Autós topik
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Bemutató Route 66 Chicagotól Los Angelesig 2. rész
- Helyszíni riport Alfa Giulia Q-val a Balaton Park Circiut-en
- Bemutató A használt VGA piac kincsei - Július I
- Bemutató Bakancslista: Route 66 Chicagotól Los Angelesig
- Tudástár AMD Radeon undervolt/overclock
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
- [Re:] iPad Minim balladája
- [Re:] [sziku69:] Fűzzük össze a szavakat :)
- [Re:] [callmeakos:] A bukott koncepció, amiért háromszor is fizettem.
- [Re:] [Czeky:] Balszerencse?
- [Re:] [Vakegérke:] NyalóVilág: tizenegy, nem babra megy - VV11 - Való Világ 11
- [Re:] Real Racing 3 - Freemium csoda
- [Re:] [btz:] Internet fejlesztés országosan!
- [Re:] [DarthSun:] Retro kedvenceim 5. A P4 korszak a 423- tól a 478- ig
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
Téma összefoglaló
Hozzászólások
Hétvégén el is készült a verda, szépen megcsinálták a Gustavsson Cerosserie-nél. [link]
JÓ lett, nem is látszik!
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
Tenyleg jo, a csaladban aki nem tudott rola, az nem mondta meg hol volt fujva. Szin es szemcse meret is patent, viszont picit narancsos lett, bizonyos szogbol latni. A lakatos munka az kivalo, nem is vartam mast toluk. Olcsobb is lett mint elsore mondta, 120-bol megallt a sztori.
[ Szerkesztve ]
MunezXBK
nagyúr
Narancson könnyen lehet javítani.
#89309696
törölt tag
Legelső tevékenységem az új kocsiban az lesz, hogy bekerül egy mélyláda. Eddig azért volt még a rádió is kivéve, mert én nem tudom halkan hallgatni a zenét. Csak így tudtam megvédeni magam. Most viszont már nem fogom. Aztán csak úgy recseg majd az igazi klubzene, éljen a Club Helka és a Rise FM! 2008!!!
#KÉTEZERNYOLC
Polír?
tboldi
nagyúr
Weird flex but okay
brumi1024
veterán
[link] Az első a normál (már autóban, gyújtás ráadás), a második a köszönőfény.
#89309696
törölt tag
Inkább ne akard tudni hogyan néztem ki 18 évesen furrynek öltözve, nyakörvet meg pórázt hordva tombolva a Helkában, Honey-ban, Révfülöpön az Ibolyában, meg gördeszkán csapatva Füred utcáin, mikor éjjel üvöltöttünk a teliholdra falkában. Az kegyetlen egy 4 év volt amíg oda jártam suliba. Hát igen, az a korszak mikor az ember magára tetováltatott kutyamancs nyomokat, meg Scooby-Doo-t is. Istenem, de k#rva jó volt. Csak az ember felnő és a társadalmi normák megfojtják.
MunezXBK
nagyúr
Ja, de előtte be kell csiszolni.
Kis update a dugódíjról és a dízelek budapesti tilalmáról, 5 éven belül: [link]
A merci is játszik link
CactuS
Arcképgyáros
Már csak arra leszek kíváncsi, hogy hova teszik majd azt a sok P+R parkolót és miből fejlesztik a BKV parkját. Ja, gondolom az nem számít, csak a sarc a lényeg, még egy bőr az autósoktól.
Egyébként amíg műanyaggal, gumival fűt a fél peremvidék Budapest körül, addig ez nem sokat fog jelenteni.
Fehér Farkas: Lemaradtam, mégis megy az 1.4 táltos?
[ Szerkesztve ]
Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac? George Carlin
Ez megint csak egy politikai kinyilatkoztatás. Nem jelent semmit.
Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
Abból a szempontból támogatom, hogy a bővebb belvárosban nem lehet már közlekedni, se parkolni.
És előre elnézést kérek az érintettektől, de részemről kívánatosnak tartom, hogy a nem budapesti lakosok fizessenek a behajtásért; ők nem itt fizetnek adót*, de használják a közlekedési infrastruktúrát. Ők amúgy sem helyi szavazók, ami kevésbé fáj a helyi politikusoknak.
