Hirdetés
- Szólánc.
- Fűzzük össze a szavakat :)
- MárkaLánc
- Ingyen kellene, de tegnapra
- Vissza a jövőbe film Peabody fészere baki.
- Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- eBay-es kütyük kis pénzért
- Asszociációs játék. :)
- DVB-T/T2/C+FM+DAB USB tuner stick
- Gépház az asztalon. Soha nem fogom ezt megérteni.
-
LOGOUT.hu
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
veterán
válasz tototos #285357 üzenetére
Úgy rémlik, hogy sima üzembentartói szerződés esetében 50% az illeték.
(Amit korábban írtam, az szerintem egy joghézag, veszel egy autót és egyből a feleséged lesz az üzembentartó, míg te a tulajdonos. Ilyenkor a normál tétel 75%-át fizeted összesen. 3 éve így vettem autót.)
-
Alusky
aktív tag
válasz tototos #286152 üzenetére
Nincs, mert minden lehetősége meglenne, hogy normális autós videókat csináljon amit kedvelnénk, de ő a negatívmarketing vonatra szállt fel és azzal viszi a szekerét, arra meg sokan nem kíváncsiak.
[ Szerkesztve ]
Eső által úttestre mosott murván a gépjárművet csúsztatni kötelező. Köhém/1998/2145/2B XD
-
radi8tor
MODERÁTOR
válasz tototos #286940 üzenetére
Nincs ebben semmi ökörség, csak ugye az az autó zöld ami tisztán elektromos. Pluginek is tudnak tisztán elektromosan menni, de nem tudják ellenőrizni.
Egy olyan rendszert tudnék elképzelni (utópia) amiben minden évben beküldöd az OBD-vel kiolvasott menet adatokat és az alapján kapnál következő évre zöld plecsnit.⭐ Stella
-
szőröscica
addikt
válasz tototos #287027 üzenetére
Oszinten sajnalom, aki ezert meg penzt is adott.
rbalint88: csodat nem varok, csak kicsit meglepodtem, mert kb. minden videos es irott tesztet megneztem, elolvastam magyar, angol es nemet nyelven, es erre sehol nem panaszkodtak. A 120 felett, a tukrok felol megjeleno szelzajt emlitettek nehanyan egyedul, az meg nem erdekel kulonosebben, mert altalaban 110-120-al utazon. De ilyen penetrans, mar 30-40es temponal jol kihallhato gordulesi zajra nem keszultem, ezert remenykedem benne, hogy csak ezek a csodas nyari Kumhok ennyire gazak.
[ Szerkesztve ]
-
ArthurShelby
addikt
válasz tototos #287113 üzenetére
Anyám kocsiján most 4 éves a michelin primacy (dot: 4219), és azon filózok, hogy jövőre el kéne adni (gondolom van aki megveszi egész jó áron), és venni újat. Lehet így jobban megéri, mint megvárni a teljes elkopást/elöregedést. De még bizonytalan vagyok benne (a lustaságom miatt lehet inkább hagynám a francba ).
A télikkel hasonló a helyzet.[ Szerkesztve ]
A rosszban mindig van valami megtévesztően jó, különben nem választanánk a rosszat
-
rbalint88
addikt
válasz tototos #287383 üzenetére
A markaszervizben a toyota 4+ programban eleg jo arak vannak, igy nem elvetendo a markaszerviz sem. Fuggetlenek kozul Toy-Car javasolt, de nincs nagy ardiffi a markaszervizhez kepest.
Uj Duster adja, a rakivantam eros jelzo, de hatarozottan orulok annak, ami tortenik a markaval.
[ Szerkesztve ]
-
MC Pite
veterán
válasz tototos #287383 üzenetére
A két éves autót sem viszem márkaszervizbe (5 évig garanciális), hanem márkára szakosodott szervizbe.
-márkakókler balfasz, és csalnak (ezek itt biztos, de 95%ban ez jellemző)
-fele áron csinálják és lelkiismeretesek, értenek hozzá
-Így is garis.
Akkor is hozzájuk vinném gatlri időben, ha ők lennének drágábbak. De ezután az alapszervizeket én csinálom rajta.Eladásnál a full laikusnak előny a márkaszerviz.
Nálam pl inkább hátrány, többtucat autó megnézése után. Oka prózai, mindig kisszervizt csináltak, 2-3 évente papíron fékmechanikát cseréltek, olajat2x annyi ideig hagyják mint a normális szervizek, és jellemzően semmi mást nem csinálnak.
De természetesen az autó állapota a lényeg, de higy melyiket indulunk el megnézni, ezek számítanak.
Húgom 6 évig márkakóklerekhez vitta autóját, ez plusz fél milla volt, töbször átverték, a végén gyűrű törés és motorcsere lett. Újsbb 800e, és ezt is szaruk csinálták ahova vitte.
Az autó amúgy nem volt megkímélt/ szép igazából, így a hahu legolcsóbbjai között ment el.
