Autós topik
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Bemutató Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
- Bemutató Route 66 Chicagotól Los Angelesig 2. rész
- Helyszíni riport Alfa Giulia Q-val a Balaton Park Circiut-en
- Bemutató A használt VGA piac kincsei - Július I
- Bemutató Bakancslista: Route 66 Chicagotól Los Angelesig
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [Luck Dragon:] MárkaLánc
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
- [Re:] [antikomcsi:] Való Világ: A piszkos 12 - VV12 - Való Világ 12
- [Re:] [btz:] Internet fejlesztés országosan!
- [Re:] Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
- [Re:] Elektromos rásegítésű kerékpárok
- [Re:] [bb0t:] Gyilkos szénhidrátok, avagy hogyan fogytam önsanyargatás nélkül 16 kg-ot
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] [sziku69:] Szólánc.
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
GAMEPOD.hu témák
Téma összefoglaló
Hozzászólások
rbalint88
addikt
Ebben elettartam olaj van
#89309696
törölt tag
Akkor feszültségszabályozó lesz ami fordulat függvényében össze-vissza dolgozik. Ha beindítod reggel és rámérsz alapjáraton kevés lesz, ha mész vele akkor fordulaton meg túltölti, utána mikor megméred alapjáraton megint azért mutat nagyobb értéket, mert az akku pár órán át képes megtartani 15V-os értéket is, de erről visszaesik a normál 12.7V-ra. Hosszú távon viszont tönkreteszi, meg kipárologtatja belőle a desztillált vizet, mivel jobban pezseg, mint normál körülmények között.
[ Szerkesztve ]
Qru
MODERÁTOR
Az nem jó, 13,8V körül kéne lennie, ha AGM-es akksid van akkor 14,5V is oké (mondju az sem tartósan) de a 15,5V baromi magas. Ekkora feszültség mellett beindul a gázképződés az akksiban és akár fel is robbanhat ha zártcellás akksid van (ha nem akkor meg elpezsegteti a desztvizet benne és azért megy tönkre).
Sürgősen keress fel egy autóvillamosságist.
#nincsbennetarcsi
MunezXBK
nagyúr
Szerintem csak mérési hiba lesz.
Nemrég még jóval kevesebbet mért.
Reggie0
félisten
Nem hinnem, hogy 15.5V lenne, csak gyenge akku eseten sokkal nagyobb a feszultseg hullamzasa, a muszere pedig nem true-RMS mero.
[ Szerkesztve ]
molnarpeter
nagyúr
Mondjuk levett saruval járatni sem biztos, hogy jót tett.
Reggie0
félisten
Igen, pont ezert. A fesszabalyzokat ugy tervezik, hogy ott van mogotte az akku, ami a simitashoz szukseges pufferkapacitast adja.
adp
őstag
ilyen mérő:
kaszaking
tag
Mazda 6 2005ös kiadás 104kw motorral van valami típus betegsége amire érdemes odafigyelni? Elvileg GG típusjel. A rozsdát leszámítva. Köszönöm
Integrale
veterán
Megane 1-ben úgy tudom, hogy nincs hátul övfeszítő, csak erőhatároló. Miért is lenne, amikor nincs légzsák hátul.
Ráadásul az MK1-nél az övcsatot rántja meg a rendszer, hátul pedig nincs ott semmi, csak a csat.
[ Szerkesztve ]
"Bad reklám is reklám too"
Qru
MODERÁTOR
Milyen autót vegyek-ben sztem előbb kapsz rá választ.
#nincsbennetarcsi
molnarpeter
nagyúr
Még nem ástam bele magam, mit tud a technika, de ma elég hamar fújta már a meleget Golfban tudom, hogy a 3 izzítós megoldás van, ki is mértem azt hiszem pár hónapja, hogy jók
Kickass
őstag
Alig vagy semmit nem tolto generatorral (akksi 72Ah) megvolt a Diosd-Nyiregyhaza vonal, igaz nem a full csucsban. Bitch please.
Csomiban azert volt egy potvesztartalek akksi.
kaszaking
tag
Köszönöm, átmegyek oda
Integrale
veterán
Olaszokban a 90-es evek ota van kiegeszito elektromos futes, hogy futes mar legyen, uzemmeleg viz nelkul is.
De ez celpiaconkent elterhet.