* Például gépjármű és önkormányzati adót; utóbbi nekem évi 76 ezerbe fáj, ebből 56 ezret a nem fizető parkolási zónában lévő garázsom után fizetek.
[ Szerkesztve ]
Hali!
Új vagyok itt, egy kérdéssel kezdeném.
Tegyük fel hogy veszek egy 350z-t. Ha megyek vele pályanapra, az milyen költségekkel jár?
Kell gondolom pár tank benzin, 1 garnitúra gumi, esetleg egy garnitúra fékbetét. Pályára belépésnek is van díja gondolom.
Szerintetek milyen összegből jön ki?
Szerk:
Insurán nyomattam kalkulációt kötelező biztosításra. Nem néztem meg részletesen az ajánlatok között a különbséget, de 140k-t 400k-ig terjednek. :D Vajon mennyi a reális?
[ Szerkesztve ]
https://play.google.com/store/apps/details?id=com.lovemap.lovemapandroid
Netrisken szoktam kalkulálni, megadod azt a 12 oldal kitöltendő adatot () és Ft-ra megmondja mennyi lesz a bizti. Azt a legolcsóbbat szoktam választani kötelezőből, ami nem a KÖBE.
Pályanapról zolynet-nél érdeklődj, Ő szokott viszonylag rendszeresen járni (vagyis régebben járt a civiccel). Fék, gumi azért fogyogat ilyenkor rendesen, meg nem árt ha patent állapotban van a gép, hogy ne ott pukkadjon el valami a pálya közepén
[ Szerkesztve ]
rbalint88
addikt
Talan annyit segit, hogy picit lazul a forgalom.
mas: nem kell Oroszorszagig menni a jardan autozasert, elobb a mama az e corsaval ugy vegigveretett a lepcsos(!!) jardan, mint allat mindezt a Marczibanyi ternel, ami ingatlanos szemmel nezve meg Rozsadomb
dj79
senior tag
Az ötlet jó lenne, de ilyen alapon a budapestieknek más nagyvárosokban szintén kellene fizetni?
A dugódíj viszont itt semmit nem fog segíteni. Mi is a cél a pénzbeszedésen kívül?
Akkor lenne értelme, ha a forgalmi bemutatásával, környezetvédelmi osztály alapján lenne meghatározva és ezen felül lenne benne egy bizonyos sávos szorzó, teljesítménytől függően. Például 0-100LE 1x, 101-150LE 1,15X, 151-200LE 1,5X, 201-LE 2X. A helyiek lakcímkártya felmutatásával 50 százalék kedvezményre jogosultak.
Más: mikor Londonba mentünk, a dugódíj egy napra bőven megfizethető volt (<10GBP), na de a parkolás a zónán belül az nem volt egyszerű összeg, mondhatni elvette a kedvünket (40GPB volt egy napra). Nyilván vannak olcsóbb parkolók is, de négyünknek az oyster card kb ugyanennyibe került volna. Nyilván más a matek, ha egy-két ember ül a kocsiban, ott jobban kiadja a tömegközlekedés.
sutszi
veterán
Az ötlet jó lenne, de ilyen alapon a budapestieknek más nagyvárosokban szintén kellene fizetni?
Lehet tévedek. De szerintem elég kicsi azoknak az embereknek a halmaza akik BP-ről ingáznak más nagyvárosba nap szinten...
A jelenlegi tény az, hogy 7.30-10 és 15.00-18.00 között nem éri meg kocsiba ülni...
Mondja, Mr. Babbage, ha rossz adatokat ad meg a gépnek, akkor is jó válasz fog kijönni belőle?" Képtelen vagyok felfogni azt az értelmi zavart, ami valakit egy ilyen kérdés feltevésére késztethet. - by Charles Babbage
dj79
senior tag
Ha kevesebb a bp-ről más nagyvárosba ingázó, akkor kevesebb az infrastruktúra használat, tehát arányos a dolog.
Hidd el, itt sem egyszerű az élet. Teljesen lehal a közlekedés az ipari park irányában, rengeteg ember érkezik más helyekről, csak itt cserébe tömközzel nem egyszerű megoldani a dolgot.
