Autós topik
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] Elektromos rásegítésű kerékpárok
- [Re:] [Picco:] mi tortenik az ITCafeval?
- [Re:] [sziku69:] Fűzzük össze a szavakat :)
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
- [Re:] [attilasd:] A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] eBay-es kütyük kis pénzért
- [Re:] [sziku69:] Szólánc.
- [Re:] [Parci:] Milyen mosógépet vegyek?
- [Re:] [Divinity:] Google Pay használata Magyarországon
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
Téma összefoglaló
Hozzászólások
barnam_
nagyúr
Erről jut eszembe, tegnap egy Mercis vezetéstechnikai tréningen voltam. Az egyik autó amit vezettem egy E300d 4matic volt, az egyik feladat az volt, hogy kikapcsolt esp-vel gázelvételre és balra kanyarodásnál kitört a hátulja, de a négy kerék hajtás elég szépen összeszedte. Persze csak 60-al kellett menni.
Állóból padlógázra nem éreztem hogy olyan nagyon erős lenne (4 hengeres, kevés nyomaték), de mentünk pár kört egy versenypályán (ideális ív, konvojban vezetés gyakorlása), ott jó volt
Élném ezt az autót, a C-hez képest érezhető minőségi előrelépés (AMG line volt). De inkább 6 hengeres motorral.
[ Szerkesztve ]