gyakran kikanyarodásnál a padkákra, mert hosszú az autó, az orra is, ha tovább engedem átlógok a szembe sávba. Olyankor mindig anyázok, magamat is és a szűkre csinált kihajtó elkövetőjét is...
[ Szerkesztve ]
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
Qru
MODERÁTOR
Nem csak a piros. Azt a rollerest akit elcsapot most a busz az is azert volt, mert stop tablanal nem allt meg.
#nincsbennetarcsi
cOxeR
Ármester
Ez is a hátulja, ugyanaz a szitu.
tototos
őstag
Milyen a balaton most? Szombaton tervezünk lellére menni asszonnyal.
tototos
őstag
Azt mondod szakadni fog az eső?
Nem biztos, de lehet Itt most a 16-ban megint vihar volt, tegnap is, ma is...
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
pit stop
addikt
Nagytétényi úti Shell mosónál új szolgáltatást láttam ma: mellettem egy nő mosta a kocsit. Sorban állók közül egy úr odament hozzá, azt mondja: rossz nézni amit művel, mennyire szeretné hogy tiszta legyen autó? Adja ide a lándzsát, majd én lemosom...
És lemosta a nő autóját
Ugyanitt elnézést a dél-budaiaktól - hosszú idő után lemostam az autót, le is szakadt az ég
Oroszlánszívű Richárd - az első szívátültetés.
Integrale
veterán
Annyira nem lehet rossz, mint a 3-as Priusé, ami konkrétan a pocséknál egy fokkal jobb csak.
1. Lassú külső hőmérséklet szenzor/elektronika. Elindulok mélygarázsból, ahol 23 fok van, 10 km-t megyek a 36 fokban és 25-ig melegszik csak. Ami gáz, mert csak, és azért is mert, 25 fokra van állítva a klíma, úgyhogy ő fűtésnek gondolja, indítja a benzinmotort.
Ilyen az Aurisé, a Corollánké és a másik Priusé is.
2. Kevés helyen jön a levegő, és amin jön, azok is aprók, középső rostély konkrétan 2x2 ujjnyi, ezért már legalacsonyabb áramláson is huzatos.
Lábra oldalanként 1 lyukon jön a levegő, tök okosan középen, rá a lábfejedre egy pontban.
Ha egyedül utazok, akkor lábra és szembe állítva, én oldalamon elzárva már hangos a szellőzés, a lábfejem meg lefagy (dugtam bele mérgemben egy csomag zsebkendőt, mert már nem bírtam).
3. Rostélyok nem külön gombbal, tekerentyűvel zárhatóak, hanem egyik irányába, végálláson túl eltolva. Szóval nem tudsz befúfónként csökkenteni a sebességen, megtartva pl az arc irányába fújást. Középen ha csökkentenél, akkor pedig pont az arcodba nyomja.
+ a lamellák nem tömítettek, ha elzárod, akkor is van valamennyi áramlás.
4. A kevés és apró lyukat ellensúlyoznám azzal, hogy minden irány beállítható egyszerre, de nem, fel, le, szembe, szembe-le, fel-le. Összes nincs.
5. Hátul középen nincs, elöl már belefagysz az ülésbe, hátul ülő még kérné alacsonyabbra.
Sosem voltam még megfázva autóban klímától, eddig.
"Bad reklám is reklám too"
Blindmouse_
tag
A mai autótulajdonosok 70%-ának számára egy kocsimosás is megugorhatatlan feladat.
Én a szembeszomszédom lányától lettem páréve rosszul amikor anyu kocsiját mosta.. hiába tinilány picsanaciban.. KEFÉVEL lemosta a kerekeket.. majd utána felment a tetőre vele.. JÁÁJ
Megtehetem, Flúgos vagyok...
F_Zolee
veterán
Na igen. Van akinek a vezetést is így kéne, hogy inkább adja át másnak a volánt. Mondjuk vannak olyan mosók amin csak átgurul az autóval(imo féle) és nem kell hozzá "szaktudás" se.
szőröscica
addikt
1. Ez a beepitett kesleltetes valami japan mania lehet, anno a Nissan Primeram pont ilyen volt. Meg a szerelesi utmutatojat is megneztem, es szandekosan ilyen.
3. Ezt a sporolast a Kamiqban is ruhellem, hogy nincs kulon elzaro/szabalyozo.
Qru
MODERÁTOR
Az amugy jo pofa, multkor a Jazz-el kirpobaltam.
#nincsbennetarcsi
Qru
MODERÁTOR
Ez befuvas csokkentes a VW-nel is igy van de ott szelre kitolva fuj befele huzva zar. Pont nem rad kopi a hideget.
#nincsbennetarcsi
rbalint88
addikt
Multkor mi is segitettunk egy idosebb holgynek, eloszor jart ilyen landzsas mosoban, nem tul nagy muszaki erzekkel, ellenben rettento saros autoval
De sokszor volt mar, hogy a nyelvem hegyen volt az inkabb megcsinalom, mert ezt rossz nezni
tboldi
nagyúr
Nos, a MiTo és váltója a szervizben, elvileg a munkaidő végére kész lesz. Illetve a Jazz-t is várom, annak is megvan az esélye, hogy ma szólnak.
Integrale
veterán
Itt középen fordítva és vízszintesen, széleken függőlegesen és lefele zár.
"Bad reklám is reklám too"
szabonagyur
félisten
Én a G8 esetében is azt érzem, hogy kevés helyen jön és nekem rossz magasságban.