Ha oda viszi ahova én, nem lesz gyűrű törés, és rrndesen szervizelik, és kb 1,4mftfal lett volna bentebb és jobb állapotú lett volna az autó. De húgom önálló makacs büszke nő.Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html | https://www.strava.com/athletes/99769725
-
Micsurin
nagyúr
válasz tototos #287804 üzenetére
Két helyen néztem a héten, ~20/db a szórás + a porfestés.
Csak szórás ~6-8 / darab. űKicsit le is ültem mert nekem is ~2-3k / db volt a fejemben homokozásra, még 2019-ből a Golf felnikből visszamaradva...
Qru arra gondoltam nem szereti a hevítést az alu és esetleg ridegebbé válik tőle de akkor túl agyaltam.
[ Szerkesztve ]
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
Reggie0
félisten
-
F_Zolee
veterán
válasz tototos #288046 üzenetére
Nem is azokról beszélek amit már a bontóban kéne látni.
"Az már más kérdés, hogy kinek jó, ha az autó minél hosszabb ideig használatban marad. A gyártóknak nem annyira, hiszen ők értékesíteni akarnak."
Ezt mondom, hogy nem így kéne kezelni. Régebbi autók modernizálása pl. Nem boldog boldogtalannak autója legyen. Cégek is csak így tudják megfizetni a dolgozót. Aztán ha lejár a lízing akkor meg lehet bezúzni pl, mert a csodás gyári előírásoknak megfelelő karbantartást kapta vagy még annyit se. Emberek sem becsülik meg aztán mindenféle pottyantóssal is eljárnak aztán a rendőrség is partner ebben de persze ha valamit kiszúrnak, hogy nem gyári máris tömeggyilkos az illető. De az már más téma...
-
macilaci78
nagyúr
válasz tototos #288046 üzenetére
A károsanyagkibocsátást miért kell a biztonsággal keverni? Műszakin meg azért megy át gond és okoskodás nélkül, mert az adott motorhoz tartozó környezetvédelmi normának megfelel.
Mintha egy kabát azért lenne rossz kabátnak, mert nem a te méreted.Az a baj, hogy a termékek, vagy üzemeltetésük árában általában nincs benne annak a költsége, ami a velük járó környezetszennyezés, környetetterhelés negálásának költsége. Az autónál ez nagyon így van, a gyártás költsége benne van, de hogy mennyi károsanyag keletkezik a használata és a megsemmisítése során, az nincs. A környezetvédelem egy szép eszme, de ezt a problémát jellemzően csak görgetjük magunk előtt, esetleg másra toljuk (exportálva a különféle hulladékokat).
De a led technológia az elején egy jó ellenpélda volt: jóval drágább volt, mint most, mármint a hagyományos izzószálas megoldásokhoz képest. Volt is az a mondás, hogy kb előre kifizeted az árában azt a villanyszámlát, amit a fogyasztáson spórolsz.Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól!
-
radi8tor
MODERÁTOR
válasz tototos #288081 üzenetére
Erre nekem csak ennyi a reakcióm
Autonomous vehicle chaos in Austin, TXPersze lehet hogy itt az okozta a káoszt hogy ki akart kerülni egy nem önvezetőt, de nem fért el (szerinte) a szembe jövő önvezetőtől.
⭐ Stella
-
Integrale
veterán
válasz tototos #288485 üzenetére
Szoknom kell a színt, egy jó felnivel menni fog. Állapot miatt nem vacakoltam, egyébként fehér lett volna a szempont.
Nyilván a gyári kiegészítôket már elkezdtem beszerezni, vilàgítós küszöbborítások már úton vannak.
Fogyasztás töltögetve 3,7 literen áll jelenleg, megleszünk.
Már csak egy sötétedôs belsô tükör kell, a hiányát nem tudom megszokni sajnos, csak nem olaszos a kialakítás, nincs ott a csatlakozó az extràkhoz.Ha megunod az optikai csomagot, privàtban megtalálsz.
"Bad reklám is reklám too"
-
Micsurin
nagyúr
válasz tototos #288916 üzenetére
Arról volt szó 1x dobott egy lamda kódot de azóta jó, de jó arcok adott az előző tulaj nekik is egy utángyártott vackot én meg úgy voltam vele szépen indul, megy, nincs kód.
Ehhez képest… még a check lámpa is ki lett berhelve.
Jogász szerint üssem őket mert nettó bűncselekmény a lámpa miatt és ilyenkor a céget se tudják felszámolni illetve tudják de nem segít mert a tulajjal szemben indul a dolog.
1,7l-ert töltöttünk utána szóval szerintem ez nem új keletű dolog. Haza érve ott már megijjedtünk de a Jazz ugyan ennyire leszaladt 10k alatt előző tulajnál, az meg azóta is csak 2-2,5dl/1000-en elketyeg. Csak a Civic ugye azóta mórikálja magát…
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
Szoszo94
őstag
válasz tototos #289051 üzenetére
A véleményem: nem csak erről, az összes útról, tök feleslegesnek látom a díjakat. Üzemanyagban, gépjárműadóban, ésatöbbi elég nagy summát gombolnak le rólunk és az utak minősége mégsem javul, sőt. Örvendetes, hogy néha építenek pár új szakaszt, de a karbantartás valahogy elmarad. Mi pedig fizessünk az úthasználatért úgy, hogy már több károm is keletkezett (felni, lámpa) a sz@r utak miatt.
