Autós topik
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Bemutató Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
- Bemutató Route 66 Chicagotól Los Angelesig 2. rész
- Helyszíni riport Alfa Giulia Q-val a Balaton Park Circiut-en
- Bemutató A használt VGA piac kincsei - Július I
- Bemutató Bakancslista: Route 66 Chicagotól Los Angelesig
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] [antikomcsi:] Való Világ: A piszkos 12 - VV12 - Való Világ 12
- [Re:] Elektromos rásegítésű kerékpárok
- [Re:] [sziku69:] Szólánc.
- [Re:] [Kolondrum:] Éves rezsi
- [Re:] [plevips:] Építkezünk 3. rész (2024)
- [Re:] [Tüzi:] Geek-hatarozo
- [Re:] PLEX: multimédia az egész lakásban
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
Téma összefoglaló
Hozzászólások
mandleee
tag
Lassan 2 hónapja én is az mx5-ök táborát erősítem, bár még egy normális takarítással adós voltam felé.
De hogy is jutottam ide? 1 éve motoszkált a fejemben, hogy csak kéne egy kicsit régebbi kocsi, ami több élményt ad, mint a hétköznapi kombi. (Amit még mindig nagyon szeretek hosszú távú utakra használni.) Városba is jó lenne egy szaladgálós benzines. De legyen relative olcsó, az alkatrész ellátottság is meg legyen és élmény is legyen vezetni. Így jutottam el a típushoz, majd tavaly béreltem egy mx5-öt, hogy lebeszéljem magamat róla. Hogy kicsi a csomagtartó, hogy autópályán nem lesz jó, túl magas vagyok hozzá. Nem sikerült, így másnap elkezdtem bújni a hirdetéseket. Sajnos mivel rétegautóról van szó, és elég nagy elvárásokat támasztottam az autó elé, egy unalmas idő következett. Megnéztem párat, de egyik sem felelt meg maradéktalanul az elképzeléseimnek. Míg egy nap, megpillantottam bubby egyik autóját, amit azonnal tudtam, hogy az enyém lesz.
Kalandos idők jöttek, mire hazakerült, de ez egy másik történet. 2 hónapja használom, bele is szaladt 3500km, sajnos mátrai túrára még nem sikerült elmenni. Bubby intézett egy vezérléscserét és folyadékcseréket (innen is köszi neki mégegyszer). Kapott még 4 tárcsát és egy kipufogódobot, mert a gyári megadta magát, valamint apróságok, a régi fejegységet muszáj volt lecserélni, mert nagyon rosszul szólt és kellett a kihangosító nekem. Van rajta még tennivaló, egyik legnagyobb kiadás a jövőre nézve a tető lesz, sajnos gatya állapotban van, de legalább van keménytető, ami nagy plusz.
Vezetni jó, nagyon. De úgy is a fogyasztás érdekel mindenkit: 8,6liter az átlag eddig, de városban simán bekapja a 9+ litert. Sajnos e5 miatt 100-ast tankolok, ha jól tudom az is a gyári előírás.
Egy apró hiba volt, hogy a hűtőnek az egyik csöve lejött és elengedte a vizet, de volt olyan kedves, hogy méterekre a garázstól, így otthon gyorsan orvosoltam a problémát. Előtte azért mászkáltunk 80km-t, de legalább otthon történt a baj, így nagy szerencsém volt. Bár nagy volt az izgalom, mikor pápát választott a kocsi és benéztem a visszapillantóba és métereken keresztül vízcsíkot láttam.
De következzenek a képek, kézi wax után:
[kép]
[kép]
[kép]
[kép]