Hirdetés
- sziku69: Szólánc.
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Mr Dini: Mindent a StreamSharkról!
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- eBay-es kütyük kis pénzért
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- Sub-ZeRo: Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- Elektromos rásegítésű kerékpárok
- ldave: New Game Blitz - 2025
- jakra: Retro gyujtemenyem (cloud synced for safety...)
-
LOGOUT
Alapelv: "Ha rendszáma van, itt a helye!"

Nem a motor mérete a lényeg, hanem az EMBER !!!!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Árpi001
senior tag
válasz
DigitXT
#29630
üzenetére
Tehát szopórollert szeretnél. Üdv a klubban: 20+ éves motorral, rögtön csapattag leszel.

Igazából nincs megvéve,pont ezt az állapotot szeretném megelőzni
Ez amúgy teljesen jó, de ezek fenntartása drágább: nem épp az olcsó közlekedés alapjai... Fogyasztásban is be tudnak nézni kisautós kategóriába, benzinköltség se lesz kevés, csak annak fényében tűnik kevésnek, hogy minden más sokkal drágább (ha összefossa magát).
Ez egyenlőre távlati terv.Meglátjuk akarok e majd 110-250ccm vonalról továbblépni.
Még ide sem jutottam el.
#29631kcsa
Ahogy elhangzott mindenkitől: 100-125 az olcsó üzemeltetés (ha jó a motor), a 250 (300) köbcentis kategória a jó ár-teljesítmény-kényelem arány jellemzően, minden ami e felett van az nem lesz olcsó üzemeltetés.
Igen,ez egy érdekes kérdés.
fradi81 kolléga által javasolt adrees 110 ccm igen tetszetős opció.
Meg közben van bennem egy olyan érzés hogy ha m,ár lépek,talán nagyobbat kéne...Szopóroller fogalmát látom már kapisgálod, 20 éves, 4-500k árú motorokkal ismerni is fogod

Házas vagyok,nem lesz ez új érzés...
-
kcsa
veterán
válasz
Árpi001
#29629
üzenetére
Ahogy elhangzott mindenkitől: 100-125 az olcsó üzemeltetés (ha jó a motor), a 250 (300) köbcentis kategória a jó ár-teljesítmény-kényelem arány jellemzően, minden ami e felett van az nem lesz olcsó üzemeltetés.
Szopóroller fogalmát látom már kapisgálod, 20 éves, 4-500k árú motorokkal ismerni is fogod