"Bad reklám is reklám too"
Qru
MODERÁTOR
#nincsbennetarcsi
sutszi
veterán
Az új Mustang MAKI -t is bedobták a tudatba...
Mondja, Mr. Babbage, ha rossz adatokat ad meg a gépnek, akkor is jó válasz fog kijönni belőle?" Képtelen vagyok felfogni azt az értelmi zavart, ami valakit egy ilyen kérdés feltevésére késztethet. - by Charles Babbage
molnarpeter
nagyúr
Magyar piacos az autó eredetileg is. A fűtés vizet melegít vagy levegőt? Katalógus vonatkozó részét még nem néztem.
Peter.70
őstag
Na az ilyen autóknak nem adnék én zöld rendszámot. Mert szépen hangzik a megtehető hatótáv a villannyal, de szerintem aki ilyen autót vesz az szerintem nem valami gyakran tölti, tehát inkább a dizel dolgozik
Integrale
veterán
Szerintem a tipoban sincsen
Bár van egy gyanús jelölés a hőszabályzó tekerőjén, ha kopra tekerem az a jel van, mint a szélvédő párátlanításnál
[ Szerkesztve ]
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
barnam_
nagyúr
Visszatölt a motor is valamennyit.
Nekem szimpatikus nagyon, de én elfogult vagyok a típus iránt, egy fapad E osztállyal is beérném
Vályi Pista bemutatója szerintem jobb ugyanerről az autóról
Integrale
veterán
Benzines a Tipod, azért nincs, 147-ben, 156-ban, Lybrában, Stiloban stb is csak a dizelekhez van.
Az a szélvédő párátlanítása, maximumon nyomja a fűtést, pikk-pakk lejön a pára.
[ Szerkesztve ]
"Bad reklám is reklám too"
Ez a logika nekem magas, vagy arra utalsz, hogy csak a zöldrendszám érdekli, és nem "zölden" fog vezetni?
Miért az autót bünteted, ha a sofőr a hülye???
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
Peter.70
őstag
Pontosan arra utalok
Úgy látom még nem volt. Mekafull másfélért
dellfanboy
senior tag
en nem ertem ezt a szoviccet, mi ez a mekafull?
eladó dolgok:mondd az árát és vidd http://hardverapro.hu/tag/dellfanboy#aprohirdetesei
Veletlen privatban kuldtem, berakom ide is. A digok, lefutott kereskedok csalogatoszava (rossz helyesirassal) a hasznaltauto hirdeteseknel, azt jelezve, hogy minden extra benne van az autoban (nem). Kb annyira elhasznalt kifejezes, mint a gamergep.
[ Szerkesztve ]
Akkor vegyük le a Nissan Leaf-ekről is, mert a múltkor letolt egy az M0-án? Komolyan nekem ez magas ==> Miért az autót bünteted, ha a sofőr a hülye???
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
Qru
MODERÁTOR
Kajak letolt egy 144 km/h Vmax-os, 11,5 alatt gyorsuló villanyos?
Sokat fékezel mostanában? A fogyasztásod legalább jól alakul?
#nincsbennetarcsi
Skillet
addikt
Sziasztok
KATT
Fiam első igazi kalandja volt a vassal. Nyilván utazott már benne, de utoljára kb 1 évesen. Akkor még nem tudta igazán értékelni. A kör után nem akart kiszállni az autóból pityergett, hogy ő lent marad a micuban
Amikor hazaimádkoztuk, azt mondta: "hozzuk fel ide a micut a szobába!" 2. emeleten lakunk.
Azóta is imádja, mindig kéri, hogy tüsszögjön a micu! De azért picit vesztett már a varázsából, nincs ekkora kacaj. Azt hiszem már csak a gyerek megelégedésére is időről-időre bele kell pakolni pár lovat a szekérbe
Lesz valamikor tali?
Mess With The Best! Die Like The Rest! 8G GALANT VR4^ever
#89309696
törölt tag
Ja, összekevertem a kettessel. Hátul csak erőhatároló, elől termo csatrántó két fokozatú és erőhatároló.
Hiányozni fognak ezek a fícsőrök, meg az autó jól megtervezett passzív védelme. Azért egy G Astra vagy a linkelt 323 Mazda ami egy idős vele nem ennyire jók. Pláne, hogy a Mazdában ABS sincs, meg klíma se. Az ABS azért fájó pont. Cserébe húgylé olcsó még elvileg felújítva is.
