- Mindent a StreamSharkról!
- Fűzzük össze a szavakat :)
- Szólánc.
- Bambanő háza tája
- Asszociációs játék. :)
- Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- PLEX: multimédia az egész lakásban
- Ingyen kellene, de tegnapra
- Ep128Emu felhasználói képeskönyv
-
LOGOUT.hu
Alapelv: "Ha rendszáma van, itt a helye!"
Nem a motor mérete a lényeg, hanem az EMBER !!!!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz
DigitXT #29041 üzenetére
Ne tépjétek egymást, az egész probléma nem ér annyit.
Ha megyek ezres szervizre / olajcserére, akkor majd veszek egy tartalék izzót, meg egy tartalék gyertyát. Már rászántam az árát.
Jut eszembe, Ali!
Ma megjött a nyári, mindenütt szellőző motoros dzsekim is Aliról a világos szürke (kánikulában bármit, csak matt feketét ne!
) színben. Igényes varrás, nagyon jó kidolgozás, erős Cordura anyag bazinagy hálós betétekkel (az összes fekete rész hálós), CE Level 1 protektorokkal bár lehet vehettem volna az L-es helyett XL-est is, bár az meg lötyögne szerintem. Rám megy, nem szorít sehol, de elég passzos. Igaz, technikai aláöltözőn kívül mást úgysem húzok alá 35 fokban.
Srácok! Mindösszesen 50 ezer forintból teljesen felöltöztem: munkavédelmi bakancs (hazai boltból), kék színű protektoros motoros farmer, protektoros nyári kesztyű (piros), na meg ez a kabát is. OK, a "nyári" bukót (Schuberth M1 Pro) azt ajándékba kaptam a szomszéd motoros sráctól, kifogástalan, alig használt állapotban - tökéletes lett rám, jobban áll rajtam, mint bármelyik eddigi sisakom.
[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
nagyúr
válasz
bytesizelife #29040 üzenetére
Szerintem visszavehetnél ebből a kioktató stílusból... Alapvetően mindketten segíteni akartunk a fórumtársunk baján. Ám te valahogy a semmivel nem kompatibilis Stanley izzóktól (aminek a dobozán feketén fehéren rajta volt, hogy mindennel is kompatibilis)
eljutottál odáig, hogy mutassak akkor én neked OSRAM WY10W izzót európai piacról.Beláttam, hogy nem fog menni. Ettől függetlenül, kizártnak tartom, hogy a fórumtárs problémáját ne lehetne európai piacon megoldani, lévén egy Európában forgalmazott
motorkerékpárt vásárolt: fog hozzá kapni alkatrészt. Ha mást nem akkor a gyárit?
(Ja és ha már az országból kimozdulás: miért ne rendelhetne akkor éppen Aliról vmit?
Ahogy tette a múltban is, mikor a helyi kereskedők felára helyett Kínából vásárolt be?) -
válasz
DigitXT #29038 üzenetére
Az OSRAM egy német gyártó, bebaszna, ha kizárólag japán exportra termelne...
Bizonyára hallottál már arról, hogy bizonyos termékek bizonyos piacokra készülnek. Mozdulj egy kicsit ki az országból, és meg fogod tapasztalni, hogy ismert márkák milyen cuccokat forgalmaznak más piacokon, amiket te még életedben nem láttál, a levesportól az autóig.
-
lehella
senior tag
válasz
lehella #28996 üzenetére
Végül úgy oldottam meg a problémát, hogy amikor épp készült volna lefulladni, tekertem egy fordulatot az alapjárat mennyiség csavaron, azóta kétszer teszteltem és stabil az alapjárat, sőt, bemelegedve sem tűnik fel a különbség a fordulatban
Úgyhogy, feldobtam a hirdetést: [link] hátha szerencsém lesz és viszonylag hamar elviszik -
DigitXT
nagyúr
válasz
bytesizelife #29037 üzenetére
Az OSRAM egy német gyártó, bebaszna, ha kizárólag japán exportra termelne...
De legyen, elfogadom, hogy egy konkrét termék nem kapható, nem elterjedt. Viszont anno én nem is szarakodtam W16W tartalék izzóval, invesztáltam pár Mátyást, így 12 éve fel se merült, hogy index izzót kellene cserélnem. Igaz, az utóbbi 4 évben nem megy a motor, így csak 8 évet bírtak, hibátlanul. A hátsót nemrég cseréltem, mert szétesett állásban, LOL.Ui: az, hogy nem kapható minden sarki boltban, nagy márkától, nem azt jelenti, hogy olyan speciális, vagy nem kompatibilis. Ha a foglalat stimmel, kutya kötelessége világítani.
[ Szerkesztve ]
-
-
DigitXT
nagyúr
válasz
bytesizelife #29034 üzenetére
Van.
Tök ugyanazok a foglalat paraméterei, annyi hogy a nagyobb teljesítményű izzó fizikailag szélesebb, ezért, ha valahol adott méretű a furat, akkor nem fér be. Annak idején a LED-jeimet simán ki tudtam próbálni a helyzetjelző foglalatában T10/T15 nem számított (maga a W2.1x9.5d specifikáció garantálja, hogy az izzó passzolni fog a foglalatba).
-
kcsa
veterán
válasz
bytesizelife #29034 üzenetére
Pedig az ő válasza volt az egyetlen igazán jó válasz, fentebb a WY10W.
-
-
DigitXT
nagyúr
válasz
bytesizelife #29031 üzenetére
ilyet a büdös életben nem kapsz egyik európai autósboltban sem.
