Autós topik
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] Elektromos rásegítésű kerékpárok
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] [PSti:] A fizetős víruskeresőknek leáldozott?
- [Re:] eBay-es kütyük kis pénzért
- [Re:] Gurulunk, WAZE?!
- [Re:] Gyere el a 9. BRSZK-ra!
- [Re:] [sziku69:] Szólánc.
- [Re:] Olcsó USB WiFi AC adapter
- [Re:] [attilasd:] A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
- [Re:] [Klaus Duran:] A Tökéletes Egércivilizáció Kísérlet
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
Téma összefoglaló
Hozzászólások
![](http://cdn.rios.hu/dl/faces/crab.gif)
daneel_hu
addikt
"Öcsém mondta, hogy mennyire megy D-ben (D-N-A) a 120 lovas 1.4T Giulietta - én nem így éreztem, de hadd legyen boldog...
Abban is változik a nyomaték vagy csak gázpedál-tuning történik?"
Ismerek olyat akinek Bravo sportja van a családban és később vett a fia egy 120-as Giuliettát az utolsó szériából. És azt mondta, hogy valamiért jobban megy a Bravo Sportnál. (150 LE, sportgomb stb) Alfa-szerelő a srác.
Sok minden számít, azért azt be kell ismerni.
Önmagában a tengely nyomatékának mértéke szart se ér, ha nem ismerjük az áttételt, ezért pl tök felesleges dízelnyomatékot benzinessel hasonlítgatni.
Nekem van 120-as Bravóm (T-Jet), a MiTo QV 170-es bucira veri, ebben biztos vagyok. Pedig a tömeg nagyjából azonos.