Hirdetés
- Klímaváltozás, természetszennyezés
- Ninebot Max G30E II elektromos rollerrel Hajdúszoboszlóról Berettyóújfaluba
- Szólánc.
- Asszociációs játék. :)
- Fűzzük össze a szavakat :)
- Amiga A500 - A régi barátnő
- "A homoszexualitás természetellenes" 😠
- Digitális Állampolgárság Program
- Miért ne vegyél gagyi kínai LED izzósort...
- Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
-
LOGOUT.hu
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
Because
őstag
országuti vásárlók figyelmébe, hátha találtok megfelelőt: [link]
amúgy az outis kerekek mennyire bírják a padkázást?
-
-
tacto
aktív tag
Bocs, hogy belepof, de kenyelmes üles nincs. Pontosabban, mindenkinek mas. En csak es kizarolag Selle SLR-t hasznalok evek ota, meg utcai gatyaban is messze a "legkenyelmesebb". Sajnos, az alkalmas nyereg megtalalasa penzes ügy, paron atmegy az ember altalaban, mire meglesz
-
dbala
tag
válasz Hasaggymeg #49293 üzenetére
Nem volt dolgom x1 nyereggel, de annak hasonlít a formája az én régi nyergeméhez, ezért azt hittem az kényelmes.
De most írtad, hogy az sem az, akkor így nem bánom, hogy mégsem olyan van rajta. -
tacto
aktív tag
válasz TayRol #49289 üzenetére
Ez a Kelly's ennyiert, ezzel a szettel egesz jonak tünik.
Korabban felmerült: en regebben Shimanot hasznaltam (105, majd Ultegra), most egy hasonlo koru Chorus szettet. Mas, de nem jobb, sem rosszabb nekem. Egyesek szerint ez tartosabb (fekvaltokarok legalabbis).[ Szerkesztve ]
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz bandus #49271 üzenetére
Valahol a kormány alatt,esetleg picit mögötte kellene lásd (vagy ne lásd) az első tengelyt. Tehát ne így,hanem pont ne lásd,vagy kicsit a kormány előtt,a stucni alatt lásd.
(#49276) Napfénysüti...ajánlhatok egyet? Így 100 alatt maradhatsz...
(#49274) dbala...még az x1-nél is kényelmetlenebb?!
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
concret_hp
addikt
válasz bandus #49290 üzenetére
nekem pl pont kelly's van látni azért párat, de mondjuk 3 hetes körökön valóban nem megy 1 csapat sem kellyssel, nem tudom mi lehet az oka. 250ért elég jó vétel főleg azt nézve, hogy 300K körül is még inkább tiagra szettel szerelik a gépeket sokszor, ami azért jóval olcsóbb.
vagy fullba vagy sehogy :D
-
bandus
veterán
válasz TayRol #49289 üzenetére
ennyi pénzért nagyon jó vétel, bár nekem nem szimpatikus márka. és gondolom az sem véletlen, hogy sem triatlonon sem bringás versenyeken nem nagyon megy egy versenyző/csapat sem kelly's bicóval. de hobbi szinten ennyiért megéri, az biztos.
"a jövötsajnos nemlehet tudni csakhamárotvagy deakormegmár azajelen"
-
dimola
újonc
Runner_fxr irta korabban a decathlonos rockrider bicokra, hogy nem elegge merev a vaz...
azt honnan lehet tudni h pl. egy gepida vagy merida 80-100k koruli cross vagy mtb biciklije merevebb?
-
válasz krisztianAMG #49286 üzenetére
Bevált neked az a bontrager lámpa?Szemezek vele....
"It was me on that road. But you couldn't see me.Too many lights out, but nowhere near here.It was me on that road. Still you couldn't see me.And then flash lights and explosions"
-
Runner_fxr
Ármester
válasz repvez #49277 üzenetére
Igen, abba a vázba a 100-as az optimális. Ha arra használod a villát amire való, nem ütöd vágod, és legalább évente szervizelteted, akkor valószínűleg hosszú évekig megbízhatóan fog működni, hacsak nem gyári hibás darabot fogsz ki, de ez bárminél előfordulhat. Szóval kicsi az esélye, hogy gondod lesz vele, ha betartod a fent leírtakat. A furcsa irányítás lehet alacsony guminyomás miatt, vagy a 120-as villa miatt a nem tökéletes geo miatt, vagy azért is mert már nagyon puha a villa és nyeklik nyaklik. A bringa hátulját tekergesd meg oldalirányba. Megfogod a nyeregnél és a hátsó kereket megmozgatod oldal irányban. Így érezni ha nem tart, vagy lötyög. Azt is megnézheted, hogy finoman megemeled a seggét a nyeregnél fogva és ilyenkor érezni ha kotyog a csapágy. Hiába vannak a csavarok meghúzva ha a csapágy már kopott.
-
dbala
tag
Manitou teleszkópot hova érdemes vinni karbantartásra?
-
TayRol
nagyúr
válasz Napfénysüti #49280 üzenetére
Táblát nem néztem, mert személyesen venném, így próbát teszek előtte. Az országon belül meg elmegyek bárhova, ekkora összegnél a benzinpénz nem számít.
-
Napfénysüti
nagyúr
válasz TayRol #49278 üzenetére
Tetszetős darab bár én a Campa váltáshoz nem értek de barátomnak is Veloce szettes gépe van.
