Autós topik
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] PLEX: multimédia az egész lakásban
- [Re:] [PSti:] A fizetős víruskeresőknek leáldozott?
- [Re:] [sziku69:] Fűzzük össze a szavakat :)
- [Re:] Olcsó USB WiFi AC adapter
- [Re:] [Picco:] mi tortenik az ITCafeval?
- [Re:] Elektromos rásegítésű kerékpárok
- [Re:] [Divinity:] Google Pay használata Magyarországon
- [Re:] [sziku69:] Szólánc.
- [Re:] [Luck Dragon:] MárkaLánc
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
GAMEPOD.hu témák
Téma összefoglaló
Hozzászólások
tboldi
nagyúr
Mostanra már ki lettem okítva, úgyhogy magabiztosan tudok válaszolni.
Gondolom, hátsókról van szó. Meg kell nézni, apum WagonR-én még 14 év és 137k km után is a gyári dobok és pofák vannak, alig van rajtuk kopás, csak pucolni kellett. És szerintem autófüggő is, a WagonR elég orrnehéz, szerintem ezért is kopik csak nagyon kis mértékben (első tárcsákból és betétekből meg már a 3. garnitúra került fel).
A második kérdésre is hasonló a válasz: meg kell nézni. Van ilyen megoldás, meg olyan megoldás is. Ha a dobban van a csapágy, akkor nyilván célszerű azt is cserélni, de nem kötelező. Ha meg külön van, és nincs semmi rendellenes, akkor nem bántanám.
[ Szerkesztve ]