-
DigitXT
félisten
válasz
Árpi001
#29625
üzenetére
nem szopórollert szeretnék,csak minél olcsóbban...
Tehát szopórollert szeretnél. Üdv a klubban: 20+ éves motorral, rögtön csapattag leszel.
400-500 ccm ig mennék el
Ez amúgy teljesen jó, de ezek fenntartása drágább: nem épp az olcsó közlekedés alapjai... Fogyasztásban is be tudnak nézni kisautós kategóriába, benzinköltség se lesz kevés, csak annak fényében tűnik kevésnek, hogy minden más sokkal drágább (ha összefossa magát). -
Árpi001
senior tag
válasz
fradi81
#29626
üzenetére
Igazából nem is rossz tipp.
#29627astrojoe12 Nem tervezek nagyobbat.Max egyzer 400-500 ccm ig mennék el max.
Hol szerenél közlekedni? Falu, kisváros, nagyváros, nagyváros + agglomeráció.. Nagyon nem mindegy.
Budapest non stop,és aggló idönként.
Kis turákat is bevallálnék azért néha.Ehhez kell egy rakás minőségi motoros védelmi felszerelés is. Ezt ne feledd ki a kalkulációból. Igaz egy AAA minősítésű motoros farmer nem menti meg az életed amikor becsúszol a szembe jövő kamion alá, de esel egy közepeset, marhára nem mindegy hogy 1-2 sérülésed van, vagy 4-5
Protektoros kabátban,és sipcsont-térdvédővel járok ezzela kávédarálóval is
A faremer még várat magára,de tervezem. -
yodamastah
őstag
válasz
Árpi001
#29625
üzenetére
250ccmhez motoros jogsi is kell. Ez megvan?
"csak minél olcsóbban,minél többet közlekedni ...."
Hol szerenél közlekedni? Falu, kisváros, nagyváros, nagyváros + agglomeráció.. Nagyon nem mindegy.
Faluba elég egy babetta (nekem volt
) Bp és 40 kilométeres körzetéhez meg nem árt egy tmax hogy jól érezd magad."...úgy hogy ne rettegjek az életemért.."
Ehhez kell egy rakás minőségi motoros védelmi felszerelés is. Ezt ne feledd ki a kalkulációból. Igaz egy AAA minősítésű motoros farmer nem menti meg az életed amikor becsúszol a szembe jövő kamion alá, de esel egy közepeset, marhára nem mindegy hogy 1-2 sérülésed van, vagy 4-5.
-
Árpi001
senior tag
Sziasztok,
Jelenleg egy Suzuki Adrees 50 4T tulaja vagyok.
Szeretném lassan nagyobbra cserélni.
Valahol 500-600 ezer forintig szabtam meg a vételi határt.
De nem vagyok otthon a sem a robogók,sem a motorok világában.
Használt 125 ccm kategóriában mit ajánlanátok jó,vagy jobb szívvel?
Illetve ha nagyobb ccm azon is elgondolkodnék..Került scopba egy a közeljövőben eladó(barátom örökölte) Honda Jazz 250 ccm ,kétezres évek elejei,kb 2002-2004 es évjárat lehet.
Érdemes lehet belevágni vagy ez felejtős vajon?
Nyilván szubjektív minden,de nem szopórollert szeretnék,csak minél olcsóbban,minél többet közlekedni , úgy hogy ne rettegjek az életemért..Köszönöm!
-
bajnokpityu
félisten
válasz
Bogyó bá'
#29623
üzenetére
nagyon helyes.
én is elmentem a kedvenc triplás útvonalamra. az integrával.
lehet szidni ezt a dct-t,de nem érdemes. rendesen motoros élmény volt.ott tartok, h ha lenne az integrának valódi utódja, eladnám a triplát is, a 17es integrát is, és kicsekkolnék a fórumról....
-
Bogyó bá'
nagyúr
Kihasználva a mai - idén talán utolsó - szép időt, bőven túl vagyok az egy év alatt megtett 6000 km-en: Pircsi a hét közepén lesz 1 éves.
100-as benyával megtankolva, friss olajcserével, teljesen leszervizelve és leápolva eltettem. Az időjárás-előrejelzés szerint mostanság nem nagyon kell menni "örömmotorozni".
A naggyal az előző 4 évben összesen tettem meg ennyit - persze korábban évente 8-9 ezer km is megvolt. Öregszem, na!
(A több hónapos nyári kánikulában egyetlen métert sem mentem, mert megpusztulok a hőségben).
-
DigitXT
félisten
-
csongi
Topikgazda
válasz
yodamastah
#29617
üzenetére
Ugy vannak az arak kitalalva, hogy vegyel uj motort.
Gazdasagi erdek errol szol. -
DigitXT
félisten
válasz
yodamastah
#29617
üzenetére
Ha csak nem gazdaságos, akkor GTK.
Amúgy tényleg nagyon "vicces" szokott lenni, hogy egy megnyomott lökős után az autóról úgy beszélnek, mint "roncs", miközben jön, megy, dudál: saját lábán megy a márkaszervizbe is, s ott kiröhögnek a saját áraik miatt.Ui: baleseten nekünk egyszer sikerült "nyerni", miszerint a behorpadt hátsó ajtót cserére írták, pedig ki lehetett rántani a horpadást és még fényezni se kellett újra. Ezért nem lett ráfizetés belőle, hanem a megítélt összeg teljesen állta a javítást, ill. valamennyi maradt. Igaz, a zárszerkezet azóta nem mindig kapja el elsőre becsukásnál, de együtt élünk vele.
ON: vázat cserélni egyáltalán lehet? Nem az maga "A" motorkerékpár? Ilyenkor elvileg az mindenképpen forgalomból kivonásra kerül, maximum az alkatrészek menthetők. Nem?
-
yodamastah
őstag
válasz
bajnokpityu
#29616
üzenetére
Persze ha meg elesel 10el a Triumphhal és megkarcolod a vázat az TK mert váz csere az nem gazdaságos. (vázat nem szokás javítani: csere. Több mint 2 millió egy új váz + be kell építeni) Közben van rajta egy karc
A márkaszervizes kötelezős javításokkal érdekes számok tudnak kijönni. -
bajnokpityu
félisten
válasz
yodamastah
#29610
üzenetére
J300 anno egy 20al csúszás 1M felett volt markaszervizben. Sok apró sérülés. Kawa valszeg meg yama felett lehet árban
-
kcsa
veterán
válasz
yodamastah
#29614
üzenetére
Np., fényezett elemek meg ehhez képest is többszörösek lennének
-
yodamastah
őstag
válasz
macilaci78
#29611
üzenetére
Oem parts arak kb markaszervizzel vannak pariban. Sot néha a markaszerviz olcsobb. De persze lehet pont ez 30ezer. mindenesetre nem 100. Rendszam keret ja az jo draga
Ha mas nem serult az se lesz hetek, szezonon kívül vagyunk. -
kcsa
veterán
válasz
macilaci78
#29611
üzenetére
Pont ezért írtam hogy ennyi lesz, én is így tapasztaltam.
-
macilaci78
nagyúr
válasz
yodamastah
#29610
üzenetére
OEM Parts-on 15 k, akkor márkaszervizben 30-40k, plusz rendszámtánblakeret, plusz a szerelés, plusz az a néhány hét, amíg ott fogják a motort.
-
yodamastah
őstag
Drágák a műanyagok, de azért nem ennyire. Oem partson 15ezer ft az a hátsó sárvédő elem ami ezen a pcx-en eltört.
Idén feborítottak tmax-al a pirosnál állva. 3 elem, a tükör és a kormányvég ért le a földre, összeadtam őket és és kb 190e jött ki. És ez egy tmax, amihez tényleg minden mocskos drága.
-
DigitXT
félisten
válasz
fradi81
#29607
üzenetére
Ha nagyon komoly volt az ütés, a véglehajtás is sérülhetett, teljesen rendben van, hogy szakértő nézi meg, és állapítja meg a kárt ill. a javítás költségét. Még kijöhet GTK is!
Nem is vicc, nővérem Ignisének ráfutásos balesetből sérült lökhárítójára ilyen hozott ki anno a márkaszerviz, végül egy független szervizben sikerült megoldani, igen ráfizetés. Károkozó biztosítója persze köteles lenne állni a cehet, de hát előszeretettel hivatkozik avultatástól kezdve minden lóf.szra, hogy a baleset után a megjavított gép többet ér. 
-
fradi81
veterán
Végülis most megnézte a szakértő, ír róla egy jegyzőkönyvet amit elküld nekem, abba elvileg benne lesz hogy nézzék meg a kereket kipufogót is, azzal be kell vinnem a motort a szervízhez és intézik, azt mondta az ember hogy nekem nem kell fizetni. A sárgára amit írtam 100E gondolom csak irányadó volt, egyelőre ennyi.
-
NYPD
aktív tag
válasz
fradi81
#29604
üzenetére
Neked semmibe. Nyugodtan kérj egy árajánlatot márkaszerviztől alkatrésszel, munkadíjjal mindennel együtt. Remélem a kék-sárgán rászámoltál mindent a kárigény összegénél. Okozó biztosítója fogja állni a bulit. Kereket nem tolta meg? Lehet az is megér egy átnézetést, ott minden rendben van-e.
-
fradi81
veterán
Belémjött egy autó letörte a pcx sárvédőjét, applikáció lett használva rendőr nem jött ki, autós elismerte a hibát, holnap jön egy kárszakértő ilyenkor mi a folyamat? Mennyibe fog ez nekem kerülni kb?
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz
macilaci78
#29602
üzenetére
Nekem ma 256 km volt: [link]
Ez valahol Abaliget és Orfű között készült - a viharos szél mellé (a 66-os főúton a tűzoltók a forgalmat is megállították, míg az útra dőlt fát összevágták, és lehordták az útról) itt kezdett el
esnicseperegni az eső is...:
-
macilaci78
nagyúr
Vác irányából Márianosztra felé.
-
XSiGma
aktív tag
válasz
macilaci78
#29596
üzenetére
6 éve a forgalomba helyezés költségét vállalta át a kereskedés.
-
kcsa
veterán
válasz
macilaci78
#29596
üzenetére
Csatlakozva a többiek információihoz: már 15 éve sem lehetett robogó árából alkudni érdemben.
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz
yodamastah
#29597
üzenetére
Nekem csak a furgonos hazaszállítás költségét sikerült bele alkudnom az NMAX vételárába tavaly novemberben (szerintük ez 80 ezer forintba fájt volna - 125 km-ről, oda-vissza 250 km), slussz. De itt viszont csak 60 ezer forintba fájt a forgalomba helyezés összes költsége, másutt 80 körül csinálták volna. Van én nem tudok alkudozni, de nem is szeretek....

