Autós topik
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Bemutató Minimalista pénztárca - Focx C2 Advanced
- Bemutató Megújult a Linkin Park
- Bemutató A használt VGA piac kincsei - 23/Július II
- Vélemény Gátoljuk meg játékaink halálát!
- Helyszíni riport Hegyen-völgyön, Chongqing
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [antikomcsi:] Ázsia Expressz 5
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
- [Re:] [Luck Dragon:] MárkaLánc
- [Re:] Minimalista pénztárca - Focx C2 Advanced
- [Re:] A használt VGA piac kincsei - 23/Július II
- [Re:] [moongoose:] Vissza a jövőbe film Peabody fészere baki.
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [Xaels:] Ghostrunner | Bemutató
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] eBay-es kütyük kis pénzért
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
GAMEPOD.hu témák
Téma összefoglaló
Hozzászólások
Gergőke88
addikt
Mondjuk hátul hajt? 6 henger? Viszonylag kevés helyen lehet megkapni.
barnam_
nagyúr
M135i vagy 140i esetén még csak-csak találok rá érvet, de a pici drága autó az igazi luxus az én olvasatomban.
Hátsókerék oké, az kuriózum ilyen méretben.
[ Szerkesztve ]
Gergőke88
addikt
Azok szerintem aztán tényleg elég drágák. Egy 25i azért olcsóbb.
Blindmouse_
tag
proliMustang, IS300, Skyline, Supra... tényleg más nem gyárt olyat ami 6 henger és RWD.. hát, hadd vegyen porpelleres kacatot.. mindenki úgy szúr ki magával ahogy akar.
Megtehetem, Flúgos vagyok...
barnam_
nagyúr
Igen de a 25i 4 hengeres.
Múltkor barátságosan kergetőztünk egy bimmerrel az M7-en, ő volt a jobb, 220-nál ellépett mikor ki tudtam húzódni, M135.
A feleségemnek is tetszett a formája, ezért ránéztem a hahun, 8-ért 10 év körülit adnak, egy frissebb darab 12-15 millia az RWD verzióból, azok is 5 év körüliek.
Gergőke88
addikt
Ezek tényleg mind az a méret igazad van. proli Mustang v6 mind amerikai sok sikert jót találni. Skyline, Supra biztos ez a kategória... Kicsit el vagy tévedve
Gergőke88
addikt
akkor nem szóltam
szőröscica
addikt
Igy, ahogy irod. Szornyen erzem magam, es neha elkalandoznak a gondolataim.
Amúgy az F20 egy tök kezes, élvezetes kis autó, még 16i-vel is jó volt Svájcban meg Elzászban kanyarogni vele. Hátul hajt, direkt kormányzása van, jó a kézi váltója, autópályán meg halkan szalad. A B48 pedig egy jó motor.
De persze ma estére már biztos másra vágyom majd.
Szóval sorry, hogy írtam.
[ Szerkesztve ]
pit stop
addikt
A kicsi német prémium le van szólva, mert az nem igazi prémium, mert azt csak közepétől lehet annak nevezni.
Viszont a formai megoldásai sokaknak tetszenek - nekem is pl., és minek vegyen nagy autót ha neki elég egy kisebb is...
Oroszlánszívű Richárd - az első szívátültetés.
brumi1024
veterán
Nem feltétlen azért van leszólva, mert a közép alatti, hanem mert nem adja azt, amiért az emberek a prémiumautó felé mentek. Pl az aktuális 1-es FWD, keresztmotor, egyszerűbb váltó, tehát a műszaki megoldások, amik különlegessé tennék hiányoznak, de a felár ugyanúgy megvan.
Persze sokaknak így is tetszik, vegyék, csak nem sok köze lesz ahhoz, ami egy kategóriával feljebb van. Ebben üde kivétel volt az F szériás 1-es rendes helyen hajtó kompaktként, de sajnos győzött a költséghatékonyság.
[ Szerkesztve ]
Gergőke88
addikt
de szerencsére a coupe 2-es még maradt a hátsó hajtásnál. És abból is van 30i ami azért elérhető ár és hagyományos BMW megoldások kis méretben.
tboldi
nagyúr
Az enyém is fl, de nem tudom, milyen gyárilag, eleve H&R ültetőrugókkal került hozzám.
tboldi
nagyúr
Adtál egy ötletet, az önindító! Előzéskor csak el kell fordítani a kulcsot és máris nyertem +0,7 kW-ot!
