Autós topik
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] Gyere el a 9. BRSZK-ra!
- [Re:] eBay-es kütyük kis pénzért
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
- [Re:] Gurulunk, WAZE?!
- [Re:] Elektromos rásegítésű kerékpárok
- [Re:] [sziku69:] Fűzzük össze a szavakat :)
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] [bitpork:] 2024 phautós tali ?
- [Re:] [Sub-ZeRo:] Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
Téma összefoglaló
Hozzászólások
![](http://cdn.rios.hu/dl/faces/c13.gif)
Blindmouse_
tag
Azzal, hogy a megállás után percekig még alapjáratban járatják a motort, annyit segítenek a turbónak, mint amennyit a halotton segít a beöntés. Viszont feleslegesen szennyezi a környezet az alapjáraton járó motor.
Mi hűti vissza a motort?
A továbbra is forró kipufogó gáz vagy az alapjáraton minimális mennyiségben átáramló levegő? Ilyenkor a légszabályzó szelep majdnem teljesen zárva van.
Ez egy baromság... amit te írtál az az oké. egy perc járatás ha megérkeztél, megy át rajta a motorolaj, meg a víz.. az visszahúzza a vörösizzás állapotából..
Megtehetem, Flúgos vagyok...