Tuti, hogy az új autóval fogok majd árokba menni ami visszalépés biztonságban...
[ Szerkesztve ]
Skillet
addikt
Nagy a szerelem... mindig kap a járgány nagy ölelést:
KATT
Mess With The Best! Die Like The Rest! 8G GALANT VR4^ever
EQMontoya
veterán
Bakker... Elenken emlekszem meg, mikor irtad ide, hogy megszuletett a fiad. Most meg mar sajat laban jar, es feleri a motorhaztettot. Kemeny. Oregszunk...
Same rules apply!
Integrale
veterán
Foleg, hogy a Megane egy nagyon eros rancfelvarrason atesett Renault 19, a G Astra pedig egy uj, jelentosen modernebb szemlelet szerint tervezett targy.
Hetvegen voltam vezetestechnikai treningen, elottem ment egy srac ABS nelkuli autoval, meggyozott, hogy hetkoznapi hasznalatra nekem nem kell olyan.
[ Szerkesztve ]
"Bad reklám is reklám too"
#89309696
törölt tag
ABS nem kell vagy ABS nélküli autó?
Integrale
veterán
Nelkuli auto. Mindenki megallt par meteren belul 40-rol, a Seat az egesz palyan keresztulcsuszott, iranyithatatlanul.
"Bad reklám is reklám too"
#89309696
törölt tag
Ehhez képest a G Astra 25 pontot kapott, a Megane meg 30-at, az Astrában a bábún van 2-3 narancssárga rész, a Meganenál csak egy ilyen terület van. Bár mindkettő 4 csillagos.
Mondjuk én időnként nem tudok eligazodni ezeken a teszteken...
Érdekes lenne egy teszt úgy is, mikor próbálja a féket nyomkodni is határon nem csak taposni, hogy mennyit javít ABS nélküli autónál. Bár vészhelyzetben senkinek nem lesz annyi lélekjelenléte, hogy még határon fékezzen is, pont ez a legnagyobb előnye a rendszernek.
Továbbá érdekes lenne megnézni, hogy hón, esőn és száraz úton mennyire csökken le az ABS előnye. Nekem az a bajom az ilyen műgyantás tesztekkel, hogy brutál szélsőséges helyzetet generál, mikor van nálunk a 365 napból olyan útfelület. A sima vizes aszfalt meg közel sem csúszik annyira.
[ Szerkesztve ]
Amit irtak korabban, hogy a sok eves autokon mar felesleges ezen gondolkodni, a 2-es punto is uj koraban volt 4 csillagos, most meg a legtobb mar szitava rohadt kuszobokkel hajlik az ember kore utkozesnel.
Everybody lies.
#89309696
törölt tag
Hát igen. A Megane viszont pont nincs szitává rohadva, azon kevés autótípusok egyike ami ma is 4 csillag és nem gyűrődik rám. Emiatt krvára nincs kedvem eladni. De nagyon megutáltam a pici motort meg a kéziváltót.
A kasznizott Mazda is biztos, hogy nem úgy hajlik ahogy a mérnökök megálmodták, hiába hegesztette ki akár szépen is a Jóska bá a műhelyében. Ilyenkor felmerül bennem a kérdés egyáltalán egy kijavított kaszni ér-e többet, mint egy lyukas, a műszakin kívül. Hiába na, a végszó az végszó, 500 ezerből nem lehet minden dolgot megvenni. Vagy nagyobb motorja lesz meg normális váltója, vagy biztonságosabb meg felszereltebb. Nekem ez volt két évig, megutáltam. Most jöjjön a másik véglet. Legfeljebb két év múlva megint cserélek (egyébként érdemes is gazdasági szempontból), aztán remélhetőleg nem rakom bele az árokba, fának, kamionnak és más se rakja belém.
[ Szerkesztve ]
Csak úgy megjegyzem, hogy az x éve kapott 5 csillag, ma már 0 csillag lenne, lásd punto
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
Öregszem, a fogyasztás magas, a vérnyomásom már csökken :)
Skillet: Szuper kiskrapek, aVR4azisten!
[ Szerkesztve ]
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
Integrale
veterán
Az akkori negy csillag, az ma -10.