Geometria táblát néztél hogy jó lenne-e neked?A kerékszett ha jól látom Campagnolo Khamsin az nem rossz ebben a kategóriában, nekem a nagyobb tesója van és igen elégedett vagyok vele.
[ Szerkesztve ]
Més que un club!
-
Rottweiler89
senior tag
válasz repvez #49277 üzenetére
Ha vigyázol rá, nem kell aggódni! Szerviz pedig nagyon fontos, így fenntarthatod a teló megfelelő működését! Itt az ideje akkor kipróbálni.
[ Szerkesztve ]
DeepCool CH370, Gigabyte B550M K, AMD Ryzen 5 3600+Thermalright Assassin King 120 SE, 2x8GB Corsair Vengeance RED D4 3200Mhz, Sapphire Pulse RX 6700 XT 12GB, Micron 2450 256GB, Micron 3400 512GB, Kioxia Exceria 960GB SATA3, Fractal Design Anode Bronze 650W, MEETION K9320 RGB, THE G-LAB Kult Helium
-
TayRol
nagyúr
Erről vélemény, tapasztalat?
-
válasz Runner_fxr #49268 üzenetére
Akkor a gyári felszerelés tréfált meg, hogy 120assal adták , mikor 100as lenne az optimális.
A levegős telóknál menynire kell tartani, hogy valami annyira elmegy benne,hogy használhatatlan lesz? illetve szerviz menynire lényeges.
Még nem volt levegősőm,se olajosom ,csak ez a rugós teló,de ezzel meg nem tudok mit kezdeni.Esetleg még egy kérdés, hogy tapasztalt e már valaki olyat,hogyha kicsit de gyorsan mozgatja a kormányt mindkét irányba akkor olyan mintha szét akarna esni, ugy értem beszitál instabil az eleje ,hátulja a bringának, megnéztem minden forgáspontot és csavarkötést semmi nem laza,de mégis nagyobb sebességnél nem érzem biztonságosnak .Ez és a puha első teló miatt nem merem jobban megguritani a bringát,mert a fékezésnél egyből átesnék a bringán.Ezért sem cseréltem le a fékeket, mert ha az még jobban fog akkor csak esés hegyek lennének.
-
csabi94
őstag
válasz csabi94 #49245 üzenetére
Első tapasztalatok a lidlis órával.
Azt a múltkor nem írtam, hogy az öve elég nevetséges egy jobb órához képest. Az "agya" az bumfordi, még mezen át is látszik, hogy rajtad van, de maga az öv meg olyan vékony, hogy félek jobban meghúzni.
Az óráról írtam, hogy átgondolatlan a menüje, lehet, hogy csak nekem az, mert Polar-om volt, előtte meg Kalenji, de erre az 1-2 hónapra jó lesz.
Edzés közben is számol átlagot (ezt a Polar CS100 nem tudta), tehát menet közben is számolja az átlagpulzust, nem csak a végén.
Amire nagyon kíváncsi voltam, az az, hogy nagyobb sebességnél hogyan mér az óra, elveszti-e a jelet. Meg kell, hogy mondjam, csalódtam is, meg nem is. 50-60 körül lefele a dombról, szembeszélben, aláöltözet nélkül elveszti ugyan a jelet, viszont nem ír olyankor hülyeségeket. Olyat nem csinál, mint a Polar-om. Látszik rajta, hogy nem mér, de még mindig jobb, ha a hegy aljáig ugyanannyit mér (122 pl.), mint ha kiírná, hogy 220, aztán nem tudod otthon megnézni, hogy mennyi volt a maxod.
Ami vicces. Ugyan van az órán stopper, de ez a pulzusmérőtől külön van, a pulzusmérő stopperét (eddigi tapasztalataim alapján) csak nullázni lehet. Ha felveszed az övet és belépsz a pulzus menübe, akkor indul a stopper. Le tudod nullázni bármikor, de megállítani nem. Ha megállsz fagyizni, akkor vagy messze rakod az órát, vagy leveszed az övet.
És ez van akkor is, amikor jelet veszt, megáll a stopper is. Így nem érdemes az óra stoppere alapján belőni, hogy hány km-nél jársz. Nagyjából 3 percet csalt nekem emiatt le egy óra alatt úgy, hogy sok domb volt. Egyébként meg jól mért.
Nyilván nem egy 20-30-60 ezer Ft-os kategória, de az átlag embernek teljesen jó, és olcsó. Futásnál, ha nem veszti el a jelet, teljesen megfelelő szerintem.
Még valami: erős napsütésben is teljesen jól látható a kijelzője.
Ez most így kb. ennyi, nem bántam meg, hogy nyár végéig csak ennyibe kerül a pulzusmérésem, akkor veszek egy Garmin Edge 1000-t, ezt meg Barátnőmnek adom. -
dbala
tag
válasz Hasaggymeg #49244 üzenetére
Szerintem neki sem az volt. Sok Cube-on Cube Active 1.1 van. Bántam is, hogy nem az a Selle Italia X1 van rajta, mert annak a formája hasonló a régi nyergemhez, de akkor lehet az sem lett volna jó.
