Hirdetés
-
LOGOUT.hu
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
ArthurShelby
addikt
Ma a belvárosban egy robogós 3 nagyobb kereszteződésnél is átment a full piroson (mindegyik már régóta piros volt, nem akkor váltott épp át). Föl is ment bennem a pumpa, szívesen elbeszélgetnék azért vele. Nem vagyok szent, de a pofátlanságnak vannak fokozatai.
Én a bicikliseket még megértem, ha körültekintően egy kisebb kereszteződésnél átmegy a piroson, de ami nem emberi hajtású (roller, robogó, autó...), az igenis álljon a meg a piros lámpánál (ha már ez a szabály).
A rosszban mindig van valami megtévesztően jó, különben nem választanánk a rosszat
-
Peter.70
addikt
válasz ArthurShelby #311154 üzenetére
Az összes robogós, taxis a kresz szabályokon felül van
-
Reggie0
félisten
válasz ArthurShelby #311154 üzenetére
Miert, a robogo miben mas, mint egy kerekpar, azt leszamitva, hogy kevesbe izzaszto?
-
TommyX_
őstag
válasz cOxeR #311138 üzenetére
Képet elnézve, sajnos én is átéltem, de én még szerencsétlenebb voltam.
2021 nyarán a Fiesta után vettem meg egy Focust.
Alig volt benne benzin, irány a kút tankolni, annyira néztem az előttem lévőt, hogy túl közel mentem a patkához és sajnos a felni és a gumi is kapott rendesen.
Még szebb legyen a történet, hogy ez a felni van az autón, érdekes volt a javíttatása.
Hand's Up Music isn't dead \O/ | Ford Puma A Driver's Dream
-
ArthurShelby
addikt
válasz Reggie0 #311157 üzenetére
Én itt húzom meg a határt. Valaki ott, hogy csak gyalog megy át a piros lámpán(biciklivel nem), valaki még úgy se.
Szerintem egyébként egy emberi hajtású jármű irányíthatóbb (adagolhatóbb), mint egy motoros (de ez tudom, nem érv, nem áll meg).A rosszban mindig van valami megtévesztően jó, különben nem választanánk a rosszat
-
cOxeR
Ármester
válasz TommyX_ #311158 üzenetére
7 év alatt a Z4-et sose sikerült sehol lenyúzni, hát így jártam… téli időszakban lesz egy köröm felni felújítás terén.
Belülről hordós az oldala a Model 3-nak, egyáltalán nem látom a kerék oldalát mint a Z4 esetén, persze ha magasabbra tenném az ülést az lehet segítene. Ez csiszolás festés, gumi nem különösen vészes, de ott meg méretet szeretnék váltani.
Az ilyen felniket nem egyszerű javítani az tuti… ez a turbina fekete egyszerűbb eset.[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
válasz cOxeR #311162 üzenetére
Én a bömbi hátsó kerekével megyek fel gyakran kikanyarodásnál a padkákra, mert hosszú az autó, az orra is, ha tovább engedem átlógok a szembe sávba. Olyankor mindig anyázok, magamat is és a szűkre csinált kihajtó elkövetőjét is...
[ Szerkesztve ]
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
Qru
MODERÁTOR
válasz ArthurShelby #311154 üzenetére
Nem csak a piros. Azt a rollerest akit elcsapot most a busz az is azert volt, mert stop tablanal nem allt meg.
#nincsbennetarcsi
-
pit stop
addikt
Nagytétényi úti Shell mosónál új szolgáltatást láttam ma: mellettem egy nő mosta a kocsit. Sorban állók közül egy úr odament hozzá, azt mondja: rossz nézni amit művel, mennyire szeretné hogy tiszta legyen autó? Adja ide a lándzsát, majd én lemosom...
És lemosta a nő autójátUgyanitt elnézést a dél-budaiaktól - hosszú idő után lemostam az autót, le is szakadt az ég
Oroszlánszívű Richárd - az első szívátültetés.
-
Integrale
veterán
válasz szabonagyur #311146 üzenetére
Annyira nem lehet rossz, mint a 3-as Priusé, ami konkrétan a pocséknál egy fokkal jobb csak.
1. Lassú külső hőmérséklet szenzor/elektronika. Elindulok mélygarázsból, ahol 23 fok van, 10 km-t megyek a 36 fokban és 25-ig melegszik csak. Ami gáz, mert csak, és azért is mert, 25 fokra van állítva a klíma, úgyhogy ő fűtésnek gondolja, indítja a benzinmotort.
Ilyen az Aurisé, a Corollánké és a másik Priusé is.
2. Kevés helyen jön a levegő, és amin jön, azok is aprók, középső rostély konkrétan 2x2 ujjnyi, ezért már legalacsonyabb áramláson is huzatos.
Lábra oldalanként 1 lyukon jön a levegő, tök okosan középen, rá a lábfejedre egy pontban.
Ha egyedül utazok, akkor lábra és szembe állítva, én oldalamon elzárva már hangos a szellőzés, a lábfejem meg lefagy (dugtam bele mérgemben egy csomag zsebkendőt, mert már nem bírtam).
3. Rostélyok nem külön gombbal, tekerentyűvel zárhatóak, hanem egyik irányába, végálláson túl eltolva. Szóval nem tudsz befúfónként csökkenteni a sebességen, megtartva pl az arc irányába fújást. Középen ha csökkentenél, akkor pedig pont az arcodba nyomja.
+ a lamellák nem tömítettek, ha elzárod, akkor is van valamennyi áramlás.
