Hirdetés

2024. március 28., csütörtök

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  Technika, hobbi, otthon  »  Autós topik (kiemelt téma)

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2024-02-28 08:07:54

LOGOUT.hu

Autós topik

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#149351) zoo8800 válasza EQMontoya (#149348) üzenetére


zoo8800
veterán

Én kb. 2 nap alatt adtam el a nem kifogástalan állapotú*, kommersz méretű nyári szettemet, 6000/db-ért.
*Repedezett volt, de viszonylag friss

rip and tear, until it is done

(#149352) EQMontoya válasza zoo8800 (#149351) üzenetére


EQMontoya
veterán

En 10 eves teli szettet probaltam, de igazabol csak poenbol, mert tobben allitottak itt hogy el lehet adni barmit. Nem lehet.

Aminek igazabol orulok, mert ezek szerint legalabb nem akar ilyet senki feltenni az autojara.

Same rules apply!

(#149353) zoo8800 válasza EQMontoya (#149352) üzenetére


zoo8800
veterán

vagy csak túl olcsón adod ;]

rip and tear, until it is done

(#149354) molnarpeter válasza EQMontoya (#149352) üzenetére


molnarpeter
nagyúr

Milyen méret? Gondolom nem valami ritka cucc, csodálkozom :D

(#149355) EQMontoya válasza molnarpeter (#149354) üzenetére


EQMontoya
veterán

205/55 R16, szoval eleg kommersz, foleg teliben.

zoo8800: 2000/db volt az ara.

[ Szerkesztve ]

Same rules apply!

(#149356) focvis válasza EQMontoya (#149350) üzenetére


focvis
veterán

BTW legutóbb az autoalkatresz.hu/gumi-felni oldalról vették meg (DOT 2018).
Tavaly elment egy 1997-es megvigyázott :DDD szett is, ilyesmit csak a jofogásra teszek fel. Értelmes ember vitte el, nem reklamált.

Más:
Valakinek van esetleg amatőr horpadás-javító készlete, amit tud nélkülözni pár napra? (főleg a Bp. XI. - XII. vonalon)

Nem látható helyen lévő (alsó emelési pont mellett) horpadást szeretnék s.k. javítani.

[ Szerkesztve ]

(#149357) focvis válasza focvis (#149356) üzenetére


focvis
veterán

Helyesbítek: Bp. IX. - XII. vonalon.

(#149358) Magnum_


Magnum_
nagyúr

Jovok haza, nyitom a garazskaput tavolrol, erre latom, hogy a bejarora tettek egy kontenert. Rengeteg hely lett volna mashova tenni. Leparkolok idegbol, hivom a foepiteszt, hogy ez mi. Meg ott van? Igen. Mar el kellett volna vinni. Egyetertek. Hivjam fel a kontenerestt, ha gondolom. Felhivom, ma mar LEHET, hogy nem jonnek. Dehogynem. Igyekeznek. Remelem.

I humbly and respectfully decline™

(#149359) Integrale válasza EQMontoya (#149352) üzenetére


Integrale
veterán

3 honapja hirdetek ket 3 eves, keveset futott (5-10e km) Michelin Energy savert 195/65/15 meretben. Van 4 szinten keveset futott, de mar koros (9-10 eves) Vredestein is ebben a meretben, 8-ert hirdettem a 4 db-ot, rohad a garazsban azota is.

"Bad reklám is reklám too"

(#149360) kisza25 válasza EQMontoya (#149348) üzenetére


kisza25
félisten
LOGOUT blog

Ma adtam el 4db 2011-es continental TS 830 at 15 eFt-ért
5000Ft-ra volt felrakva/db.
Egy órája vittem házhoz.
Ami hozzá tartozik, hogy egy leharcolt rozsdás lemezfelnin volt.

[ Szerkesztve ]

Eladó: Xiaomi Redmi Note 10S 6/128Gb, független, DualSim, NFC, 33W töltő 39900Ft

(#149361) GoTReX


GoTReX
őstag

Sziasztok!