-
ivana
Ármester
válasz Joe Swanson #49270 üzenetére
A leírás alapján cross trekking kellene neki
-
Tomi_Sci
őstag
válasz Napfénysüti #49230 üzenetére
Valóban, rosszul fejeztem ki magam. Erre gondolok, most hirtelen nem jut eszembe a neve.
Szerk: Kétforgáspontosabb
[ Szerkesztve ]
Hirdetéseim: https://hardverapro.hu/aprok/hirdeto/tomi_sci/index.html
-
bandus
veterán
válasz Hasaggymeg #49267 üzenetére
valószínűleg lehet tolni rajta, de amikor én múltkor próbáltam az elég katasztrofálisan sikerült, mindenfele állt, csak úgy nem, ahogy kellene de lehet, hogy jó így is a gép, csak szokni kell a dolgot (még mindig csak 180 km van benne), én hajlamos vagyok nagynak érezni, de eddig mindenki azt mondta, hogy pont jó a váz (56-os, 182 cm magas vagyok).
Süti:
ennyi ne múljon, ha nem adják oda olcsóbban, akkor szülinap/névnap címén egészítsd ki neki"a jövötsajnos nemlehet tudni csakhamárotvagy deakormegmár azajelen"
-
Joe Swanson
senior tag
válasz Joe Swanson #49228 üzenetére
Valaki adna tanácsot?
-
Runner_fxr
Ármester
válasz repvez #49052 üzenetére
XC 32 arra a felhasználásra jó lesz amire szeretnéd használni. Valóban nehéz lesz belőle vfék konzolosat találni, manapság már vfékkel csak a belépő kategóriákat szerelik.
Olaj csillapítású villákat átlagos használat mellett évente illik szervizeltetni, tisztítás és olajcsere miatt. Intenzívebb felhasználás mellett évente többször is.
Az a váz alapvetően egy xc váz 100mm rugóúttal, jó lesz bele a100-as villa is, sőt az a legideálisabb geometria szempontjából.. 120mm a maximum ami beletehető, ha valaki kicsit "csapatósabb" geometriát akar belőle kihozni.Előfordul, hogy épp más dolga van azoknak az embereknek akik érdemben tudnak válaszolni a feltett kérdésedre, ez még nem jelenti azt, hogy nem foglalkoznak vele, csak épp nem a fórumot olvassák, vagy a sok hsz között nem vették észre a tiédet..
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz bandus #49241 üzenetére
Csak túl rövid ne legyen az a stucni,mert attól rettentő ideges lesz a bringa eleje. Nem tudod inkább a nyerget előbbre tolni?
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
válasz TayRol #49263 üzenetére
Ez is benne van a pakliban,de amikor félmillás bringákat ajánlgatnak és tanácsokat a többi sporttársnak akkor azért nehezen hihető hogy senki sincs olyan aki találkozott volna ilyen esettel vagy, hogy nem szervizelné a bringáját .Mert innentől mi alapján oszt tanácsot ha maga sincs tisztában egyes dolgokkal.
Bár sokan megteszik sok helyen, hogy nem értenek hozzá,de mégis beleszól .
A tanácskérő meg döntse el,hogy kinek adjon igazat és sokszor nagyobb tanácstalanságot előidézve mint mielött megkérdezte a panaszát. -
-
Megértem Byk01 panaszát mert én is többször futottam már bele ugyan ilyen problémába , különböző témákban hangfalak, házimozi erősitő, VGA és bringa témákban is.
Hiába irtam le ,hogy mennyi az a max keret amit szánok rá és, hogy mire használnám, mégis a 3. hsznél már a max keret többszörösében ajálgattak terméket olyan dolgokkal példálózva amire semmi szügségem ,de szerintük az a minimum.Visszatérve a forumhoz, érdekes modon vannak olyan beszólások amik felett elsiklanak az emberek még akkor is ha témába vág viszont azt meg több oldalon ecsetelik ami szörszállhasogatás.
Például én is feltettem egy kérdést több alkalommal is,de érdemi válasz nem jött rá.
(#49052 (#49134)ÉS ugyan ezeket bikemagon is kérdeztem már,de ugy látszik ezek a kérdések nem jelennek meg , mert nem hiszem, hogy olyan speciális eset lenne az, hogy egy nagyobb villa helyére kisebbet tenne az ember,hogy nem látott még ilyet senki, hogy okozhat e problémát vagy változást a bringa viselkedésében.
-
válasz Napfénysüti #49259 üzenetére
Értem,nekem azért a cube a legszimpibb valamiért az összes felsorolt márka közül....Na majd látod.Sok sikert hozzá!
"It was me on that road. But you couldn't see me.Too many lights out, but nowhere near here.It was me on that road. Still you couldn't see me.And then flash lights and explosions"
-
Runner_fxr
Ármester
Vannak "túrázósabb" geometriák, de egy outi mindenképpen a legsportosabb kategória. Nem biztos, hogy tetszeni fog a derekadnak, de ez eléggé egyén függő. Ha nagyon pontosan akarod megválasztani akkor olyan boltban vásárolj ahol van body scanning és tökéletesen rád állítják a bringát. A Meridának tudtommal van túrázósabb geometriás országútija. Megmondom őszintén ennek a témának nem jártam még úgy utána, hogy ezt most geometria adatokkal szemléltessem. Illetve ami még fontos, az a villaszög. Vannak gyártók akik már az alsóbb kategóriákban is sportos, meredekebb villaszöggel készítik az országútikat. Ez kezdőnek kicsit szokatlan és akár veszélyes is lehet. Hasonlítsd össze a geometria adatokat azoknál a bringáknál amik tetszenek. Ezek biztos kényelmesebbek mint a race széria. A felső cső is sokkal ejtettebb, látszik, hogy kényelmesebb az üléspozíció mint egy sportosabb országútin.