Qru
MODERÁTOR
Kipróbálnék egy PFL-t összehasonlítás ként de még ezzel a lágyítottal is sokkal sportosabb mint Bubi futóműve. Alacsony súlypont miatt betettek alá egy lekvár keménységű futóművet. Egyrészt billen kanyarban másrészt meg úthibákon össze-vissza pattog a kereke. Még ha kanyarodnál is egy jót elveszi tőle a kedved az első útegyenetlenség. Abból meg itthon elég jól állunk...
#nincsbennetarcsi
tboldi
nagyúr
Én most a MiTóval élem ki magam, habár a maga 4,06 m-es hosszával és az 1,2 tonnájával már-már több, mint amit gokartnak lehet nevezni.
sagesz93 Abarth 595-je pl. jobban hozza ezt a fílinget.
tboldi
nagyúr
Akkor hasonlóan viselkedhet, mint a WagonR, csak annyi, hogy az nem lekvár keménységű, sokkal inkább egy szekérrel vetekszik. Ráadásul hátul merev hidas.
A puha és kényelmes szerepet nálunk az Ypsilon tölti be, kanyarban ez is billen, de nem pattog el, egész jól kisimítja az úthibákat. Pedig ez is csak MacPherson elöl, csatolt lengőkar hátul.
(#312143) Snoop-y:
[ Szerkesztve ]
MasterMark
titán
Milyen gumi van a subarudon?
Switch Tax
Qru
MODERÁTOR
Elöl MacPherson van, ott nincs csoda de bakker hátul egy több lengőkaros (papíron) frankó felfüggesztése van és agyoncsapják egy puhatöcs csillapítással. Még ezzel a vasfelnivel is kb többet van levegőben a kerék mint az úton, akkor milyen lehet egy sárnehéz 17 vagy 18-as aluval...
#nincsbennetarcsi
rbalint88
addikt
Bezzeg a wrx is mar pattog, ma ment a forgalomban kozel hozzam egy blobeye, hat a csavonak biztos nincs vesekove
Qru
MODERÁTOR
Michelin CrossClimate de előtte a BS Potenza-val is ezt csinálta. Ha nincs úthiba akkor viszont patent. Lehet megpróbálom kicsit kisebb guminyomással, hátha az segít. Most a gyári 2,3/2,2 helyett 2,6/2,5 van benne hogy ne legyek tengeribeteg (meg így túlfújva nem kopik fűrészfogasan a V mintás gumi).
#nincsbennetarcsi
Qru
MODERÁTOR
Na az már nem (olyan) tatás. Az a jó!
#nincsbennetarcsi
tboldi
nagyúr
A MiTóban nekem se lesz, de legalább nem is borul a kanyarokban.
brumi1024
veterán
Igen. En mondjuk csodalom a 2 GC es a 2 egymas melletti letezeset, illetve az is, hogy 2024-ben 3 meretben is kinalnak hagyomanyos coupet sor4, sor6 es V8-cal is (2, 4, 8).
gondolom az orosz M7-en kergetőztetek 220-al
“The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubt.” - Bertrand Russell
6030D
Ármester
A 220-as km kőnél tudott csak lehúzódni.
Ragzást meghagyom a fórumos autocorrectnek.
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
szőröscica
addikt
Új Audi A6. Talán ők egy fokkal jobban oldották meg a feladatot, mint a BMW, kellemesebb arányai vannak az autónak, mint az i5-nek. De a Tesla Model S még mindig sokkal autószerűbb.
Kíváncsi leszek az autó súlyára és a valós hatótávra. Már a Q6-ot is eléggé dicsérik etéren, az A6 pedig egy autóbb forma.
radi8tor
MODERÁTOR
Egy ház ára lesz
⭐ Stella
brumi1024
veterán
Q6 utan nincs tul nagy meglepetes, oldalrol kicsit duci, amugy korrekt. 800V architektura elonyos, de Taycan bejovosebb tovabbra is. Sulyra szerintem 2400 korul lesz ez is, mint a Q6.
[ Szerkesztve ]
MunezXBK
nagyúr
Hogy vót merszük?
Snoop-y
veterán
Impreza az gyarilag is eleg kemeny. A JDM modellek meg megdurvabbak. Enyemben JDM mintara le lettek cserelve a szilentek (Powerflex Black series) ultrabrutal volt.
Annyira jol eltalalt konfig volt, hogy mai napig visszasirom.