Első autós kollégának régebbi Mazda 323f megérett egy Hajtáslánc és Kuplung cserére. Körülbelül milyen kiadásra készülhet? :U

[ Szerkesztve ]

XBOX ID: GoTReX #4839

(#149362) #89309696 válasza BigBlackDog (#144555) üzenetére


#89309696
törölt tag

Opel Rekord az alapja, Fantom a neve. A 70-es években készítette Pandula László, minden papíros, legális, megtervezett, forgalomba került volna. Nem fejezték be végül, de üzemképes volt, elkerült autóversenyekhez felvezetőautónak, áruháznak reklámautónak majd Balatonfüreden lomisoknál kötött ki, onnan vette meg egy Tapolcai szerelőműhely főnöke aki ritka autókat, motorokat tart. 15 éve ott áll az udvaron. Tartja a kapcsolatot a készítővel aki már nyugdíjas, elvileg össze akarják rakni véglegesre, gyakorlatilag nem tudni mi lesz vele.

A múltkor mikor váltót kerestem a kocsimba bukkantam rá az egyik szerelő udvarában, akkor mesélte el mi ez.

(#149363) MasterMark válasza GoTReX (#149361) üzenetére


MasterMark
titán

Miaz hogy hajtáslánc cserére? Cserélve lesz a váltó, meg féltengelyek meg minden? :F

A kuplung is a hajtáslánc része.

[ Szerkesztve ]

Switch Tax

(#149364) Magnum_ válasza Magnum_ (#149358) üzenetére


Magnum_
nagyúr

Nem jonnek ma mar.. az nem erdekli oket, hogy a lakok szeretnenek esetleg ki-be mozogni az autoikkal. Bkv, taxi, limo.

I humbly and respectfully decline™

(#149365) MasterMark válasza Magnum_ (#149364) üzenetére


MasterMark
titán

És nincs elég nyomaték a BMW-ben hogy elhúzd vele? :DDD

Switch Tax

(#149366) EQMontoya válasza Magnum_ (#149364) üzenetére


EQMontoya
veterán

Lehet, megkernek egy taxist, hogy adjon egy 25k-s szamlat mondjuk 10-ert, aztan kifizettetnem veluk. :D (Menni egy metert sem kell erte)

[ Szerkesztve ]

Same rules apply!

(#149367) GoTReX válasza MasterMark (#149363) üzenetére


GoTReX
őstag

Én írtam rosszul elnézést. Kötelező vezérlés csere. Km-ben nem , de években elérte a javasoltat. A kuplung viszont már nagyon fent fog, ami elég rossz helyzeteket szülhet pl emelkedőn elindulásnál.

XBOX ID: GoTReX #4839

(#149368) Magnum_ válasza MasterMark (#149365) üzenetére


Magnum_
nagyúr

Ha megirom cimet privat uzenetben, idejossz es elhuzod Te?

I humbly and respectfully decline™

(#149369) MasterMark válasza Magnum_ (#149368) üzenetére


MasterMark
titán

Persze, add a kulcsot a BMW-hez megoldom. ;]

Switch Tax

(#149370) Magnum_ válasza MasterMark (#149369) üzenetére


Magnum_
nagyúr

:R

I humbly and respectfully decline™

(#149371) pècsimunkás válasza EQMontoya (#149348) üzenetére


pècsimunkás
addikt

Nem tudom ...
Én pikk-pakk eladtam - igaz gyakori méret , egy 175/65r 14 - es Conti premium 5 - ös szettet 10 k forintért , a postaköltség 4-6 k forint körül volt , és a vásárló telefonon keresztül megköszönte a gumikat .
A másik egy Dunlop nyár szett volt , apám Carina E - jéről . Az kb 1 hónap után ment el . Az kopottab volt , de kb 2 szezont kibírt még .

Egyszer már hadat üzentünk az USA- nak, úgy látszik nem tanultak belőle!

(#149372) tonyrulez


tonyrulez
őstag

Sziasztok!

2004 Daewoo Nubira Estate-nél előjött az a hiba hogy a nyitott ajtó lámpa nem teljesen alszik ki, hanem csak halvány lesz. Végignyomogattam az ajtókapcsolókat (igaz a csomagtartóét nem találtam), azok jók. És mivel halványabb lesz, nem csak úgy marad, gondolom nem ezzel van a baj. Mégis mi lehet a gond?

4 8 15 16 23 42

(#149373) molnarpeter válasza MasterMark (#149363) üzenetére


molnarpeter
nagyúr

Van egy megérzésem, hogy vezérműlánc a téma :)

(#149374) #89309696


#89309696
törölt tag

Most mondta muter, hogy mikor vizsgán volt a kocsi és visszagurultak vele a garázsból az udvarba (lejtős) akkor recsegett jó pár méterig mire behúzták a kézit. Hogy az mi. Mondom az van, hogy a jó kurva anyját a kibaszott szerelőnek, guruló autót húzta be P-be és a retesz recsegett végig és arra húzta a kéziféket. Ha ott lettem volna biztos hogy hátbabaszom érte az illetőt.