[ Szerkesztve ]
-
Napfénysüti
nagyúr
válasz Normi™ #49258 üzenetére
Néztünk Gepidát is de csak a 200 CRS férne bele. 100k-nál többet nem szánna rá.
A Cube is úgy esélyes hogy a főnökének a barátja az egyik bringás bolt tulaja is mivel nagy kerékpáros az előbbi így örömmel intézne egy elég jó kedvezményt. Igazából az ő oldalukon néztem a Cube-ot hogy talán azt le tudná vinni 100 alá.
Vagy esetleg még CTM Bora 1.0 ami esélyes. Jó lenne ha már 8 sebességes kazettás agya lenne. De még személyesen elmegyünka héten abba az üzletbe ahol lenne kedvezmény csak vagy a Cube Curve-ban vagy a CTM Borában reménykedem hogy meg lehetne egyezni. Ahogy néztem ennyiért azok jónak tűnnek.
Még Meridát néztünk közelről meg Neuzert illetve Krossot.Més que un club!
-
válasz Napfénysüti #49255 üzenetére
Most a gepdinál jó akció van,haveromnak 30ezerrel olcsóbban vettünk egy elég jól felszerelt trekkinget.
[ Szerkesztve ]
"It was me on that road. But you couldn't see me.Too many lights out, but nowhere near here.It was me on that road. Still you couldn't see me.And then flash lights and explosions"
-
Client
tag
válasz Napfénysüti #49255 üzenetére
Nekem Cube Curve van, tudom ajánlani. A nyereg valószínű cserés lesz, a gyári brutál kemény.
Ex - WaterLo
-
concret_hp
addikt
fizik nyergekkel van valakinek tapasztalata? kényelmes? r7-et nézem épp
vagy fullba vagy sehogy :D
-
Napfénysüti
nagyúr
Barátnőmnek nézünk bringát ilyen 30-60km-es túrákhoz, pénteken körbejártuk a helyi bringaboltot.
Eredetileg a keret max 100k viszont lehet ezt a Cube-ot el is tudnánk ekörül hozn:
Cube Curve Lady
Jó vétel lenne? Ahogy körbenéztem nem nagyon van ilyen felszereltség az említett összegért. Ez is csak egy nagyon baráti kedvezménnyel férne bele mert amúgy 128k az ára de nekem elég szimpatikus darabnak tűnik.Més que un club!
-
zool1
őstag
válasz Runner_fxr #49250 üzenetére
Mindig is nehézfejű voltam..., ez van. A kritikát elfogadom. A másik kérdés, milyen vázgeometriát figyeljek, ahol nem kell annyira előrehajolni. Sajnos derékfájós vagyok.
-
Client
tag
Én viszont azt látom, hogy ha normálisan áll hozzá a kérdező és nem sajnálja az időt arra, hogy megossza itt az igényeit, akkor általában szépen terelik az illetőt mondjuk a fully irányából a cross kategória felé.
Bár vannak, akik nehezen fogadják el, hogy varosba nem érdemes fullyt venni; nekik csak az a bicikli, de 200-nál többet nem hajlandóak költeni rá és legalább 5 embernek kell győzködni, hogy mi is lesz jó tényleg az ő igényeihez.Ex - WaterLo
-
Runner_fxr
Ármester
Azt írtad, hogy talán a fórum is jobban elfogadna, ha más bringád lenne. Ez hülyeség. Aki értelmes, van legalább egy alap intelligenciája, azzal lehet normálisan beszélgetni úgy, hogy nem lesz belőle sértődés stb.
Csak amikor valaki a szakmailag helytelen dolgot akarja megmagyarázni és köti az ebet a karóhoz, meg átcsap személyeskedésbe, azzal nem nagyon lehet mit kezdeni. Ezt úgy általánosságban mondom, nem csak neked.Hogy milyen márkát ajánlok? Sokfélét, ár-értékben a legjobbak a webshop-ok, pl Canyon, Radon. Jó a Cube, KTM (bár ez ár-értékben kevésbé), Olasz gyártókkal sincs baj. Bármely minőségibb márkából ki lehet fogni jó vételt, ha kifogsz egy bent ragadt 1-2 éves modellt. Nekem valahogy az olasz gyártók voltak a legszimpatikusabbak országúti bringákból. Bár hozzám a monti sokkal közelebb áll és a tapasztalatom is nagyobb benne. Én szerintem valami olasz márkát vennék, ebben az is benne van, hogy gyönyörűek.
Karbon villával szerintem nem lesz gondod, de vásárlás előtt kérdezz rá a forgalmazónál azért, mert vannak alkatrészek amiknek alacsonyabb a terhelhetősége súlyban.[ Szerkesztve ]
-
zool1
őstag
válasz Runner_fxr #49246 üzenetére
Én nem mondtam hogy bárki is lenéz bárkit, a bicaj ára miatt. Azt is belátom hogy speciális dolgokhoz, speciális kerékpár kell, ami nem pár tizenezer. Eddig ok. Visszatérve rám, és az outira. Akkor csak alu vs acélváz jöhet szóba. Karbonvilla lehet vs felejtsem el?! És milyen nagyon márkát javasolnál?!
