Autós topik
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Bemutató Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
- Bemutató Route 66 Chicagotól Los Angelesig 2. rész
- Helyszíni riport Alfa Giulia Q-val a Balaton Park Circiut-en
- Bemutató A használt VGA piac kincsei - Július I
- Bemutató Bakancslista: Route 66 Chicagotól Los Angelesig
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [attilasd:] A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
- [Re:] [sziku69:] Szólánc.
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
- [Re:] [Kolondrum:] Én és a Martes foina, közismertebb nevén a nyest
- [Re:] [bitpork:] Balatoni autós tali 2024
- [Re:] [ldave:] New Game Blitz - 2024
- [Re:] Elektromos rásegítésű kerékpárok
- [Re:] [sziku69:] Fűzzük össze a szavakat :)
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
Téma összefoglaló
Hozzászólások
tboldi
nagyúr
De ha már így is, úgy is lekerül ez az átvezető csatornás lap, akkor nem teszem vissza, csak tisztán. És ha már ezt kipucolom, akkor nem végzek fél munkát, a szelep és a csonkja sem marad ki.
szerk.: Nem tudom, pontosan mikor nyúltak ehhez utoljára, olyan 50-60k km-re saccolom a képen látható állapotot. Ebből kb. 40-45k-et ment német benzinnel, ~10k-et már itthon, az előző tulajnál, nem tudom, milyen benzinnel, és ~5k-et az én kezeim alatt V-Power 100-zal.
[ Szerkesztve ]