Egyébként nem 100%-os a váltója, D-be rakva picit ránt hidegen, melegen is. És váltogatás közben bólintgat. Tudom, hogy ilyen viselkedéssel már meg sem szabad venni egy automatát, de ez egy Szutyukli 40 ezerért. Egyébként dolgozik rendesen. Illetve hát... Ha egy nagy gödörből kell kijönni akkor kell neki gáz, mert mászni akarna, de nem megy neki, mondjuk ez még lehet normális, abból a gödörből nekem is bazinagy gázzal jön csak ki.
80-nál 3000-ret pörög, 3 fokozat az ennyi. Nem nagyon érzem mikor a wandler zár és fordulatot ejt, olyan mintha végig olajjal mennénk. Lehet nincs is benne még mechanikus kapcsolat? Egy olajcserét megérne, de hol találok én embert aki kicseréli.

Egyébként baromi nagy perverzióm ez az automata téma, többet mentem vele, mint a sajátommal mikor hozzám került. Elképesztő felszabadulás. Mikor előzgetek vele és felhörren, vraammmmmm. Felzabálja maga előtt az utat. Pedig lassabb a Meganenál ez egyértelmű és egyszerűen nem zavar, csak élvezem. Az ablakot lehúztam és nem ment vissza többet, nincs műszerfal, nem kattog az indexrelé, bár indexelni indexel szerencsére. Alig férek el benne, mint egy elefántbébi, undorító ez a Swift, valami hányadék. És mégis imádom, ez az amit a steril Megane nem tud a buzis kéziváltójával. El fogom adni most már biztos.
K.rva sok választás nincs 400 ezerből automatát, nagyon jó 1.6 sedan Swiftek vannak ennyiért és azok már 4 sebis verziók. Minden veszélye ellenére kezdenek tetszeni.

(#149375) Magnum_ válasza #89309696 (#149374) üzenetére


Magnum_
nagyúr

Tetszett leiras
:R

Amu Te egy E46-ot imadnal. Csak ferfias automataval (sok van), nem buzis kezi valtoval.

[ Szerkesztve ]

I humbly and respectfully decline™

(#149376) focvis válasza #89309696 (#149374) üzenetére


focvis
veterán

Egy videó segítene; de simán elképzelhető, hogy ez a nem éppen mai 3 sebességes még nem zárja fixre a fokozatokat.
Olajcsere: ahogy olvasom, sok mindent megjavítasz magad; egy normál olajcsere az automatán nem sokban különbözik a motorolaj cseréjétôl. Láttam mikor a Saabomon cserélték.

Azt kell kideríteni, mennyit kell beletölteni. Meg tudod mérni, hogy mennyi folyt ki, ugyanannyi menjen vissza (tippre 2 és 3 liter között).

[ Szerkesztve ]

(#149377) MasterMark válasza #89309696 (#149374) üzenetére


MasterMark
titán

Ez a P dolog ilyet hogy lehet csinálni? Komolyan már szerelőhöz se merek menni, mostmár műszakira se merem elengedni a kocsit. :(

Van nívója az automatának? Színre milyen az olaj, nem darabos?

Switch Tax

(#149378) #89309696 válasza focvis (#149376) üzenetére


#89309696
törölt tag

Ha csak sima olajcsere, mint egy kéziváltóson is akkor nem probléma. Csak ne kelljen szétszedni hozzá, mert van olyan is. Bár szerintem a Swift az nem ilyen. Még a nívót nem találtam meg, keresnem kell tovább. Ugye hiába picike motor, ha egyszer a motortér is kicsi amiben van, eltart egy ideig mire végigkutatom. Egy nyestriasztó volt benne azt kiszedtem, mert túl kínainak tűnt.