[ Szerkesztve ]
-
atok666
őstag
Ezt talaltam a Canyon oldalan: ...Our Canyon racing bike frames are verified and approved up to a maximum weight of 120kg. However, this limit can vary depending on the choice of components and their individual weight limits... Sztem ez all a tobbi gyartora is +- ugyhogy meg pont belefersz Max annyi, hogy nem rakatsz 23-as gumikat, hanem vmi szelesebbet...
Csak aztan nehogy ugy jarj mint en. Kb 3 honapja kezdtem el rendszeresen tekerni - az elejen heti 5 alkalommal. Akkor voltam kb110-111kg a ~2 meteremhez. Egy-masfel honap utan mar csak 100voltam, aztan a minap meg mar csak 98.9... nem akarok 100 ala menni, ugyhogy most zabalok, hogy tartsam a sulyom
Atok
[ Szerkesztve ]
-
Runner_fxr
Ármester
válasz HEAHEA #49220 üzenetére
Karbon alkatrészből csak minőségi darabot szabad venni. Ez egy bonyolult gyártástechnológia, sok a hibázási lehetőség is. Noname cuccoknál előfordulhatnak idő előtti törések, de ezek nem a karbon miatt következnek be, hanem a hibás elkészítésükből. Maga a karbon alkatrész ha jól van legyártva örök életű. Nincs fáradása. Van egy maximum terhelése az adott alkatrésznek, attól függően, hogy milyen fajta szövésű és hány réteg karbonszövet van benne. Ha azt a maximum terhelést túlléped akkor eltörik vagy szétrobban.
Teljesen mindegy, hogy verseny vagy hobbi. Ha nincs rajta sérülés akkor nem kell lecserélni.zool1: Szerintem el kéne felejteni ezt, hogy itt bárki is lenéz, kinéz bárkit is a miatt, hogy mennyibe került a kerékpárja. 2 dolog van amit meg kéne érteni. Ha nem akarunk saját magunknak egy csomó gondot akkor új kerékpárnál megcélozzuk legalább a 70k körüli összeget, ha full alap használatra akarunk bringát, akkor is. Illetve ha komolyabb felhasználásra kell bringa, akkor mélyebben zsebe kell nyúlni, az adott kategóriának, stílusnak megfelelően. Ettől még nem azt mondja senki, hogy valaki a 30 ezres bringájával nem menjen fel az erdőbe csapatni vagy nem tekerhet 200km-t egyszerre. Tegye ha őt ez teszi boldoggá, de ne várja el, hogy szakmailag ez helyeselve legyen, vagy ajánlott legyen.
Egyébként a kérdésedre válaszolva, a minőségibb gyártóknál általában 125 kilónál maximalizálják a kerékpárok terhelhetőségét. Ez inkább az alura vagy acélra vonatkozik, karbon vázat azért ne vegyél.
[ Szerkesztve ]
-
csabi94
őstag
Sziasztok!
Megosztanám az első benyomásaimat a lidlis 4444 Ft-os pulzusmérőről. Jó ár érte, amint felvettem az övet, már mért is, úgy tűnik, hogy egész jó cucc ennyiért. Persze sokat nem kell várni tőle. Hülye menürendszere van, az adatok visszanézése sem olyan egyszerű mint egy drágább óránál, meg persze csak a legutolsó edzés adatait tárolja. Vicces, hogy a gyártó sem tudja, hogy hol van az érzékelő felület az övön. Szerintem az csak a kényelmes viselés miatt ilyen hajlás, és kijjebb van az érzékelő. Most elmegyek vele edzeni, valamikor a délután folyamán jelentkezem, hogy elvesztette-e a jelet, vagy ilyesmi. -
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz vendingo #49240 üzenetére
Selle Italia X1 volt? Előtte a régi vason Q-bik volt,mely noha az sem a legkényelmesebb,ennél még az is jobb volt!
Nem tudom van-e értelme ennek az ID match dolognak,mert méréseim szerint nekem legalább 140-145-ös szélességű kellene,amíg az előző 135 volt,ez meg 130mm.(#49239) dbala ...ugyanígy vagyok vele,nem is annyira a keret,mint elvi kérdés,hogy most kukázzak egy új nyerget mely kinézésre kifogástalan,talál a kerékpárra és új. Ha jövőre lecserélem,ha addig ezzel nyomom,hát olyan lesz az új nyereg mint a mennyország.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
zool1
őstag
Úgy látszik engem is megfertőznek lassan az outis kerékpárok. Gondolkodom egy outis kerékpáron, a keret max 300000 ig és én nem gondolkozok újban. A "gond" az hogy még most is kb 115 kg vagyok... Van olyan outis kerékpár, ami tudja tolerálni ezt a súlyt+úthibákat vs üljek vissza a 26-os montimra. Kimondottan outira gondoltam, fitness vs krossra nincsen szükségem annyival több pluszt nem adna.