Akkor csavarjunk egyet a dolgon: elmész a Balatonra, ahol kitalálják, hogy mivel nem helyi, hanem mondjuk budapesti lakos vagy, Neked háromszor annyi a parkolás, mert használod az infrastruktúrát, de nem fizetsz oda semmilyen ingatlanadót, súlyadót etc. Az elv ugyanaz. Mekkora országos anyázás lenne országos szinten?
[ Szerkesztve ]
sutszi
veterán
Szerintem van különbség abban hogy egy adott személy minden nap végig megy ugyanazon az útvonalon oda-vissza. Közben pedig parkol valahol... És abban, hogy valaki 1 hétre lemegy a Balatonra, amiből kb az első és utolsó nap számít. Mert akkor megy le, meg akkor jön vissza... Az 1 hét alatt 1 út... miközben az ingázó esetében 7 oda-visszát nyomott le.
Mondja, Mr. Babbage, ha rossz adatokat ad meg a gépnek, akkor is jó válasz fog kijönni belőle?" Képtelen vagyok felfogni azt az értelmi zavart, ami valakit egy ilyen kérdés feltevésére késztethet. - by Charles Babbage
dj79
senior tag
Igen, de az ingázóhoz hasonlóan a budapesti lakos is lenyomja minden reggel és délután a belvárosi turnét, tehát ugyanúgy részt vesz a forgalomban, ezáltal növeli a forgalmat és a légszennyezést. Itt focvis gondolata arra irányult, hogy a helyiek ne fizessenek, hiszen éppen tesznek eleget a közösbe. Más városokban ugyanúgy a helyi lakosok állják a cehhet, akkor az outsider ugyanúgy beszállhatna a gondolatmenete alapján, nem?
A lakhelyemen is vannak fizetős parkolók, viszont aki kiváltja a helyi kártyát (egy évre 5000), az ingyenesen használhatja ezeket. Pont most volt szó a fizetős terület kibővítéséről, mert a helyi lakosok számához képest elég nagy arányú "idegen" munkavállaló jár be kocsival a városba illetve a központba.
Ez a képlet nagyon nem egyszerű, mert én például hiába vagyok vidéki, és ingázok nap-mint-nap, de a befizetett adómból támogatom a Budapesti tömegközlekedést, pedig nagyon ritkán használom, akkor pedig a nem olcsó menetjegyet veszem. Ezzel az erővel felmerülhet, hogy a Jászapátiban lakó, BP-re nem járó helyi lakos adójából miért támogatják a BKK-t?
De amúgy a felhozott balatoni példa is jó...
A dugódíjjal az a problémám, hogy nem fog megoldást jelenteni. Aki 400 forint feletti benzinárnál ingázik, azt nem fogja meghatni még 5000 forint.
Saját példával élve végigpróbáltam a lehetőségeket, és nem azért maradtam az autónál, mert derogál a tömegközlekedés, hanem azért, mert túl sok kompromisszumot követel meg. Én például előbb érek be- és haza autóval, mint tömegközlekedéssel. Egy hónapig próbáltam a MÁV + BKK párost, és háromszor késtem el, pedig az alaphang az, hogy 25-35 perccel munkaidő kezdete előtt beérek. A MÁV + bicikli esetén egyébként cirka 2x így is elkéstem volna, de azt ráadásul rossz idő esetén nem szívesen vállalnám be. Ehhez még hozzájön a tömegnyomor, a reggeli vonatozás heringkonzerv esete. Az Autó + P+R esetével az a problémám, hogy nagyjából 8 - 8.30 körül a kelenföldi P+R már megtelik, a környéken letámasztani az autót nem annyira egyszerű eset. Ha valami tömegközlekedési-stratégiai pont körül, nem fizető részen támasztanám le az autót, akkor kereshetem a parkolóhelyeket. A Fehérvári út környékén látom, hogy sokan ezt a megoldást választják, például. De ez megint az az eset, hogy akkor már bejött a városba autóval az ember.