-
macilaci78
nagyúr
válasz
yodamastah
#29597
üzenetére
A hagyományos dobozt adják ingyen, kérésre. Ha nem kérek, nem kínálják. A kulcs nélküli dobozt viszont csak pénzért és még várhatsz is rá, míg bedrótozzák hozzá a motort. Miért nem lehet ceruzaelemmel megtáplálni egy RFID olvasót a dobozban?
-
yodamastah
őstag
válasz
macilaci78
#29596
üzenetére
Ez kérdezd attól aki árulja
Sztem ami reális, hogy kapsz max 50-100e ajándékot és ennyi. Xmax árából én sem tudtam alkudni, adtak egy nagy dobozt (100e érték) és viszlát. Pedig akkor még volt raktáron bőven motor (2018) -
macilaci78
nagyúr
Újonnan vásárolandó PCX-nél mi a jó tárgyalási stratégia, amivel a vételárat lejjebb lehet szorítani a listaárhoz képest? Jó lenne a kulcs nélküli doboz az alap helyett, amit amúgyis csak kérésre adnak oda.
Télen várható valami akció, vagy elégedjünk meg azon, hogy idei áron adják? -
fradi81
veterán
Jó lesz a refund, nem is lehetett választani, én meg nem néztem utána gondoltam mind ugyanaz.
-
fradi81
veterán
Aliról vettem egy ilyen előlapot, ez nem marad ott magától a helyén nem is teljesen passzol oda, de adott hozzá egy öntapadós csíkot, csak én nem értem hogy kellene felhasználni? Vagy hülyének néz az eladó


-
fradi81
veterán
válasz
Bogyó bá'
#29584
üzenetére
Az öreg Kalmár ingyen kicserélte most az olajat a yamahába közbe megmutatta hogy kell
Már magamnak fogom az olajat cserélgetni a robogókba. A boltban nagyon elszálltak már az árakkal a 'fiatalok'. Motul 10w30 MB + sae80w90 8000Ft 3000-enként érdemes cserélni, a hajtóműt lehet minden második cserénél az elég tiszta. Itt PCX-ekbe is ezt rakják sokan.
Más, ha nyom a bukó az állkapocs környékén egy béléscsere megoldhatja ezt? Több méret van hozzá. Vagy az annyit nem számít? -
Badboys
őstag
válasz
Bogyó bá'
#29587
üzenetére
Jövőre azért teszek egy próbát velük. Holnap meg felhívom őket hátha a Pécsiek mondanak valamit , hogy miként kell be állítani a fékkarokat. Hétfőn hívtam a szegedi szervízt azt monda egy illető, hogy vissza hív egy szerelő és elmondja miként kell be állítani. A mai napig senki sem hívott vissza ebben az ügyben. Pedig ott hagytam náluk 120000 forintot.
-
Bogyó bá'
nagyúr
Na, ma lemondtam Pircsi további 2 év garanciájáról.

Lassan esedékes volna a 6000 km-es szerviz (szelephézag-ellenőrzés, olajcsere a motorban és a véghajtásban, „átnézés”.)
Mivel márciusban az ezres szerviznél nagyon elégedett voltam az Ivanics székesfehérvári szervizével (korrekt munka és tisztességes ár, nagyfokú rugalmasság az időpont foglalásában), így természetesen oda akartam vinni a gépet. Sajnos kiderült, hogy azóta Ivanicsék felszámolták a fehérvári motorszalont és szervizt.
Így kínomban felhívtam szegeden azt a céget, ahol a motort vettem (nevet direkt nem írok), és adtak volna egy november végi időpontot, de úgy, hogy hajnalban (akár mínusz 2-3 fokban, ki tudja milyen lesz akkor az időjárás) kellett volna indulnom 120 km-re, meg utána ugyanennyit haza. Adtak egy 50 ezer forint feletti árajánlatot is. Azt mondták, hogy másfél óra alatt kész a gép.
Rákérdeztem, hogy a szelephézag-ellenőrzéssel együtt hogyan fér bele ennyi időbe, hiszen a motor ki sem hűl teljesen annyi idő alatt. A frappáns válasz: hatezernél nem kell egy Yamahán szelephézagot ellenőrizni (ők legalábbis sohasem szoktak), így nem kell burkolatot sem bontani. (Pedig a szervizkönyv szerint kellene…)
Szóval vegyek ki egy nap szabit, esetleg fagyjak halálra míg oda érek, és bő 50 ezer pénzért kapok egy liter középszar (Yamalube 10W40 félszintetikus) motorolajat (9 deci kell a motorba, 1 deci a véghajtásba). Szűrő ugye nincs a gépben, csak egy fémszita, amit át kell mosni, és kész, meg a hajtás szivacsszűrőjét kimosni és újra olajozni.

Hát a lónak a f*szát, hogy klasszikussal éljek!

A hivatalos disztribútortól (Szakál-metál) rendeltem 2 liter szintetikus Eneos 10W40 API SJ MA2 motorkerékpár motorolajat (5000,- forint felett ingyen kiszállítással!!!) mindösszesen 6.600,- forintért, és ma elvégeztem saját kezűleg az olajok cseréjét. Kitakarítottam és beolajoztam a hajtás szivacs szűrőjét, beolajoztam a bowdeneket, átnéztem- meghúztam (nyomatékkulccsal) az össze csavart stb.
Így gari már nuku (remélem nem is lesz rá szükség), a megspórolt pénzből meg egy fél évig túrázgatok.
Amúgy jó, hogy 2 litert rendeltem az olajból (hogy ingyen legyen a szállítás), mert a motorba (majdnem felső nívóig) bele is ment az egy liter, a véghajtáshoz már a másik flakont kellett felkezdeni (20 ml-es orvosi fecskendővel 5* nyomtam tele – így pontos az érték). Ezután sűrűbbre fogom venni az előírtnál a csereperiódust, mert az ezres szerviz óta megtett 4800 km alatt szurokfekete lett az olaj. A következő csere így 10 ezernél lesz.