[ Szerkesztve ]
-
bandus
veterán
+1, a gyari nyereg nekem is szenvedes, de idenre mar ellottem a keretet. A kovetkezo szezonban a nyereg mindenkepp cseres lesz, esetleg hatso valto es kerekszett. Bar iden lehet nem uszok meg egy rovidebb stucnit.
"a jövötsajnos nemlehet tudni csakhamárotvagy deakormegmár azajelen"
-
vendingo
veterán
válasz Hasaggymeg #49233 üzenetére
A gyári nyereggel max 5 kilométert lehetett menni fájdalom nélkül. Az új ddk nyereg nagyon bevált, ráadásul olcsó volt.
Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!
-
dbala
tag
válasz Hasaggymeg #49233 üzenetére
Én is gondolkodom a nyereg cserén, pedig még nem mentem vele annyira sokat. De ez a Cube nyereg nekem túl kemény, pedig bringás nadrágban tekerek. Az előző nyergem sem volt valami nagyon párnázott, de azzal nem volt ilyen gondom. Ilyesmi volt: [link]
-
zool1
őstag
-
zool1
őstag
+1. De néha van hogy valakinek például, mint nekem elég egy átépítetett 26-os monti is. Én kilógok ezért a topikból, szerintem. Nem azért valószinűleg hogy egy ilyen "egyszerű" kerékpárom van, bár ki tudja... Az is igaz, ha itt előbb kérdezek, most nem ez a kerékpárom lenne, hanem valami kross kerékpár, nagyobb kerékkel jobb vázgeometriával, stb. De ha most nem a fényképezésbe pakoltam volna a forintot, akkor valószínűleg olyan tartományban nézelődnék mint Atok és Tayrol kolléga. És persze lehet hogy a fórum is jobban elfogadna.
u.i.: jahhh és nem irigykedem, és igen meg tudnám venni...[ Szerkesztve ]
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz vendingo #49221 üzenetére
Máris lecserélted az új kockád nyergét?!
(#49223) ivana ...lassan 30 éve bringázok és most vettem először bringás nadrágot (elég profi betétes Nakamura) magamra. Igazi csalódás volt,nem éreztem sokkal kényelmesebbnek benne 80+ km. után mint az eddig használt sima futónadrágokban.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
t1
addikt
-
Napfénysüti
nagyúr
válasz Because #49145 üzenetére
Ki kell próbálni vétel előtt meg alaposan belőni ki mit szeretne. Ezért is ódzkodnak páran a netes rendeléstől amit meg is értek. Nekem is volt próbaköröm vétel előtt.
Egyébként komolyan nem értelek hogy miért vagy ilyen negatív. Miért baj ha valaki más megengedheti magának? Én se sajnálnám mástól ha 2-3M-ás gépet venne inkább szívesen megnézném. Múltkor is megcsodáltam az egyik srác C.12-es gépét. Értem hogy gyárban de dolgozol és szar meg unod az életet de nem mindenki van így hála égnek. Ezzel nem tudok mit csinálni.
Elnéázést hogy ezt ide írtam de már egy jó ideje figyeltem hogy te mindenhez annyira negatívan állsz hogy az valami hihetetlen.(#49149) atok666 : tökéletesen igazad van.
[ Szerkesztve ]
Més que un club!
-
Joe Swanson
senior tag
Sziasztok! Egyik barátom szeretne új biciklit venni. Kb. 188cm magas, illetve kb. 85 kg. Nem tudja, milyen tipusú biciklit vásároljon, illetve, mekkorát. 2 típus jöhet szóba: Dirt vagy mtb. Szerintem a dirtet nem használná ki, mivel, amikor megyünk, akkor általában aszfalt/néha kisebb ösvényeken és erdőkön fordulunk meg. Én mindenféle képpen az mtb-t ajánlanám neki. Illetve a nagy kérdés: 27,5" vagy 29"? Előre is köszönöm a válaszokat!
-
dimola
újonc
sorry, csak megkerdezem negyedjere, ha mar ma errol volt szo... :-)))
~80-100k plafon cross/trekking/mtb (28" kerek feltetel, de klasszikus trekking tehat csomitarto, sarvedo nem), tudna valaki segiteni, milyen markat vagy tipust nezzek?
az lenne a fontos, hogy minel gyorsabb legyen
gepida albion 200 crs-t talaltam elso korben, nem tudom mennyire van mas alternatina
elore is koszonom!
-
bandus
veterán
válasz trialboj #49224 üzenetére
Ezeket az okos karkotok sem tudjak. Valami sportora kell neked, de egy gps-es modellt sajnos nem nagyon lehet meguszni 50-60k alatt. Ellenkezo esetben marad sajnos a telefon. En polar m400-t hasznalok maximalis megelegedettseggel, ez amolyan bestbuy vetel.
"a jövötsajnos nemlehet tudni csakhamárotvagy deakormegmár azajelen"
-
trialboj
őstag
Nincs valami okos karkötő bringásoknak is? A népszerűbb típusok többnyire a futást helyezik előtérbe, gondolom azt könnyű pontosan mérni.
Valami olyasmire gondolok, ami pl megoldaná, hogy ne kelljen magammal vigyem a telefont, ha runtastic-on mérni szeretném a távot, stb. Erre persze jó egy sima km óra, de azért egy app, sok érdekes apróságot tud bemutatni, pl kilométerekre lebontani az időt, grafikonon ábrázolni a sebességet stb.
