Hirdetés

2024. március 19., kedd

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  OS, alkalmazások  »  Windows 10 (kiemelt téma)

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2020-05-31 14:25:16

LOGOUT.hu

Mielőtt kommentelsz, olvasd el az Összefoglalót!
(Frissítve: 2020.05.31.)

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#58001) Pala válasza #86564352 (#57996) üzenetére


Pala
veterán

Nekem az a gondom, hogy a Start menubol nem mukodik a kereses, csak a gyari appokat talalja meg, amiket en telepitettem, azol kozul semmit. Mar a fel internetet atturtam a megoldasert, de semmi... egyik javasolt megoldas sem mukodik. Egyszeruen nem megy. Es mindez clean install utan.

[ Szerkesztve ]

(#58002) Grande Ale válasza qqcqqc (#57990) üzenetére


Grande Ale
őstag

Olvastam, hogy írtad, hogy Vlc playert ne. Én azt használok, de laikus vagyok. Mondanál rá alternatívát és hogy miért ne Vlc? Beépített lejátszó ugyanolyan jó?

Köszönöm!

(#58003) papi77 válasza papi77 (#57948) üzenetére


papi77
addikt

No,sikerült helyreállítani,de sajnos minden visszaállt alapra.
Azt mondta az asus ügyfélszolgálatos úr,hogy sokszor összeomlik frissítéseknél :(

Az első: NOKIA 1611

(#58004) t72killer válasza hackeeeee (#58000) üzenetére


t72killer
titán
LOGOUT blog (1)

Kemény, ez a 1607->1703 fejlövés "fejlődés"?

Mindig meglep milyen sokan hiszik el, hogy van ingyen ebéd.

(#58005) TRob1 válasza Grande Ale (#58002) üzenetére


TRob1
veterán

Legjobb Alternatíva: MPC-BE (Esetleg MPC-HC) És kodekpakkokat véletlenül se.

¤ R'n'R ¤

(#58006) hackeeeee válasza t72killer (#58004) üzenetére


hackeeeee
Jómunkásember

Hát, ez eddig.. Mondjuk tény, hogy a rendszer kicsit gördülékenyebb lett. Szal azért van javulás is.

Mondjuk oké, ez frissítés volt, tiszta telepítéssel valszeg más lenne a helyzet,de akkor is.

Egyszerűen azt nem értem, hogy miért lett ennyi plusz futó szolgáltatás?

Oké az pl. tök hasznos, hogy feladatkezelőben ott van lebontva az összes futó, ez hasznos.