-
XSiGma
aktív tag
válasz
macilaci78
#29565
üzenetére
Hát nem tudom, arra emlékszem hogy a 19-es PCX-embe az összes motoros cuccom befért: HJC zárt sisak, protektoros kabát gerincvédővel, Thor Sector térdvédő, 1 pár vastagabb kesztyű. Előtte Leadem volt, ahhoz képest főleg brutál mennyiséget tud elnyelni. Számít, hogy a csomagtartó melyik részében, és merre néz a sisak,
-
Badboys
őstag
#29564 Erre valaki tudna segítséget?
-
yodamastah
őstag
válasz
macilaci78
#29565
üzenetére
PCXnek nem olyan kicsi az ülés alatti csomagtartója, egy átlag zárt sisak bele kéne férjen. Ha nem fér bele sehogy, akkor sisak csere. Nehogy már a sisakhoz vegyen motort

-
DigitXT
félisten
válasz
macilaci78
#29578
üzenetére
Nekem is könnyű volt felrakni a nagysztenderre amíg el nem tört.
Aztán meg lett hegesztve (ocóért), viszont azóta sokkal nehezebben ugrik fel rá. És másképp is áll. (Utóbbit csak a tankolásoknál vettem észre, mert másképp sikerült teletankolni.
)Ui: oldalsztendert szerintem kb. sohanapján nem használtam, jóval bizonytalanabb.
-
macilaci78
nagyúr
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz
macilaci78
#29574
üzenetére
Én is aggódtam előtte, de ezzel pont semmi baj nem lehet. Ha tövig behúzod a fékkart, akkor le tudod nyomni a gombot (egyébként nem), és úgy marad. Ha újra meghúzod a féket (ami ugye a motor beindításához úgyis szükséges), akkor meg egy rugó jóvoltából kiugrik, és mintha ott sem lenne. Annyira rutinná vált a használata, hogy bármikor (sík úton, benzinkútnál, út szélén, szóval tényleg bármikor) ha kihajtom az oldaltámaszt, akkor reflexből rögzítem a féket is. Csak itthon áll középállványon, máskor soha. A xar derekammal utálom felrángatni rá, pedig nem nehéz - ellentétben mint a GéeSöccázzal volt.....
-
macilaci78
nagyúr
válasz
Bogyó bá'
#29573
üzenetére
A féket pont nem buzerálnám, nehogy menet közben gondot okozzon. Van oldható gyorskötözőm erre a célra, de egy tárcsafékzár is megoldja.
Igen, a nagy tappancs bevált a Dobogókőn lévő kavicsos parkolóban. Hátránya, hogy így a felhajtott oldalsztender beleér az idomba. Ragasztottam oda szilikontappancsot. -
Bogyó bá'
nagyúr
válasz
macilaci78
#29572
üzenetére
Az összes megvett kacatom közül talán ez az egyik legolcsóbb, de mégis leghasznosabb: lejtőn megálláskor, a motort oldalsztenderen bírod hagyni, rögzíti és behúzva tartja a hátsó féket, nem gurul el a motor. Univerzális, bármilyen robeszra fel lehet szerelni. Komoly lejtőn, földúton is hibátlanul teszi a dolgát. [link]
A másik meg a nagy méretű fém tappancs az oldalsztender végére.
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz
macilaci78
#29570
üzenetére
Én komplett textil bélést vettem karácsony előtt Ali-ról a csomagtérbe: [link]
Méretpontos, nem kopik, nem koszolódik, és semmi sem karcolódik, nem zörög az ülés alatt.
Ja, és még van egy irat-zsebe is elöl. -
macilaci78
nagyúr
Az SH csomagtartója egy vicc, laposabb, mint a BWS-és volt és abba sem fért el egy zárt bukósisak.
Bogyó bá': A sisak tetején lévő szellőző jobban kidudorodik a héj ívéből, ez is lehet egy ok. A tarkó fölött pedig van egy légterelő is.
Rendeltem netről 30 cm széles öntapadós filcet, világosszürkét. Kibélteltem vele az SH dobozának alsó felét, egyrészt nem zörök annyira, ami benne van menet közben, másrészt a félhomályos teremgarázsban is jól látszik, mi van benne.
Fejtetőn tárolt sisak alá is beraknám, kérdés, hogy az öntapadós ragacs mennyire bírja a hőt, amit a motortól kap.
Szoktam heccelni egyik ismerősömet, hogy a robogóból még egy óra után is langyos kesztyűt veszek elő télen.
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz
macilaci78
#29565
üzenetére
Az NMAX ülése alá is csak fejtetőre fordítva fér be a sisakom - a PCX csomagtartója viszont valamivel nagyobb, ott is működnie kellene a dolognak.
-
fradi81
veterán
Kormány végén a csavart nem tudom géppel sem kicsavarozni meg sem moccan, van valami trükkje? Kézzsák rögzítése miatt kell (pcx 2023)
-
macilaci78
nagyúr
Öcsém volt ma megnézni szalonba a PCX-et. "Hát nem igaz, hogy 1,6 millióért a sisak el sem fér a csomagtartóban!" Szerintem lesz neki emiatt álmatlan éjszakája...
Korlátlan A jogsi van, de főleg városi munkábajárós motort keres a kb mázsája alá, lehetőleg Hondát. MT zárt sisak férjen el az ülés alatt, mert dobozolni nem szeretne.Van ötlet? Akár Honda helyett más bevált, tartós gépre újonnan, szalonból.
-
Badboys
őstag
asznál valaki Gilles állítható fékkarokat? Az Xmaxhoz gyártva, de a rajzból nem tudom hogyan kell be állítani. A Kymcon egyértelmű volt, sajnos itt nem legalábbis én nem jöttem rá a titkára.
-
Bogyó bá'
nagyúr
-
Badboys
őstag
Ez kizárólag erre a motorra tervezték. Így elképzelhető, hogy hangolták. Ez nem univerzális. Viszont az ocsmány hang engem is zavar. nem azt mondom, hogy susog viszont szerintem nem zavaró, fület bántó. A párom aki gyűlöli az egyes motorok borzalmas hangját ő is azt mondta talán kissé, de nem bántó a hang.
Mivel kell mosni és olajozni ezt, ha esetleg tudod szívesen venném segítség lenne. Gondolom nem mosószeres vízben kell elmosni és nem közönséges valami olajjal kenegetni. Sajnos fogalmam sincs erről az eljárásról. -
fradi81
veterán
Hali
Vettem egy használt PCX-et. Az első lépés a kgfb kötése? Mert ott a forgalmi engedély száma ugye az amit kaptam hozzá. De gondolom forgalmim majd lesz másik az átírásnál, nem? -
DigitXT
félisten
válasz
yodamastah
#29558
üzenetére
teljesen fölöslegesen voltak túl hangosak
Ebben van valami, hiszen villanymotorokkal is lehet közlekedni, teljesen némán...
Én is megvettem a 4Road-ot anno a Madisonra, mert a Maján nagyon tetszett, de ezen abszolút nem vált be. Tompítóval semmilyen nem volt, tompító nélkül meg kegyetlen...
Sok keresgélés után lett meg a nekem megfelelő megoldás, másik 4Road tompítójával, aminek nagyobb a csőátmérője: lett neki "karaktere", mégsem lett feleslegesen hangos.
Ez ízlés kérdése, mi tetszik. Ha nem is tetszik, csak kapta hozzá, ott a gyári, szevasz.
-
-
bajnokpityu
félisten
válasz
Badboys
#29551
üzenetére
Minél régebbi a motor, annál inkább indokolt a szívó oldalon is az olajos legszuro. Elvileg valami 10e merfoldenkent kell gyári előírás szerint, de én 4 5 e km után mindig tisztítottam.