"Do not go where the path may lead, go instead where there is no path and leave a trail." // Ralph Waldo Emerson //
-
ivana
Ármester
Bringás nadrágban mész? Az nagyon sokat segít én is most vettem 100km után teljesen frissen tudok leszállni a nyeregből.
A bringa áras témára: 100k-s bringa az 50k-s használt outimhoz képest is egy fos, szerintem nemnérdemes túl olcsó bringát venni mert az én stílusommal pillanatok alatt szétmegy, és nem vagyok egy nagy profi.
-
fpeter07
veterán
Egész jó meglátás, de "Bizony, van élet 100 ezer alatt is. Hamar el fogja érni az ember a korlátokat... " nem igaz. 2009 óta nyúzom az első montimat (50k volt anno), és sosem a bringa volt a kevés, hanem az erőm. Mentem vele terepen 50 km/h-val, vele tartom a sebességrekordomat 72,9 km/h-val. Persze versenyen downhillben esélyesem sem volt vele (bár egy ballonos 2" külső nagyon sokat tud adni a komfortérzethez). A pláne, hogy idén is csak felfele tudtam előzni embereket versenyen. Hihetetlen, hogy hogyan mennek lefelé.
Más: Mentem ma egy XCO-t. [link] 13 perc felfelé a köves/betonos emelkedőn árnyékokat keresve, lefele meg 4 perc épített downhill pályán. Úgy 4 percig húzom folyamatosan a féket, annyira meredek.
Egyébként a teljes cipzáros mez nagyon jó dolog!
-
HEAHEA
aktív tag
A karbon vázakkal/alkatrészekkel kapcsolatban arra lennék kíváncsi, hogy nem versenyszerű használat mellett használva mennyi az élettartama? Kell bizonyos idő után cserélni?
-
Runner_fxr
Ármester
Igazából nem értem a problémád, mert szerintem amiről te írsz az a kisebb százalék. Ha valaki értelmesen leírja mit szeretne, akkor kap is értelmes választ. Ha nekem valaki azt mondja, hogy rövid távokra, városba keres egy bringát amit a lehető legolcsóbban szeretne megúszni, meg nem is akar sokat tekerni. Biztos, hogy nem fogok 70-80k-nál drágább bringát ajánlani. Tőlem ilyet biztos nem olvashattál, hogy élből több száz ezres bringákat ajánlanék. Szerintem kicsit el van ez túlozva. Kismilliószor le lett írva, hogy egy belépő szint újonnan mennyi. 70k körül indul. Aki újat szeretne és legalább ennyit nem tud vagy nem akar kifizetni érte annak nem tudok segíteni. Persze lehet venni 30-40-ért ilyen nevenincs vackokat, de azt én nyugodt szívvel nem tudom ajánlani, ilyen esetben nem tudok mit kezdeni. Az a baj, hogy sok ember fejében a mai napig ott vannak a tesco hirdetések 19990-ért meg 29900-ért hirdetett dánhill bringákról, és azt hiszik onnan indul a kerékpár.
Holott manapság olcsóbban lehet használható bringához jutni mint mondjuk ez előtt 20 évvel. Csak a nagyáruházi sz@rok kavartak be. Manapság egy átlag havi Magyar bérnél is kevesebbért lehet új bringát venni alap használatra. Akinek ez sok az menjen gyalog. Ez ilyen egyszerű.Nem kell pontos szakkifejezéseket betanulni, szívesen segít itt sok ember, de segíteni csak értelmes, legalább alap intelligenciával rendelkező embernek lehet.
A kulacstartó kiszakadása szerintem nem valós veszély, ritkán fordul elő. Egyébként a kikönnyített vázak is erősek. A gond inkább akkor lehet ha esés van, vagy esetleg benézel egy nagyobb kátyút, láttam már karbon országútit eltörve egy nagyobb kátyú miatti esés következtében. Ott egy alu váz valószínűleg megúszta volna.
[ Szerkesztve ]
-
t1
addikt
Hosszabb távú bringázásra van valami best/buy ülés ami rohadt kényelmes ?
Alpina Eco C20-ra kellene, ma nyomtam egy 46.5km-es kört simán tudnék menni többet is de a seggem kikészült a gyári üléstől olyan 18km-ig nem volt zavaró -
-
Solad
addikt
válasz JackFeryll #49198 üzenetére
A legtobb behatassal szemben a karbon sokkal ellanallobb mint az alu. Vannak viszont olyanok, pl egy pontszeru szuro behatas, aminel sokkal hamarabb meghasal.
No girlfriend on valentine's day.. More money for bike parts
-
MineFox54
őstag
válasz gtasystem #49208 üzenetére
Eddig arról beszéltünk, hogy kerékpár vételhez tanácsadás. Nincs külön milyen
Alsókategóriás procit
felsőkategóriás
vegyek topiknincs
milyen <25000ft alatti
tápegységet
alaplapot stb. topik.A tulaj véleménye pedig nem biztos hogy jó, mert nem fog a 200k-s telójáról rosszat mondani, mert elfogult. Egy kívülálló sokkal objektívebb véleményt tud adni.