New level... Advertising has us chasing cars and clothes, working jobs we hate so we can buy shit we don’t need
Snoop-y
veterán
Szerintetek kuriozum lesz egy V8 mondjuk 10 even belul?
Azon gondolkodom, hogy cserelni nem nagyon eri meg a csillagrombolot mert mire csereerett lesz addigra eppen era valtas lesz. Mar ma sem nagyon talalni ertelmes regivagasu motorral szerelt autokat. El kellene rakni mint valami jo befottet
New level... Advertising has us chasing cars and clothes, working jobs we hate so we can buy shit we don’t need
Qru
MODERÁTOR
Viccelsz? Már most is az kb. Főleg itt csóróföldön.
#nincsbennetarcsi
Sokkal jobban tetszik elsőre kívül-belül, mint az 5-ös.
Egyedül talán ezzel a légbeömlővel egybekötött díszelemmel nem tudok napirendre térni:
MINEK?
A fekete verzió se sokkal emészthetőbb belőle, ott olyan, mintha egy lyuk lenne az autó elején a 2 oldalon:
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
ArthurShelby
addikt
Az én e39-emben is h&r ültető rugók vannak (így került hozzám). Most pont azon filózok, hogy kicseréltetem, mert ahányszor leér egy padka, vagy fekvőrendőr miatt, belül sikítok, tombolok és sírok.
Cserébe a német autópálya kanyarjaiban tapad rendesen.
A rosszban mindig van valami megtévesztően jó, különben nem választanánk a rosszat
ArthurShelby
addikt
A kulcsos nitro
A rosszban mindig van valami megtévesztően jó, különben nem választanánk a rosszat
tboldi
nagyúr
Én még soha semmit nem karistoltam meg se a Honda alján, se az Alfáén (szintén H&R-es).
Egyes egyedül a Jazz gumiból készült koptatója ért le egyszer, mikor innen kanyarodtam ki jobbra. A térköves lejtő után némi betonos emelkedő vezet az aszfalthoz.
[ Szerkesztve ]
barnam_
nagyúr
Ez is meg az új A5 is olyan, mintha kirúgták volna az eddigi dizájn igazgatót és elfelejtettek Audi-t rajzolni. Az orra Hyundai Kona, a teste meg mint egy sok éve hatalmon lévő politikus (dagadt).
A világító négy karikás embléma meg tényleg kell mint egy falat kenyér.
Qru
MODERÁTOR
Sima, focvis is visszarakatta a gyari ruggancsokat miutan elege lett a sok radirozasbol.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
Qru
MODERÁTOR
VW-tol vettek at, eleg bazari.
#nincsbennetarcsi
szőröscica
addikt
Ez igaz, nekem is inkább egy most futó A6 Avant plugin kellene, S-Line optikával.
De a 3 német prémium elektromos szedánja közül még mindig ez a legjobb. A Merci EQ sorozat jellegtelen, a BMW i5 meg szimplán béna/ronda.
Vagyis, fenéket kéne plugin. 3.0TDI kell.
[ Szerkesztve ]
barnam_
nagyúr
Nem semmi ár, de legalább ez 300+ lóerő, a kis testben biztos jól megy.
ArthurShelby
addikt
Ez gyarilag m-es (feszesebb/alacsonyabb futóművű), csak ez valószínűleg túl alacsony. Amitől félek az a gyári ára és a csere költsége.
(Túl sok más költséges tervem van vele)
A rosszban mindig van valami megtévesztően jó, különben nem választanánk a rosszat
barnam_
nagyúr
Ne légy sorry, szerintem jók ezek a "vitaindítók"
Biztos kezes kis jószág, de nehezen tudom elképzelni fő autónak (hacsak nem nincs asszony és/vagy gyerek, meg csomagok).
Ezért írtam, hogy a pici prémium az igazi luxus. (vagy a tempósan hajtott SUV-k)
barnam_
nagyúr
A hátsókerék miatt tetszik nekem is, de ugye az is plusz helyet foglal, ergo lehet kisebb belül mint egy hasonló kategóriás Golf pl.
De azért valószínűleg nem ugyanazokat az anyagokat használják fel, mint egy 3er vagy 5er esetén.
barnam_
nagyúr
Apple effektus van az összes gyártónál
barnam_
nagyúr
Van egy olyan érzésem, hogy a most kifutott Audik lesznek az utolsó vonalzóval rajzolt autóik, a többi mind ilyen pufók ufó lesz.
Dízel hibrid kell