Ezekhez képest az autóval bejönni a munkahelyre relatíve fájdalommentes, főleg, hogy van céges parkoló. Van benne dugóban állás, ám ráfordított idő terén nem sokkal rosszabb (kolléganőm hasonló 45-60 perc alatt ér be Óbudáról tömegközlekedéssel, mint én vidékről, cirka 36km-es távolságból). Költségek terén függően attól, hogy számolunk, havi plusz 10-18 ezer forint jött ki. A vonatokon és BKK buszokon táskával a hátukon tömörülő, olykor kihangosított telefonnal zenét hallgató iskolásokkal, meg a kulturált viselkedés alapszabályait sem ismerő utastársakkal való verbális harc avagy ezen egyedek megtűrése nélkül. (Megj.: igen, a bunkó sofőrökkel való hasonló harcot nem felejtem el a másik oldalon). A kényelem terén pedig ég és föld a különbség, a nyáron hőség, télen fagyos belterű járművek, illetve a szabad ég alatt való várakozás élményéről nem is szólva.
Hozzáteszem, hogy ehhez az egész problémához az is kell, hogy az ország durván főváros-orientált, ami a fizetések terén is meglátszik. Ugyanabba a munkakörbe Székesfehérváron fele annyit fizettek volna, mint Budapesten. A különféle kényelmetlenségek ellenére eléggé egyértelmű, hogy ilyenkor reggel merre indulna el az ember...
[ Szerkesztve ]
Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
CactuS
Arcképgyáros
Jelenleg is fővárosi a lakcímem, fővárosba bejelentett autóm van, ugyanakkor a bölcsihez nem kérhetek egy 15 perces parkolókártyát, mert másik kerületi a lakcímem... Eddig se és most se támogatom ezt, mert ebben a formában ez csak pénzbeszedés, semmi más. Szerinted a fővárosban lakók nem fognak fizetni? H a kint kerületekben laksz és mész a belvárosba, akkor ugyanúgy pengetni kell majd, efelől ne legyenek kétségeid. Ebben a formában azok fognak ezzel szívni, akik pont a zóna határán vannak. Lévén, egy nyamvadt parkolót nem alakítottak ki, így mindenki ott teszi majd le a gépsárkányt ahol lehet - mondjuk félig más kapubeállójában .
A BKV eddig is rogyásig volt, de jó is lesz, ha rászabadul majd az autós társadalom a tömegközlekedésre. Ha lenne kulturált tömegközlekedés a fővárosban, akkor én is azzal jártam volt az elmúlt ~10 évben, de tudod kinek van kedve a 60 fokos HÉV kabinban aszalódni...
sutszi: a parkolásért fizet a nem kerületi lakos, szóval ez a része már sarcolva van...
Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac? George Carlin
sutszi
veterán
Pár dolgot összemosol... Szedjük már külön a dolgokat, mert ez így zagyvaság.
Az ingázó nem ide fizet adót, csak bejön használja az infrastruktúrát, annyit mint a helyi lakos. De jóval kevesebbet tesz bele pénzügyileg is.
A helyi lakos ide fizet, használja...
A helyi lakos nem növeli a forgalmat. Ő a standard alapvonal, hiszen neki ott kell élni az életét... Focvis gondolatmenete jó. A helyiek ne fizessenek pluszban még azon felül amit amúgy is fizetnek...
DE erre a te reakciód az, hogy akkor fizessen a BP is ha máshová megy. A különbség annyi, hogy míg az ingázó jobban lehasználja a BP infrastruktúrát 1 hét alatt mint a BP-i lakos (maradva a te példádnál) Balaton bármely részét... 1 év alatt... Ezt a különbséget érzed azért?
CactuS Ok. Parkolást vegyük ki belőle... Bár ott nem a fizetés hanem a hely a legnagyobb probléma.