Pont az a lenyege ezeknek, hogy szelsoseges helyzetet teremt, mikor van nalunk 365 napbol olyan utfelulet? Eleg ha egyszer van (egyebkent telente nem ritka), es mar tudod/sejted hogy mit kell csinalni.
Tovabba nem csak Magyarorszag letezik, es aki vezet, plane aki sokat, az legyen csak felkeszulve szelsoseges helyzetekre.
"Bad reklám is reklám too"
Peter.70
őstag
Én úgy értettem, hogy a nagy cm3-es zöld rendszámos autók ( nagy bmw, audi, merci,stb ) sofőrjei többnyire nem foglalkoznak szerintem a töltéssel. A zöld rendszám Nekik az előnyök miatt kell. Ezzel nem az autót akarom büntetni, csak pl egy bizonyos teljesítmény felett nem adnék zöld rendszámot
Coyot
őstag
Pont eszerint módosul a törvény is ha jól rémlik.
Má' nem
#89309696
törölt tag
Jah, csak arra értettem, hogy az ABS nélküli autó a szélsőséges pályán indokolatlanul le van húzva, olyan helyzetbe van téve ahol egyértelműen vesztes, de valós/normális/átlagautós körülmények között korántsem ilyen bénák. Ettől függetlenül én se ülnék be ABS nélküli autóba. Ez bánt a Mazdában is, mert már lehet rég itthon lenne, ha volna benne. Annak idején a Meganet se akartam megvenni, mert nem volt bennük ESP és ez zavart mivel kicsúszni nem csak fékezés közben lehet hanem akármelyik random kanyarban a Teszkóból hazafele, de szembesülnöm kellett vele, hogy 400 ezerért semelyikbe nem lesz.
Most meg azzal, ha a fő kritérium az automata váltó akkor nem lesz mellette három betűs szó egy sem, fél millióból.
Ez a mintavétel mennyire reprezentatív? Vagy csak a szokásos kliséken alapul?
Melyik teljesítmény a mérvadó? Valahogy nem sok gyártó ad ki nagykategóriás autót ezres motorral a hybrid rendszer mellé.
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
Érdekes lenne egy teszt úgy is, mikor próbálja a féket nyomkodni is határon nem csak taposni, hogy mennyit javít ABS nélküli autónál. Bár vészhelyzetben senkinek nem lesz annyi lélekjelenléte, hogy még határon fékezzen is, pont ez a legnagyobb előnye a rendszernek.
Nekünk ugye még azt tanították az 1990-es évek közepén, hogy hát az ABS működését le lehet szimulálni. Eddig kétszer volt olyan helyzet, amikor kellett volna csinálni, nem sikerült. Az oktatóm mondta, hogy aki sokszor kerül ilyen helyzetbe, és van gyakorlata, mondjuk egy autóversenyző, annak sikerülhet ezt esetleg elsajátítania...
Továbbá érdekes lenne megnézni, hogy hón, esőn és száraz úton mennyire csökken le az ABS előnye.
Vannak erre tesztek utána lehet nézni. Az ABS legnagyobb előnye alapvetően az, hogy irányítható marad az autó (kivéve jég vagy jeges hó, ahol ugye tök mindegy, csúszol előre a lendülettel, bármit is csinálsz...)...
Nekem az a bajom az ilyen műgyantás tesztekkel, hogy brutál szélsőséges helyzetet generál, mikor van nálunk a 365 napból olyan útfelület. A sima vizes aszfalt meg közel sem csúszik annyira.
Egy ismerős az M7-es érdi lejtőjének alján lévő vízfolyáson dobta el az autóját. Brutál szélsőséges?
Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
K Norbi
addikt
YT Alert
Ez igen HIGHWAY 3 (Part 2) BMW E60 V10 M5 Police chase in Stockholm
Tiszta NFS
The Audi RS4 is back!! Police chase
[ Szerkesztve ]
molnarpeter
nagyúr
TDI Golf kell
Amúgy azon gondolkodtam, hogy mivel nagyon keveset mész, igazából ha vételkor jól vált az automata, valószínű később sem lesz bajod vele. Bár sejtem, hogy nem hagynád annyiban olajcsere nélkül Emiatt talán Passat is opció lehet - ha nem kopog a futómű, jó darabig nem fog.
[ Szerkesztve ]