Miért is? Oda van írva, hogy T10, ami egy tök általános izzó foglalat típus, Európában is.Egy csomó európai autó helyzetjelzôje ilyen (W5W izzó), pl. Peugeot 306/307, csak hogy 2 példát hozzak, ami konkrétan van is a családban. Annyi, hogy az nem sárga.
Azt WY5W néven hivatkozzák, és őszintén meglepne, ha a linkelt Stanley nem ugyanezt tudná: lásd itt
Ui: ráadásul itt egy olyan motorkerékpárról beszélünk, amit Európában forgalmaznak, nem valami japán belpiacos modellről. Utóbbiban lehetnek furcsaságok, de ebben meglepne.
-
Apró korrekció: a fenti izzó 10W-os változata lesz az.
-
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz
bytesizelife #29029 üzenetére
Kösz, ezt jó tudni. Igen, a szállítási költség miatt jobban járhatok, ha majd a szervízben veszek, gyertyával együtt.
Csak nagyon vashiányom van már, így a nyári túrás cuccomat ellenőriztem / állítottam össze éppen, és ezek hiányoztak a szerszámkészletemből. Van defektjavítóm akkus kompresszorral, van bowdenjavító készletem, meg minden egyéb szükséges kulcsok, szerszámok. 2,2 kg a szerszámos táska menetkészen. Egy 260x105x100 mm-es kínai vízhatlan tatyóban éppen elférnek.
Jön még egy kicsi, 8 literes vízhatlan zsák ezernéccázér' az utasülésre, és teljesen kész vagyok.
[ Szerkesztve ]
-
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz
macilaci78 #29027 üzenetére
Bárdinál próbálkoztam egy hónapja (fél éve van helyi boltjuk Kalocsán), de nem volt nekik sajnos hasonló sem. Csak egy A-s elsősegély-készletet tudtam venni.
-
Bogyó bá'
nagyúr
Yamahás Urak! Ilyen (12V /10W-os) index izzót hol lehet beszerezni, egyáltalán mi a típusa, megnevezése?
(Nem szeretnék gyárit rendelni háromezeré') [kép]
-
válasz
macilaci78 #29020 üzenetére
Magasabb plexi: 08R80-KTW-802E
Ponyva: 08P34-BC3-801
Markolatfűtés: 08T50-KTW-800A
Kötény L: 08T56-KTF-800
Kötény XL: 08T56-KTF-800A
(hasonló, mint a Tucano, csak nem kell a motorra rögzíteni)
35l-es topcase, háttámlával, színre fújva:
ezüst: 08L55-KTW-830G
fehér: 08L70-KTW-B11ZH
piros: 08L55-KTW-B10ZG
szürke: 08L70-KTW-B11ZJ
belső táska a 35 literes dobozhoz: 08L56-KPR-800 -
Bogyó bá'
nagyúr
válasz
macilaci78 #29020 üzenetére
[link] Kezdetnek....
-
-
lehella
senior tag
Én nem találkoztam itt semmilyen csatlakozóval, akkor lejjebb lesz valahol
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz
lehella #29016 üzenetére
Az enyémen középen, az eltávolítandó gyári kormányközép alatt van a szabad csatlakozó, az adapter kábelét csak bele kell dugni (az aljzat oda van bandázsolva a kormánycső közepéhez). Elvileg a gyári (utólagosan márkakereskedésben beszereltethető) kormányfűtés áramellátására szolgál. Saját biztosítéka van, egy 5A-es a biztosíték táblában. Adnak a műanyag bizbaszhoz egy rövid elosztó kábelt is a kínaiak, ha mégis kellene a kormányfűtés is. XMAX-on nem tudom, de szerintem ugyanilyen lehet.
-
lehella
senior tag
válasz
Bogyó bá' #29015 üzenetére
És tényleg van, egy pöcök a sisaknak a jobboldalán. Kör alakú a pöcök, a szimmetrikus négyszög alakú csatommal jól csatlakozik
Közben néztem videókat az usb csati beszereléséről. Sajnos az nem látszik pontosan azokon a videókon, ahogy csatlakoztatja, de ha jól láttam az akku takaró panelt kell levenni és ott lesz a motor bal oldalán egy szabad csatlakozás hozzá?[ Szerkesztve ]
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz
lehella #29014 üzenetére
Az NMAX ülése alatt (gondolom hogy az XMAX-on is...
) van belül 2 db műanyag pöcök elvileg a sisak tárolására. Sajnos csak a fém D-gyűrűs sisakhoz jó, a szokásos mikrometrikus műanyag csatosat nincs mire akasztani. Na meg ha már fel kell nyitni az ülést hozzá, az nem olyan kellemes. (Túránál útszéli pisilésre, 3 perces cigizésre gondolok).
-
lehella
senior tag
válasz
Bogyó bá' #29013 üzenetére
Nagyon hasznos, köszi! Én sisakot sosem tennék a tükörre, tele van bogár maradványokkal
A Kymcon az ülést felhajtva kívül (a henger felöli részen) volt két kampó, ahova a sisak csatiját lehetett rögzíteni, az ülést lehajtva pedig "zárta" a lehetőséget, hogy elvigyék a sisakot, az praktikus megoldás volt, mindig oda raktam. -
lehella
senior tag
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz
lehella #29008 üzenetére
Elvileg a 2022-esre jó, a 2023-asra már nem (azt hiszem, akkor változott a gyári kormányközép...
). A Yamaha is forgalmazza gyári tartozékként, csak pöttyet drágábban. Itt viszont tudod ellenőrizni típus / évjárat szerint a felszerelhetőséget.