[ Szerkesztve ]
Mondja, Mr. Babbage, ha rossz adatokat ad meg a gépnek, akkor is jó válasz fog kijönni belőle?" Képtelen vagyok felfogni azt az értelmi zavart, ami valakit egy ilyen kérdés feltevésére késztethet. - by Charles Babbage
nyugi, most nincs benne 60 fok
én mikor felmegyek tovább képzésekre, akkor tömegközlekedéssel szoktam ingázni, pedig autóval megyek fel
[ Szerkesztve ]
Eladó: Ryzen 5 4600G 6C/12T BOX (hűtővel) 35 hónap garancia 28,5eFt, posta van
Szvsz a környezetvédelmi norma alapján fogják sávozni; esetleg dízel dupla. (szeretem a dízelt, de tényleg ótvar büdös tud lenni egy belvárosban)
Balaton: Vezessék be, aztán utána leengedhetik a vizet is a tóból. Az odalátogatók vagy a nyaralójuk után fizetnek építméyadót (pl. én); vagy idegenforgalmi adót a szálláshely után; esetleg strandbelépőt. A Bp-re ingázók ilyesmit nem.
(#149775) CactuS
Nekem sincs ingyenes parkolásom a kerületben, mert a fizetős zónán kívül lakom. Nálunk ráadásul este 8-ig kell fizetni a belsőbb részen (XII.); és így is vadászni kell a parkolóhelyeket.
(#149774) Cifu
(Túl hosszú hsz-t írtál, majd később elolvasom, most mennem kell.)
Tuti, hogy nem 5000 Ft/év lesz. Reálisabb az 1000/nap.
[ Szerkesztve ]
CactuS
Arcképgyáros
Valami félreértetek, de nagyon. Ez nem a helyi lakos igényeit kielégítő sarc, ez nem azért lesz, hogy a fővárosi lakosok mentesüljenek a szemét ingázóktól. Az autómentes belváros mindenkire vonatkozik, aki mondjuk a XXII.-ben lakik és megy befelé az V. kerületbe, az is ugyanúgy fog fizetni. Ahogy szmogriadó esetén sem tettek különbséget a lakcím alapján és ahogy az M0 körgyűrűt fizetőssé tették (már ahol tudták...).
kisza25: ja, lehet sznob vagyok, de a pisa és sz*rszagot sem bírom. Az meg egyre jobban jelen lesz, ahogy az alkesz csövesek behúzódnak a vagonokba melegedni.
Ja igen, a másik apróság, amivel gondolom nem számoltak, hogy a dugódíj után a kinti kerületek, körutak, M0 még jobban élhetetlen lesz, mert átterelődik a forgalom arra, mivel a tömegközlekedés jelen állapotában nem alternatíva.
[ Szerkesztve ]
Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac? George Carlin
Mert aki ide ingázik, annak a munkáltatója nem Budapesten fizeti be az adóit? Segítek: de, Budapestre fizeti be.
Ha nem lennének az ingázók, akkor a budapesti cégek jó része a munkaerőhiány miatt bezárhatna vagy elköltözhetne. Avagy az ingázó munkavállalóknak kellene Budapestre költözni (úgy jó fél millió embernek, pluszba). Hej, de jó lenne az Budapestnek...
Mondom: nagyon durván leegyszerűsíted a problémát...
[ Szerkesztve ]
Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
Tuti, hogy nem 5000 Ft/év lesz. Reálisabb az 1000/nap.
A felmerült tervezetben 5000 Ft / hó volt korábban, megint ezt lengették be. Erre mondtam, hogy aki 400 forintos benzinár mellett mondjuk havi 30 ezret kifizet üzemanyagra, az ki fogja a plusz 5000 forintot is a dugódíjra. Emiatt mondom, hogy az autóval ingázókra pont nem lesz drasztikus hatással a dugódíj...
[ Szerkesztve ]
Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
Az ingazo bejon dolgozni, ez szerinted nem hozzajarulas?
Everybody lies.
gzbotii
veterán
"ja, lehet sznob vagyok, de a pisa és sz*rszagot sem bírom. Az meg egyre jobban jelen lesz, ahogy az alkesz csövesek behúzódnak a vagonokba melegedni. "
+ordítozó drogos pannon indiánok
[ Szerkesztve ]
When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
CactuS
Arcképgyáros
+1.
gzbotii: Ja, az meg a másik, a kis kínai boombox zenevonattal... Reggel pont belefutottam egy ilyenbe, egy levedlett, 2000 körüli S mercivel végig rongyolt a dugón a szembe sávba, ráhúzva a kormányt a sorban állókra, amikor jöttek szemből, majd az M0 még át nem adott szakaszán a terelést megkerülve beelőzött pár autót... A poén, hogy Budafoknál utolértem egy másik útvonalon, akkor szemügyre tudtam venni ezt a tehetséges pilótát. Hát, hogy fogalmazzak, jól képzeltem el, hogy kik ülnek benne...