Egyébként jóval olcsóbb így, mint a papirszuro. Nekem egyébként az egész befecsi rendszer ehhez lett állítva fék padon szelessavuval. -
Badboys
őstag
válasz
yodamastah
#29553
üzenetére
Igen késő mert így adták át. Végül is kicsit sportosabb a hangja nem vészes. Egyébként leszedettem volna. A gyárit is megkaptam. Nem egy nagy durranás vissza tenni. Az jobban zaklat, hogy muszáj ehhez a sport lég szűrő betét? Mert nincs ínyemre 500 km után mosogatni meg olajozgatni. Azt viszont kidobnám belőle. Vissza tenném a gyárit, ha nem okoz gondot.
-
DigitXT
félisten
válasz
yodamastah
#29553
üzenetére
Gondolom mert jobban tetszik neki úgy a hangja.
Nem hinném, hogy tuning miatt. 
-
Badboys
őstag
válasz
lehella
#29550
üzenetére
Köszönöm. Jó mélyen kell lenyomni a kormány zárhoz. 1 kattanásnál nyitja tank ablakot. Sajnos utólag derült ki, hogy amit átküldtek emailban elsőre csak a fele jött át amit tegnap küldtek abból meg semmi. Ma rájuk szólok, küldjék el újra.Nagyon kellene. Azt mondták, hogy én hagyjam csak a helyén az akksit nem kell kiszedegetni. Tetessek egy töltés kivezetést. Azt a jobb oldali tárolóba szokták kivezetni?
-
Badboys
őstag
Leo Vince sport dob került a motorra. Muszáj hozzá a sport légszűrő betét, vagy maradhat a gyári? Amennyiben kell a sport betét mivel kell mosni és olajozni, és hány kilóméterenként? Amennyiben nem muszáj inkább kihagynám. Van egyáltalán jelentősége a betétnek?
-
lehella
senior tag
válasz
Badboys
#29539
üzenetére
Üdv a klubban
A kormányzárat úgy tudod, hogy a zárat feloldod (lenyomással), majd balra tekert kormány mellett benyomod a gombot és a második ikonig eltekered -abba az irányba, amerre a tank nyitás is van, csak ahhoz nem kell lenyomni a gombot ugye.
Hűtővíz kiegyenlítő tartálya ha felülsz a motorra, a bal lábadnál található, a vízszintes részen. Ott a gumit fel kell nyitni, talán egy kupak is van rajta, utána elérhető lesz a tartály.
A pótkulcsot, az ülés alá kell betekerni, jobb oldalon elérhető szintén egy gumidugó alatt. -
macilaci78
nagyúr
válasz
Badboys
#29548
üzenetére
Azért az angolt se dobd el. Ha valamit guglizni kell, akkor arra lehet, hamarabb, vagy pontosabb találatot kapsz angolul, mint magyarul.
Nekem magyarul van meg a papír alapú és idegen nyelven a digitális. Amihez hozzá merek nyúlni a motoron, annyi megy angolul is, amihez meg nem merek nyúlni, az nem is igen van az útmutatóban.
-
Badboys
őstag
válasz
csongi
#29547
üzenetére
Igen jó lehetne, ha nem angol lenne. Angol, Német, Olasz ezt kaptam a motorral. Viszont ma rájuk telefonáltam, hogy ez így nincs jól mivel Magyar országon élünk így az kellene. 10 perc és emailban megküldték a Magyar nyelvűt. Így mindjárt működnek a dolgok és nem kell kérdezgetni. Egyébként köszönöm.
-
csongi
Topikgazda
-
Badboys
őstag
válasz
yodamastah
#29542
üzenetére
Akkor légyszíves hogyan férek hozzá az eleje lebontása nélkül? Télire kivenném. A hűtőfolyadék utántöltés is ilyen körülményes mivel a taposó alatt nem találtam. Tudom neked T max van, de hátha egyezik.
-
-
Badboys
őstag
válasz
macilaci78
#29540
üzenetére
Na ez 10 pontos kérdés. Még a neten sem találtam magyar nyelvűt. 2,5 millába ez nem fért bele.
Ömlött az infó így mindent nem tudtam megjegyezni sajnos. Valószínű, hogy ma rákérdezek a forgalmazóra. Tudomásom szerint minden itt forgalmazott termékhez jár használati. Fogy védelem esetleg? -
Bogyó bá'
nagyúr
válasz
yodamastah
#29542
üzenetére
Sajnos az XMAX-ot nem ismerem.
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz
Badboys
#29539
üzenetére
Kulcs (tavvezerlo) nálad, a gyújtáskapcsolót benyomod és elforditod balra, miközben a kormány ütközésig balra van tekerve. A két pótkulcs az ülést nyitja fel. Hátul jobbra alul van a helye. Ha lemerülne az akku, így ki tudod cserélni, vagy feltölteni.
Akku ülés alatt van. Hűtő vízszintjét a motor alá hasalva láthatod. Utána tölteni a jobb taposó gumi felszedése után tudod. Már ha olyan mint a NMAX.
-
Badboys
őstag
Nos egy Xmax 300 lett a dologból . Viszont lenne pár kérdésem. 1. Kulcsnélküli indítás esetében hogyan kell lezárni a kormányzárat? Mire szolgál a két tartalék kulcs mert sehol sem találtam hová kell behelyezni? Hol van ebben az akkumulátor? Hol kell a hűtővizet ellenőrizni és esetleg utántölteni.
-
Badboys
őstag
válasz
lehella
#29536
üzenetére
Pedig ott van az most is. Suzukival közösen. Tegnap beszéltem telefonon az alkatrészes részleg vezetőjével. Kérdeztem, hogy a 2016 os DW hez tudnak e alkatrészt azt mondta bármit bármikor. Vagy az uniós raktárból 3-4 nap. Vagy a gyárból az viszont sajnos 1 hónap. A balos tükröm is a gyárból jött 2 hét volt. Az ár viszont nem gyenge. Se vám se áfa nem volt 30000 ft ba fájt.
-
lehella
senior tag
válasz
Badboys
#29532
üzenetére
Én nem is tudtam, hogy van Kymco még az országban
2012 és 2025 között használtam egy People 250-et, többségében elég nagy megelégedéssel, csak miután megszűnt a "Kymco szalon és szerviz" az üllői úton, utána nehéz volt beszereznem hozzá olyan bonyolult alkatrészeket, mint a km spirál vagy az automata szívató.off: Az új Xmax műszerfal és lámpacsoport nekem sem tetszik már.
-
Badboys
őstag
válasz
yodamastah
#29534
üzenetére
Igen az lenne mivel és is bajai vagyok. 300000 beszámolná a srác az enyémet. Az új Xmaxban nem tetszik a műszerfal, de az megszokható talán. Nagyon jóban voltam a Bálint Matyival. Köszönöm a tippet.
kcsa: Neked is köszönöm a tippet.
Nagyon örülök az ilyen jellegű válaszoknak. -
yodamastah
őstag
válasz
Badboys
#29532
üzenetére
Kymco-ból a 6e km-est venném. Nem szeretem a kymco-t de ha van olcsó megkímélt akkor ár/telj miatt bevállalnám. Hahun én 1.15ért látok egy 6ezer km-est. Ebből még akár alkudni is lehetne.
Ha az ár nem számít ezek közül Xmax-ot vennék mert az Xmax jobban tetszik. Anno azért is vettem új 300as xmax-ot mert akkor az tetszett a legjobban. És be is jött.
Bármit is veszel, kívánok neked további sok motoros szezont
Remélem én is tudok még 20 év múlva motorozni. Vegyünk példát Bálind Matyi bácsiról aki 90 felett is még felült a Panigale V4s-re
-
kcsa
veterán
válasz
Badboys
#29532
üzenetére
Szerintem (!) az a fontos, hogy neked, a felhasználónak legyen jó, értelmezhető méretű anyagi buktával, mert anyagi előnnyel nem jár, azt mindannyian tudjuk előre