Sajnálom a Megane-t, mert nyilván sokkal modernebb, biztonságosabb, fejlettebb, rozsdával se kell foglalkozni, egy csomó lett ráköltve, megbízhatóra összerakva és csak egy vérbeli idióta adna el egy ilyen autót egy régebbire ami visszalépés is minden tekintetben, de ez nekem nagy fájdalmam, hogy nem automata. A kicsi motorja is az, de egy automata még azt is el tudja fedni.
A másik az, hogy totál felesleges egy kombi mikor egyedül használom. Kutyáknak kényelmes eredetileg azért lett kombi, de nem viszem őket messze, azt az 1-2 Km-t kibírják egy hátsó ülésen is. Ha egyszer egy kombi ekkora felár akkor nem lehet megengedni, nyilván ha másfél millióm lenne rá akkor nem lenne probléma. De ez a kombi/automata/nagy motor trió ez nem fog menni, csak az egyik ami megvalósulhat. Kombi most van és nem vagyok vele kisegítve, egy nagy motorral se vagyok kisegítve, marad a harmadik opció. Minden porcikája fasza az autónak, nagyon szeretem és sajnálom is, de se kihasználva nincs és még nem is szeretem vezetni.
Megane árban nem sok választás van viszont. Illetve a nem működő klíma, meg a jó pár bokorba álltam az árnyék miatt karcolással nem kérhetek érte 500-at, csak 4-et. Ennyiért vettem és kb. 200 lett ráköltve. Mármint olyan ami kellett, fékek, gumik, vezérlés, olajcsere stb. a többit nem számolom rá ami az én hülyeségem volt. Nem egy jó deal ezt eladni. Főleg ha amit veszek helyette szar lesz.

[ Szerkesztve ]

(#149379) molnarpeter válasza #89309696 (#149378) üzenetére


molnarpeter
nagyúr

[link] korábban találtam ezt a videót - a lényeget jól bemutatja.

(#149380) rbalint88 válasza #89309696 (#149378) üzenetére


rbalint88
addikt

Van pedig fent par “akar jo is lehet” kategorias auto. 350-ert saab 9-3, 388-ert astra kombi, 390-ert pug307sw,, 420-ert ket c5 kombi... de ha nem kell nagy auto, van 230-ert 1.6 automata megane is

(#149381) focvis válasza #89309696 (#149378) üzenetére


focvis
veterán

Korántsem biztos, hogy lesz nívópálca az automatán. Ezért kell lemérni a kifolyt mennyiséget.

(#149382) #89309696 válasza focvis (#149381) üzenetére


#89309696
törölt tag

Az L és a 2 az amúgy milyen fokozat? Mert eddig még ezeket nem láttam. Mivel a D alatt vannak közvetlen így gyanítom menet közben áthúzható, az L talán adott fokozat Lock, a 2 nem tudom. Kettest minek fixálni, a legelső meg a legutolsó fokozatot esetleg még megérteném.

Egyébként most reggel a hidegben is mentem vele és eléggé pörgetni kell a vánszorgáshoz 2000 fölé, ahogy melegszik úgy lesz jó. Ez normális? Ha odalépek neki megugrik persze csak hideg motort nem rúg az ember háromezer fölé általában. Szerintem az olaj viszkozitása már nem olyan, mint ami kéne. Le kell cserélni.

[ Szerkesztve ]

(#149383) barnam_ válasza #89309696 (#149382) üzenetére


barnam_
nagyúr

Lejtőn lefelé fix 2 azért jó, mert akkor lesz motorféked.
Van olyan automata, ami a D alatt 1-2-3-(4) végig lehet fixálni.

(#149384) MasterMark válasza #89309696 (#149382) üzenetére


MasterMark
titán

L az egyes, a 2 a kettes, motorfékhez meg hóban elinduláshoz pl.

Switch Tax

(#149385) gzbotii


gzbotii
veterán

Erről mit gondoltok? HHO Agent Motortisztítás
Most dobta fel a FB ads.
"A tisztítás, a motorban lévő lerakodások égése által következik be az általunk bevezetett oxy-hidrogén segítségével, amely végig járja motorja égésrendszerét a kipufogó csőig."

Nekem nem tűnik annyira jó ötletnek, főleg egy dízel esetén.

When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.

(#149386) dj79 válasza gzbotii (#149385) üzenetére


dj79
senior tag

Tüneti kezelésnek talán működhet, viszont én nem tolnám végig a szemetet a komplett rendszeren, mert a DPF és a katalizátor nem szeretné. TFSI csoportban állandó vitatéma, jön a hho-guru, a diósokkal komoly szájkaraték mennek, jó móka :DDD

[ Szerkesztve ]

(#149387) barnam_ válasza gzbotii (#149385) üzenetére


barnam_
nagyúr

Szerintem rendszeres olajcsere kell egy motornak, nem tisztítás :)

(#149388) focvis válasza #89309696 (#149382) üzenetére


focvis
veterán

L = low, azaz alacsony fokozat, tippre fix 1-es; 2 = 2-nél nem vált feljebb.