[ Szerkesztve ]
Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac? George Carlin
+1
tboldi
nagyúr
sutszi
veterán
Jézus, ereje... Most szálltam ki. Innen 2 lépés, hogy legyünk hálásak az ingázóknak... Nem vagyok hajlandó ilyen beszélgetésbe belemenni...
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Más téma: Tegnap Vácin belső sávban!! záróvonal mellett balra indexel az előttem közlekedő, majd sávot vált jobbra...
Mondja, Mr. Babbage, ha rossz adatokat ad meg a gépnek, akkor is jó válasz fog kijönni belőle?" Képtelen vagyok felfogni azt az értelmi zavart, ami valakit egy ilyen kérdés feltevésére késztethet. - by Charles Babbage
dj79
senior tag
Ahogy előttem leírták, az ingázó után is bőven kerül a közösbe, nem is kevés.
Az én reakcióm erre az volt, hogy ennyi erővel a budapesti/debreceni/etc máshol ugyanúgy külön, hátrányosabb bánásmódban részesülhetne egy balatoni parkolóban a helyiekhez képest, erre hoztam a példát, hiszen a helyi lakók illetve nyaraló / büfé / étteremtulajdonosok többet tesznek bele a közösbe, a "túristának" abból van arra lehetősége, hogy pl a tökeit ingyenesen a boglári Platán strandon áztassa a vízben, utána a megivott sört a szépen felújított ingyenes vizesblokkban kidobja magából... Az idegenforgalmi adót most ne számoljuk ide.
Ha egy napra megy le, akkor csak egyszer fizet egy kicsivel több parkolódíjat, ha többször, akkor többször.
rbalint88
addikt
Szep, asszonynak megvennem
Reggie0
félisten
Nem, inkabb eloskodes.
CactuS
Arcképgyáros
A cég ahol dolgozom budapesti székhelyű, több száz autóra fizet adót budapestnek úgy, hogy nem is Budapesten járnak az autóink, szóval ja, szerintem se kéne belemenni...
rbalint88: Aú, ez gonosz volt.
[ Szerkesztve ]
Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac? George Carlin
Magnum_
nagyúr
I humbly and respectfully decline™
sutszi
veterán
Te is tudod, hogy ez nem ilyen egyszerű.... parttalan vita, mert felsorolhatnánk még sok tényezőt. Ráadásul a saját példádból húzni egy általánosítást... ez sem túl okés.
[ Szerkesztve ]
Mondja, Mr. Babbage, ha rossz adatokat ad meg a gépnek, akkor is jó válasz fog kijönni belőle?" Képtelen vagyok felfogni azt az értelmi zavart, ami valakit egy ilyen kérdés feltevésére késztethet. - by Charles Babbage
tboldi
nagyúr
Nem veszem zokon, sokszor megkaptam már, hogy női autó.
De érdekes módon több 40-50+-os faszit látok a forgalomban Jazz-t vezetni.
dj79
senior tag
Egy polír ráférne
tboldi
nagyúr
dj79
senior tag
Hé, még a szövegre is maradt a piros festékből?
-b4zsi: hmm, szerinted is részesedést kap a becsneppertől?
[ Szerkesztve ]
b4zsi-
őstag
Mert mindegyik hallgatott Rád a Milyen autót vegyek? topikban.
Mai Hardverapró hirdetések
prémium kategóriában
- Be quiet! Pure Wings 2 140mm PWM High-Speed
- Ejha! HP EliteBook 840 G6 Fémházas Laptop 14" -70% i5-8365U 4Mag 16Gb 1TB SSD FHD IPS + Táska!
- ELADÓ intel i5-9400f (igény esetén hűtővel)
- GeForce EVGA GTX 1660 SUPER 6GB
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs EPIC székek azonnal . 24 / 36 hónap garancia . +36301300000