Autós topik
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Bemutató Route 66 Chicagotól Los Angelesig 2. rész
- Helyszíni riport Alfa Giulia Q-val a Balaton Park Circiut-en
- Bemutató A használt VGA piac kincsei - Július I
- Bemutató Bakancslista: Route 66 Chicagotól Los Angelesig
- Tudástár AMD Radeon undervolt/overclock
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] Elektromos rásegítésű kerékpárok
- [Re:] [bitpork:] Fogyasztásra ítélve
- [Re:] PLEX: multimédia az egész lakásban
- [Re:] [HThomas:] Kia Ceed SW JD vs CD tapasztalatok
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [FireFox1996:] 2024 tavaszi fórum peca
- [Re:] [sziku69:] Szólánc.
- [Re:] [sziku69:] Fűzzük össze a szavakat :)
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
Téma összefoglaló
Hozzászólások
,
addikt
Nem fejlettség miatt írtam, lásd előző hsz-em, de akkor lehetséges, hogy félreérthető voltam, ha te is így értelmezted. (Euro 2-es motor eleve nem lehet fejlett egy olyan autóban, amiben vannak jobb besorolású motorok is.)
B Vectra tudtommal még ezek nélkül is tudta a normát, a szekunder levegő szivattyú ha elöregszik, és nekiáll zörögni (csapágyas lesz), csak simán ki szokták kötni. Az EGR szelepet meg le szokták falazni, kapható is hozzá gyári(?) zárófedél, bár benzineseknél nem nagyon hallottam még róla, hogy valakinek szüksége lett volna rá:
https://cromax.hu/zarofedel_egr_lezarashoz_opel_60476
Én egyszer vettem ki az EGR szelepet, hogy megnézzem, nem-e kell esetleg megtisztítani? Nem kellett, 20 év alatt nem volt rajta semmi lerakódás. Annyi, hogy nem fémszínű volt, hanem fekete, de egyébként konkrét lerakódást nem láttam rajta, ment is vissza a helyére. (Más autók esetében youtube-on láttam olyan videót, hogy olyan mértékű koromlerakódás volt az EGR-szelepen, hogy gyakorlatilag szinte teljesen el volt záródva. Emiatt is néztem meg az enyémen, de ezen nem volt semmi.)