[ Szerkesztve ]
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz
lehella #29006 üzenetére
Ha régebbi XMAX-od lenne, akkor az jó lenne rá, amit én használok NMAX-on. Cserélhető kormányközép (az eredeti helyére), beépített USB töltővel, 22 mm-es "csővel". Az elektromos csatiját csak rá kell dugni a kormányközép alatt gyárilag kiépített tartalék csatira - ha nincs markolatfűtésed. Az újabbakra viszont sajnos nem jó.
[ Szerkesztve ]
-
lehella
senior tag
Üdv,
nézegetni kezdtem én is az Alis carplay navigációs megoldásokat dobogóra. Az Xmaxnak elég vastag a kormánya, hogyan lehetne oda rögzíteni? Van esetleg olyan készlet, ahol minden benne van? Gondolom ragasztós megoldás fog kelleni. -
Bogyó bá'
nagyúr
válasz
macilaci78 #29004 üzenetére
Vastag, magas az eleje.
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz
macilaci78 #29002 üzenetére
Egyelőre most úgy sincs pénzem - de mentettem a későbbiekre. Nekem pofára nagyon tetszik, a deréktámasz tuti kellemes dolog lehet, és nem lejt előre felé.
-
Bogyó bá'
nagyúr
Szerintetek nagyon elborult ötlet ez a komfort ülés? [link] A piros varrásosra gondoltam konkrétan.
A gyárival az a bajom, hogy előre felé lejt, ráadásul csúszós mint a fagyott bagolyszar.... -
csongi
Topikgazda
válasz
lehella #28996 üzenetére
Hasznald igy.
Teli allas utan kell egy kis ido, mire tisztul a karbi.
Adalek kicsapodas mindig van.Orlean benzint mostatntol elkerulom, a 100 as cuccuk olyan mint az Alien nyála. Rafolyt a kezemre, es szappanos lemosas utan is marta egette a borom.
Utolso alkalom volt a hasznalatra. -
lehella
senior tag
válasz
Madball #28994 üzenetére
Megnéztem... a szívató működik, ha nem kötöttem áram alá, magas volt a fordulat, aztán visszakötve, menet közben üzemelve gyorsan kijött a fúvóka láthatóan.
Este amikor simán áram alá helyeztem, meg se mozdult. Lehet kell hozzá a motorhő is?
Fals levegő nincs, most végigfújkáltam.
Egyébként ez a köztes hőmérsékleten leállás most egyszer-kétszer fordult elő, beindítottam és utána átlendült azon a tartományon és azóta is stabil az alapjárat. -
Bogyó bá'
nagyúr
válasz
DigitXT #28992 üzenetére
De azt mondta, hosszú percek után sem mozdul semennyit sem a szívató tolattyúja. annak egy-két perc után zárnia kellene, jól láthatóan. Lehet hogy sokkal lassabban működik a kelleténél (de végül csak lezár...) ? Én erre gondolnék első körben. Persze megnézném féktisztítóval is, hogy nem szív-e fals levegőt valahol egy kirepedt szívócsonk vagy egyéb tömítetlenség miatt....
-
-
lehella
senior tag
Kiszedtem az automata szívatót az érdekesség kedvéért. Nem nagyon tapasztaltam rajta elváltozást 5-10 perccel azután se, hogy áram alá helyeztem, végig ugyanannyira állt ki a fém fúvóka része a vázból (18mm)
Lehetséges, ha teljesen döglött, akkor hidegen jó, melegen se okoz észrevehető változást (csak ebben a köztes helyzetben) és mégis rossz?
[ Szerkesztve ]
-
lehella
senior tag
Ebben az esetben pucolásra van szükség, ha jól értem nem tud ilyet okozni az automata szívató.
-
macilaci78
nagyúr
válasz
lehella #28982 üzenetére
Az alapdolgok megvoltak? Karburátor tisztítás fúvókakkal, nem-e szív falsot? Ha nem és automata szívató, akkor csere.
Egy termoelem van benne, ami alacsony hőmérsékleten dúsítja a keveréket. Ha ez megdöglött, vagy csak szorul, akkor szívat, de nem az elvárt módon.
[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
nagyúr
válasz
lehella #28982 üzenetére
Ha automata szívatós, az tud ilyet csinálni.
Elvileg valami fűtőszál van benne, amivel elbábozza neked, amit a jó öreg kézi technológiánál magad csináltál. Ha túl hamar tolja vissza, ahogy egy gyakorlatlan vezető is megteheti, akkor nem lesz alapjáratod. Viszont ettől még haladás közben nem fog megdögleni a motor, csak kelletlen lesz. Amíg hideg.
-
lehella
senior tag
válasz
macilaci78 #28976 üzenetére
Azért nem hirdetem még, mert próbálok rájönni mi a baja. A környékbeli szerelő nem annyira bevethető
Hidegen pöccre indul, van magas alapjárat. Pár perc elteltével leesik az alapjárata és lefullad a motor. Gázadással beindul, veszi a fordulatot, de nincs alapjárat ugyanúgy. Ha tovább melegszik üzemmeleg állapotra, akkor tartja stabilan az alapjáratot a végtelenségig. Olyan mintha a köztes üzemhőmérsékleten a szivató már nem működne hatékonyan. Egyébként menet közben semmit nem tapasztalok ebből hidegen, melegen.
Szerintetek is szivató probléma, cseréljem? Az elmúlt 12 évben nem volt piszkálva[ Szerkesztve ]
-
lehella
senior tag
Köszi Digit, ja ő az
csak azóta már 52 ezer van benne.
Az X-Max 300-as, 2022-es. -
DigitXT
nagyúr
-
lehella
senior tag
válasz
macilaci78 #28976 üzenetére
Tervezem, még nincs fényképre kész állapotban
-
lehella
senior tag
Régen írtam már ide, végül megléptem a régóta vágyott döntésemet és két motor tulajdonsa lettem. Persze ezt nem tervezem sokáig így, a régebbi motort tervezem eladni hamarosan ha jobb idő lesz és lesz piaca
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz
Grillo #28973 üzenetére
Mielőbbi teljes gyógyulást kívánok Neked!
Remélem, hogy én már túl vagyok ezen a rohadt influenzán...
Vége lehetne már ennek a nyomorult télnek, nagyon kéne - persze jó időben - motorozgatni, a robesszal csavarogni mindenfelé. Ritkán vártam ennyire a tavaszt...
[ Szerkesztve ]
-
Grillo
őstag
válasz
Bogyó bá' #28940 üzenetére
Azért vigyázz magadra, én most jöttem haza 25 nap kórház után, tüdőgyulladás+mellhártyagyulladás, utóbbi termelt 3 liter folyadékot, ami elkezdte nyomni a bal tüdőlebenyt. Mondjuk úgy, hogy az első 4-5 nap billegett a dolog, hogy mi lesz a vége. De volt benn olyan szobatárs is, akinek semmi előzmény nem volt, mégis lefolyt belőle is 7 dl (mellhártyától), szerencsére tüdőszűrőn észrevették, hogy van valami, különben lehet ő is már csak akkor ment volna be, mikor elkezd fulladni.
-
Bogyó bá'
nagyúr
Főtengely egyengetése: [link]
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz
bajnokpityu #28969 üzenetére
Az enyém innen a második fajta (de már nem kapható), ezt 18k-ért kaptam meg akkor akciósan.
5"-os, vízálló, de nem tartalmaz sem kamera kiépítettséget (nincs az ehhez való vezeték sem kiépítve rajta), sem TPMS-t. Csak a wireless AA /CarPlay, semmi más. A típusa a dobozon: MT-00. Mindenféle CE, RoHS és egyéb EU-s típusengedéllyel viszont rendelkezik.
A 20 centis kilógó tápmazzagon kívül csak egy microSD foglalata van, erről tud zenét vagy videót lejátszani, más szolgáltatással nem rendelkezik.
-
bajnokpityu
félisten
válasz
Bogyó bá' #28944 üzenetére
Nah, ugy tűnik, h Samunak kellett egy aa cache törlés és pocc roff.
Bármi telo ami itthon van, és használtunk vele valaha aa t, mind ugyanúgy csinálja a hibát. Ebben volt kínai is, meg iPhone is. Szóval a készülék nem hibátlan, árat visszakuldtek, de majd kiderul, hogy némi buggal használható e. Kerestem drotos aa tabletet, de Motorra nincs.
Tiéd melyik márka? Ami garantáltan működik, 5 colos és támogat tpms t?
-
csoki46
senior tag
válasz
XSiGma #28965 üzenetére
Igazad van, de nem ahhoz kell hasonlítani az új árat. Az tényleg a készlet kiszórásról szólt. 1,270 volt a normál ára akkor is. Ahhoz képest is drasztikus az emelés ne értsd félre. De nem 50%-os.
Ez a 1,5M ár már tényleg túlzás egy 125-ös ért. Valahol olvastam, hogy Thaiföldön, ahol gyártják 750k HUF-nak megfelelő valutáért mennek. Tudom, szállítás, rengeteg adó, vám, közteher... -
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz
macilaci78 #28963 üzenetére
A B125 elég régi dolog, már akkor sem volt teljesen új, amikor én 12 éve letettem pont ezt a jogsit - 50 éves fejjel (2 évvel később meg a korlátlant).
Viszont az elmúlt kb. 4 évben csak jelentéktelenül nőtt a 125-ösök ára, ellentétben az autókéval, nagyobb motorokéval. Én 5 évvel ezelőtt kerek 4 milláért vettem életem első (és legutolsó) vadiúj autóját (egy fapados, Zen felszereltségű 101 lovas Renauilt Clio-t extra fényezéssel, tolatóradarral, teljes értékű pótkerékkel, ködlámpával), ami most - igaz mindössze 22 ezer km-rel - majdnem ugyanannyit ér a használt piacon....
szerk: jelenleg sokkal xarabb, 90 lovas motorral és váltóval 7 misit kellene fizetni érte.
(A régi, combosabb verziónak egy nagyon eltalált 5 fokozatú váltója van, a harmatgyenge mostaninak meg egy végtelenül fos hatos váltója)
[ Szerkesztve ]
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz
bajnokpityu #28960 üzenetére
Az új kocsik ára kb. 3-4 éve szállt el, a nagyobb motoroké kb. 2 évvel ezelőtt. A piciket csak idén érte el az infláció...
-
macilaci78
nagyúr
válasz
bajnokpityu #28960 üzenetére
Azért benne van az euro árfolyam is, de igen, ez így mellbe vágó.
-
bajnokpityu
félisten
válasz
bytesizelife #28952 üzenetére
Nyugaton elhiszem.
Egyébként a nagy givi plexi olyan hangos nem hallom a blokkot tőle. Hiába lenne engedélyezve, betiltanam. Veszélyes.Vissza került a fekete, amivel meg ráadásul sokkal jobban is néz ki. Jövő héttől megint hardcore lesz a motorozni, használjátok ki a hetet...
-
válasz
Debilon #28953 üzenetére
A gyárinak sose kellett, mert ha széria, akkor tipusengedély magában foglalja a plexit is, a tartozékokhoz meg csináltattak, ki lehet kérni.
A Givinek bár vannak bizonylat nélküli plexijei is, de az utcai használatra szánt cuccokhoz vagy adja a kereskedő a PDF-et, vagy ott az ABE-szám, ami alapján kikeresheted, pl:
[link]
[link] -
-Mosquito-
őstag
válasz
bytesizelife #28952 üzenetére
Gyári kis plexi nix papír, Kappa/Givi túraplexi nix bizonylat. Erre szerelt MRA nix bizonylat.
-
Debilon
addikt
válasz
bytesizelife #28952 üzenetére
Gyarinak sincs, sima nejlonban vágják hozzád, givi airflownak sem volt sem a dobozában, sem a givi oldalán
-
-
DigitXT
nagyúr
válasz
macilaci78 #28950 üzenetére
Hogy mit csinál?
-
Debilon
addikt
válasz
bajnokpityu #28947 üzenetére
mire gondolsz a rövid rendszámtábla alatt?
-
DigitXT
nagyúr
válasz
bajnokpityu #28947 üzenetére
Plexi???
Az mióta műszaki követelmény?
-
DigitXT
nagyúr
válasz
bajnokpityu #28945 üzenetére
Na ez érdekelne, mit kellett át-/vissza-alakítani a vizsgához?
Nekem a kipufogót mondták, hogy arra harapnak: más? -
bajnokpityu
félisten
válasz
Bogyó bá' #28944 üzenetére
Majd lesz más programmal bajod.. Pl bt. Vagy banki appok. 12esem volt.
De valóban, az android autóval s24 el sokkal több gondom van kábellel is, drót nélkül is, mint bármi mással.
6bol 1 azertnosszejon, csak egyelőre nem jöttem rá, hogy milyen esotancot kell előtte elejteni.
Tegnap muszakiztam, este már mindent vissza alakítottam.
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz
bajnokpityu #28938 üzenetére
Akkor nincs szerencsétek nektek, Samsungosoknak.
Én 15 év munkaviszony után, most először (pár napja) kunyiztam a főnöktől egy céges telót (eddig csak egy SIM járt, amit a saját telóimban használtam....). Egy Xiaomi 13T lett a befutó (bruttó 150 ezer volt a felhasználható keret, a már másfél éve megjelent, kifutó típust végülis 146 k-ért kaptam meg szállítással együtt). Tegnap jött meg, és ez is 10 másodpercen belül csatlakozott a tablethez mint a régi, és atomstabilan működnek együtt.
szerk: ezek szerint a kínai a kínait csipázza.
[ Szerkesztve ]
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz
-Mosquito- #28941 üzenetére
OFF: te most milyen vassal tolod a túrázást?
Mikor 9 évvel ezelőtt egyetlen egyszer élőben találkoztunk (a Kupec által szervezett dunántúli túrán), akkor egy ezres Varadero-d volt. -
-
Bogyó bá'
nagyúr
Inkább 3 és fél hét: karácsony előtti napon kezdődött, és csak kb. egy hete másztam ki belőle. Elcseszte az egész évvégémet, nem tudtunk elmenni Öcsémékhez se Debrecenbe (pedig nagyon vártak), meg sehová máshová sem.
Addig is az Aliexpresszen éltem ki magamat....
Még OFF-abb: elvileg ma hozza a futár a 15 ezer forintos, protektoros kínai motoros farmergatyámat. Remélem jó lesz a mérete, minősége.
[ Szerkesztve ]
-
bajnokpityu
félisten
válasz
bajnokpityu #28936 üzenetére
Nah, utolért amit mások is irtak.
Reggel indulok, mondom wireless android auto.
Elindulás után 2mp és kilep, h bt nincs csatlakoztatva.
Csatlakozzak a sp_bt_0c1dde hez. És tényleg, valamiért a samsungok lecsatlakoznak azonnal... -
Bogyó bá'
nagyúr
válasz
bajnokpityu #28936 üzenetére
Én - lehet hogy tudatlanságból - télen-nyáron egyforma, a gyári értékre beállított guminyomással járok kocsival és motorral is. Mondjuk autópályára nagyon ritkán megyek fel.
-
bajnokpityu
félisten
válasz
Bogyó bá' #28935 üzenetére
Tetszik, granulalok!
Én is felinstalltam a tabletet meg a tpmst. Utóbbival volt némi szopó, de elem ki be és pocc roff. Nekem úgy tűnik h pár mp alatt reagál. Hőmérséklet re biztosan.
A tabletta nekem elsőre és másodikra is kifagyott. Aztan 3 4 5 indulás már jónak tűnt. Majd kiderül.
Télen mennyire allitanatok a guminyomast? Pályán hidegben le szoktak engedni, egyelőre 2.1 1.9el kiprobalom holnap. Ma a cbr lett volna soron, de gyerekek mast terveztek...
-
Bogyó bá'
nagyúr
Bő 3 hét influenzában döglődés után úgy gondoltam, hogy eljött az ideje rendesen, amúgy "motoros módon" megfázni!
Amúgyis tesztelnem "kellett" a frissen beszerzett vackaimat, így felfújtam az arcomat, elvittem Pircsit 143 km-t gurulni - így már van a vasban 533 km, félig be van járatva. Tapasztalatok:
- Én ezt a műfajt (a kisrobogózást) egyre jobban élvezem! De tényleg!
- A munkavédelmi bakancs kb. ezerszer kényelmesebb, mint az eddigi motoros csizmám.
- Az ajándékba kapott, használt Schuberth nyitott bukó semmivel sem hangosabb mint az eddigi felhajtható állú Caberg Duke, ráadásul nem párásodik, és "fültől-fülig" látok benne mindent.
- A 37 mm-es tükörmagasító tökéletes lett, nyaktekergetés nélkül is látok végre magam mögé.
- A kínai "parkolófék-kacat" maga a tökély, ajánlom mindenkinek!
- A "fiiléres" Android Auto tablet tökéletesen működik, beválik nekem.Pár kép, hogy OFF-oljak is kicsit:
[ Szerkesztve ]
-
válasz
-Mosquito- #28933 üzenetére
A plexin (kívülről nézve) látszik egy sötétebb csík, ahol a pinlock szigetelése felfekszik a plexire. Nem lehet, hogy nálatok "szünet" volt a csíkban, és ott kapott bele a menetszél és repült le?
-
-Mosquito-
őstag
válasz
bolondember #28931 üzenetére
Oldalt ha van excenter,ott tudod állítani. Ha új drága,mérd meg és nézz szét az Alin, öntapadós pinlock. Minél nagyobb annál jobb. [link] Vagy itthon FogCity ebből 3 féle méret van. [link] 4Sr üzlet. [link]
Hm haver a ~100eFt-os Sharkot 2 vagy 3x vitte vissza a pinlock miatt. Nálam az N104-ben, 100eKm alatt,3db pinlockot cseréltem. Meguntam,majd vettem egy öntapadóst.
-
Érdekes ez a pinlock-mizéria. Sem az olcsó (Shark), sem a drága (Shoei) sisakomból nem esett ki soha.
-
bolondember
MODERÁTOR
válasz
macilaci78 #28928 üzenetére
végülis elvittem a bukót ahol vettem, hümmögtek egy sort és elhajtottak.
Úgyhogy most keresés lesz egy új pinlockért.
-
bajnokpityu
félisten
válasz
bolondember #28927 üzenetére
Nagyon fos anyagból vannak. Ranezek megkarcolodik.
Baj h a kínai fólian meg atlatni nehéz...
Más megoldás nincs. -
Bogyó bá'
nagyúr
válasz
bolondember #28927 üzenetére
Én a Caberg Duke-omból menet közben (!!) hagytam el a pinlockomat, amikor valamiért felhajtottam a plexit, simán kifújta a menetszél. Az se bírt 2-3 évnél többet, azóta pinlock nélkül használtam.
(Kb. 8 éves az a sisakom, de a bélése is szétrohadt, így amúgyis kukaérett már... )
-
macilaci78
nagyúr
válasz
bolondember #28927 üzenetére
De. A Crivit sisakomon is 2-3 évet volt fent.
A Shark-on lelazult, a plexin való bütykök excenteresen állíthatók, állítottam rajtuk. -
bolondember
MODERÁTOR
a tavaly március elején feltett pinlock úgy gondolta délután meló után, hogy akkor ő bizony szépen, ügyesen leesik amikor felhúztam a sisakot.
Néztem, olyan mintha napközben egy manó kicserélte volna egy számmal kisebbre a fóliát..
Ennél többet kéne bírnia, nem? -
Bogyó bá'
nagyúr
Pircsinek ma van a névnapja!
-
macilaci78
nagyúr
válasz
csongi #28924 üzenetére
Az 50-essel a Hungárián csúsztam el a Népliget előtt, kb 30-40 között egy olajfolton. Persze póló, rövidnadrág.
Könyökök, térdek lehorzsolva, baloldalam lapocka alatt zúzódva, sisak kuka.
Villamossal mentem tovább dolgomra, onnan haza és a kanapén ülve vártam, hogy este az asszony hazaérjen.
A prezúr pár hét alatt begyógyult, a zúzódással eltelt kb 3 hónap, mire már nem okozott meglepetést egy-egy mozdulat.Szerencsésen megúsztam, akkor dőlt el, a kanapén, hogy előre menekülök.
-
csongi
Topikgazda
válasz
Bogyó bá' #28921 üzenetére
A Meleget nem birom en sem.
A kotelezo minimalt megteszem.
Sisak, kesztyu, Bakancs, vagy csizma. Protektoros melleny, Cordura nadrag. Csuszas ellen ved, a tobbi szerencse.
Kapu elott elestem kb 20 al mentem. Ra estem a vallamra. Natur kabatba munkas nadrag.
Csusztam 40-50 cm-t kb. A protelktor sem vedett volna meg, a vallcsont eltolodott.. A teljes felso testem tomege nyomta meg. Talan nem zoldul be, de ennel tobbet nem tudott volna a proteltor sem.
Egy kicsit szamolgattam, egy 40km/h -80Kg test tehetlensegi erohatasait. Egyik Level sem ved meg. Illuzio, es marketing. Mar itt instakill a szitu.
A gerinc protektoroknak van a legtobb ertelme, ott van eleg felulet az energia elnyeletesre, de nagyon alacsony a kuszob.
Lasd Dodor BMW esese. Szerencseje volt. Varásruha sem védte volna meg jobban, szerencseje volt, hogy nem tort a nyaka.
Mindig a motorsportot hozom fel peldanak.
Motocross. Protektor minden mm testfeluleten a legjobbak. Nincs egy ep csontjuk, fel nyomorek szinte mind.
MotoGp. Legzsak, szuper csizma borruha meg a faszom. Buko zona meg minden a biztonsag.
A kozut egy magasabb kocakazatu palya.Fizika az fizika, nincs menekves.
De nem szaporitom a szot.
Erezd jol magad az a lenyeg.[ Szerkesztve ]
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz
macilaci78 #28922 üzenetére
Kemény vagy, mint a fagyott motoros!
-
macilaci78
nagyúr
Szerintem én vagyok ilyen hülye, hogy ilyenkor tolok egy Újbuda-Tatabánya-Zugló kört. Pillanatnyilag Tatabányán a Mekiben melegszek...
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz
csongi #28920 üzenetére
Nyaranta nálunk a városban a robogósok vászon dorkó + rövidnadrág + "izompóló" kombóban szokták nyomni, na én erre nem vagyok hajlandó.
De láttam már egyeseket alföldi papucsban is robogózni.
Persze a másik végletet is szeretném elkerülni, elsősorban a hőguta veszélye miatt - sajnos szívbeteg (is) vagyok, nagyon nem bírom a hőséget.Sok pénzt meg egyszerűen nem tudok, de nem is vagyok hajlandó motoros göncökre költeni.
Ha az van "megírva" nekem hogy elcsap egy kamion, akkor úgyis az fog történni - és szerintem jobb gyorsan megpusztulni, mint végleg megnyomorodni...Na de evezzünk vidámabb témákra!
szerk: munkavédelmi bakancs az előbb megrendelve!
[ Szerkesztve ]
-
csongi
Topikgazda
válasz
bytesizelife #28919 üzenetére
Az egyik kereskedo megkapja a termeket 100 euroert a masik 200 ert.
Ha Te 200 ert kapod mennyiert adnad el?
A hozzaszolasom komplex, onalloan egyik resze sem helytallo. De kb 10 dolog egyuttallasa megszuli a dragabb arat. Nem egyertelmuen csak a kereskedo kapzsisaga. A peldad sem ezt tukrozi.Illetve vannak kereskedoi huzasok, amikel ala araz egy termeket, es csatolt aru eladassal kompenzalodik.
Bogyó bá':
Nem a ccm hatarozza meg, elegendo e egy bakancs.
Egy erohatas felett mindegy lesz. Csizmaval egyutt is szakad a lab, vagy torik csont.
A szerencse a legnagyobb faktor.
Nincs tokeletes es idealis vedelem.
Vasember panceljaba is meghal az ember ha 100 nal a kamion elejen nullazza a sebesseget.
Amiket felsoroltam vedelmet a labfejre, mindegy mi biztositja. Motoros cipo vagy bakancs.
A specifikussag a dragito tenyezo.
Valto, fek pedalok kezelese, Viz allosag, Szellozes...stb.
Ezekben a motoros cuccok jobbak.
De gyalogturazasban meg fos.
Szoval nyugodtan toljad.. En is jobban szeretem a bakit, a csizma par ora seta es egy elazas utan mar megsinylette.
-
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz
csongi #28916 üzenetére
Ok, a kereskedők hasznát engedjük el.... Peace!
(Mindenesetre az eddigi motoros tartozékaim, kacatjaim Ali-ról vásárlásával már megspóroltam azt az összeget, amit a vadiúj robeszért fizettem ki pluszban mondjuk egy 3 éves, keveset használt árához képest - ha a kacatokat, tartozékokat itthon vásároltam volna, direkt motoros boltokban, pláne a Yamaha márkakereskedésben.)
De ha egy mindenféle szabványos munkavédelmi minősítéssel rendelkező, acélbetétes talppal, acélbetétes orral, olajos felületen is csúszásgátló talppal, valamiféle (?) bokavédelemmel rendelkező munkavédelmi bakancs alkalmas lehet, amiben ráadásul napi nyolc órákat dolgoznak, mászkálnak az emberek (tehát kb. kényelmes, vagy legalább is elviselhető) - akkor annak egy 125-ös robesszal nyugis tempóban túrázáshoz is alkalmasnak kellene lennie, ugye? (Ráadásul "fillérekbe" kerül a dedikált motoros cuccokhoz képest). Ennyi volt a kérdésem, csak ezért tettem fel itt. Kösz a választ mindenkinek!
Szerk: Egyébként van biztonságos motoros ruházatom, csak már kopottas, és alapból is kényelmetlen - nyári kánikulában kb. elviselhetetlen, nem is motoroztam nyáron egy centimétert sem évek óta, csak az őszi / tavaszi hűvösebb időben. Most meg nagyon szeretnék nyáron (is) menni mindenfelé - ezért keresek új, sokkal kényelmesebb göncöket.
[ Szerkesztve ]
-
-
csongi
Topikgazda
válasz
Bogyó bá' #28915 üzenetére
Ezen a piacon, az extra profitos dolgokat el lehet engedni. Loszar joska piac.
Nem a kereskedoknel vizionalt extra haszon a daragasag oka. A termekre es jovedelemere rakodo adok, a fos penzuk szarjak el az arakat, es a pusztulat Ft es annak erteke. Ezt mind ki kell fizetni. Ez lenyegesen magabb ertek Szazalekosan, mint a kereskedok haszonkulcsa, ebbe a szegmensbe.
A nelkulozhetetlen eleletbemaradashoz szukseges szegmensbe mas a szitu.
Teljesen mas feltetelekkel jatszik egy Bp-i kereskedo, mint egy videki.
Tevut gondolat amin jarsz.Egyebkent, ha bakinak, van egy labfej vedelme, egy talp vissza haljasierevitoje, es esetleg a boka csavarodashoz van benne merevites, teljesen jo alternativa. Arrol nem is beszlve, hogy jarni sokkal kenyelmesebb bennuk. A motoros cipo, csizma erre rovidebb ideig alkalmas es kenyelmetlen benne a seta. Talan az enduros cuccok birjak azon a szinten. Az meg draga ezekre a rotyogasokra.
-
Bogyó bá'
nagyúr
Egy kis forgalmú bolt sajnos máshogy egyszerűen nem tud létezni, megélni. Ha hetente két pár cipőt, két kesztyűt és egyetlen komplett ruházatot ad el, akkor is ki kell termelnie az alkalmazottak bérét, stb., ha azok egész nap a p*csüket vakarják az unalomtól...
Tíz éve a nagyon nagy forgalmú Shox volt az üdítő kivétel, ők sokkal olcsóbbak tudtak lenni, de - épp nézegettem - mára már ez sem igaz. Na ott bőven képződhet "extraprofit".
Vagy nézd csak meg a nagyon ötletes, nagyon klassz QuadLock telefontartók árait itthon, és a gyártó országából (Kínából rendelve). Ott nem 3x-os, hanem 6-8-szoros az árkülönbség, ráadásul ingyen el is küldik neked. Mo-on csak a futárköltség majd' 2 ezer forint, pedig "ugyanaz" a furgon fogja házhoz hozni....
[ Szerkesztve ]
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz
bytesizelife #28910 üzenetére
Nagyon jó lehet ez, de ezt motorosboltban árulják 60-80 ezer pénzekért.....
Én a 125-ös robogózásra (robogós túrázásra) igazi fillérb@szó projektként tekintek, mind a felszerelést, mind az üzemanyagfogyasztást tekintve. Persze egy bizonyos szint alá nem adnám a védelmet, de extraprofitot ne rajtam realizáljanak a kiskereskedőink.
Mikor a robeszt vettem, akkor a kereskedő felkísért (kérésem nélkül...) az emeleten lévő motoros ruházati / felszerelési boltjukba, és pontosan ugyanezt a kínai protektoros motoros farmert ők 68 ezerért adták, amit én Aliról 16 ezerért fogok megkapni. Nem hasonló, nem olyasmi, hanem pontosan ugyanez!
-
DigitXT
nagyúr
válasz
yodamastah #28911 üzenetére
Sőt, aznap nem kell elindulni, probléma megoldva.
-
válasz
bajnokpityu #28908 üzenetére
Vannak már olyan surranók, amikben van boka- és sarokvédelem, de utcán sem kényelmetlenek.
-
válasz
Bogyó bá' #28905 üzenetére
150 euróért lőttem az eBay-en, nem mondanám drágának - főleg, hogy a topográfiai és tengeri térképek is mennek rajta (a 62-esek már 100 alatt is vannak). A display mérete nem zavar, mert manővernél bezoomol, és egy szép nagy fehér nyilat látsz, hogy merre kanyarodj.
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz
DigitXT #28906 üzenetére
Úgyis újmotoros göncöt kell vegyek a tíz éves helyett, és a jóval kisebb tempó miatt valami sokkal polgáribbat, kényelmesebbet szeretnék. Pl. ez a bakancs, egy térdprotektoros motoros farmernadrág Aliról, meg valami világos színű, hálós nyári motoros kabát. Egy frankó nyitott, de napszemcsis és pinlockos Schubert sisakot már kaptam ajándékba a szomszéd csopperes sráctól: neki kényelmetlenül kicsi lett, nekem meg pont jó.
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz
bytesizelife #28904 üzenetére
Az azért elég drága játékszer - és picike a kijelzője is.
A kínai x@rok (pl. Wayteq xRider) vízállóságával eddig soha nem volt problémám, pedig már látott pár felhőszakadást a szerencsétlen. Remélem ez is bírni fogja.Más: nagyon elborult ötlet ilyesmi munkavédelmi bakancsban robogózni (robogóval többszáz km-es túrákat megtenni)? Nem szeretném a meglévő mindent is kibíró, vízálló, de amúgy baromi kényelmetlen (gyaloglásra teljesen alkalmatlan) motoros csizmámat viselni nyári kánikulában is....
[ Szerkesztve ]
-
válasz
csongi #28896 üzenetére
Én egy GPSmap 64s-essel navigálok a robogón. Nem kell a táppal tökölni (14-16 órát megy 2 cerkaelemről, annyit nem ül az ember a gépen és bármelyik kúton pótolható), és kínai vackokkal ellentétben bírja az esőt és még erős napsütésben is látszik a display. Egy hátránya van, hogy hangja nincs, csak csippan egyet manővereknél. Olyankor ránézek, nekem ez elég.
-
csongi
Topikgazda
válasz
bajnokpityu #28902 üzenetére
Van ott még más csavar is amit lehet menetrőgzítözni. A rotakapa rezonátoromon akad pár idom, konzol csavar amit rögzítőzök.
-
csongi
Topikgazda
válasz
bajnokpityu #28899 üzenetére
Nem szokás és nincs értelme.
Szerintem nem cimbizik a fékfolyadékkal.
Használatakor a menetrögzítő morzsalék bele hullik a munkahengerbe.
Ennek az alkatrésznek a kialakítása, olyan, hogy kellő nyomatékkal meghúzva, nem lazul fel. Kúposan lezár.
Fedő gumisapka ellenben erősen javasolt, leginkább kötelező.
Új hozzászólás Aktív témák
- Formula-1
- Vezeték nélküli fülhallgatók
- NVIDIA GeForce RTX 5080 / 5090 (GB203 / 202)
- Mikrotik routerek
- Apple iPhone 16 Pro - rutinvizsga
- Sütés, főzés és konyhai praktikák
- Digitális Állampolgárság Program DÁP
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
- PlayStation 5
- Garmin Instinct – küldetés teljesítve
- További aktív témák...