Downtown nem rossz jármű, ha egyébként kényelmes ülnöd rajta és használni, valamint számodra (!) elfogadható a beszámítási ajánlat, nem látom okát hogy pl. én miért ne ezt választanám cserébe azért a kényelemért, hogy nem kell a potenciális vevőkkel találkozni, ügyintézni, csalókat szűrni. Az, hogy bruttó vételárban olcsóbb az jelenleg színtiszta előny

-
Badboys
őstag
válasz
yodamastah
#29531
üzenetére
Neked volt már pár típus, neked kellene választani melyiket vennéd.? Egy új Xmax 300 as vagy egy új Kymco DW350 es vagy ezt amit írtam egy teljes mértékben lekövethető 2016 os ABS es 300 as patika 6000 km es DW300 as? Ja és valóban egy dokié volt. Lekérdeztem minden alkatrészt szükség esetén a jelen forgalmazó be tud szerezni. Becsületesen le írom 72 éves vagyok az esetek 90% ban városban használnám kizárólag a nyári idényben ez kb. 2000 - 3000 km. Most egy Kymco 300 I/R t használok, de mindenképpen váltani szeretnék. Ezt beszámolnának így 800000 et kellene fizetnem. Az új KC 1300000 a Yamaha 2600000 huf. Mondjuk ezek az árak sem okoznak gondot csupán az, hogy vajon meddig tudok még motorozni? Hol lenne a legnagyobb bukta?
-
yodamastah
őstag
válasz
lehella
#29529
üzenetére
300as xmax 130nál (gps) 4.5 litert eszik. 3 liter az max poroszkálással ment nálam. Hosszú távon ilyen 4 literes átlagot tudtam vele hozni. Mondjuk ez 80% város, meg sokat mentem vele hidegben is (télen is). Evett 3 liter alatt is amikor bejáratós volt, de sztem 200km bírtam vele azt a tempót ami elő volt írva.

-
Badboys
őstag
válasz
lehella
#29529
üzenetére
Köszönöm ez jól hangzik. Örülök, hogy egy tulaj jelzett vissza. Valószínű, hogy az Xmax lesz. Jót mondott a forgalmazó a Kymco alkatrész ellátásávalis. Bármit betudnak szerezni mert egy Lengyel forgalmazóval állnak kapcsolatba. Onnan hozzák a motorokat is és az alkatrészeket is. Mivel az is szóba került egy Kymco DW 300 ez már az új motorrral szerelt. 2016 os viszont 6000 km van benne. Szalon állapot. Beszámítják a 2009 es Xciting 300 I/R t. Ezért vagyok gondolkodóban mi legyen? Ki tudja meddig kellene a régit árúsítani?
-
lehella
senior tag
válasz
Badboys
#29521
üzenetére
2022-es Xmax 300-al kapcsolatban csak jól tudok mondani. Ennek ellenére egy Forzával szívesen összehasonlítaná ha lenne rá lehetőség
Hétvégén megvolt nekem is az első nagyobb köröm a járvánnyal: Budapest-Badacsony (Hegymagas) távolság egyik nap oda, másik vissza. Székesfehérvárig M7, 120-140km/h, aztán 8-as út Veszprémig, 110-120km/h, eléggé jó volt vele menni. Fogyasztása 3 liter körüli, nem volt rossz vele menni. -
fradi81
veterán
Hali
Olaj vásárlásnál 125 4t robogónál mire kell figyelni? Amit eddig találtam hogy hajtóműolaj 80w90, gl4. A 10w40 meg JASO MB. Ennyi a lényeg? Az ezres szervízen motul hd 80w90 és yamalube s4 10w40 ment bele, ehelyett gondoltam pl egy Repsol Smarter Scooter MB 10W-40-re. -
Bogyó bá'
nagyúr
Csak egy kiragadott pillanatkép a mai 448 km-es horvátországi (Jankovac erdőrezervátum, Papuk-hegység) gurulásomból.
Kemény menet volt - de én is kemény vagyok!
Főleg a derekam, az teljesen beállt mire hazaértem.
Pircsi sokkal jobban bírta a gyűrődést.Lassan vihetem 6 ezres szervizre a dögöt....

-
Badboys
őstag
A Forzában 30000 km van 2019 es gyártású. A Kymco DWT ben 6000 km van az bajai motor a tulaj nem bírja megtartani ezért került eladásra. 2016 os. Az itteni volt Kymco kereskedésben vették. Viszont az már bezárt. A Forza a szokásos extrák. ABS, motoros szélvédő, bahajtható tükrök , doboz stb, Sötétkék ezüst. A kymco fekete, ABS nagyon szép állapot szinte gyári. Extra csak a doboz. A gumikat meg biztosan cserélném mindkettőn. Pirelli re . Friss műszaki mindkettőn 2027 9. hó ig. Mondjuk a Forza is szép állapotú tehát nem lepusztított. Szépen jár, húz nem csörög nem zörög. Amennyiben azt nézem a Yamahák mind 2.000000 fölött. Évi 2000-3000 km et megyek 80 % ban városban. Viszont szóba jöhet Az XMax 300 as is csak hát az ára. Mondjuk az alkatrész ellátást ás az árakat nem ismerem sem a Hondánál sem a Yamahánál. A Kymcot némileg ismerem, nem kellett hozzá szinte semmi. Nem tudom ezek ismeretében megérne kiadnom 2.000000 felett egy Yamahára,
-
bajnokpityu
félisten
válasz
Badboys
#29521
üzenetére
Kawa j300 néven volt kymco dt300am. Nagyon jó gép, de a műanyagok ritka silanyak voltak pár évesen. Az olaszban gyártott hondak egy hajszállal jobbak, de a Yamaha sokkal jobb ezen a téren.
Kymco csúnyán öregszik.
Egyébként jobban ment mint az xmax 300, jobb a feke is.
Inkább alacsony, szeles, az xmax magasabb, keskenyebb építésű. Szelvedelem nagyon jó a j300on, mínuszban simán mentem vele.És ami sztem. Döntő, hogy alkatrész kymco hoz anno nem nagyon volt gyorsan, polcról. Kawahoz volt. Elvileg megint van import őre a márkának, rakerdeznek hogy a 10evvel ezelőtti típusok hoz hogy állnak.
-
macilaci78
nagyúr
válasz
Badboys
#29521
üzenetére
Magánvélemény, hogy 1,3 mFt-ért inkább az 5 éves Honda, mint a 9 éves Kymco.
2,2-2,3 mFt-ért inkább az 1 éves Yamaha, mint egy új Kymco.A Forza és az XMax között normál közlekedés mellett nem hiszem, hogy olyan nagy különbség. A gumiméret ugyanaz, a Yamaha 2 kW-tal és 2 Nm-rel több, súlyban 3 kg, tengelytávban, teljes hosszban 3-4 cm a difi.
Felszereltség lehet kérdés, hátsó doboz, markolatfűtés, ülésfűtés, vészvillogó, akármi. Minek kell elférnie az ülés alatt és az melyikben fér el? Azért 0,9 mFt a difi a két kinézett motor között.
A garancia szép gesztus, de haszna akkor van, ha nem akarnak minden elképzelhető módon kibújni alóla és nem késlekedik a javítás. Van, aki 1-2 hónap várakozás után jön kérdezni a fórumba, hogy mivel lehet megsürgetni, más 6 hónapot várt ugyanerre. Én egy gyakorlatban nem működő extráért nem fizetnék felárat. -
Badboys
őstag
A kérdésem az lenne, hogy Honda Forza 300 as vagy Yamaha Xmax 300 ? A Forza 2020 as nem tudom a km et kereskedésben van. 1.300000 ft. A Yamaha kereskedés 2024 es 3000 km garanciális 2.200000,? Kymco Downtown 300 ? km kereskedés 2016 os 1.300000. Jelenleg Kymco Xciting 300 I/R, Maradnék a 300 as vonalon. Viszont még szóbajöhet Kymco márkakereskedésből új 350 es Downtown 2025 ös 0 km. 2.300000? Ebben várok érveket mit miért vagy nem. Köszönöm
-
macilaci78
nagyúr
válasz
lehella
#29519
üzenetére
Egy megfelelő vastagságú acélsodrony U alapban, a két vége egymás mellett préselve egy közös hüvelybe. Valami ilyesmi, csak hosszabb hurokkal.
A sodronyhurkot áttolod a csat azon részén, amibe a recés darabot is tolod, de a préselt hüvely már nem fér át rajta. És a hurkot ráakasztod a stiftre.
Vannak csavaros rögzítésű záróelemek, nem csak préselősek. Könnyebben összerakod magadnak, de szétszedni is könnyebb.
A másik lehetőség, hogy két végén hurokban végződő sodrony, amit az ülés alatt és a sisak állvédőjén is átvezetsz és lakattal zárod. Vagy az egyik hurkon átbújtatod a másikat és felakasztod a stiftre.
-
lehella
senior tag
válasz
macilaci78
#29516
üzenetére
Yamaha Xmax, mellékelek képet a kampóról. Lehetőleg minél egyszerűbben szeretném rögzíteni ha lehetséges, illetve ha már a régi sisakkal is volt erre lehetőség
-
csongi
Topikgazda
válasz
DigitXT
#29517
üzenetére
Szedtem. Cineztem az erintkezoket, azota tokeletes.
Veszleallitonal ugyan ez.Test kabel, akkukabel, indito kabel vegek, mindig cinezem. Toltes kabel vegek szinten.
Egyszer az atlantic megszoptam, azota minden motoromon megcsinalom.
De ha ilyen allapotok vannak akkor minden csokit takaritok.
-
DigitXT
félisten
Szedtetek már szét gyújtáskapcsolót? Nagy volt az átmeneti ellenállása, de már évek óta, egy relé volt beiktatva helyette: most szétszedtem már amennyire, és adott nyíláson némi kontakt spray-t bejuttatva, egészen életre kelt... De ilyen tizen Ω-okat mértem előtte, most meg tökéletesen vezet... Ki gondolta volna? Teszem hozzá, hogy ha a test kábel így néz ki, akkor ott már semmi sem lesz tökéletes. Sajnos öreg motor, van vele teendő mindig.

-
macilaci78
nagyúr
válasz
lehella
#29515
üzenetére
ülés alatti kis rúdra - Milyen robogód is van? Illetve milyen rúdra gondolsz?
Én Temuról rendeltem egy számzáras spirálzárat, adtak hozzá 3 spirált is, cserélhető. 20, 60, 120 cm. [kép] [kép] A zárt sisakon, a maszkon és a kabát ujján, meg persze a kapaszkodón van áthúzva a zár.
Tudom, hogy placebo, azt a spirált valószínűleg még egy kombinált fogó is elviszi, de legalább az alkalmi tolvajt talán elriasztja egy forgalmas helyen.
Nem is a lopás fájna, hanem a rongálás. A szíjánál felakasztott sisakot is a szíj elvágásával simán el lehet vinni, csak utána nemigen lehet érdemben használni. Esetemben például a sisak nem koppanna a földön, ha leesne (lelöknék) az ülésről, de addig is szellőzik, nem a zárt dobozban dunsztolódik. -
lehella
senior tag
válasz
macilaci78
#29513
üzenetére
Az volna jó, ha olyan valasmi is lenne, amivel az ülés alatti kis rúdra lehetne ráhúzni a sisak csatiját. De oda szerintem csak a D csatos sisakot lehet rögzíteni, az ilyen gyorscsatisra még nem láttam megoldást.
-
astrojoe12
tag
Sziasztok!
Tudnátok segíteni burgman 400 K3 - K6 , vagy 250-400-ig trafót szerezni?
A henger- és hengerfej fel lett újítva, új dugó meg minden. A bejáratás félúton tart. A levegő nyomás szenzort kicseréltem egy bontottra a burgmanbázisról és a részterhelés hiba 95%-ban megszűnt. Lehet vele 5-el menni
, nem lassul le, nem ugrik, hanem szépen halad lassan, ha kell megindul de nem ugrik. Néha-néha azonban még kihagy egyet vagy bedurran a kipufogóba. Ma mentem 80 kilométert, ez alatt háromszor csinálta. A face-en ketten írták, hogy ugyanezt a jelenséget a trafó csere oldotta meg náluk. Nem tudom, a trafó nem nagyon szokott tönkre menni. De nincs jobb ötletem. A legolcsóbb verzió 20ezer pénz volt, amit találtam. Van valakinek alternatív ötlete, vagy valami más, ami okozhat ilyen hibát?Köszi előre is, ha segít valaki!
-
macilaci78
nagyúr
válasz
lehella
#29509
üzenetére
Temu-ról rendeltem ilyet is, de inkább egy számzáras spirál lakatot húzok át a zárt sisak állrészén, maszkon, kabátujjon.
[kép] [kép]Nincs benne sok bizalmam, pár órát forgalmas helyen kibír így, de éjszakára elpakolok rendesen. Előnye, hogy szellőzni, száradni tud így minden.
kcsa: az enyémeken nem volt eddig.
-
lehella
senior tag
Halika! Szeretném a sisakomat rögzíteni az Xmaxhoz, de olyan újfajta sisakom van, aminek a csatja végig recés és nem D alakú. Emiatt nem tudom az ülés alatti pöcökhez rögzíteni. Van erre valamilyen megoldás?
-
astrojoe12
tag
válasz
csongi
#29507
üzenetére
Ha kicsit többet enne, nem is lenne olyan nagy baj, pár napig kibírnám. Jobban félek attól, hogy elszegényíti a benzint és kiégetem az új dugattyút. Ha nincs egyértelmű válasz, inkább hagyom úgy, ahogy van. Kibírjuk még pár napig, remélem a jövő hétre tényleg lesz ilyen bontott szenzor. A burgmanbázis ígérte keddre, remélem összejön. Az ért ha addig tud valaki, ne tartsa magában!
-
csongi
Topikgazda
válasz
astrojoe12
#29506
üzenetére
Nehogy túl sok benzint toljon be.
-
astrojoe12
tag
Sziasztok!
Végre működik az oldal!
Van valakinek jól működő IAP , más néven MAP szenzor 2006-os burgihoz?
Ha a szenzor előtti vákuumcsövet ledugózom, akkor megszűnik a részterhelés probléma, amit már írtam nektek. Tökéletesen jól működik a motor, nagyon finoman lehet adagolni a gázt, nem lassul le egyenletes lassú haladáskor, stb... Szóval megjavul.
Az FI hiba se jelentkezik, szóval nem kapcsol vész üzembe a motor vezérlője. Csak egy dolog van, hogy indításnal kell egy kis gázt adni neki.
Lehet valami baja a motornak, ha így használom amíg szerzek egy jó szenzort?
Köszönöm! -
yodamastah
őstag
válasz
DigitXT
#29502
üzenetére
Tmaxot nem nehéz szikráztatni. Gyári állapotban igen hamar leér a középsztender. Az ütköző gumit ki kell venni, akkor az oldalsztender meg az idom ér le előbb. Mivel a gumi nélkül nagyon kellemetlen nagyot csattan amikor leveszem középszdenderről, levágtam a gumit rövidre, így sokkal később ér le, de sajna így is leér. Levenni emiatt nincs kedvem. Szóval marad így

Persze az is segít, hogy középsztender sarka már teljesen elkopott.
-
DigitXT
félisten
válasz
macilaci78
#29503
üzenetére
Mobilon sajna nem látszik...
Mennyi lehet, főleg így portré módban? 2-3"? 
Nagyban más.* Hiába no... Vannak képek, amik valahogy nagyon összeállnak...
Párom volt vicces, amikor megtalált egy elég komoly edzőtermi képet magáról,
hogy na, ezt kereste! Erre jöttek a hozzászólások, hogy ők is keresik. Csak nem
készült. Na így vagyok ezzel én. Se cucc, se tudás. Se pályára alkalmas robogó.*: nagyítani már nem kellett, csak kirakni normál méretben... 43"-on, az igaz.
![;]](//cdn.rios.hu/dl/s/v1.gif)
-
DigitXT
félisten
Hátha megéljük hajas fejjel...
(Btw. most megnéztem yoda képét nagyban is, basszus, ez még jobb, mint gondoltam. Ahogy a középsztender diszkréten hányja a szikrákat...
) Plakátra kívánkozik. (Most nem azért, mert a T-max a titkos vágyam, hanem mert tényleg nagyon jó ez a kép. De amúgy persze elfogadnék egy T-maxot, bár sose mennék így vele.)
Új hozzászólás Aktív témák
- AKCIÓ! Apple Mac Studio M1 MAX 2022 32GB 512GB számítógép garanciával, hibátlan működéssel
- BESZÁMÍTÁS! ASRock B450 R5 5600X 16GB DDR4 512GB SSD RTX 3060 12GB Zalman Z1 Plus Cooler Master 750W
- Huawei Quidway S5324TP-SI-AC - 24G, 4SFP, L2, managed switch
- Apple iPhone 15 Pro Max 256GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Apple iPhone 13 Mini 128GB /Kártyafüggetlen / 12Hó Garancia / 99% akku
Állásajánlatok
Cég: Laptopműhely Bt.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest



100-as benyával megtankolva, friss olajcserével, teljesen leszervizelve és leápolva eltettem. Az időjárás-előrejelzés szerint mostanság nem nagyon kell menni "örömmotorozni".
A naggyal az előző 4 évben összesen tettem meg ennyit - persze korábban évente 8-9 ezer km is megvolt. Öregszem, na! 










