Autós topik
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Bemutató Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
- Bemutató Route 66 Chicagotól Los Angelesig 2. rész
- Helyszíni riport Alfa Giulia Q-val a Balaton Park Circiut-en
- Bemutató A használt VGA piac kincsei - Július I
- Bemutató Bakancslista: Route 66 Chicagotól Los Angelesig
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [sziku69:] Szólánc.
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [sziku69:] Fűzzük össze a szavakat :)
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
- [Re:] [Szevam:] Érzelmi magabiztosság/biztonság - miért megyünk sokan külföldre valójában?
- [Re:] [bambano:] Bambanő háza tája
- [Re:] Elektromos rásegítésű kerékpárok
- [Re:] eBay-es kütyük kis pénzért
- [Re:] [Tüzi:] Geek-hatarozo
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
Téma összefoglaló
Hozzászólások
dj79
senior tag
Az ötlet jó lenne, de ilyen alapon a budapestieknek más nagyvárosokban szintén kellene fizetni?
A dugódíj viszont itt semmit nem fog segíteni. Mi is a cél a pénzbeszedésen kívül?
Akkor lenne értelme, ha a forgalmi bemutatásával, környezetvédelmi osztály alapján lenne meghatározva és ezen felül lenne benne egy bizonyos sávos szorzó, teljesítménytől függően. Például 0-100LE 1x, 101-150LE 1,15X, 151-200LE 1,5X, 201-LE 2X. A helyiek lakcímkártya felmutatásával 50 százalék kedvezményre jogosultak.
Más: mikor Londonba mentünk, a dugódíj egy napra bőven megfizethető volt (<10GBP), na de a parkolás a zónán belül az nem volt egyszerű összeg, mondhatni elvette a kedvünket (40GPB volt egy napra). Nyilván vannak olcsóbb parkolók is, de négyünknek az oyster card kb ugyanennyibe került volna. Nyilván más a matek, ha egy-két ember ül a kocsiban, ott jobban kiadja a tömegközlekedés.