Ettől függetlenül nem sztrájkolok azzal, hogy nem veszem meg az éves matricát, mert egyrészt kell, másrészt az autópályák/utak még hagyján, de a főútak siralmasak. Romániában voltam nyáron, hát srácok, leköröztek minket utak minősége szempontjából elég rendesen, pedig 10 évvel ezelőtt még sehol sem voltak.
Viszont abban is egyetértek, hogy akinek egy megyei matrica nehézséget jelent, annak nem biztos, hogy autót kellene fenntartania.Nekem kell az országos, Kőszeg - Győr - Sáp útvonalon annyi megye van, mint égen a csillag Viszont az utóbbi időben már nem tesszük ezt meg minden hónapban, úgyhogy lehet január végén már nem évest veszek, hanem amikor megyünk akkor veszek 10 napost vagy havit, ami majd éppen kell. Renaultra meg elég a GYMS megyei plusz az osztrák matrica.
[ Szerkesztve ]
Lexus IS250 Sport Mark Levinson // Renault Mégane II PH2 Grandtour 2.0dCi
-
macilaci78
nagyúr
-
grizlisandor
addikt
válasz tototos #289190 üzenetére
Na ők se biztosítottak még, lehet azért, mert faterék posta kártyáját nem vallottam be meg nem kerestem meg a kuponkódot fb-n.
Generali ajánlott egyedül cascot, a többiek nem foglalkoznak egy 2004-es gyártmányú autóval.
50k kötelező + 100k casco, de csomagban megkapom 137k-ban. -
-
cOxeR
Ármester
válasz tototos #289892 üzenetére
Rengeteg céges van, lsd a most bebukott 101EV park vásárlások, ahol visszavették a végfelhasználóktól az autókat, mert a cég a banknak nem tudott fizetni. (akart)
Illetve sok a külföldi amire volt ev vásárlási kedvezmény, sőt abból is lehet mint a fenti cégtől bérleti alapon vásárolni - van több ilyen cég aki ezekkel foglalkozik, már aki ilyenbe belemegy… én sose tenném.
Valamint ha megnézed jelenleg már elég sok a 9-10M-ért is megvehető példány, ami 180-200 e km-t futott garancia lejárt, vagy le fog járni, azokat kintről “olcsón” hozzák.Szerintem a valós matek inkább úgy jöhet ki, hogy veszed/adod az autóid, azok ha jól csinálod nem vesztenek az árukból vagy esetleg picit még nyersz is rajtuk, és így a volumen amit kocsira költhetsz az emelkedik az évek alatt, picit mindig teszel hozzá amikor váltasz.
Tipik példa Z4 nálam, jó áron vettem, költöttem is rá, de most ha piaci ár alatt hirdetném is plusszba lennék, de nem kapkodok, az eladással, próbálom maximum profittal eladni. -
rbalint88
addikt
válasz tototos #289892 üzenetére
Tobb okbol is csaloka a kep: a sajat eletszinvonaladhoz kepest ami feljebb van, jobban eszreveszed, mint ami lejjebb. Netto millas fizuhoz nagyon sokszor tarsul cegauto is (sot boven alacsonyabb fizuhoz is), siman olyan kategoria, ami amugy a jo fizetes mellett is akar ket evi bere. Sajnos elszalltak az autoarak. Azert nem 20 milliotol indulnak a zoldrendszamosok sem, plusz hasznaltan 6-7millaert most olyan friss autok vannak, hogy nem mondod meg, hogy az akar 5 eves vagy uj. Meg hat sokan veszik hitelre is a kocsikat.
Valamint azt se felejtsuk el, hogy egy 30 eves embernek meg egy 50 eves embernek ugyanabbol a fizubol mennyire masra telik, az 50 eves mar felepitette a hazat/lakasat, lehet ki is van fizetve teljesen, felnevelte a gyerekeit, stbstb -
radi8tor
MODERÁTOR
válasz tototos #290286 üzenetére
Igen, ezért mondtam. Ahol én jártam ott végig mentek rajta nyomatékkulccsal. De nem tudom milyen értékkel húzta rá. (ez az első téli kerékszett gumizásnál volt - azóta magam cserélem a kerekeket)
[ Szerkesztve ]
⭐ Stella
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Székesfehérvár és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Soundbar, soundplate, hangprojektor
- iPhone topik
- Dacia topic
- Google Pixel 8 Pro - mestersége(s) az intelligencia
- Vezeték nélküli fülhallgatók
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Autós topik
- Nem indul és mi a baja a gépemnek topik
- AMD Ryzen 7 / 5 / 3 1***(X) "Summit Ridge" (AM4)
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen