Autós topik
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Bemutató Route 66 Chicagotól Los Angelesig 2. rész
- Helyszíni riport Alfa Giulia Q-val a Balaton Park Circiut-en
- Bemutató A használt VGA piac kincsei - Július I
- Bemutató Bakancslista: Route 66 Chicagotól Los Angelesig
- Tudástár AMD Radeon undervolt/overclock
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] [Luck Dragon:] MárkaLánc
- [Re:] Elektromos rásegítésű kerékpárok
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] PLEX: multimédia az egész lakásban
- [Re:] [Adrian Mole:] Friss konfig, Win 11, gyere rám
- [Re:] [bitpork:] Fogyasztásra ítélve
- [Re:] Kempingezés és sátrazás
- [Re:] [HThomas:] Kia Ceed SW JD vs CD tapasztalatok
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
Téma összefoglaló
Hozzászólások
Doki16
addikt
Alapvetően, minden kocsinak van pozitív és negatív oldala. Én tudok nagyon szélsőséges lenni és ahogy te is mondod nagyon csapon gongok sokszor ide oda. Ismerem magam és ezért is írtam, hogy eléggé hülye tudok lenni.
Legyen példa DSG. Szerintem egy nagyon jó váltó arra amire kitalálták. Ha megfelelő szoftver van rajta akkor bármilyen embernél gyorsabb és kevesebbet fogyaszt. 1.4 TSI és 130-nál forog hatodikban 2600-at. Szuper jó mérnöki munka.
Másrészről meg, nagyon drága a javítás és karbantartása egy E-CVT-hez képest. Ezért vagyok hülye, mert mindig csak egy oldalt látok Ha fárasztom a társaságot akkor szóljatok nyugodtan, a jövőben lényegesen tárgyiasabb leszek
(#152751) focvis: Neked simán elhiszem
R-t vegyél. A GTE neked nem fog többet nyújtani a GTI-hez képest. A GTD meg ugyanmár, azt majd a traktorokba Amúgy ha élvezed a villanyos menést, akkor érdemes lehet ránézned a GTE vonalra. De majd megnézed azt eldöntöd. Szombaton megyek fel IKEA-ba. Ott lesz töltőn a kocsi majd. Nézzél ki ha ráérsz
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.