"most reggel a hidegben is mentem vele és eléggé pörgetni kell a vánszorgáshoz 2000 fölé, ahogy melegszik úgy lesz jó"
Küzd az 1000 ccm. :)

[ Szerkesztve ]

(#149389) molnarpeter válasza dj79 (#149386) üzenetére


molnarpeter
nagyúr

Posztolt HHO oldal valaha is előtte és utána képeket?

(#149390) gzbotii válasza barnam_ (#149387) üzenetére


gzbotii
veterán

Szerintem egy rendeszeres olajcsere nem oldja meg azt, ha egy autó nem megfelelően van használva (alacsony fordulat, sok rövid út, etc).
Ennek ellenére én sem neveznék be ilyen tisztításra, inkább kikormolom pályán ;]

When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.

(#149391) Reggie0 válasza gzbotii (#149385) üzenetére


Reggie0
félisten

Hat, ha a kipufogo csoig eljut a HHO, akkor mar nagy gond van, annak elsosorban kene elegnie. A leirt hatasok is ennek megfeleloen hihetoek. Amugy nagyon egyszeru leellenorizni a sztoirt: nekem meg a gaztuzhelyen a keresztben levo femekre egett kormot sem szedi le a lang, szoval egy olyan helyen ahol allandoan kapja a gyujtast es megmarad a korom, ott egy talan picivel tobb ho nem fogja leszedni. Foleg, hogy dizel eseten a picivel nagyobb hot megkapja akkor is, amikor regeneralja a dpf-et.

A szen/korom/grafit azert eleg makacs egy cucc, csak ugy nem eg el. Grafit ontoformak rohogve birjak a 800 fokot barmifele gyulladas nelkul, az egyszeru amorf szen is min. 300 fokon indul be, legkori oxigenszinten, ami azert jobb, mint egy EGR-ben.

[ Szerkesztve ]

(#149392) Qru válasza gzbotii (#149390) üzenetére


Qru
MODERÁTOR

Akkor már egy tisztító adalékkal meghajtani és utána rögtön olajcsere. Vagy szétszed és mechanikusan megpucol.

Ez a HHO jobb esetben semmi hasznot nem hoz, rosszabb esetben telenyomja dzsuvával a katit és kuka... :(

#nincsbennetarcsi

(#149393) dj79 válasza molnarpeter (#149389) üzenetére


dj79
senior tag

No one, ever, de kellemes threadek jöttek belőle :DDD popcornos olvasnivaló.

(#149394) Qru


Qru
MODERÁTOR

Csalódízel az Erőmérő-ben:

Passat CC 2.0 CR TDI 170PS

kép

[ Szerkesztve ]

#nincsbennetarcsi

(#149395) focvis


focvis
veterán

Kicsit unatkozom, régen költöttem már az autóra, meg amúgy is van benne 202 ezer km (a motorban kb. 150 e. városon kívüli km lehet), aztán a minap felugrott egy google-ad, hogy vegyek Xado Stage 1-et.

Bárkinek bármi véleménye, tapasztalata, hallomása a cuccról?
2 óra múlva megvenném. Thx!

(#149396) Qru válasza focvis (#149395) üzenetére


Qru
MODERÁTOR

Vélemény: Inkább utald át az árát nekem ha égetni való pénzed van, ez leginkább csak humbuk.

Tény: Haver az 1.6i Avensis-ebe rakott és halkabb lett tőle a motor.

#nincsbennetarcsi

(#149397) Jorus válasza focvis (#149395) üzenetére


Jorus
nagyúr

Ez két kártörténeti lekérdezés. :D

''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow

(#149398) focvis válasza Qru (#149396) üzenetére


focvis
veterán

"ha égetni való pénzed van"
Amúgy csak elinnám. :DDD

Az Erőmérő képét inkább linkesítsd, így elmarad a poén.

@Jorus: Lásd fent. :D

[ Szerkesztve ]

(#149399) sutszi válasza focvis (#149395) üzenetére


sutszi
veterán

Ha autóra akarsz költeni... Nálam van pár fejlesztendő terület... :DDD

Mondja, Mr. Babbage, ha rossz adatokat ad meg a gépnek, akkor is jó válasz fog kijönni belőle?" Képtelen vagyok felfogni azt az értelmi zavart, ami valakit egy ilyen kérdés feltevésére késztethet. - by Charles Babbage

(#149400) gzbotii válasza Qru (#149396) üzenetére


gzbotii
veterán

Munez ajánlja.

When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.

Útvonal

Fórumok  »  Technika, hobbi, otthon  »  Autós topik (kiemelt téma)
Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.