Qru
MODERÁTOR
Minek kellett ezt így túl bonyolítani. Bubinál legalább ezzel nincs gond, ott nem lehet elzárni.
#nincsbennetarcsi
tboldi
nagyúr
A Jazz-ben sem, legalábbis a középsőket.
Bezzeg a MiTo! De itt inkább azt nem szeretem, hogy az enyém manuális klímás, hiányzik az automata mód, és csak 4 fokozatban állítható a ventilátor, nem 10-12-ben.
Qru
MODERÁTOR
Bubinál is, ez ilyen korabeli japó szokás.
#nincsbennetarcsi
tboldi
nagyúr
És a WagonR detto.
MunezXBK
nagyúr
TT-ben is csak 9 fokozat van.
Integrale
veterán
Kár, mert a MiTo két zónása egész jó.
Ráadásul ha olyan, mint az Ypsiloné meg a Cromáé, akkor minden irányba tud fújni egyszerre, lábra pedig 8-8 lyukon fúj elöl oldalanként.
Automatáért szerintem nem kár.
"Bad reklám is reklám too"
tboldi
nagyúr
Kevés!
Az olaszoké tényleg 12, én csak halvány emlékezetből írtam az Ypsilonunk alapján.
tboldi
nagyúr
Nem, az Ypsilon nem tud minden irányba, legalábbis a mi 2007-es Platinónk biztosan nem.
Én szeretem, hogy nem nekem kell gépészkednem még ezzel is, és csak a vezetésre koncentrálhatok. A manuálist folyton állítgathatom.
Egyébként a manuálist gyengébbnek is érzem, mint a digitálist, 30 perc tűző napon állás után az Ypsilon hamarabb visszahűl, mint a MiTo.
[ Szerkesztve ]
ArthurShelby
addikt
Benzintankról működő állófűtés retrofit-elése mennyire rossz ötlet? Hasznos, vagy inkább ne, mert túl könnyen elromlik, és csak egy fölösleges hibaforrás (motor szempontjából kérdezem, nem annyira az utashőmérséklet miatt). #e39
A rosszban mindig van valami megtévesztően jó, különben nem választanánk a rosszat
radi8tor
MODERÁTOR
Motor szempontjából Magyarországon felesleges.
Főleg hogy játszós autó, nem mindennapi munkába járós.
⭐ Stella
radi8tor
MODERÁTOR
Na ilyen egy tipikus értelmetlen forgalom szabályzás:
Hiába a halálos gázolás, a magyar autósok még most sem értik a stoptáblát
Itt nem az autóforgalmat kellett volna megállásra kényszeríteni, hanem azt a néhány bicajost, akik keresztezik az autók útját.
Arról nem beszélve, hogy az úttesten is van kerékpár sáv, meg vele párhuzamosan kerékpár út. Jó hogy egy kerékpáros híd nem megy még itt keresztbe...
⭐ Stella
barnam_
nagyúr
Benzinesnek annyira nem kell szerintem, hamar bemelegszik.
Persze kényelmes, hogy nem kell szélvédőt kaparni meg alapból meleg autóba ülsz bele... de utólag belerakatni elég nagy meló meg pénz.
Dízelnél jól jön, mert az nehezen melegszik be, segít rajta a kiegészítő fűtés.
Qru
MODERÁTOR
Én meg azért szeretem a manualt mert nem kell állítgatnom. Max hideg ablakhoz+lábhoz és 1-es vagy 2-es venti melegtől függően és kész. Az automatát meg most a Bulli-ban is állandóan csavargattam, 24-24,5-25 fok között.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
Qru
MODERÁTOR
Felesleges pláne egy nagy ccm-es benzines hobbi autóba, vagy ha nagyon akarod akkor egy elektromos verziót válassz. Ott egy fűtőszál fűti fel az olajat a karterben.
#nincsbennetarcsi
barnam_
nagyúr
Én ezt másképp látom. Persze lehetne tenni stop táblát a biciklisnek, de kicsit értelmetlennek tartom, ha amúgy egy fölérendelt útról jövök. A stop tábla itt inkább egyfajta "büntetés" a Serfőző utcáról jövőnek, ha már elsőbbséget nem sikerül adni.
Az meg, hogy senki nem áll meg a táblánál, pontosan leírja hogy állunk hozzá itthon a közlekedési szabályokhoz.
Én sem vagyok szent, de ahol STOP táblát látok, megállok.
[ Szerkesztve ]
radi8tor
MODERÁTOR
Persze tudom a STOP tábla az STOP-ot jelent.
De most napi 20000 autós (vagy több) van szívatva 100 keresztülhaladó bicajos miatt.
Az a bicajos azért halt meg, mert nem nézett körül és kihajtott a kocsi elé. Az hogy STOP tábla van a kocsiknak az sem jelenti azt, hogy a bicajosoknak ne kellene körülnéznie amikor lehajtanak a kocsik elé.
Én napi szinten járok erre. Látom mekkora tempóval mennek át a bicajosok keresztbe az úton. (mert balról érkezve még egy lejtő is segíti őket)
[ Szerkesztve ]
⭐ Stella
Qru
MODERÁTOR
"Annak van elsőbbsége akinek megadják." Tartja az ősi Dakota mondás...
#nincsbennetarcsi
Nem is említve a stop miatt újra elindulók által okozott plusz környezeti terhelést.
Ne csak nézelődj - vedd meg végre a kocsinkat! ;)