4. A kevés és apró lyukat ellensúlyoznám azzal, hogy minden irány beállítható egyszerre, de nem, fel, le, szembe, szembe-le, fel-le. Összes nincs.
5. Hátul középen nincs, elöl már belefagysz az ülésbe, hátul ülő még kérné alacsonyabbra.
Sosem voltam még megfázva autóban klímától, eddig."Bad reklám is reklám too"
-
Blindmouse_
tag
válasz pit stop #311171 üzenetére
A mai autótulajdonosok 70%-ának számára egy kocsimosás is megugorhatatlan feladat.
Én a szembeszomszédom lányától lettem páréve rosszul amikor anyu kocsiját mosta.. hiába tinilány picsanaciban.. KEFÉVEL lemosta a kerekeket.. majd utána felment a tetőre vele.. JÁÁJMegtehetem, Flúgos vagyok...
-
-
-
tboldi
nagyúr
Nos, a MiTo és váltója a szervizben, elvileg a munkaidő végére kész lesz. Illetve a Jazz-t is várom, annak is megvan az esélye, hogy ma szólnak.
-
félisten
-
tboldi
nagyúr
A Jazz-ben sem, legalábbis a középsőket.
Bezzeg a MiTo! De itt inkább azt nem szeretem, hogy az enyém manuális klímás, hiányzik az automata mód, és csak 4 fokozatban állítható a ventilátor, nem 10-12-ben.
-
tboldi
nagyúr
válasz MunezXBK #311186 üzenetére
Kevés!
Az olaszoké tényleg 12, én csak halvány emlékezetből írtam az Ypsilonunk alapján.
-
tboldi
nagyúr
válasz Integrale #311187 üzenetére
Nem, az Ypsilon nem tud minden irányba, legalábbis a mi 2007-es Platinónk biztosan nem.
Én szeretem, hogy nem nekem kell gépészkednem még ezzel is, és csak a vezetésre koncentrálhatok. A manuálist folyton állítgathatom.
Egyébként a manuálist gyengébbnek is érzem, mint a digitálist, 30 perc tűző napon állás után az Ypsilon hamarabb visszahűl, mint a MiTo.
[ Szerkesztve ]
-
ArthurShelby
addikt
Benzintankról működő állófűtés retrofit-elése mennyire rossz ötlet? Hasznos, vagy inkább ne, mert túl könnyen elromlik, és csak egy fölösleges hibaforrás (motor szempontjából kérdezem, nem annyira az utashőmérséklet miatt). #e39
A rosszban mindig van valami megtévesztően jó, különben nem választanánk a rosszat
-
radi8tor
MODERÁTOR
válasz ArthurShelby #311190 üzenetére
Motor szempontjából Magyarországon felesleges.
Főleg hogy játszós autó, nem mindennapi munkába járós.⭐ Stella
-
radi8tor
MODERÁTOR
Na ilyen egy tipikus értelmetlen forgalom szabályzás:
Hiába a halálos gázolás, a magyar autósok még most sem értik a stoptáblátItt nem az autóforgalmat kellett volna megállásra kényszeríteni, hanem azt a néhány bicajost, akik keresztezik az autók útját.
Arról nem beszélve, hogy az úttesten is van kerékpár sáv, meg vele párhuzamosan kerékpár út. Jó hogy egy kerékpáros híd nem megy még itt keresztbe...
⭐ Stella
-
barnam_
nagyúr
válasz ArthurShelby #311190 üzenetére
Benzinesnek annyira nem kell szerintem, hamar bemelegszik.
Persze kényelmes, hogy nem kell szélvédőt kaparni meg alapból meleg autóba ülsz bele... de utólag belerakatni elég nagy meló meg pénz.Dízelnél jól jön, mert az nehezen melegszik be, segít rajta a kiegészítő fűtés.
-
-
Qru
MODERÁTOR
válasz ArthurShelby #311190 üzenetére
Felesleges pláne egy nagy ccm-es benzines hobbi autóba, vagy ha nagyon akarod akkor egy elektromos verziót válassz. Ott egy fűtőszál fűti fel az olajat a karterben.
#nincsbennetarcsi
-
barnam_
nagyúr
válasz radi8tor #311192 üzenetére
Én ezt másképp látom. Persze lehetne tenni stop táblát a biciklisnek, de kicsit értelmetlennek tartom, ha amúgy egy fölérendelt útról jövök. A stop tábla itt inkább egyfajta "büntetés" a Serfőző utcáról jövőnek, ha már elsőbbséget nem sikerül adni.
Az meg, hogy senki nem áll meg a táblánál, pontosan leírja hogy állunk hozzá itthon a közlekedési szabályokhoz.
Én sem vagyok szent, de ahol STOP táblát látok, megállok.[ Szerkesztve ]
-
radi8tor
MODERÁTOR
válasz barnam_ #311196 üzenetére
Persze tudom a STOP tábla az STOP-ot jelent.
De most napi 20000 autós (vagy több) van szívatva 100 keresztülhaladó bicajos miatt.
Az a bicajos azért halt meg, mert nem nézett körül és kihajtott a kocsi elé. Az hogy STOP tábla van a kocsiknak az sem jelenti azt, hogy a bicajosoknak ne kellene körülnéznie amikor lehajtanak a kocsik elé.Én napi szinten járok erre. Látom mekkora tempóval mennek át a bicajosok keresztbe az úton. (mert balról érkezve még egy lejtő is segíti őket)
[ Szerkesztve ]
⭐ Stella
-
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Állásajánlatok
Cég: HC Pointer Kft.
Város: Pécs
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest