Autós topik
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Bemutató Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
- Bemutató Route 66 Chicagotól Los Angelesig 2. rész
- Helyszíni riport Alfa Giulia Q-val a Balaton Park Circiut-en
- Bemutató A használt VGA piac kincsei - Július I
- Bemutató Bakancslista: Route 66 Chicagotól Los Angelesig
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
- [Re:] Gurulunk, WAZE?!
- [Re:] [sziku69:] Fűzzük össze a szavakat :)
- [Re:] Elektromos rásegítésű kerékpárok
- [Re:] [Tüzi:] Geek-hatarozo
- [Re:] [attilasd:] A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] [sziku69:] Szólánc.
- [Re:] [ubyegon2:] Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
Téma összefoglaló
Hozzászólások
EQMontoya
veterán
Ez sarkítás azért. A kromány általában picit dől, tehát a teteje távolabb van Tőled, mint az alja. Általában én is annyira hátradőlve vezetek, hogy nem érném el csuklóval a kormány tetejét teljesen hátadőlve.
De: a kormányt alapvetően senki nem 10 óra 10 percnél fogja. És őszintén, ha nagyobb tempónál korringálnod kell, szerinted fogsz valaha hirtelen 90 fokot fordítani a kormányon? Az szerencsés esetben árok, kevéssé szerencsésben tető.
Szóval jól hangzik, amit írsz, de az a baj, hogy nem igaz.
Same rules apply!