Autós topik
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Bemutató Route 66 Chicagotól Los Angelesig 2. rész
- Helyszíni riport Alfa Giulia Q-val a Balaton Park Circiut-en
- Bemutató A használt VGA piac kincsei - Július I
- Bemutató Bakancslista: Route 66 Chicagotól Los Angelesig
- Tudástár AMD Radeon undervolt/overclock
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] [Luck Dragon:] MárkaLánc
- [Re:] Elektromos rásegítésű kerékpárok
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] PLEX: multimédia az egész lakásban
- [Re:] [Adrian Mole:] Friss konfig, Win 11, gyere rám
- [Re:] [bitpork:] Fogyasztásra ítélve
- [Re:] Kempingezés és sátrazás
- [Re:] [HThomas:] Kia Ceed SW JD vs CD tapasztalatok
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
Téma összefoglaló
Hozzászólások
Integrale
veterán
Nem, ugy ertettem, hogy ezek nem voltak mar akkor sem ujdonsagnak szamito berendezesek. Amelyik motor nem tudta az aktualis eloirasokat, azokra aggattak ilyeneket. Az X20 motor 60-as evek vegerol szarmazik, folyamatosan aktualizalva, sokszelepes fejek, turbo, stb.
Nem azt irtam, hogy minden autoban volt, foleg azert, mert sok gyarto 90-es evekben dobott piacra teljesen uj alapora helyezett motorokat, ahol maskepp oldottak meg ezeket a dolgokat (szeleposszenyitas, valtozo szelepvezerles, mas illesztesek, mas olajak, stb stb, a regebbi konstrukcios motorok, amik nem tudtak a normakat, arra aggattak egr-t, szekunder levegoztetest stb.
Altalanos dolognak szamitott mar akkoriban, (70-es evekben mar sok autot szereltek ilyennel) hogy ha "gond van", akkor ezekhez tudnak nyulni. Ha a Qru altal irt Suzuki boosterjet motor majd oda kerul, hogy nem lesz megfelelo, akkor raraknak egy EGR-t, aztan nyernek egy kis idot.
Ha felreertheto voltam, akkor elnezest.
[ Szerkesztve ]
"Bad reklám is reklám too"