-
gtasystem
őstag
válasz MineFox54 #49203 üzenetére
de gondolom azt azért érted hogy a tulajok véleménye többet ér mint olyané aki mondjuk életében nem látott közelről valamit..
tudod ha ott is összevonnák egybe akkor az lenne a vége hogy a legdrágább mobilok (procik, vga-k, stb) tulajai fikáznák a többit..
valószínűleg pont ezért bontják szét hogy ne legyen belőle vérpistike topik..
ez azért nem olyan bonyolult..http://db.tt/fdsEa7Ff <--itt regisztrálj és nem bánom meg..:-)
-
Jarod1
veterán
Na, Baltonkör letudva, a bal talpam erősen alulkormányzott, a déli parton több szúnyog volt, és volt olyan kerékpárút szakasz ahol a fű benövés majdnem átért a másik oldalra.
-
Byk01
őstag
válasz Runner_fxr #49197 üzenetére
Ebben igazad van akkor, ha olyanokról van szó, akik hobbiként tekintenek a biciklizésre, de az alsóbb kategóriákban jellemzően (szerintem) inkább azok keresgélnek, akik a kerékpárt egyszerű közlekedési eszköznek tekintik. Van esetleg egy hobbijuk, amiben elmélyedtek, és a biciklizés hidegen hagyja őket olyan szinten, amit te kezdőnek tekintesz. Ők bejönnek, és megkérdezik, hogy milyet vegyenek. Nem akarnak órákat tölteni azzal, hogy a kerékpártípusok, monoblokkok, agyak és váltók erdejében keresgéljenek. Azt mondják, hogy nekik kell egy monti a városban biciklizéshez 60 ezerért. De amikor montit mond, akkor jó eséllyel trekkingre, vagy cross-ra gondol, mert azok szemében, akiket nem érdekel túlzottan a dolog, ezek is montik. Ekkor mindenki nekiáll többszázezres gépet ajánlani neki, mert a MTB ott kezdődik, és eszébe nem jut senkinek, hogy valaki "konyhanyelven" érdeklődik. Nem akar pontos szakkifejezéseket betanulni, egyszerűen csak nem akar sz.rt venni a tescoban.
Ha valaki bemegy hozzátok a boltba, elvárod tőle, hogy biztonsággal mozogjon az egyes fajták között, vagy kérdésekkel képbe hozod őt is, meg magadat is? Egy dolog tény: élőben egyszerűbb az emberek dolga, egy fórumon sokkal könnyebb elbeszélni egymás mellett anélkül, hogy ezt észrevennénk.Részemről befejezem, mielőtt rossz irányba fordul a dolog. Nem akartam betámadni sem általában a topik közönségét, sem konkrét embereket, csak rá akartam mutatni, hogy néha kicsit a kérdés mögé is kell nézni, nem csak a leírt kérdésre kell válaszolni.
A tudás nélkül kötekedőkről egyezik a véleményünk .. még ha esetleg én is annak tűnök
(#49201) Runner_fxr Épp a mai TdF szakaszon került szóba, hogy azért sem visznek magukkal a versenyzők 0,75-ös kulacsot, mert könnyen kiszakíthatja a kulacstartót. Ez mennyire valós veszély egy milliós (nyilván végletekig kikönnyített) és egy olcsóbb, de minőségi carbon váznál? (nem kötözködöm, tényleg kíváncsi vagyok )
[ Szerkesztve ]
"Az obi, amivel lelátsz a víz alá halakat fotózni a halszem (halszemlélő objektív rövidítése)." - .mf "A jövő mi vagyunk: a fiatalok és az emberek." - Drotár Adrienn
-
Tothgera30
Ármester
SLX (esetleg XT) első agy átütősben mennyire beszerezhető? Még komolyabb bringaboltok sem tartanak készleten 28 lyukasban.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
Nekem Staggler tetszik nagyon,de mivel már az elmúlt egy évben szépen felépítettem a mostani bringámat elfelejtem gyorsan
Az előzményekre még annyit reflektálnék,hogy ha valakinek van igénye egy jobb bringára akkor csak türelem kérdése.Nem vagyok tehetős,ellenben tudtam várni és inkább még fél-egy évet vártam az addigi kettőhöz,mivel havonta tettem el egy kisebb összeget és szépen összejött egy normális bringa ára,én így gondolkodom,de valakinek ez ostoba módon tehetőst jelent....[ Szerkesztve ]
"It was me on that road. But you couldn't see me.Too many lights out, but nowhere near here.It was me on that road. Still you couldn't see me.And then flash lights and explosions"
-
Runner_fxr
Ármester
válasz JackFeryll #49198 üzenetére
A biztosítással kapcsolatban nem tudok pontos választ adni, ennek utána kell nézni.
A karbon váz reped, törik ha nagyobb ütés éri, az alu behorpad mind ahogy a fórumtárs is írta. ha netán egy alu elrepedne azt lehet hegeszteni, a karbont javítani nagyon macerás és ha olyan helyen van már soha nem lesz olyan mint gyári állapotában. Míg egy alut meg lehet úgy hegeszteni, hogy teljes értékű legyen.
Annyira azért nem gyakori a karbonvázak törése, ezek is nagyon erősek, de esésnél ha oldalról nekivered valaminek, pl erdőbe egy kőnek akkor van rá esély, hogy megsérül, míg az alu max behorpad, ami inkább csak esztétika, de nem gyengül tőle a váz általában. Ettől függetlenül nem rossz dolog a karbonváz, csak jobban kell rá vigyázni.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest