Autós topik
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Bemutató Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
- Bemutató Route 66 Chicagotól Los Angelesig 2. rész
- Helyszíni riport Alfa Giulia Q-val a Balaton Park Circiut-en
- Bemutató A használt VGA piac kincsei - Július I
- Bemutató Bakancslista: Route 66 Chicagotól Los Angelesig
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
- [Re:] [Szevam:] Érzelmi magabiztosság/biztonság - miért megyünk sokan külföldre valójában?
- [Re:] [bambano:] Bambanő háza tája
- [Re:] Elektromos rásegítésű kerékpárok
- [Re:] eBay-es kütyük kis pénzért
- [Re:] [Tüzi:] Geek-hatarozo
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [sziku69:] Szólánc.
- [Re:] Gurulunk, WAZE?!
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
Téma összefoglaló
Hozzászólások
bajnokpityu
félisten
ezért nem tekintem hibának ezt. a régi 1.3as 8v stift dugója is hajlamos volt kettétörni, ha valaki -10ben elrugta neki, mégis toleránsak voltunk, nem hibának mondtuk. itt se kéne, sztem. ha meleg motorral tiporják, akkor bizony nem kopik túlzottan az 1.8tsi, nem eszik olajat, nem lesz hengerfejes,stb..
annyit megtehettek volna mondjuk a gyárnál, hogy vagy fojtson, amig hideg, vagy legalább érezni lehessen, hogy nem annyira jó neki. mert pontosan ugyanúgy működik hidegen, mint melegen. mondeonál nagyon érezni, pl, hogy "hideg vagyok, ne b*ssztass", vitara is jelezte, hogy nem kerek még a működése. kia se jelzi sehogy a hidegséget.
[ Szerkesztve ]
eladók: Hifiman HE560V3, Topping DX3PRO+ DX7PRO